En geweldige humor trouwens.quote:
Goed gespot!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef ItWasWritten het volgende:
de links van chinacheep en die andere die zitten verkeerd als om.. (in de openingspost)
Leuk is dag hequote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef ElmoFan het volgende:
Damn, ik zat een beetje te kijken hoeveel geld ik al wel niet met paypal heb uitgegeven, ik zou me dood moeten schamenGelukkig ben ik tussen jullie nog maar een noob
所有新年快乐龙quote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef shiznuts het volgende:
Wil niet heel lullig doen. Maar het heet Chinees nieuwjaar omdat ze dat daar vieren en niet hier. En laat het daar nu al anderhalf uur 23 januari zijn.Happy new yeal!
Dat had ik al een keer gemeld hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 18:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Goed gespot!
Zal volgende topic even wijzigenOf modje moet het nu doen... is al 24uur geleden dat ik OP gepost heb.
Thanks!
Geen idee waar je dat kan zien, laten we dat zo houdenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef ElmoFan het volgende:
Damn, ik zat een beetje te kijken hoeveel geld ik al wel niet met paypal heb uitgegeven, ik zou me dood moeten schamenGelukkig ben ik tussen jullie nog maar een noob
Je kan nergens het totaal zien, maar je kan bij het overzicht wel optellenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef UncleSam het volgende:
Waar kun je je op een overzichtelijke manier zien hoeveel je van 01/01/11 - 31/12/11 bijv heb uitgegeven
In je eigen bijgehouden Excel bestand.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef UncleSam het volgende:
Waar kun je je op een overzichtelijke manier zien hoeveel je van 01/01/11 - 31/12/11 bijv heb uitgegeven
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je kan nergens het totaal zien, maar je kan bij het overzicht wel optellen
Bij mij waren het 3 paginasquote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]Dat is leuk en nog te doen als je maar 1 keer per week iets van je Paypal laat afschrijven... maar
Als je veel hobbies hebt heb je veel dingen om te bestellen hequote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moest even een betaling terugvinden van 1 maand geleden, blader ik zo 10 pagina's door
Maar hoeveel is het dan, een paar honderd euro?
Op dit moment heb ik vrijwel niets in bestelling staan. Het grote feest is wel afgelopen want ik kan werkelijk niets meer vinden dat interessant is. Ik kijk niets eens meer naar new arrivals![]()
Ik verwacht sinds m'n 18650's laatst ook niks meer. Bij de new arrivals heb ik ook al anderhalve maand niet gekeken ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moest even een betaling terugvinden van 1 maand geleden, blader ik zo 10 pagina's door
Maar hoeveel is het dan, een paar honderd euro?
Op dit moment heb ik vrijwel niets in bestelling staan. Het grote feest is wel afgelopen want ik kan werkelijk niets meer vinden dat interessant is. Ik kijk niets eens meer naar new arrivals![]()
Laatste tijd is meer van de dagaanbiedingensites en Amazon eigenlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
lasers, zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes, screenprotectors en LEDpigs
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet hoe belangrijk je medicijnen zijn, maar zoiets belangrijk vetrouwen op cheapie horloges....?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef Bankpasje het volgende:
kan iemand mij helpen, ik ben op zoek naar een horloge waar ik 4 alarmen kan instellen om herinnert te worden om medicijnen innenmen.
hier een voorbeeld:
http://www.forgettingthep(...)ating-watch-item-770
is zoiets ook goedkoper in china verkrijg baar ?
het is voor iemand met parkison, die er aan herinnert wil worden om haar medicijnen in te nemenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Weet niet hoe belangrijk je medicijnen zijn, maar zoiets belangrijk vetrouwen op cheapie horloges....?
Daar kan ik een Casio horloge voor aanraden, het beste horloge in zijn soort. Jaren terug zag ik op Ebay een Casio vibratiehorloge voor zo'n 40 euro shipped.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef Bankpasje het volgende:
kan iemand mij helpen, ik ben op zoek naar een horloge waar ik meerdere alarmen kan instellen om herinnert te worden om medicijnen in te nemen.
hier een voorbeeld:
http://www.forgettingthep(...)ating-watch-item-770
is zoiets ook goedkoper in china verkrijg baar ?
Nee. Dx is alleen handig voor dingen die ze nergens anders hebbenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:59 schreef Holy_Goat het volgende:
Als ik nieuwe in-ear koptelefoontjes wil hebben, heel goedkoop maar ook goed, is dealextreme dan de beste optie? Iemand ervaringen met bepaalde typen?
De JBM heeft ook super dopjesquote:Op maandag 23 januari 2012 13:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee. Dx is alleen handig voor dingen die ze nergens anders hebben
Als je wel echte kwaliteit wilt voor goede prijs zou ik is bij chinaprices zoeken naar:
Awei, Soundmagic of Kanen
Of bij mp4nation.net kijken... iets duurder maar wel echt goed geluid! (beste prijs/kwaliteit naar mijn mening)
http://chinaprices.us?q=Airplane%20Headphonequote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe die adapters heten waarmee je je eigen hoofdtelefoon in een vliegtuig aan kan sluiten? Die dubbele plug?
De waarheid. Staat ook op het papier waar je het moet invullen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:27 schreef Ayase het volgende:
Ok jongens help mij met het invullen van mijn inklaringsbrief.
Ik moet de inhoud en waarde aangeven. Het betreft 2 handtassen en 1 paar uggs (wat best wel veel kostte in totaal) Voor hoeveel zal ik het invullen?
Awhhh okiequote:De waarheid. Staat ook op het papier waar je het moet invullen.
Handschoenen ¤...
Schoenen ¤....
________
Totaal ¤....
Tnx, ik zocht op tinydeal maar daar vond ik t niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://chinaprices.us?q=Airplane%20Headphone
Kijk eens in het reviewtopic... en bij onze Spaanse vrienden (bijvoorbeeld die post over Audiopaq custom in-ears in de smaken Pop/Rock/Jazz en Classic op Amazon)...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:59 schreef Holy_Goat het volgende:
Als ik nieuwe in-ear koptelefoontjes wil hebben, heel goedkoop maar ook goed, is dealextreme dan de beste optie? Iemand ervaringen met bepaalde typen?
"Plane adapter", hahja dah eg nie verzinne kunnen (vergeet Ebay ook niet)?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe die adapters heten waarmee je je eigen hoofdtelefoon in een vliegtuig aan kan sluiten? Die dubbele plug?
die Radiopaq in-ears die jij bedoelt zijn wel echt een koopje, van £60 voor £10quote:Op maandag 23 januari 2012 15:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kijk eens in het reviewtopic... en bij onze Spaanse vrienden (bijvoorbeeld die post over Audiopaq custom in-ears in de smaken Pop/Rock/Jazz en Classic op Amazon)...
[..]
"Plane adapter", hahja dah eg nie verzinne kunnen (vergeet Ebay ook niet)?
Allebei prut.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef ajaxboy het volgende:
Maar wat zijn volgens jullie de beste oortjes op dealextreme?
Ik zat zelf te denken aan:
http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-34760 of
http://www.dealextreme.co(...)one-sy-ex1001mp-3396 Maar misschien weten jullie betere voor <10 euro.
Ik vind die eerste het mooist maar die is wel het dubbele duurder dan de 2e. Welke kan ik het beste kopen denken jullie? Mag ook als het bij een andere website goedkoper is en veel beter maar dan wel het liefst een hele betrouwbare website want van dealextreme weet ik dat die betrouwbaar is.
Alvast bedankt !
groetjes ajaxboy
Amen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Allebei prut.
Lees eens een paar berichten terug.
->quote:Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef ajaxboy het volgende:
-weg- Maar misschien weten jullie betere voor <10 euro.
Ik vind die eerste het mooist maar die is wel het dubbele duurder dan de 2e. Welke kan ik het beste kopen denken jullie? Mag ook als het bij een andere website goedkoper is en veel beter maar dan wel het liefst een hele betrouwbare website want van dealextreme weet ik dat die betrouwbaar is.
Alvast bedankt !
groetjes ajaxboy
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kijk eens in het reviewtopic... en bij onze Spaanse vrienden (bijvoorbeeld die post over Audiopaq custom in-ears in de smaken Pop/Rock/Jazz en Classic op Amazon)...
[..]
Oh ja, 'Radiopaq' en niet 'Audiopaq'...quote:Op maandag 23 januari 2012 15:40 schreef ANCT het volgende:
[..]
die Radiopaq in-ears die jij bedoelt zijn wel echt een koopje, van £60 voor £10
maar ik mag geen oordopjes meer kopen van mezelf, ik heb er al veel te veel
*KUCH NEPPRODUCT KUCH*quote:Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef ajaxboy het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-34760 of
http://www.dealextreme.co(...)one-sy-ex1001mp-3396 Maar misschien weten jullie betere voor <10 euro.
Alvast bedankt !
groetjes ajaxboy
Link?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef CraHeX het volgende:
MyMemory heeft een 16GB Class 10 SD kaartje voor 9 pond!
Heeft hij ze toch gekocht, het salaris moet toch eerst binnenkomenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Amen.
[..]
->
[..]
[..]
Oh ja, 'Radiopaq' en niet 'Audiopaq'...Ik heb er nu ook wel een keer genoeg.
Ik bestel niks meer, of het moet echt baanbrekende kwaliteit zijn ofzo. Ik heb nu al genoeg Brainwavz (waaronder de B2 en de HM3). Er zijn Bose QuietComfort 15's onderweg van Amazon (deal , elders). Dus beter erop wordt het toch niet meer. Die 'Radiopaq Jazz' wilde ik alweer haast in m'n mandje pleuren, dan meteen de 'Rock' en 'Pop' erbij om de verzendkosten te drukken.
Gelukkig kon ik me nog net inhouden.
Hij gaat weer omhoog, dus ik was vanmorgen wel blij toen ik bij PayPal keek. Vorige week was hij 1,22 dacht ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
ja maar dollarkoers is ook niet echt leuk meer eh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |