En geweldige humor trouwens.quote:
Goed gespot!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef ItWasWritten het volgende:
de links van chinacheep en die andere die zitten verkeerd als om.. (in de openingspost)
Leuk is dag hequote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef ElmoFan het volgende:
Damn, ik zat een beetje te kijken hoeveel geld ik al wel niet met paypal heb uitgegeven, ik zou me dood moeten schamenGelukkig ben ik tussen jullie nog maar een noob
所有新年快乐龙quote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef shiznuts het volgende:
Wil niet heel lullig doen. Maar het heet Chinees nieuwjaar omdat ze dat daar vieren en niet hier. En laat het daar nu al anderhalf uur 23 januari zijn.Happy new yeal!
Dat had ik al een keer gemeld hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 18:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Goed gespot!
Zal volgende topic even wijzigenOf modje moet het nu doen... is al 24uur geleden dat ik OP gepost heb.
Thanks!
Geen idee waar je dat kan zien, laten we dat zo houdenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef ElmoFan het volgende:
Damn, ik zat een beetje te kijken hoeveel geld ik al wel niet met paypal heb uitgegeven, ik zou me dood moeten schamenGelukkig ben ik tussen jullie nog maar een noob
Je kan nergens het totaal zien, maar je kan bij het overzicht wel optellenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef UncleSam het volgende:
Waar kun je je op een overzichtelijke manier zien hoeveel je van 01/01/11 - 31/12/11 bijv heb uitgegeven
In je eigen bijgehouden Excel bestand.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef UncleSam het volgende:
Waar kun je je op een overzichtelijke manier zien hoeveel je van 01/01/11 - 31/12/11 bijv heb uitgegeven
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je kan nergens het totaal zien, maar je kan bij het overzicht wel optellen
Bij mij waren het 3 paginasquote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]Dat is leuk en nog te doen als je maar 1 keer per week iets van je Paypal laat afschrijven... maar
Als je veel hobbies hebt heb je veel dingen om te bestellen hequote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moest even een betaling terugvinden van 1 maand geleden, blader ik zo 10 pagina's door
Maar hoeveel is het dan, een paar honderd euro?
Op dit moment heb ik vrijwel niets in bestelling staan. Het grote feest is wel afgelopen want ik kan werkelijk niets meer vinden dat interessant is. Ik kijk niets eens meer naar new arrivals![]()
Ik verwacht sinds m'n 18650's laatst ook niks meer. Bij de new arrivals heb ik ook al anderhalve maand niet gekeken ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moest even een betaling terugvinden van 1 maand geleden, blader ik zo 10 pagina's door
Maar hoeveel is het dan, een paar honderd euro?
Op dit moment heb ik vrijwel niets in bestelling staan. Het grote feest is wel afgelopen want ik kan werkelijk niets meer vinden dat interessant is. Ik kijk niets eens meer naar new arrivals![]()
Laatste tijd is meer van de dagaanbiedingensites en Amazon eigenlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
lasers, zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes, screenprotectors en LEDpigs
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet hoe belangrijk je medicijnen zijn, maar zoiets belangrijk vetrouwen op cheapie horloges....?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef Bankpasje het volgende:
kan iemand mij helpen, ik ben op zoek naar een horloge waar ik 4 alarmen kan instellen om herinnert te worden om medicijnen innenmen.
hier een voorbeeld:
http://www.forgettingthep(...)ating-watch-item-770
is zoiets ook goedkoper in china verkrijg baar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |