Met 'n klein schroevendraaiertje de staafjes eruit drukken (de richting staat aan de binnenkant van de band met pijltjes) Als 't aan de andere kant eruit steekt, kun je met 'n tangetje verder trekken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies gedaan? Ik moet dat namelijk ook nog steeds doen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef thecuriousone het volgende:
Wie was hier op zoek naar een kalender?
Artscow is al even slecht als MP4Nation. Weer promo:Bedankt voor de tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT voor hieronder: http://www.artscow.com/photo-gifts/cat0504
Heb net een album gemaakt.
Voor 8 dollar thuisbezorgd is natuurlijk erg goedkoop.
Ben benieuwd naar de kwaliteit (en of het uberhaupt aankomt haha)Fedor, the last emporer...
En bedankt, ik ga t ook bestellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:52 schreef witbiertje het volgende:
Ik ga deze kopen, dat wordt lachen:![]()
http://www.buyincoins.com(...)ed-product-1484.html
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef shiznuts het volgende:
Mensen, even een huishoudelijke mededeling... we moeten dit topic wel samen een beetje zelfreguleren. Probeer alles gewoon meteen te zeggen in één reactie en probeer je bijdrage goed informatief te houden. Af en toe een geintje en richting slowchat kan natuurlijk, maar de laatste tijd is het wel heel vaak van "bla" -> "haha, ja".
Ook als je een reactie plaatst en een seconde later bedenkt nog iets te willen toevoegen, of iemand post net voor je op invoeren klikt een nieuwe comment, vul je bestaande comment even aan door op de editknop van je reactie te klikken en vul 'em aan, in plaats van dit topic te flooden met je reacties.
hoho rustig :p Ik had het niet tegen jou, ik heb laatst ook gelezen dat je vooraal meeleestquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:51 schreef Repeating het volgende:
[..]
Wow sorry Mister Perfect. Maar als je tegoei heb gekeken is dat ook me eerste keer in 50 topics.
Danku.
Daarnaast heeft jouw reactie absoluut geen toegevoegde waarde op in dit topic. Absoluut geen informatieve waarde, alleen maar een beetje andere jennen. Verbeter dit topic, begin bij jezelf.
Dat zijn 3 mm ledjes he!.. die andere 5 mmquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Hé, op sunsky zijn de ledjes nog veel goedkoper. 1000 voor 13$ incl Surface Mail
http://www.sunsky-online.(...)+is+for+1000pcs+.htm
Hier was toch iemand die veel in 1 kleur zocht?
Ja 5mm strawhats zijn 2 dollar duurder, andere kleuren ook zoiets. Of 8$ en 7$ verzendkosten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat zijn 3 mm ledjes he!.. die andere 5 mm
Voor die 14 dollar zou ik hem kopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Tjado het volgende:
New Remote Radio Control Air Swimmer Flying Clownfish (oftewel Air Simmers) in de group deal bij A Happy Deal voor $13.99 goedkoopste prijs.
En nadat je de schakel eruit hebt gehaald weer met een hamer erin rammen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Met 'n klein schroevendraaiertje de staafjes eruit drukken (de richting staat aan de binnenkant van de band met pijltjes) Als 't aan de andere kant eruit steekt, kun je met 'n tangetje verder trekken.
Meelectronic <3quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef Tjado het volgende:
Het is niet china, maar er is 55% korting op de SP51 earphones van Meelectronics. Misschien wel interessant voor de mensen hier
Code SPooky51 voor 55% off
Code SHIPPING_COUPON voor 2.95 off shipping
dus $27,- voor de earphones en $3,95 shipping = $30,95 totaalnot bad!
Heb zelf nu al meer dan een jaar de Meelec M9 in ears, en die bevallen me echt super!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef Loll het volgende:
ik moet me echt beheersen dat niet te kopen(met de gedachte dat ik 10 ongebruikte in de la heb liggen)
Combineer deze twee en maak varkens met gekleurde neusgaten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Loll het volgende:
je begint echt in mijn Chinese geweten te malen
iemand die hier Leuk project voor LED's nog wat voor weet?
mijne brand vanaf maandag 19.45 al continue en doet het nog perfectquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Throwies!
[ afbeelding ]
Al draait deze op 3 knoopcell batterijtjes (die kleintjes, LR1130 of AG10 )
afkomstig uit mijn kapotte led pig![]()
zal wel niet heel lang draaien op die kleinere, maar die zijn wel een stuk goedkoper dan die grote cr2025 (?) dingen
Edit: ik zie dat de voorgaande zei dat het cr2032 waren, maar wat is nou het verschil tussen die en cr2025 .. beide leveren 3 v?
die 2025 zijn toch weer wat goedkoper: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item3f07dc0fb0 50 stuks voor $4,30
en die kleine AG10 baterijtjes: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item231060c973
50 stuks voor $1,65
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |