abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103657429

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

En hier een link om direct wereldwijd Ebay af te zoeken.

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
pi_103657443
Chinese Webshops topic #68 Chinese Lunar New Year }:|
Chinese Webshops topic #68 Chinese New Year deel 002

Tweemaal 68

Van 132 naar 135 ;(
Chinese Webshops topic #132 Waar we varkens tatoeëren.
Chinese Webshops topic #135 Zonder leugens

En zo nog meer. Kan er net zo goed geen nummertje in de TT staan :P

Als ik mod was zou ik het vanaf topic #1 netjes maken :7
pi_103657729
Waar we stiekem reclame make voor **********
Wat een kuttopic :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 05:17:56 #4
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_103658018
Waar we sterretjes zien
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:27:15 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103658307
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 03:02 schreef RacerDKB het volgende:
Chinese Webshops topic #68 Chinese Lunar New Year }:|
Chinese Webshops topic #68 Chinese New Year deel 002

Tweemaal 68

Van 132 naar 135 ;(
Chinese Webshops topic #132 Waar we varkens tatoeëren.
Chinese Webshops topic #135 Zonder leugens

En zo nog meer. Kan er net zo goed geen nummertje in de TT staan :P

Als ik mod was zou ik het vanaf topic #1 netjes maken :7
Daarom sloegen we er toen ook 3 over :D, om het weer recht te krijgen
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_103658856
Mooi uitgewerkt topic.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:12:04 #7
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_103659304
:)

Ik ga vandaag weer op de deurmat liggen :D
pi_103660187
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:12 schreef Goddelijker het volgende:
:)

Ik ga vandaag weer op de deurmat liggen :D
Ik kreeg een hele rare visual van een man die als een kat gekruld op de mat lag :') _O-
Nieuw is niet altijd beter.
pi_103660314
Ik wacht ook nog steeds op enkele pakketjes. Wat klein spul voor onder de kerstboom. Wat zaken welke ik alweer vergeten ben. Maar ik ben geduldig. Een paar pakketjes zijn nu 1.5 week geleden shipped.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:09:23 #10
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_103660419
http://www.dhgate.com/2pc(...)1331bb788482fb4.html

GPS en Bluetooth voor die prijs? Te goed om waar te zijn of doen?

Moet ik er wel twee kopen, maar ik vermoed dat ik een tweede wel kwijt kom...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_103661149
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:09 schreef R2cksson het volgende:

Via een dongle, niet intern. Vergeet die epads nou maar is gewoon troep.
Dat ding is trouwens geen multitouch zoals in de beschrijving staat maar gewoon een resistief ding.
pi_103661168
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:09 schreef R2cksson het volgende:

Schatje, zou jij je nog wel wagen aan Cjina-shopping? Anders gaan we binnen nu en twee weken weer 100 posts lezen dat je ze wilt kelen, dat het oplichters zijn, enkel omdat je aan de TNT kosten moet betalen. Cjina-shopping is voor mensen met geduld.
pi_103661301
Tip, voor 77 euro heb je een epad van een a merk, direct in huis en geen douane kosten:

http://www.kijkshop.nl/pr(...)roid-tablet-mpcs700/
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:45:36 #14
39510 R2cksson
pi_103661376
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Dat ding is trouwens geen multitouch zoals in de beschrijving staat maar gewoon een resistief ding.
Dus via USB of krijg ik die dongle erbij? En zo'n Android ding is kei handig als je een Dreambox in huis hebt, dus troep zal het zeker niet zijn. Voor 50 euro per stuk is het goedkoper dan een Logitech afstandsbediening, en die werken alleen via IR en daar kun je geen Angry Birds op spelen...

quote:
9s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Schatje, zou jij je nog wel wagen aan Cjina-shopping? Anders gaan we binnen nu en twee weken weer 100 posts lezen dat je ze wilt kelen, dat het oplichters zijn, enkel omdat je aan de TNT kosten moet betalen. Cjina-shopping is voor mensen met geduld.
Ik zit toch de hele week in Belgie, dus dat wachten merk ik vrij weinig van. En dat die Chinezen oplichters zijn weet ik van tevoren. Ik ben de domme ezel die bij ze blijft bestellen, dat is toch zeker duidelijk en dat hoef jij niet uit te tekenen.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:46:19 #15
314372 Goddelijker
pi_103661392
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Dus via USB of krijg ik die dongle erbij? En zo'n Android ding is kei handig als je een Dreambox in huis hebt, dus troep zal het zeker niet zijn. Voor 50 euro per stuk is het goedkoper dan een Logitech afstandsbediening, en die werken alleen via IR en daar kun je geen Angry Birds op spelen...

[..]

Ik zit toch de hele week in Belgie, dus dat wachten merk ik vrij weinig van. En dat die Chinezen oplichters zijn weet ik van tevoren. Ik ben de domme ezel die bij ze blijft bestellen, dat is toch zeker duidelijk en dat hoef jij niet uit te tekenen.
Ben je nou zo'n sukkel of doe je maar alsof? :')
pi_103661460
Er zit geen USB aansluiting op, dat moet weer via een dock connector. En je zult zelf een bt of gps dongel moeten kopen
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:56:34 #17
39510 R2cksson
pi_103661656
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:46 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ben je nou zo'n sukkel of doe je maar alsof? :')
Nee, ik ben echt zo. Ben in godsnaam blij dat je mij niet bent, je zou het geen dag volhouden. Maar we gaan offtopic, nergens voor nodig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:49 schreef UncleSam het volgende:
Er zit geen USB aansluiting op, dat moet weer via een dock connector. En je zult zelf een bt of gps dongel moeten kopen
Dus er zit geen BT ingebouwd in die tablet. In dat geval is het niet geinig. Waar zie je dat trouwens aan? Of is dat typische Chinese oplichterij, net als bij de batterijen met 6.000.000 mAh?
pi_103663622
Wat een kuttopic :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:06:31 #19
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103663856
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:42 schreef UncleSam het volgende:
Tip, voor 77 euro heb je een epad van een a merk, direct in huis en geen douane kosten:

http://www.kijkshop.nl/pr(...)roid-tablet-mpcs700/
Je ziet niet dat dat precies de zelfde is als uit China :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef UncleSam het volgende:

[..]

De nieuwste versie ondersteund wel degelijk multi-touch.

Voor de prijs zijn het redelijke tablets, maar ze hebben alleen Wifi. BT of GPS gaat ook niet werken, ook niet extern (of heel moeilijk)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_103663993
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je ziet niet dat dat precies de zelfde is als uit China :')

[..]
Jawel identiek, maar dan heb je wel after sales natuurlijk.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:24:08 #21
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_103664479
kreeg een brief van de douanen ( POST NL ) moest de waarde van headfone's invullen... -O-
pi_103664486
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_103664738
even een dag niet gevolgd en ik loop nu al 2 topics achter geloof ik :P

trouwens Raz heeft terug gemailed, dus voor de liefhebbers van een IP camera;

quote:
Hi

We may have a IP Camera deal for the weekend, please check the site over the weekend.

Regards
Raz
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:38:57 #24
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103665077
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 08:35 schreef erikdewaal het volgende:
Mooi uitgewerkt topic.
tnx
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_103665087
Tweede pakketje uit China is ook binnen. Niet nader te noemen oordopjes :D
En wéér na 7 dagen binnen, dit keer van een andere site. Me like ^O^

Nu even testen of ze het doen :P
pi_103666134
Wie was hier op zoek naar een kalender?
Artscow is al even slecht als MP4Nation. Weer promo:
SPOILER
EDIT voor hieronder: http://www.artscow.com/photo-gifts/cat0504

[ Bericht 7% gewijzigd door thecuriousone op 28-10-2011 13:16:31 (linkje voor Miniem) ]
jaja, en azo...
pi_103666351
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef thecuriousone het volgende:
Wie was hier op zoek naar een kalender?
Artscow is al even slecht als MP4Nation. Weer promo:
SPOILER
Linkje?
Kan geen kalender vinden.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_103666569
Die code werkt echt:
http://www.artscow.com/ph(...)dar-11-12-months-316

Order Summary
Items $11.99
Shipping/Handling $8.99
Coupon Discount ($12.99)
Order Total $7.99

Zo een leuk kado zijn maar ik ben echt te lui om dat allemaal te gaan maken.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:26:01 #29
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_103666920

Gaat dit richting de 1,50?
wat is dit
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:28:45 #30
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_103667009
let's hope so!

@ downstar
welke/wat voor ip camera?
heb ff in 1 daggie een heel topic gemist geloof ik..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:30:15 #31
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103667066
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:26 schreef Dhaha het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit richting de 1,50?
Wel als de aangekondigde maatregelen aanslaan ;(
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:33:54 #32
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_103667228
1,50 is GOED nieuws hoor ;)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_103667897
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:28 schreef mickeyD het volgende:
let's hope so!

@ downstar
welke/wat voor ip camera?
heb ff in 1 daggie een heel topic gemist geloof ik..
http://mp4nation.net/cata(...)m-control-p-481.html

Ikzelf heb deze van DX UK Warehouse (Spijtig genoeg niet in stock op dit moment). Supersnel geleverd en geen kans op douanekosten!
jaja, en azo...
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:53:15 #34
314372 Goddelijker
pi_103667942
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:51 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

http://mp4nation.net/cata(...)m-control-p-481.html

Ikzelf heb deze van DX UK Warehouse (Spijtig genoeg niet in stock op dit moment). Supersnel geleverd en geen kans op douanekosten!
Volgens mij is dat niet helemaal waar.
pi_103668024
Zo het pakketje van dx is binnen. Het was 6 oktober besteld en vandaag binnen dus best netjes. Geen bijzondere dingen, screen protector en 2 bagage slotjes
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:02:08 #36
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103668251
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:53 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet helemaal waar.
Binnen EU heb je geen douane ;)
Dus zoals hij al verteld is er geen kans op douane, want dat is toen het naar engeland verscheept is reeds betaald.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_103668312
Sharkwatch is binnen *O*

Nu nog op de juiste lengte brengen, geef me es 'n hint hoe dit te doen zonder speciale tools ;) Genoeg gereedschap voor handen in ieder geval :)
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:04:33 #38
314372 Goddelijker
pi_103668334
quote:
16s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:02 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dus zoals hij al verteld is er geen kans op douane, want dat is toen het naar engeland verscheept is reeds betaald.
Je hebt gelijk, al dacht ik laatst hier te lezen dat het anders zat, maar blijkbaar verkeerd onthouden. :)
pi_103668684
Deze pennenhouder besteld:

http://www.tinydeal.com/b(...)n-25935-p-21850.html

Omdat aapjes O+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_103668826
Hallotjes lui,

Ik had even een vraagje. Weet er iemand goede en goedkope en goede fitness handschoenen? Ik heb al een tijdje gezocht, maar weet niet welke geschikt zijn voor fitness. :')

Bij voorbaat dank,
Ace
pi_103668938
Fitness of BB/Strongman

Voor fitness kan je net zo goed de goedkoopste nemen.

Ga je BB/Strongman kant op kun je het beste met volledige leren inleg aan de binnenkant zoeken. En geen fietshandschoentjes oid, die overleven niet zo lang. (Eigen ervaring)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:24:35 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103669112
quote:
16s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:02 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zeker heb je wel douane. 1. Veiligheid. 2. Niet alles is importkostenvrij. :D Alles moet ten alle tijden een grens over en komt dus altijd langs de douane. Mogelijk alleen dat dan streekproefgewijs een pakketje echt hardnekkig wordt gecontroleerd/opengemaakt. De vrijheid in handel van goederen binnen de grenzen van de EU stelt de koper alleen vrij van de kosten die gepaard gaan met importeren en zelfs dat alleen tot op een bepaalde hoogte en onder voorwaarden.

Je kunt over die Security Camera IP WLAN zeggen dat 'ie vrij is van kosten. Niet dat je binnen de EU geen douane hebt over getransporteerde goederen. Zou wat zijn zeg. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sharkwatch is binnen *O*

Nu nog op de juiste lengte brengen, geef me es 'n hint hoe dit te doen zonder speciale tools ;) Genoeg gereedschap voor handen in ieder geval :)
Ik heb het met een naald en hamer gedaan. Eventueel een priem is natuurlijk ook een idee. Het is alleen tricky, want je moet je horloge op z'n zij balanceren en op een ophoginkje laten uitsteken (anders probeer je iets eruit te rammen waar iets onder zit dat dat tegenhoudt). ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:33 schreef mickeyD het volgende:
1,50 is GOED nieuws hoor ;)
Eh... 'goed nieuws voor het bestellen van goederen in dollars', dan ja. :P
De eurolanden zelf maken er niet zo'n feestje van hoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:29:19 #43
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103669283
quote:
^O^ :7
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:33:05 #44
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103669432
Keramieken mes is binnen:
http://www.dealextreme.co(...)e-17-7cm-blade-44538

De eerste is door mijn schuld stuk gegaan, deze gaan we wat beter beschermen. Echt een topding! :7
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:33:28 #45
314372 Goddelijker
pi_103669453
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef witbiertje het volgende:
Keramieken mes is binnen:
http://www.dealextreme.co(...)e-17-7cm-blade-44538

De eerste is door mijn schuld stuk gegaan, deze gaan we wat beter beschermen. Echt een topding! :7
Wat is het voordeel aan zo'n mes?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:34:56 #46
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103669495
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wat is het voordeel aan zo'n mes?
Hoef je niet te slijpen. Nadeel, niet in de vaatwasser, plus breekbaar. Maar ik ben nogal een keukenprins *O* en houd van scherpe messen en dit is er eentje. Daarnaast is ie een stuk lichter dan andere messen.
pi_103669575
Kunnen die messen niet door de douane tegen gehouden worden. Of wordt zoiets niet als wapen gezien?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:38:19 #48
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103669646
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef Racer88 het volgende:
Kunnen die messen niet door de douane tegen gehouden worden. Of wordt zoiets niet als wapen gezien?
Heb er 2 besteld, zijn beide door de douane gekomen, waarbij de eerste keer Postnl inklaringskosten + BTW rekende omdat ik zo stom was meerdere dingen tegelijk te bestellen boven de 22 euro. :')
pi_103669778
Gelukt om de band in te korten, ging eigenlijk nog best simpel. Wat 'n prachthorloge, en dat voor die prijs _O_
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:44:17 #50
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103669871
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gelukt om de band in te korten, ging eigenlijk nog best simpel. Wat 'n prachthorloge, en dat voor die prijs _O_
Hoe heb je dat precies gedaan? Ik moet dat namelijk ook nog steeds doen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')