Áls je moet betalen inderdaad altijd. Anders nietsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, ik hoorde dat je altijd inklaringskosten moet betalen? Ook al kom je onder die 22 euro uit? Afhankelijk van of het een EMS zending is ¤17 of anders ¤12,50.
http://www.postnl.nl/voor(...)tbuitenland/faq.aspx (punt 9)
Lekkere boel, jij importeert volledig legaal en alsnog willen ze geld zien.
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)trksid=p3286.c0.m283quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:52 schreef Dhaha het volgende:
Weet iemand een Chinese site die een goedkoop (minder dan 10 euro) v for vendetta mask verkoopt en nog in voorraad heeft?
Geen handeltjes hierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef Afca0229 het volgende:
Wat is nou echt goed om mee te handelen zegmaar, oordopjes?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:46 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik wil graag wat, maar weet niet hoe ik moet lezen
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Ik wil graag wat, maar weet niet hoe ik moet lezenquote:
Nogmaals.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Officeel is het van Designers, eigenlijk is het hun eigen product maar het lijkt op Beats by Dre.
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
En wat deze man zegt.quote:
Amen.quote:
Doen ze niet aan dingen verkopen in die vakantie? Er is toch vast wel 1 chinees die er niets om geeft?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Amen.
(Btw, vind dat die chinese vakantie wel weer over mag zijnbegint hier toch wel een eeuweigheid te duren! )
Nja, ja.. vast wel één. Maar de pakketjes worden toch niet gestuurdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doen ze niet aan dingen verkopen in die vakantie? Er is toch vast wel 1 chinees die er niets om geeft?
Ok!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:45 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Áls je moet betalen inderdaad altijd. Anders niets
Twee keer gehad dat ik aangiften moest doen.. en onder de 22 zat gewoon m'n pakketje zonder rekeningen of whatsoever thuis aangekomen! (Natuurlijk wel eerst opsturen maar geen rekeningen hoeven betalen later)
Mag niet over illegale nepzooi praten!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef wesselbraaksma het volgende:
Weet iemand of ik de Skullcandy S5LWBZ-LW nog ergens in China kan kopen heb ze tijd geleden gezien (of ze leken er erg veel op)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |