Áls je moet betalen inderdaad altijd. Anders nietsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, ik hoorde dat je altijd inklaringskosten moet betalen? Ook al kom je onder die 22 euro uit? Afhankelijk van of het een EMS zending is ¤17 of anders ¤12,50.
http://www.postnl.nl/voor(...)tbuitenland/faq.aspx (punt 9)
Lekkere boel, jij importeert volledig legaal en alsnog willen ze geld zien.
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)trksid=p3286.c0.m283quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:52 schreef Dhaha het volgende:
Weet iemand een Chinese site die een goedkoop (minder dan 10 euro) v for vendetta mask verkoopt en nog in voorraad heeft?
Geen handeltjes hierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef Afca0229 het volgende:
Wat is nou echt goed om mee te handelen zegmaar, oordopjes?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:46 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik wil graag wat, maar weet niet hoe ik moet lezen
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Ik wil graag wat, maar weet niet hoe ik moet lezenquote:
Nogmaals.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Officeel is het van Designers, eigenlijk is het hun eigen product maar het lijkt op Beats by Dre.
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
En wat deze man zegt.quote:
Amen.quote:
Doen ze niet aan dingen verkopen in die vakantie? Er is toch vast wel 1 chinees die er niets om geeft?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Amen.
(Btw, vind dat die chinese vakantie wel weer over mag zijnbegint hier toch wel een eeuweigheid te duren! )
Nja, ja.. vast wel één. Maar de pakketjes worden toch niet gestuurdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doen ze niet aan dingen verkopen in die vakantie? Er is toch vast wel 1 chinees die er niets om geeft?
Ok!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:45 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Áls je moet betalen inderdaad altijd. Anders niets
Twee keer gehad dat ik aangiften moest doen.. en onder de 22 zat gewoon m'n pakketje zonder rekeningen of whatsoever thuis aangekomen! (Natuurlijk wel eerst opsturen maar geen rekeningen hoeven betalen later)
Mag niet over illegale nepzooi praten!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef wesselbraaksma het volgende:
Weet iemand of ik de Skullcandy S5LWBZ-LW nog ergens in China kan kopen heb ze tijd geleden gezien (of ze leken er erg veel op)
Wat hij zegt... en nu zeker nu er ook geen leuk geinige dingetjes uitkomen dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik verwacht sinds m'n 18650's laatst ook niks meer. Bij de new arrivals heb ik ook al anderhalve maand niet gekeken ofzo.Deed ik anders steevast twee keer per week toch zeker. Op een gegeven moment heb je alles uit alle categorieën wel zo'n beetje.
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 02:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
lasers, zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes, screenprotectors en LEDpigs
[..]
Laatste tijd is meer van de dagaanbiedingensites en Amazon eigenlijk.
Maar er zijn weleens vaker zulke chinashoppingdipjes, maar je komt altijd wel weer terug voor meer.
Bestel op het moment alleen dingen die ik nodig heb, en op dit moment is dat dus niksquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat hij zegt... en nu zeker nu er ook geen leuk geinige dingetjes uitkomen dus.
Nee ik heb liever met batterijquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:22 schreef monkeybrain het volgende:
Zal ik de boel aanslingeren met zaklampen ofzo
U vraagt wij draaienquote:
Foto?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Net m'n dinopak binnen gekregen, lig helemaal dubbel
Hier ga ik me de carnaval wel in vermaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
PICSquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
PICS [ afbeelding ]
Met jezelluf in dinopak!
Waar ga je 'm voor gebruiken? Sowieso eik geen idee wat je met een klasse d versterker kan.. :pquote:
Ga zelf nu meestal via http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html of zoek bij BIC op ebayquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:32 schreef ItWasWritten het volgende:
hoe kan het dat ik vaak links zie langskomen van bic, maar die site het bij mij al een paar weken niet doet? (tenzij ik via chinacheep zoek)
ligt aan me ip of browser ofzo?
Sorry voor de re-post, maar ik heb het nog nergens kunnen vinden. Is een out of stock product op Focal Price voorgoed uitverkocht (zoals bij DX) of kan deze nog terug komen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef bakacakes het volgende:
Als een product op focal price out of stock is, is er dan nog kans dat het ooit weer terug komt?
Of is het net als bij dealextreme voorgoed uitverkocht? Ik heb zelf nog nooit wat op FP besteld.
Gewoon ff wachten tot na het nieuwe jaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Sorry voor de re-post, maar ik heb het nog nergens kunnen vinden. Is een out of stock product op Focal Price voorgoed uitverkocht (zoals bij DX) of kan deze nog terug komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 26-01-2012 00:45:58 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
komt zeker terug, kan alleen wel ff duren. bij DX betekent out of stock trouwens niet dat het nooit meer terug komt hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef bakacakes het volgende:
Als een product op focal price out of stock is, is er dan nog kans dat het ooit weer terug komt?
Of is het net als bij dealextreme voorgoed uitverkocht? Ik heb zelf nog nooit wat op FP besteld.
Oké top. In mijn eigen ervaringen op DX kwamen alle producten die out of stock waren nooit meer terug. Het gaat om een horloge van Fairy Tail [SKU: YWG06S], kadootje voor een vriend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:59 schreef Dhaha het volgende:
[..]
komt zeker terug, kan alleen wel ff duren. bij DX betekent out of stock trouwens niet dat het nooit meer terug komt hoor.
om welk product gaat het?
Had je de PL21 besteld? Die waren out of stock namelijk, daar wacht ik ook opquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef jonasr het volgende:
mm geen soundmagic's blijkbaar...
Plots refund, zonder enige commentaar.
Ze verkopen ze wel aan de normale prijs...
Zal de laatste keer zijn dat ik iets besteld heb bij Focalprice.
Daarbij zijn mijn ck-700's nog steeds onderweg, heb al pakje van BIC & mcbub ondertussen gehad en het pakje van Focal zou sneller moeten verzonden zijn, beetje vreemd.
Achja, chinashopping.. Geen soundmagics is wel balen.
D-class versterker is een versterker die heel weinig stroom verbruikt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waar ga je 'm voor gebruiken? Sowieso eik geen idee wat je met een klasse d versterker kan.. :p
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:40 schreef RobertNL het volgende:
Heerlijk dat winkelen bij BIC (op de gare site na)
[ afbeelding ]
Coins
Hoeveel bar kan die fietspomp aan? Ziet er interessant uit, alleen ik kom niet op BIC momenteelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not a manc, you're a wank"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |