Shiz heeft gelijk. Nummertje 3, de rest is prut (en ja heb op de fakies na beide gehad). Misschien ook even kijken bij mp4nation?quote:
Awei: ES900i / ES800M (Chinaprices)quote:
Lack of search skills, haha sorry! Ik wilde even behulpzaam zijn en tikte heel snel: "solar table lamp" in. Daaruit kwamen verschillende resultaten met als goedkoopste DX maar de "table" was dus cruciaalquote:Op maandag 23 januari 2012 17:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ehm..
[..]
Ik heb altijd zo'n gevoel dat mensen een beetje lees- en searchskills lacken in dit topic.
Gewoon doenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef ajaxboy het volgende:
Ok, Ik denk dat ik voor deze ga: http://www.dealextreme.co(...)g-125cm-cable-110909 Omdat die ook een microfoon heeft en dat vind ik ook wel relax. Verder luister ik pop en house en ik hou ook wel van een lekkere bass. Ik wil hem gebruiken voor mijn Samsung galaxy s2 en m'n ipod touch 2gen. Is dit denken jullie een goede keus? Dan ga ik hem bestellen
@jopiede Sorry
Die heb ik nu ook een week, zijn prima dingetjes voor het geld. Ik ben vooral onder de indruk van de bouwkwaliteit voor dat geld. Let wel op dat de galaxy S niet goed gaat werken met de microfoon, het werkt alleen met de ipodquote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef ajaxboy het volgende:
Ok, Ik denk dat ik voor deze ga: http://www.dealextreme.co(...)g-125cm-cable-110909 Omdat die ook een microfoon heeft en dat vind ik ook wel relax. Verder luister ik pop en house en ik hou ook wel van een lekkere bass. Ik wil hem gebruiken voor mijn Samsung galaxy s2 en m'n ipod touch 2gen. Is dit denken jullie een goede keus? Dan ga ik hem bestellen
@jopiede Sorry
Geen reviews omdat niemand ze koopt bij DXquote:Op maandag 23 januari 2012 18:03 schreef ajaxboy het volgende:
@shiznuts De ES800M staat ook op DX: http://www.dealextreme.co(...)k-120cm-cable-108684 Denk je dat dit en die ik net liet zien wel de echte zijn die jij bedoelt? En hoe kan het dat er nog geen reviews over zijn terwijl bij allemaal andere troep wel reviews staan? En welke raad je mij aan de ES900i of ES800M ik luister Pop en house.
DX is voornamelijk voor Sjonnies. Die kopen 'Designer' earphones voor een 10,- omdat ze daarmee de blits maken op school bij hun matties. Dat ze klinken als een kanarie die schoor is maakt vervolgens weinig uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Geen reviews omdat niemand ze koopt bij DX.
Kan mcbub aanraden (snel, al hebben ze er geen extra earbuds bij gedaan, wat wel in de beschrijving stond). Ik test ze morgen eens uit (800's) de 900's heb ik weg gegeven (teveel bas voor me).
Ik ken het wel maar vond de ES900i toch echt niks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
DX is voornamelijk voor Sjonnies. Die kopen 'Designer' earphones voor een 10,- omdat ze daarmee de blits maken op school bij hun matties. Dat ze klinken als een kanarie die schoor is maakt vervolgens weinig uit.Mensen die AWEI niet kennen, weten niet wat ze missen!
Eerst waren de brainwavz nog 7 dollar shiz. en een keer 10 dollar o.i.d.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:45 schreef shiznuts het volgende:
1. Jij bent ook best een apart geval, met aparte smaak.
2. Enne... het ging om <$15 dopjes (zie ook post in reviewtopic over oordopjes), Alpha's horen daar niet bij. Dus geen Brainwavz mogelijk? Dan is AWEI the next best thing by far.
3. En nu ga ik weer terug naar m'n www.iBood.com (AT) hunt...
Ja, maar toen is niet nu hè. Toen had ik er zelfs twee voor $8,-quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Eerst waren de brainwavz nog 7 dollar shiz. en een keer 10 dollar o.i.d.
Toen vielen ze er nog wel onder
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:22 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, mijn IP Cam van de Black Friday actie ligt bij de inklaring. Even printje van de paypal rekening (waarop 20,22 EUR staat) lijkt me voldoende om hem daarna gewoon kosteloos thuis te krijgen?
Wat moet ik eigenlijk invullen bij type zending? Koop of geschenk? Ik neem aan koop ondanks dat ik die gift service gebruikt heb?
Jawel, maar die kun je in Nederland goedkoper krijgenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:24 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ue-silver-8gb-113745
dus deze is sws geen 8 gb?
Of gewoon een keer je verlies nemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef Miniem het volgende:
Had trouwens een geschil geopend voor die usb stick met dhgate.
Hebben ze afgewezen omdat ik moet communiceren met de verkoper via hun site.
Die helpt niet echt en ik kan pas een claim openen bij dhgate vanaf 8 febr.
Wat is dat voor totale onzin.![]()
En bij paypal kan ik TOT 8 febr een claim openen.
Hoop dat de verkoper snel reageert.
Maar het gaat over en weer dusja...
Heb ik echt een schijthekel aan.
Daar bestel ik dus ook niet meer
Top, thanks! Het formulier zit al in de brievenbus!quote:
dude in nl vanaf 8gif ongeveer 1¤ per gigabyte.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:24 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ue-silver-8gb-113745
dus deze is sws geen 8 gb?
16 Posts boven je .... :|quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef shhulp het volgende:
wie weet die ebay link nog voor die 1 cent deals die bijna aflopen?
Nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of gewoon een keer je verlies nemen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef Miniem het volgende:
Had trouwens een geschil geopend voor die usb stick met dhgate.
Hebben ze afgewezen omdat ik moet communiceren met de verkoper via hun site.
Die helpt niet echt en ik kan pas een claim openen bij dhgate vanaf 8 febr.
Wat is dat voor totale onzin.![]()
En bij paypal kan ik TOT 8 febr een claim openen.
Hoop dat de verkoper snel reageert.
Maar het gaat over en weer dusja...
Heb ik echt een schijthekel aan.
Daar bestel ik dus ook niet meer
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:42 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Niet van Paypal in elk geval, die kijken er alleen naar als je niks hebt ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |