Weet ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Voortaan gewoon van http://www.mymemory.co.uk/ halen
Geheugen/multimedia kaartjes zijn best goed geprijsd daar.. vroeger hier in het topic veel gebruikte shop
(zelf heb ik er enkele usb sticks en SD/Micro SD kaartjes van..)
nee, maar western union als betaalmethode.. ik dacht dat WU niet betrouwbaar was?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:09 schreef bierjoost het volgende:
Iemand ervaring met www.allpmp.com voor het bestellen van tablets?
Niet van Paypal in elk geval, die kijken er alleen naar als je niks hebt ontvangen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar het was een speciale usb stick.
Mini Cooper usb.
Kostte 15 euro helaas. Hopelijk krijg ik het terug.
Paypal is ook een methode.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee, maar western union als betaalmethode.. ik dacht dat WU niet betrouwbaar was?
Mymem is ook zo goedkoop niet meer heur.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Voortaan gewoon van http://www.mymemory.co.uk/ halen
Geheugen/multimedia kaartjes zijn best goed geprijsd daar.. vroeger hier in het topic veel gebruikte shop
(zelf heb ik er enkele usb sticks en SD/Micro SD kaartjes van..)
Doe eens zonder zoekterm zoeken op www.chinaprices.us . It's magic.quote:
Nee, maar hier (tablettopic) wat nuttige info:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:09 schreef bierjoost het volgende:
Iemand ervaring met www.allpmp.com voor het bestellen van tablets?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:34 schreef shiznuts het volgende:
Als je een 10" tab wilt met 4.x is er niet veel andere keuze dan de C91 (je hebt ook een C92 btw). Ga je voor 7" opent er een hele wereld met mogelijkheden, vooral omdat de Allwinner A10 processor (cortex A8) goedkoop is en opmerkelijk veel vermogen heeft (o.a. 2160p videodecodering mogelijk maakt). Pandawill gaat de laatste tijd wel goed mee met de tabletrevo. Nummer 1 waarschijnlijk nog altijd merimobiles. Maar via aliexpress zijn natuurlijk ook goede deals te maken (let wel op, het is een marktplaats, m.a.w. je moet even nagaan hoe betrouwbaar de verkopende partij is en wat de verzendkosten voor 1 pcs zijn).
Voor Chinese tabletnieuwtjes verder:
› http://www.android-tablet(...)all-sort-launch-desc
› http://micdigi.com
› http://shanzai.com/index.(...)blets-a-gadgets.html
› http://www.gizchina.com
Interessant leesvoer ook wel: http://forums.hardwarezon(...)ion-3127032-108.html
No way.... En hoe heb je dit besteld?quote:
Heb ik niet besteld. Maar stond ooit bij een nieuwsbericht over China fakes. En daar hadden ze het net over dus ff plaatjes teruggegoogledquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
No way.... En hoe heb je dit besteld?
Jammer. Hoopte dat het recent was.....wel hilarisch, dat wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb ik niet besteld. Maar stond ooit bij een nieuwsbericht over China fakes. En daar hadden ze het net over dus ff plaatjes teruggegoogled.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:53 schreef ZetaOS het volgende:
Fakes
[..]
zie deze dan!
http://samsunggalaxy3pre-production.blogspot.com/
Mooi. M2 Gekocht. Hoe kwam je aan deze coupons?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:20 schreef monkeybrain het volgende:
De HM5 is nu ook met $25 korting, toch maar gekocht voor $94,50(75 euro ongeveer)
Nu maar hopen dat die kale op youtube niet zit te liegen![]()
[ afbeelding ]
$15 off Brainwavz M4 Earphones - Limit 10 uses, coupon code: 968399b5bc
$15 off Brainwavz M4 Earphones with headset - Limit 10 uses, coupon code: 6dbd4inxc
$25 off Brainwavz HM5 (PREORDER) - Limit 10 uses, coupon code: 8989085ba6
$35 off Brainwavz M2 Earphones - limit 10 uses, coupon code: 7bd927f0c5
Raz zijn spam nieuwsbrief, stuurt ie 2 keer per week ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef Koen. het volgende:
[..]
Mooi. M2 Gekocht. Hoe kwam je aan deze coupons?
Die heb ik deze keer niet ontvangen... Net spamfolder nagekeken en daar zat hij ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Raz zijn spam nieuwsbrief, stuurt ie 2 keer per week ofzo![]()
[...]
Maar mensen met eigen webshop mogen toch zelf kiezen hoe lang ze dicht blijven?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:08 schreef RobertNL het volgende:
[..].
Hoorde van een Chinees dat veel mensen in HK maar 3 dagen vrij zijnDus mijn pakket dat via DHL komt heeft niet te veel vertraging
Natuurlijk, maar DHL en andere grote bedrijven zijn vaak maar 3 dagen dicht.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar mensen met eigen webshop mogen toch zelf kiezen hoe lang ze dicht blijven?
Maar wel de snelste levering en zeer goedkope producten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Buyincoins blijft klote. Site doet het zelden.
Ze hadden wel aardig de zelfde prijs als wij kennen van de webshops, dat viel dan weer mee!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ook echte prijs?![]()
Laatst ook zo'n bericht van een nep Apple shop in China, met foute spelling op de gevel etc.
Daar heb je geen fuck aan als je niet feitelijk kunt bestellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:32 schreef Koen. het volgende:
[..]
Maar wel de snelste levering en zeer goedkope producten.
Je kan gewoon bestellen hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Daar heb je geen fuck aan als je niet feitelijk kunt bestellen.
Hebben ze nog een site dan?quote:
Ik kon gisteren gewoon bestellen. Mocht dit te avontuurlijk voor je zijn, dan kan je ook gewoon bij www.iBood.com of bij www.Bol.com terecht. Je moet wel een beetje moeite doen om te Chinasjoppen.quote:
Ik shop regelmatig bij diverse chinese sites, maar buyincoins-site is gewoon kut-bereikbaar. Jammer, want het is inderdaad één van de goedkoopste.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:27 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik kon gisteren gewoon bestellen. Mocht dit te avontuurlijk voor je zijn, dan kan je ook gewoon bij www.iBood.com of bij www.Bol.com terecht. Je moet wel een beetje moeite doen om te Chinasjoppen.
Ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:28 schreef PhatBassBoom het volgende:
Is er trouwens een reden waarom iOffer niet in de OP staat?
Nog voor vrijdag. Zo niet, dan na vrijdag.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:38 schreef bobbernaut het volgende:
Mijn pakketje was aangehouden bij douane, alles ingevuld en brief donderdag op bus gedaan, diezelfde dag zou ie nog geleegd wordenhoelang duurt t nog?
Volgende week vrijdag bedoel je?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nog voor vrijdag. Zo niet, dan na vrijdag.
omg dit is geniaal!quote:
Afgelopen vrijdag wil niet meer lukken, hè...quote:Op zondag 22 januari 2012 12:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag bedoel je?
Maar waarom is ********** dan wel in op?
Eeeen waarom is dat?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nog voor vrijdag. Zo niet, dan na vrijdag.
Oh zo, duidelijk. Tips welke shops ik dan het beste kan gebruiken voor horloges?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef Fifut het volgende:
[..]
Het is geen Chinese webshop, maar een soort eBay met veel neppe spullen
Ebay/Chinaprices om te zoekenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Oh zo, duidelijk. Tips welke shops ik dan het beste kan gebruiken voor horloges?
De juwelier om de hoek.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Oh zo, duidelijk. Tips welke shops ik dan het beste kan gebruiken voor horloges?
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Watchyear.com (van Focal), je kunt ook op Ebay zoeken naar 'Shark watch', 'Infantry watch', 'Julius watch', 'Weide watch', 'watch sport japan black' enz etc. Via chinaprices.us Chinese modellen van o.a. Curren, Julius, IK, Sinobi...quote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |