quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:40 schreef RobertNL het volgende:
Heerlijk dat winkelen bij BIC (op de gare site na)
[ afbeelding ]
Coins
hoe werken die coins? want ik heb zeker al voor 300+$ besteld en sta nog steeds op 0.. (ja ik kan ook op de site kijken voor uitleg.. maar die doet het niet momenteel bij mij)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer heb je je eerste bestelling gedaan? Ze worden namelijk voor een bepaalde tijd, geloof 45 dagen, vastgehouden. Daarna worden ze pas vrijgegeven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:37 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
hoe werken die coins? want ik heb zeker al voor 300+$ besteld en sta nog steeds op 0.. (ja ik kan ook op de site kijken voor uitleg.. maar die doet het niet momenteel bij mij)
Komt idd niet overeen met de verwachtingen. Als je ze aansluit op andere apparatuur, om je apparatuur uit te sluiten? Misschien zijn ze gewoonweg bork of een slechte batch, zal niet eerste keer zijn @ DX..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef jonasr het volgende:
[..]
@hoppahoppa, Kanen waar brak geluid uit komt? Dat verbaast me toch...
Hangt er vanaf waarvoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste site?
Okee, mooi om dit te horen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarvoor.Qua aanbod duidelijk DX, of als je het breder wilt trekken, Ebay. TaoBao ben ik een beetje mee klaar, tijd is geld, in China gaat alles al zoooo langzaam, zit er nog een (vaak mongolide) tussenpersoon tussen. Kost gewoon veel tijd om de echte krenten uit de pap daar te vinden (
), en dan loopt het 99/100x de moeite niet.
Qua verzendtijden ben ik altijd wel tevreden geweest over suntek, bic, en focal.
Verder gaat qua uptime BIC niet goed scoren denk ik.Dus tis net wat je zoekt.
Grootste nadeel van DX is alsnog dat de dienstverlening verder wel zwaar kut is. Normaal geen issue, tot je iets ontvangt wat niet helemaal ok is, dan begint het geouwehoer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Okee, mooi om dit te horen.
Had al meer goede verhalen over DX gekregen, eens kijken of ik daar wat leuks kan vinden! Dankjewel!
Ik heb deze ooit gekocht:quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:46 schreef Lolque het volgende:
Iemand al eerder led lampen gekocht op ebay?
Ik zit te twijfelen tussen deze:
http://www.ebay.nl/itm/6W(...)089d7#ht_3140wt_1185
http://www.ebay.nl/itm/6W(...)3d3af5#ht_3289wt_952
Bvd.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste site?
quote:Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
Ever Buying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
DinoDirect (Dino)
McBub (McBub)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg trage afwikkeling, groot assortiment echter)
Verder:
› Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
› Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk of ze Paypal voeren en let op de feedbackscores)
Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com
[..]
Was het maar waar. De ervaring leert dat Singapore vrijwel altijd rond een week verzenden en niet meer nodig heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef Koen. het volgende:
Ik zag net dat mijn M2's van MP4nation zojuist waren verzonden met Singapore Post. Het nieuwe China Post?
Alleen op bepaalde items: http://www.tjoos.com/Coupon/19987/DealExtremequote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:13 schreef Dynd het volgende:
Weet iemand toevallig nog een coupon code voor DealExtreme?
Wtf hoe?!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:35 schreef TJV het volgende:
Ik ga maar weer nieuwe -legale- lasertjes bestellen. Mijn kat verstopt ze steeds.
Wat staat er op de dealextreme site? Staat daar split-dispatched? Zater een briefje in de envelop?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef Niles-Crane het volgende:
Kreeg vorige week trouwens een bestelling waar 1 item niet bijzat.. Had helaas geen foto gemaakt van de envelop dus dat is verloren geld vrees ik?
Dealextreme houdt via my account geen orders meer bij die na 2012 zijn gemaakt. Zat geen briefje in de envelop oid. Nja, het maakt op zich niet zo heel veel uit want het was maar 4 euro en heb verder nooit slechte ervaringen met dealextreme, maar tochquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat staat er op de dealextreme site? Staat daar split-dispatched? Zater een briefje in de envelop?
(SKU:223423 krijg u nog ..) ?
In welk jaar leef jij dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:07 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Dealextreme houdt via my account geen orders meer bij die na 2012 zijn gemaakt. Zat geen briefje in de envelop oid. Nja, het maakt op zich niet zo heel veel uit want het was maar 4 euro en heb verder nooit slechte ervaringen met dealextreme, maar toch
kijk in de link van je mail die je hebt gekregenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:07 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Dealextreme houdt via my account geen orders meer bij die na 2012 zijn gemaakt. Zat geen briefje in de envelop oid. Nja, het maakt op zich niet zo heel veel uit want het was maar 4 euro en heb verder nooit slechte ervaringen met dealextreme, maar toch
Heb je een link?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:51 schreef Racer88 het volgende:
Denk dak nog geluk heb gehad met sjinees nieuwjaar. Had de 18e iets besteld en t lag de 24e thuis.
Zo snel is BIC nog niet eens geweest. Kwam van Ebay, als goed is uit hongkong.
Ging om een motorachterlicht met geintregreerde knipperlichten
Was me eerste Ebay order, dus ben tevree, heb er nog 2 uitstaan, maar denk dat die nog in china liggen alhoewel ik ze dezelfde dag heb besteld.
Ja daar staat alles wel leuk in, maar als je wilt aangeven dat je bestelling niet goed was moet je foto's van de envelop bijvoegenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
kijk in de link van je mail die je hebt gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |