Geen idee, als ik tijdens het fietsen maar weer wat lucht in die band krijgquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hoeveel bar kan die fietspomp aan? Ziet er interessant uit, alleen ik kom niet op BIC momenteel
Moeten de users in dit topic nu ook gaan raden wat er in een aangetekende brief staat, bovenop alle vragen die met een beetje zoekwerk te vinden zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:47 schreef bobbernaut het volgende:
huh, er komt een postbode met een aangetekende brief voor mijn broer, wat nu? wss over het pakketje dat toen aangehouden was..
ja maar mn broer was niet thuis dus ik kreeg zo klein briefje waarop staat wat ie moet doen..quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Moeten de users in dit topic nu ook gaan raden wat er in een aangetekende brief staat, bovenop alle vragen die met een beetje zoekwerk te vinden zijn.
5MW is legaal voor zover ik weetquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:10 schreef markar het volgende:
als ik 3 true green laser pointer 5mw tegelijk bestel komt die dan zonder problemen door de doaune?
Oh. Nou. Wij wel!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar mn broer was niet thuis dus ik kreeg zo klein briefje waarop staat wat ie moet doen..
dus ik weet echt niet wat er is :\
sorry hoor >.<quote:
ja maar als je er 3 tegelijk besteld is dat niet anders? gaan ze zeker denken aan handel enzo of niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
5MW is legaal voor zover ik weet
meh handel is denk ik als je iets van 10+ besteldquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:13 schreef markar het volgende:
[..]
ja maar als je er 3 tegelijk besteld is dat niet anders? gaan ze zeker denken aan handel enzo of niet?
o dankje wel hoop niet in de problemen te komen:Pquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
meh handel is denk ik als je iets van 10+ besteld
Ebay is vaak snellerquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Na tientallen bestellingen op DX, zonet voor het eerst twee bestellingen gedaan op eBay. Ben benieuwd.
Nou dat hoop ik maar, ik zit intussen ook al drie weken te wachten op twee DX bestellingen. Bij eBay gaat het om een screenprotector en sleeve voor mijn tablet. Twee kleine dingen dus.quote:
Jep, had mailtje gestuurd waarom ze nog steeds niet verzonden waren (weekje geleden). Krijg ik idd antwoord dat ze out-of-stock waren. En de vraag of ik wou wachten of refund, aangegeven dat ik wou wachten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Had je de PL21 besteld? Die waren out of stock namelijk, daar wacht ik ook op
Ben benieuwd wat de uitleg nu weer is.quote:After checking, the merchandise in your order has/have an inventory shortage. In this case, would it be possible for you to await 5-7 days more? If we are not able to ship your order out then or you do not want to wait any longer at this stage and want to get a refund, please let us know.
focalpricequote:Could you please wait 5 days still? If the parcel has not delivered yet,we will resend or refund without delay.
Will this do,dear?
Er staat nu dat ze het pas na 2 februari verzendenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:30 schreef jonasr het volgende:
[..]
Jep, had mailtje gestuurd waarom ze nog steeds niet verzonden waren (weekje geleden). Krijg ik idd antwoord dat ze out-of-stock waren. En de vraag of ik wou wachten of refund, aangegeven dat ik wou wachten.
Nu plots refund gekregen. En status naar Invalid veranderd.
Maar, ze verkopen ze wel nog op focal zelf voor $15.46, denk dat ze ze niet willen leveren voor de promotieprijs. Antwoord van focal zal wel nog effe duren (newyear).
[..]
Ben benieuwd wat de uitleg nu weer is.
Wel voordelig als ik ze nu terug kan kopen aan discount prijs. (Euro stijg! (of niet onder 1.2 xD)![]()
Ja, logisch alle producten verzenden ze terug ten vroegste vanaf 2feb (Chinees Nieuwjaar).quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:46 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Er staat nu dat ze het pas na 2 februari verzenden
Ik heb hier geen refund gekregen en hij staat nog steeds op paid&unshippedquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ja, logisch alle producten verzenden ze terug ten vroegste vanaf 2feb (Chinees Nieuwjaar).
Maar heb hier een refund gekregen?
Vermoed dat ze niet meer komen.
Mmm vreemd, geen idee waarom ik refund heb gekregen, heb er ook niet achter gevraagd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb hier geen refund gekregen en hij staat nog steeds op paid&unshipped
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |