Data in 2012
 Data in 2012 

quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Mooie locatie!
Wij hebben de offerte geaccepteerd.
En gisteren alvast trouwringen uitgezocht.

.  7 september 2012
.  7 september 2012  

Ohhh dan zijn jullie best vroeg met de ringenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil ook wel in 't lijstje.
14-09-2012
 Wel leuk
 Wel leuk  Wij willen zoiets maar dan compleet in witgoud
 Wij willen zoiets maar dan compleet in witgoud  

Ja, best wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohhh dan zijn jullie best vroeg met de ringenWel leuk
Wij willen zoiets maar dan compleet in witgoud

Ja waarom ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Mijn lief heeft nu vakantie en toen we gisteren in de stad waren zijn we eens bij de juwelier binnen gelopen. Dit was echt de tweede ring die ik probeerde.
Wij hebben de locatie ook al helemaal rond, inclusief diner en er blijven wat mensen slapen op de locatie. (Onze ouders mijn zus met haar man en kinderen en mijn broer en zijn vriendin en WJ's zus met haar man).
 Je kunt het maar al gehad hebben
 Je kunt het maar al gehad hebben 

Wij hebben ook ontbijt de volgende ochtend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja waarom ook nietJe kunt het maar al gehad hebben
Wij hebben het hotel er bij geboekt (is een zaal incl hotel met 10 kamers) en een vakantiehuisje (ook van de zaal) voor onze vrienden
De volgende ochtend hebben we daar dan ook ontbijt
Maar de prijzen konden maar 3 maanden van te voren worden vast gezet (i.v.m. de flexibele prijs van de vis....); dus na dit weekend kunnen we écht het budget specifiek maken

).
 ).

Wauw, die zien er echt mooi uit!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Nog even mijn post uit t vorige topic:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mijn ring komen er nog briljantjes op, drie kleintjes naast elkaar.

In Zuid-Europa genoeg mooie bestemmingen waarvoor je niet zo lang in het vliegtuig hoeft te zittenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
Hier hangt het ook af van ons gesprek van dit weekend of wij op huwelijksreis gaan. We willen heel graag; maar hangt er vanaf wat mogelijk is.
En we weten ook nog niet waar naartoe; want mijn vriend ziet het niet zo zitten om erg lang te vliegen (hij is 2m waarbij een vliegreis al snel erg onconfortabel is).

quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Wauw, die zien er echt mooi uit!
Volgens mij heb ik die van ons ook nog nooit geplaatst.Althans dit is die van mij. Kan die van mijn vriend niet vinden maar dat is een simpele gouden ring.
[ afbeelding ]

Hm ja bij mannen is zo´n ring ook best nog wel een ding hè. Mijn vriend ging ook zo van nou een gouden simpele ring...ik wijs hem aan en die wordt het. Maar je moet hem inderdaad echt aan de vinger zien en dan kijken naar de vorm van de vingers want een paar mm kan al zo'n verschil zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets gepast, maar dat stond niet mooi bij mij.
Mijn lief heeft dus dezelfde ring als ik, maar dan zonder steentjes. Hij heeft lange, smalle vingers dus dan vind ik een smallere ring wat mooier staan ook. Deze stonden allebei mooi.

)
 )

Wij gingen ook voor heel simpel, maar dat bleek dus helemaal niet bij ons te passen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:16 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Hm ja bij mannen is zo´n ring ook best nog wel een ding hè. Mijn vriend ging ook zo van nou een gouden simpele ring...ik wijs hem aan en die wordt het. Maar je moet hem inderdaad echt aan de vinger zien en dan kijken naar de vorm van de vingers want een paar mm kan al zo'n verschil zijn.

Spannend Rimpelsteeltje! Ik sta ook niet graag in de belangstelling, maar als bruid zie je er zo prachtig uit dat je dan volgens mij heel graag in het middelpunt staat samen met je lief. Geniet van jullie dag!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:46 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Oke alles is geregeld. Vazen gemaakt, versieringen liggen klaar. Morgenavond naar het hotel om n beetje slaap te vatten en zaal te decoreren. Iedereen kan komen. Alle leveranciers zijn er. Alle rekeningen zijn betaald. Schoenen zijn ingelopen. Muziek is uitgekozen...
...dus nu: TIME TO FREAK OUT!!!
WAAAAAAAAAAAAH
(Ik hou er nooit zo van om in t middelpunt van de belangstelling te staan, had ik waarschijnlijk moeten bedenken voordat ik zo uitpakte boehoehoe. Had beter kunnen elopen)

quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:46 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Oke alles is geregeld. Vazen gemaakt, versieringen liggen klaar. Morgenavond naar het hotel om n beetje slaap te vatten en zaal te decoreren. Iedereen kan komen. Alle leveranciers zijn er. Alle rekeningen zijn betaald. Schoenen zijn ingelopen. Muziek is uitgekozen...
WAAAAAAAAAAAAH
(Ik hou er nooit zo van om in t middelpunt van de belangstelling te staan, had ik waarschijnlijk moeten bedenken voordat ik zo uitpakte boehoehoe. Had beter kunnen elopen)

Spannend wel
 Spannend wel  Zal vast allemaal goed komen
 Zal vast allemaal goed komen 

mijn vriend: "je trouwt maar één keer onder!") Naamkeuze, formele akte, getuigengegevens, toch wel een officieel moment. De ambtenaar ging er helemaal in mee en gunde ons een applaus-, kus- en fotomoment. Daarna zijn we met het gezelschap wezen borrelen en eten. Ik had een geweldige dag
  mijn vriend: "je trouwt maar één keer onder!") Naamkeuze, formele akte, getuigengegevens, toch wel een officieel moment. De ambtenaar ging er helemaal in mee en gunde ons een applaus-, kus- en fotomoment. Daarna zijn we met het gezelschap wezen borrelen en eten. Ik had een geweldige dag   

Komt helemaal goed! Geniet er van!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:46 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
WAAAAAAAAAAAAH

herkenbaar! Ik werd vanacht badend in t zweet wakker... Ik ging trouwen en mn jurk was nog niet op maat en ik had nog geen lingerie en schoenen. Toen ik wakker werd dacht ik pfff gelukkig ga ik alleen nog maar in ondertrouwquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had laatst een rare droom over ondetrouw.
Het was een dag voor onze bruiloft en we waren nog niet in ondertrouw gegaan, ik had nog geen schoenen en vriend moest zijn trouwpak nog gaan kopen.
Morgen gaan we het huwelijkformulier invullen bij de locatie zodat zij het met de gemeente Ede kunnen regelen.

Haha.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef martine1984 het volgende:
[..]
herkenbaar! Ik werd vanacht badend in t zweet wakker... Ik ging trouwen en mn jurk was nog niet op maat en ik had nog geen lingerie en schoenen. Toen ik wakker werd dacht ik pfff gelukkig ga ik alleen nog maar in ondertrouw

Wat een onzin, bah. Familiefeesten en bruiloften zijn twee verschillende dingen. Is er niet met ze over te praten? Of, als ze niet te vermurwen zijn, heeft je locatie niet iets van een kinderspeelhoek waar ze los kunnen gaan terwijl de rest rustig eet?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Voor de receptie vind ik het geen probleem hoor, maar tijdens het diner zou ik het wel jammer vinden. Maar het is blijkbaar bóvenal een familiefeest en géén bruiloft. Schoonouders vinden dat ook.

Dat hebben we bij onze locatie dus niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef Mangostine het volgende:
Wij hebben daggasten met 2 kleine kinderen (3 en 5). Onze locatie heeft een grote tuin met een speelhuisje, dus dat lijkt me geen probleem. Ook bij het diner zie ik persoonlijk niet waarom de kinderen niet mee aan tafel kunnen zitten. Alleen voor het feest kan ik me voorstellen dat de ouders iets voor ze regelen.

Nee hoor. Als jullie dineren is het voor hun gewoon al lang bedtijd. Vooral als ze er al de hele dag bij zijn geweest, dan zullen ze inderdaad moe zijn en waarschijnlijk gaan jengelen - dat is voor níemand leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat hebben we bij onze locatie dus niet.
Ons diner duurt van 8 tot een uur of 11 en daarna nog borrelen.
Ik weet niet of ze dat vol kunnen houden, zolang achter elkaar stilzitten. Als ze al vrij moe zijn.
Of doe ik nou heel flauw?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |