Daarvan zijn ze vergeten de navelstreng door te knippenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Neem je Suus dan ook mee Ireth?
Hahahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarvan zijn ze vergeten de navelstreng door te knippenWaar ik ga, is zij ook
Ik mocht niet, weet je nog? ( zo'n gekke witte lap om mijn pols? )quote:Op maandag 16 januari 2012 19:13 schreef Rucky het volgende:
Dan had je de vorige keer maar de gaten in je bal moeten vinden ipv je beurt steeds aan Socios afstaan.
Oh ja. Maar je kon wel goed bier voor ons halen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik mocht niet, weet je nog? ( zo'n gekke witte lap om mijn pols? )
ik mag wel meerijden met je he?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:01 schreef Merlijn het volgende:
Leuk! maar dit keer wil ik ook meebowlen.....
Alleen als je lief bent...quote:
k ben net zo lief als Geertjequote:
Wanneer kan je? Dan kunnen we een datum prikken.quote:
in het weekend kan ik altijd welquote:Op maandag 16 januari 2012 20:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wanneer kan je? Dan kunnen we een datum prikken.
Was dat voor of nadat ze had overgegeven?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:21 schreef Ireth het volgende:
Leuk! Deze keer wil ik ook meebowlen!! (en hoop ik dat Susanne zich wat beter voeltAlhoewel ze geloof ik ook wel gezellig met Merlijn had zitten kletsen toen
)
Beide niet, ze had nog nét niet overgegeven.. het scheelde niet veelquote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat ze had overgegeven?
Zaterdag zou voor de meeste het beste uitkomen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in het weekend kan ik altijd wel
Of wasknijpers mee moeten nemenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zaterdag zou voor de meeste het beste uitkomen.
Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat we niet de meest rechter banen moeten hebben.
We hebben een organisator.quote:
planner ok, maar ik kan niets op mijn naam reserveren helaasquote:
Ik wil wel de reservering regelen dat is geen probleem zodra ik weet wanneer.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
planner ok, maar ik kan niets op mijn naam reserveren helaas
Heb je dan niks aan die kruidvatactie's?? Zo'n dagkaartje voor 13 euro ofzo?? Of zijn die er nu niet meer?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef loecje het volgende:
mocht er iemand vanuit Groningen gaan met de auto dan zou ik graag mee willen.
zo niet.. dan ga ik niet heen. treinkaartje vanuit groningen is me (zelfs met korting) wat teveel.
Blokker heeft ze NU op de site, zie die link die ik gaf!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef loecje het volgende:
die van de kruitvat werd hier in de winkel gezegd dat ze op waren.
Ja, je moet aanwezig zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef belle1608 het volgende:
moet je nog aan bepaalde voorwaarden voldoen om mee te gaan?
quote:
quote:
* JK1982 denkt er bij nader inzien toch nog even over na..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooh en dit is het nr wat we daar helemaal plat gaan draaien:
Irerth heeft de cd!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooh en dit is het nr wat we daar helemaal plat gaan draaien:
Irerth heeft de cd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Ireth op 17-01-2012 08:33:26 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:28 schreef Ireth het volgende:
Dat is best wel triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat ze had overgegeven?
Dat vermoeden had ik al.quote:
vrijdag 2 maart of zaterdag 3 maart dan maar voorlopig aanhouden van +/- 18:30 tot 20:30 uur om te gaan bowlen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
10 Maart ga ik niet redden. Week eerder kan wel.
Heb je nou nog je A diploma niet gehaald en moeten wij daarvoor de bowling maar gaan verplaatsen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:20 schreef Ireth het volgende:
Vrijdag gaat hem hier niet worden, zitten we met zwemles.
dan zal ik afhaken, aangezien ik geert z'n verjaardag dan vier hier (twee maart jarig)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.
[..]
vrijdag 2 maart of zaterdag 3 maart dan maar voorlopig aanhouden van +/- 18:30 tot 20:30 uur om te gaan bowlen?
Dan kunnen we daarna een kroeg induiken (in de binnenstad) en dan kan ieder bepalen hoelaat die naar huis gaat.
Ik begin er wel weer zin in te krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan zal ik afhaken, aangezien ik geert z'n verjaardag dan vier hier (twee maart jarig)
1 april is op een zondag, dus 30 of 31 maart zou dan ook nog kunnen. Voor mij zijn alle 3 dagen mogelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:09 schreef DJMO het volgende:
doen we 'n 1 april meet![]()
heb ik één keer eerder gedaan , niet van FOK!, maar toch, niemand geloofde en bijna iedereen kwam even kijken of het echt geen geintje was, was een enorm succes toen!
zelfde hier...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
voor mij is vrijdag ook beter. dan kan ik nog gratis met het OV
vrijdag 30 maart doen dan? Dan lijkt tot nu toe iedereen te kunnen + het is op vrijdag zodat er gratis reizen isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:27 schreef Felixa het volgende:
2 en 3 maart kan ik niet, 30 en 31 maart wel.
Vrijdag of zaterdag maakt mij niet uit, ik reis altijd gratis.
Ik wil ook wel bowlen met bumpers... misschien raak ik dan nog een kegelquote:Op maandag 16 januari 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
wil niemand anders ook bumpers? Dan ben ik straks lekker aan het bowlen met Suus en Jan hahaha
Of misschien wel alleen Jan omdat Suus zich al veels te oud voelt voor bumpers!
Susanne heeft zwemles op vrijdag van 6 tot 7, wat betekent dat we hier om 5 uur de deur uit lopen om pas tegen kwart over 8 thuis te zijn... elke vrijdag.. (muv de zomer en kerstvakantie) De bedoeling is dat ze in april af gaat zwemmen voor A. maar daarna komt B en C nog... Voorlopig zitten we dus elke vrijdag in de chloordampen...quote:
Oja, jou moet ik ook nog even IRL ontmoetenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik moet ook zeggen dat mijn voorkeur naar doordeweeks gaat ivm gratis reizen maar ik wil eigenlijk ook geen meeting zonder Ireth en Suus! Later in Maart is misschien ook wel fijn omdat ik 3 oma's heb die jarig zijn van 28 feb t/m 6 maart :p
Ik heb van Fok! ook nog niet zo heel veel mensen in het echt gezien dus ik wil sowieso heul graag!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oja, jou moet ik ook nog even IRL ontmoeten
Ik heb je in mijn lijstje geplaktquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik kan elke dag behalve 23 maart.. is iemand zo lief om dat voor mij te plaatsen? gaat via mobiel niet
Ik ook.quote:
Dan kunnen we net zo goed mijn verjaardag gaan vieren want die is 2 weken later.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:55 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. 14 april lijkt een serieuze optie!
De mijne ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed mijn verjaardag gaan vieren want die is 2 weken later.
Ik vond het al verdacht dat we op dezelfde lijn zaten.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vond het al verdacht dat we op dezelfde lijn zaten.
Ik vind het sowieso wel raar dat het nog drie maanden duurt voordat de meeste kunnen. Ieder zal daar zijn redenen wel voor hebben maar op welke datum we ook gaan er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
Ik weet nog wel dat dat bij mij vroeger geen probleem was, zolang 't maar op tijd gemeld werd enzulks
is denk ik vooral mijn schuld. Ik heb de datum verder naar achteren gezet, omdat ik a) niet wilde dat jan zó kort op een meet al gelijk met een andere meet geconfronteerd werd, en b) er kwamen toen wat verjaardagen van de kids tussen (die van Geert, en de zoon van papabear) dus toen werd het nog verder naar achter geschoven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel raar dat het nog drie maanden duurt voordat de meeste kunnen. Ieder zal daar zijn redenen wel voor hebben maar op welke datum we ook gaan er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
is denk ik vooral mijn schuld. Ik heb de datum verder naar achteren gezet, omdat ik a) niet wilde dat jan zó kort op een meet al gelijk met een andere meet geconfronteerd werd, en b) er kwamen toen wat verjaardagen van de kids tussen (die van Geert, en de zoon van papabear) dus toen werd het nog verder naar achter geschoven.
Tof dat je een lijst bijhoud.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Speciaal voor Rucky en JK1982 het olijke duo:
vr 20 januari
za 21 januari
zo 22 januari
vr 27 januari
za 28 januari
zo 29 januari
vr 3 februari
za 4 februari
zo 5 februari
vr 10 februari YskaFredriksson
za 11 februari YskaFredriksson
zo 12 februari YskaFredriksson
vr 17 februari YskaFredriksson
za 18 februari YskaFredriksson
zo 19 februari YskaFredriksson
vr 24 februari YskaFredriksson
za 25 februari
zo 26 februari
vr 2 maart Merlijn, JaleesaJoia, Loecje
za 3 maart Merlijn, JaleesaJoia
zo 4 maart Merlijn, JaleesaJoia
vr 9 maart YskaFredriksson, JaleesaJoia, Loecje
za 10 maart YskaFredriksson, Ireth, JaleesaJoia
zo 11 maart YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia
vr 16 maart Merlijn, YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608
za 17 maart YskaFredriksson, Felixa, Ireth, JaleesaJoia, Belle1608
zo 18 maart YskaFredriksson, JaleesaJoia
vr 23 maart YskaFredriksson, DJMO , Loecje
za 24 maart YskaFredriksson, DJMO, Ireth, JaleesaJoia, Belle1608
zo 25 maart YskaFredriksson, DJMO, JaleesaJoia
vr 30 maart Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia, Loecje
za 31 maart YskaFredriksson, DJMO, Felixa, Ireth, JaleesaJoia
zo 1 april Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia
vr 6 april YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608
za 7 april YskaFredriksson, DJMO, Felixa, Ireth, JaleesaJoia, Belle1608
zo 8 april YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia
vr 13 april Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608
za 14 april Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, Ireth, JaleesaJoia, Belle1608
zo 15 april Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa JaleesaJoia
Bij hun geen probleem idd, maar wel bij mij. Betaal er voldoende voor en in April gaan ze diplomazwemmen en dan kan ze elke les goed gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
mss dat ireth voor één keer een zwemles kan doorschuiven naar 'n week later? Ik weet nog wel dat dat bij mij vroeger geen probleem was, zolang 't maar op tijd gemeld werd enzulks
van hoelaat tot hoelaat is dat zwemmen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij hun geen probleem idd, maar wel bij mij. Betaal er voldoende voor en in April gaan ze diplomazwemmen en dan kan ze elke les goed gebruiken.
Goed plan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wanneer moet ze afzwemmen, dan wordt dat de meet
17.05 de bus hebben, 18.00 t/m 19.00 uur zwemles. Eer ze afgedroogd en omgekleed is staan we om 19.20 uur bij de bushalte en zijn we rond 20.10 pas thuis...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:18 schreef loecje het volgende:
[..]
van hoelaat tot hoelaat is dat zwemmen?
Ik heb ze binnen Rucky, thnx!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:31 schreef Rucky het volgende:
Ik zat gisteren nog even de foto's te bekijken en bedacht me wat een leuke avond we hebben gehad.
Er zit een foto bij dat we zitten te eten en je zou niet zeggen dat we elkaar pas 10 min (in het echte leven) elkaar kennen.
Is volgens mij de nieuwste. Ik heb alleen het bovenste deel eraf gekniptquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ganz, Papabear, hadden jullie niet heul even de allernieuwste kunnen invullen :p
Blame on papabear, ik had de laatste geqoute..quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ganz, Papabear, hadden jullie niet heul even de allernieuwste kunnen invullen :p
Mocht Hinkepink inderdaad mee gaan, dan krijgt ze van mij een lift heen en weer terug. Vervoer is dus geregeld. En nee, ik rook niet in de autoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:05 schreef hinkepink het volgende:
Vrijdag de 13e april lijkt me wel wat.
Leuke dag om iets te ondernemen.
Sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:56 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Blame on papabear, ik had de laatste geqoute..![]()
euh, mocht dat zo zijn, en je neemt haar mee naar de meet, zijn Jan en Geert dan wel veilig zeg maar? (ja, ze zijn geënt)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef Ireth het volgende:
Vooralsnog zijn de vrijdagen hier vrij van zwemles... Susanne lijkt zware kinkhoest te hebben... volgende week de officiele uitslag van het bloedonderzoek...
Ah jasses, arm kind. Wist niet eens dat kinkhoest nog bestondquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:48 schreef Ireth het volgende:
Ja incubatietijd is 3 weken voor de uitbraak tot start uitbraak en ze hoest al vanaf sinterklaas! (en kan er helaas ook nog wel enkele maanden mee doorgaan.. kind is compleet uitgeput... slaapt geen enkele nacht fatsoenlijk, per 24 uur hoest ze zo'n 3 uur niet zeg maar...)
hmpf, k besef me nu dat mijn reactie van hierboven wel erg kort door de bocht wasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:48 schreef Ireth het volgende:
Ja incubatietijd is 3 weken voor de uitbraak tot start uitbraak en ze hoest al vanaf sinterklaas! (en kan er helaas ook nog wel enkele maanden mee doorgaan.. kind is compleet uitgeput... slaapt geen enkele nacht fatsoenlijk, per 24 uur hoest ze zo'n 3 uur niet zeg maar...)
Nee doos das helemaal niet kort door de bocht, das moeders eigenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmpf, k besef me nu dat mijn reactie van hierboven wel erg kort door de bocht washopelijk knapt ze (heel) snel weer op! zijn er geen middeltjes die het hoesten wat draaglijker maken?
voor suus
gelukkig heb je er begrip voorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee doos das helemaal niet kort door de bocht, das moeders eigen
Ze heeft nu een hoestdrank met slaapmiddel er in, maar daar mag zemaar 5ml per 6 uur van... en hij werkt maar zo'n 4 uur....
Als je het koppelt aan de meet past het hierquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:16 schreef Papabear het volgende:
Over Hinkepink gesproken....
Stel nou dat we een inzameling zouden doen (doen we niet, maar STEL) voor een nieuwe vaatwasser.
Het betreft iemand met een chronisch tekort aan lucht, gekluisterd aan de zuurstoffles. Kosten voor een nieuwe vaatwasser zijn zo ongeveer 400 euro.
Wat zou jij dan willen doneren?
Ik trap dan af met 100 euro (gewoon voor het idee en het kan zijn dat ik je per PM ga benaderen
Of moet dit dan in de SC?![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het koppelt aan de meet past het hier
PM trouwens
En hoe zie je dat dan voor je? Elke kegel die je omgooid kost je een euro?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het koppelt aan de meet past het hier
PM trouwens
De inzameling vind dan daar ter plekke plaats ofzo, denk ff creatiefquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
En hoe zie je dat dan voor je? Elke kegel die je omgooid kost je een euro?
Ik pas.
Natuurlijk gun ik Hinkepink een vaatwasser maar niet op deze manier.
Dus ik mag jou ook noteren voor 25 euro?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik pas.
Je weet dat geld zomaar doneren niet mag. Dan moet jij als tussen persoon spelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dus ik mag jou ook noteren voor 25 euro?
Als je JA zegt, maak ik er 50 van
Het is ook gewoon een verkapte animo-checkquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet dat geld zomaar doneren niet mag. Dan moet jij als tussen persoon spelen.
Jij hoeft je niet tegenover mij te verantwoorden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een verkapte animo-check
Beetje achterbaks, maar goed
Zo hebben we al vaker iets voor elkaar gekregen in FHF
als je nou tegen mij praat en dat zegt ala ..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet tegenover mij te verantwoorden.![]()
Je blijft toch wel een leuke meid.
Jij blijft ook een toffe ventquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je nou tegen mij praat en dat zegt ala ..
* DJMO frunnikt de baco uit Rucky's handen en gooit die door de gootsteen.quote:
beterschap voor susannequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef Ireth het volgende:
Vooralsnog zijn de vrijdagen hier vrij van zwemles... Susanne lijkt zware kinkhoest te hebben... volgende week de officiele uitslag van het bloedonderzoek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb geen baco maar wel weekend.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO frunnikt de baco uit Rucky's handen en gooit die door de gootsteen.
ga es slapen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik pas.
In dat geval blif ik sowieso thuis, sorry..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
De inzameling vind dan daar ter plekke plaats ofzo, denk ff creatief
Ik bedoel niet dat men daar met 'de pet' rondgaat ofzo, maar dat ik (als ik bijvoorbeeld zou zeggen 20 euro ofzo) dat daar dan ter plekke aan Papabear geef... zoiets.. niet te moeilijk maar wel vrijblijvend denken ofzo..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:45 schreef JK1982 het volgende:
In dat geval blif ik sowieso thuis, sorry..
Genoeg, luisteren naar liesje1979quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat men daar met 'de pet' rondgaat ofzo, maar dat ik (als ik bijvoorbeeld zou zeggen 20 euro ofzo) dat daar dan ter plekke aan Papabear geef... zoiets.. niet te moeilijk maar wel vrijblijvend denken ofzo..
quote:
Precies, terug naar de meetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Genoeg, luisteren naar liesje1979![]()
Degene die willen helpen kunnen Papabear per DM/PM benaderen en dan gaan we hier weer verder met de bowlingmeet.
Zou het kunnen zijn dat ik je vorig weekend via pm benaderd heb? Puur hypothetisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:16 schreef Papabear het volgende:
Over Hinkepink gesproken....
Stel nou dat we een inzameling zouden doen (doen we niet, maar STEL) voor een nieuwe vaatwasser.
Het betreft iemand met een chronisch tekort aan lucht, gekluisterd aan de zuurstoffles. Kosten voor een nieuwe vaatwasser zijn zo ongeveer 400 euro.
Wat zou jij dan willen doneren?
Ik trap dan af met 100 euro (gewoon voor het idee en het kan zijn dat ik je per PM ga benaderen
Of moet dit dan in de SC?![]()
Tuurlijk!quote:Op maandag 23 januari 2012 01:17 schreef RBWO het volgende:
Als er een datum geprikt is. Kan ik nog komen op die datum?. Weet nu nl nog niet zo goed hoe n wat.
Ik houd er sowieso rekening mee dat er op het laatste moment nog mensen meegaan of niet dus dat is geen probleem.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:17 schreef RBWO het volgende:
Als er een datum geprikt is. Kan ik nog komen op die datum?. Weet nu nl nog niet zo goed hoe n wat.
De meeste kunnen op:vr 16 maart, za 14 april en zo 15 april. Dus waarschijnlijk wordt het één van deze datums.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:19 schreef Felixa het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk definitief een datum vastgesteld?
Aha, ik snap hem. Ik wou al zeggen, ik wil niet de enige zijn die niet meedoet, maar wil me daarentegen ook absoluut niet verplicht voelen om wat bij te dragen. Vandaar..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat men daar met 'de pet' rondgaat ofzo, maar dat ik (als ik bijvoorbeeld zou zeggen 20 euro ofzo) dat daar dan ter plekke aan Papabear geef... zoiets.. niet te moeilijk maar wel vrijblijvend denken ofzo..
Ik zou zeggen, 16 maart..quote:Op maandag 23 januari 2012 11:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
De meeste kunnen op:vr 16 maart, za 14 april en zo 15 april. Dus waarschijnlijk wordt het één van deze datums.
Ja thanks, leuke foto's en ik sta er zelf meerdere keren op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Rucky het volgende:
@ liesje1979, heb je de link naar de foto's van vorig jaar al binnen gekregen?
die zou wel meekunnen, aangezien zwemles voorlopig geen optie is vanwege kinkhoest van susanne!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vrijdag de 13e it is!.. Maar dan kan Ireth niet mee
Ik kan ook even een foto van jou uitprinten dan zetten we die erbij als we gaan bowlen. Dan ben je toch een beetje aanwezig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:39 schreef Ireth het volgende:
Nee skat, ik had het over maanden doorgaan met hoestenMaar de kinkhoest zichzelf zwakt dan wel af
Kan haar ook moeilijk maanden thuis houden van school
Momenteel zit ze vreselijk in een piektijd, 70% van de nacht hoest ze in haar slaap, de overige 30% ligt ze wakker van het hoesten. Ze is momenteel gewoon oververmoeid, kind zinkt als een baksteen als ze in het water ligt
Op dit moment gaat ze idd niet zwemmen, maar mag toch hopen over enkele weken weer wel...
Ik zat er toch al aan te denken om een BBQ bij mij te houden nu ik de ruimte daarvoor heb.quote:
Als je ruimte en een bbq hebt ... yes why notquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat er toch al aan te denken om een BBQ bij mij te houden nu ik de ruimte daarvoor heb.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
Zal ik iig maar reserveren op vrijdag 16 maart van 18:00 - 20:00 uur?
(wijzigen kan nog wel als we anders besluiten)
Deelnemers: Merlijn, YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608, Papabear, Ganzz, DJMO, Rucky, JK1982
Ik vind het prima.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
Deelnemers: Merlijn, YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608, Papabear, Ganzz, DJMO, Rucky
Hinkepink heeft vorige week via pm bevestigd dat zij ook mee gaatquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
Deelnemers: Merlijn, YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608, Papabear, Ganzz, DJMO, Rucky
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hinkepink heeft vorige week via pm bevestigd dat zij ook mee gaat
Gooi je dochter in het kanaal als ze er zonder hulp uitkomt is er geen zwemles meer nodig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef Ireth het volgende:
Ik zeg geen ja en ik zeg geen nee. Het is zowiezo niet in een schoolvakantie, dus er is zwemles.
De datum is gekozen op de meeste deelnemers.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef Ireth het volgende:
Domme blontje oppert iets...![]()
Kunnen we niet op goede vrijdag gaan bowlen? Of zijn de bowlingbanen dan ook dicht?? Das op 6 april, en vanwege goede vrijdag is er dan ook geen zwemles
Dat zou sowieso tof zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Ireth het volgende:
Oke, dan is de kans zeer nihil dat ik er iig bij aanwezig zal zijnMocht het tegen die tijd anders zijn dan kom ik wel weer gewoon als toeschouwer
quote:
Het gaat zeker gezellig worden.quote:
Morgen ochtend snel verplaatsen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:50 schreef frederik het volgende:
Net vanmiddag vrij gevraagd voor de 16de
De vorige keer hebben een aantal deelnemers wat eerder op het station afgesproken om wat te eten. Bij het bowling centrum kan het ook wel maar meer dan een portie bitterballen kom je niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:51 schreef Felixa het volgende:
Kun je bij dat bowlingcentrum ook wat te eten krijgen? Zo niet, dan moet ik op het station wat ritselen.
Ik zal in ieder geval de middag vrij nemen. Dan kan ik vanuit Amsterdam zo doorrijden naar Utrecht om jou op te halenquote:
He he ik zag je spoiler.quote:
Ik vind het eerder vervelender dat ik het gevoel krijg kreeg dat mijn suggestie genegeerd werd. Het was tenslotte een vrijdag die nog niet gepeild was... Maar goed, dat heb ik je ook al via dm verteldquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
He he ik zag je spoiler.
Het is idd naar dat jij niet kan maar welke datum ook gekozen zou worden met dat probleem blijven we helaas te maken hebben.
Ik heb vanavond de bowlingbaan gebeld en besproken wanneer wij terecht kunnen op een vrijdag of zaterdag avond en de eerst mogelijke datum was 13 of 14 april. Rekening houdend met wanneer de meeste fokkers kunnen. Dat jij het gevoel hebt dat er niet naar jouw suggestie is geluisterd is niet juist. Integendeel zelfs ik had het tof gevonden dat jij ook zou kunnen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het eerder vervelender dat ik het gevoel krijg kreeg dat mijn suggestie genegeerd werd. Het was tenslotte een vrijdag die nog niet gepeild was... Maar goed, dat heb ik je ook al via dm verteld
Als je dat nou even gemeld had, had ik mijn suggestie niet hoeven doen en had ik ook niet het gevoel genegeerd te wordenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de bowlingbaan gebeld en besproken wanneer wanneer wij terecht kunne op een vrijdag of zaterdag avond en de eerst mogelijke datum was 13 of 14 april. Rekening houdend met wanneer de meeste fokkers kunnen. Dat jij het gevoel hebt dat er niet naar jouw suggestie is geluisterd is niet juist. Integendeel zelfs ik had het tof gevonden dat jij ook zou kunnen.![]()
Maar er staat nog een BBQ op de lanning en volgend jaar wordt er vast wel een nieuwe meet geregeld.![]()
![]()
Zodra ik de afspraak had gereserveerd heb ik hem hier gemeld. Het heeft niets te maken dat ik jou heb genegeerd. Ik heb met meerdere mensen te maken en dan moet de bowlingbaan ook nog kunnen. Het is niet anders dan dat mensen teleurgesteld worden en dat aantal probeer ik zo laag mogelijk te houden. Een andere datum had weer andere gevolgen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je dat nou even gemeld had, had ik mijn suggestie niet hoeven doen en had ik ook niet het gevoel genegeerd te worden
Als, als, als, als.....
Gaan wij de 14e bowlen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je dat nou even gemeld had, had ik mijn suggestie niet hoeven doen en had ik ook niet het gevoel genegeerd te worden
Als, als, als, als.....
Als je mij komt oppikken ga ik ook mee.quote:
Wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je mij komt oppikken ga ik ook mee.
Dat ik lopend moet komen.quote:
Daar heb ik het niet over. Jij meldt dat de 16e niet kon omdat die vol zat, ik kom met een andere vrijdag en jij meldt dat je de 13e gereserveerd had. Als je toen had gezegd dat alle data daarvoor niet konden en dat je daarom de 13e had gedaan had ik me niet lullig gevoeld... detail misschien, maar voor mijn gevoel geen lullig detail..quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zodra ik de afspraak had gereserveerd heb ik hem hier gemeld. Het heeft niets te maken dat ik jou heb genegeerd. Ik heb met meerdere mensen te maken en dan moet de bowlingbaan ook nog kunnen. Het is niet anders dan dat mensen teleurgesteld worden en dat aantal probeer ik zo laag mogelijk te houden. Een andere datum had weer andere gevolgen.
Ik zal er de volgende keer aan denken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:59 schreef Ireth het volgende:
Daar heb ik het niet over. Jij meldt dat de 16e niet kon omdat die vol zat, ik kom met een andere vrijdag en jij meldt dat je de 13e gereserveerd had. Als je toen had gezegd dat alle data daarvoor niet konden en dat je daarom de 13e had gedaan had ik me niet lullig gevoeld... detail misschien, maar voor mijn gevoel geen lullig detail..
Het stonk er verschrikkelijk...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:10 schreef JK1982 het volgende:
Wat gebeurde er allemaal in het washok dan?
quote:
Dat wordt dan vanavond want ik moet weer aan het werk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:18 schreef DJMO het volgende:
gooi d'r even een DM of PM tegen aan dan Rucky!
Ik ben voor vrije dagen afhankelijk van 2 leidinggevenden, de eerste heeft zijn handtekening gezet, de tweede volgens mij nog niet (en ik ga in dat geval vanuit groningen, met een auto heel waarschijnlijk)quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:17 schreef Rucky het volgende:
Volgens mij zijn we dan iig met de volgende FHF'ers.
Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608, Papabear, Ganzz, stevenmac26, JK1982, MoniqueB1965, hinkepink, Rucky
De volgende weet ik nog niet zeker maar als die ook nog allemaal komen mag ik wel een derde baan regelen.![]()
MikeGSM, Egberts, Martijntj, Lonaa, Cat22, Patje1987, RBWO, frederik,
[ afbeelding ]
Tof,quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Het lijkt me heel leuk erbij te zijn, maar het is in een drukke periode, dus ik weet pas redelijk kort vooraf of ik ook kan. Maar mocht dat bowlingtechnisch problemen opleveren dan ben ik gewoon toeschouwer.
Oeh! Verleidelijk!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Tof,Ik heb al rekening gehouden dat er mensen op het laatste moment wel of niet kunnen. Dus dat moet geen problemen geven.
Ik zal een reep chocolade voor je meenemen.![]()
Melk, wit of toch liever puur?quote:
Dit geldt voor mij ook, maar met name financieel. Vanaf morgen ziet alles er anders uit. Retour kost me 30 euro bijv.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Het lijkt me heel leuk erbij te zijn, maar het is in een drukke periode, dus ik weet pas redelijk kort vooraf of ik ook kan. Maar mocht dat bowlingtechnisch problemen opleveren dan ben ik gewoon toeschouwer.
Misschien kan je met iemand meerijden? Er worden al afspraken yussen mensen gemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit geldt voor mij ook, maar met name financieel. Vanaf morgen ziet alles er anders uit. Retour kost me 30 euro bijv.
Maar, het lijkt me wel supergezellig!
Zou mooi zijn. Ik kom vanaf Enschede, en wil best eerst n eindje met de trein!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien kan je met iemand meerijden? Er worden al afspraken yussen mensen gemaakt.
Van het bowlen zelf van vorig jaar kan ik me nog weinig van te herinneren. We wisten niet eens wie de meeste punten had.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef loecje het volgende:
ik kom trouwens mee voor de gezelligheid en niet voor het bowlen. wil best een leuke poging doen met een lichte bal, maar ben bang dat mijn handen veel met zo'n bal gooien niet zo leuk vinden.
Zo, dus jij bent gewoon alvast stiekem aan het oefenen..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb vorige week vrijdag nog gebowlt maar ook deze keer was het geen succesHet gaat redelijk als ik me volop concentreer en geen last heb van schreeuwende mensen en 'grapjes' makende mensen maar anders kan ik net zo goed stoppen :p
Ik word echt bloedlink dan dus zou het niet doen, ik kan slecht tegen dronken mensen en grapjes die in diezelfde lijn liggen..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, dus jij bent gewoon alvast stiekem aan het oefenen..![]()
Maarre.. je kunt dus niet zo goed tegen grapjes onder het bowlen..![]()
* Rucky noteert: niet tegen YskaFredriksson zeggen dat haar veter los zit als ze net gaat gooien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik word echt bloedlink dan dus zou het niet doen, ik kan slecht tegen dronken mensen en grapjes die in diezelfde lijn liggen..
En we gingen bowlen met mijn opa en oma daar kon ik weinig aan doen
Da's de Goden verzoeken, want nu gaat het natuurlijk gebeuren dat die veter ècht los komt te zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky noteert: niet tegen YskaFredriksson zeggen dat haar veter los zit als ze net gaat gooien.
Hoho..ik heb 1x (!) ik mijn leven ietsje teveel gedronken en dat was dan ook meteen de laatste keer.. En dat was nota bene een combinatie van factoren, waardoor het waarschijnlijk verkeerd viel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik word echt bloedlink dan dus zou het niet doen, ik kan slecht tegen dronken mensen en grapjes die in diezelfde lijn liggen..
En we gingen bowlen met mijn opa en oma daar kon ik weinig aan doen
Dan ken je mij nog niet. Ik ben een heel braaf jongetje hoor..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef DJMO het volgende:
FOK!ker en zich keurig gedragen. Contaminatie van de bovenste plank
dat zie ik woensdag welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet. Ik ben een heel braaf jongetje hoor..En verlegen, niet te vergeten..
Sorrie dat ik stront lazarus over je toetsenbord heb gebraakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef DJMO het volgende:
FOK!ker en zich keurig gedragen. Contaminatie van de bovenste plank
Niet zo janken, dit halve topic is al SC waar je zelf ook net zo hard aan hebt meegewerktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sorrie dat ik stront lazarus over je toetsenbord heb gebraakt.![]()
Maar willen jullie sc en dit topic een beetje uit elkaar houden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:50 schreef Papabear het volgende:
Maken we hier toch gewoon een reeks van. Bijna deeltje 2
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
Het is al lastig genoeg om de meet te regelen en in dit topic kan er over gesproken worden.
Voorpret is leuk als het over de meeting gaat. Maar appeltaart bakken hoort toch in sc thuis.
Bowlingmeet.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Voor mij komen er bij de volgende bowlingmeet weer een aantal gezichten bij de namen..
Ik ben benieuwd of er in de tussentijd nog veel aanmeldingen komen..
wij komen eerst bij suus kijken en gaan we daarna bowlen (ha nee rucky ik schop je planning niet in de warquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:57 schreef Ireth het volgende:
Ik zit me trouwens net te bedenken dat we, indien zwemles doorgaat, we zelfs niet komen kijken. Zwemles is van 18.00 tot 19.00 uur en eer we dan op zijn vroegst bij de bowlingbaan kunnen zijn is het 20.00 uur....
Hoe rij je dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef frederik het volgende:
Zet mij maar op de lijst aanwezigen. Heb vrij gekregen.
Er is plaats om mee te rijden vanuit Groningen stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |