Beide niet, ze had nog nét niet overgegeven.. het scheelde niet veelquote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat ze had overgegeven?
Zaterdag zou voor de meeste het beste uitkomen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in het weekend kan ik altijd wel
Of wasknijpers mee moeten nemenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zaterdag zou voor de meeste het beste uitkomen.
Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat we niet de meest rechter banen moeten hebben.
We hebben een organisator.quote:
planner ok, maar ik kan niets op mijn naam reserveren helaasquote:
Ik wil wel de reservering regelen dat is geen probleem zodra ik weet wanneer.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
planner ok, maar ik kan niets op mijn naam reserveren helaas
Heb je dan niks aan die kruidvatactie's?? Zo'n dagkaartje voor 13 euro ofzo?? Of zijn die er nu niet meer?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef loecje het volgende:
mocht er iemand vanuit Groningen gaan met de auto dan zou ik graag mee willen.
zo niet.. dan ga ik niet heen. treinkaartje vanuit groningen is me (zelfs met korting) wat teveel.
Blokker heeft ze NU op de site, zie die link die ik gaf!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef loecje het volgende:
die van de kruitvat werd hier in de winkel gezegd dat ze op waren.
Ja, je moet aanwezig zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef belle1608 het volgende:
moet je nog aan bepaalde voorwaarden voldoen om mee te gaan?
quote:
quote:
* JK1982 denkt er bij nader inzien toch nog even over na..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooh en dit is het nr wat we daar helemaal plat gaan draaien:
Irerth heeft de cd!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooh en dit is het nr wat we daar helemaal plat gaan draaien:
Irerth heeft de cd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Ireth op 17-01-2012 08:33:26 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:28 schreef Ireth het volgende:
Dat is best wel triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |