Daarvan zijn ze vergeten de navelstreng door te knippenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Neem je Suus dan ook mee Ireth?
Hahahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarvan zijn ze vergeten de navelstreng door te knippenWaar ik ga, is zij ook
Ik mocht niet, weet je nog? ( zo'n gekke witte lap om mijn pols? )quote:Op maandag 16 januari 2012 19:13 schreef Rucky het volgende:
Dan had je de vorige keer maar de gaten in je bal moeten vinden ipv je beurt steeds aan Socios afstaan.
Oh ja. Maar je kon wel goed bier voor ons halen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik mocht niet, weet je nog? ( zo'n gekke witte lap om mijn pols? )
ik mag wel meerijden met je he?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:01 schreef Merlijn het volgende:
Leuk! maar dit keer wil ik ook meebowlen.....
Alleen als je lief bent...quote:
k ben net zo lief als Geertjequote:
Wanneer kan je? Dan kunnen we een datum prikken.quote:
in het weekend kan ik altijd welquote:Op maandag 16 januari 2012 20:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wanneer kan je? Dan kunnen we een datum prikken.
Was dat voor of nadat ze had overgegeven?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:21 schreef Ireth het volgende:
Leuk! Deze keer wil ik ook meebowlen!! (en hoop ik dat Susanne zich wat beter voeltAlhoewel ze geloof ik ook wel gezellig met Merlijn had zitten kletsen toen
)
Beide niet, ze had nog nét niet overgegeven.. het scheelde niet veelquote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat ze had overgegeven?
Zaterdag zou voor de meeste het beste uitkomen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in het weekend kan ik altijd wel
Of wasknijpers mee moeten nemenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zaterdag zou voor de meeste het beste uitkomen.
Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat we niet de meest rechter banen moeten hebben.
We hebben een organisator.quote:
planner ok, maar ik kan niets op mijn naam reserveren helaasquote:
Ik wil wel de reservering regelen dat is geen probleem zodra ik weet wanneer.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
planner ok, maar ik kan niets op mijn naam reserveren helaas
Heb je dan niks aan die kruidvatactie's?? Zo'n dagkaartje voor 13 euro ofzo?? Of zijn die er nu niet meer?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef loecje het volgende:
mocht er iemand vanuit Groningen gaan met de auto dan zou ik graag mee willen.
zo niet.. dan ga ik niet heen. treinkaartje vanuit groningen is me (zelfs met korting) wat teveel.
Blokker heeft ze NU op de site, zie die link die ik gaf!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef loecje het volgende:
die van de kruitvat werd hier in de winkel gezegd dat ze op waren.
Ja, je moet aanwezig zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef belle1608 het volgende:
moet je nog aan bepaalde voorwaarden voldoen om mee te gaan?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |