1 keer moet dat nog wel lukken, maar ik moet 5 keer overstappen of zoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jezelf er niet uit kunnen lullen.
quote:Van A naar Beter op Utrecht-Den Bosch
Wegens werkzaamheden aan de wegen tussen Utrecht en Den Bosch is het Van A naar Beter-kaartje geldig in de weekends 1-2 en 8-9 oktober tussen Utrecht Centraal en Den Bosch.
Het kaartje kost 2,50 euro en kan eenvoudig bij de kaartautomaat gekocht worden bij de knop 'Acties/evenementen'. Reizigers kunnen ermee reizen tussen de stations Utrecht Centraal en Den Bosch.
Het van A naar Beter-kaartje
Die feestdagen zijn ook een super-nuttige toevoeging op de voorwaarden voor een kaartje wat geldig is in een periode zonder feestdagen...quote:Op maandag 26 september 2011 10:32 schreef Aether het volgende:
NS Herfsttoer
Onbeperkt een dag 1e klas reizen voor twee personen.
(Door de week na 9:00 uur; in het weekend en op feestdagen de hele dag).
• Geldig van 1 september t/m 31 oktober 2011 in alle treinen in Nederland; excl. Thalys; excl. toeslag Fyra en ICE.
http://www.ns.nl/calamiteiten/detailquote:Verlenging geldigheid Dagkaarten Kruidvat
De Dagkaarten van Kruidvat blijven drie weken langer geldig. Uw Dagkaart is nu ook geldig in de weekenden van 11 en 12 februari, 18 en 19 februari en 25 en 26 februari 2012, bij NS en bij de overige regionale vervoerders.
Je moet sowieso altijd je legitimatiebewijs op zak hebben tegenwoordig. Wist je dat nog niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bovendien moet je met dergelijke acties altijd je legitimatiebewijs op zak hebben en ik heb nooit een ID op zak.
Je moet wel meer dingen. Maar niet iedereen heeft een ID kaart, en wie gaat er nou een paspoort bij zich hebben op een normale dag?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je moet sowieso altijd je legitimatiebewijs op zak hebben tegenwoordig. Wist je dat nog niet?
Rijbewijsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Je moet wel meer dingen. Maar niet iedereen heeft een ID kaart, en wie gaat er nou een paspoort bij zich hebben op een normale dag?
Op dit moment zijn er volgens mij geen aanbiedingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef Isis20 het volgende:
Weet iemand wat je kan doen als de kaartjes van de Kruidvat op zijn?
*EDIT ik zie trouwens net dat in het tekst verhaaltje bij de vorige Kruidvat treinkaartjes actie hierboven loopt tot 8 juni, terwijl het plaatje zegt 3!
Nee ze zijn te gebruiken tot 3 juni toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze zijn te gebruiken tot 8 juni maar te koop tot 25 februari.
Op dit moment zijn er volgens mij geen aanbiedingen.
Is blijkbaar aangepast: http://www.kruidvat.nl/do(...)-07-ns.aspx?token=-1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Nee ze zijn te gebruiken tot 3 juni toch?
Er komen voor die tijd nog wel andere aanbiedingen die ook doordeweeks zijn te gebruiken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:07 schreef Isis20 het volgende:
Ik zoek eigenlijk kaartjes die heel juni te gebruiken zijn, of tenminste de eerste 2 weken, omdat ik niet precies weet wanneer mijn buitenlandse gast komt.
Maar ben bang dat dat teveel gevraagd is...
ja maar ik ben bang dat die dan weer starten vanaf augustus of in ieder geval te laat gezien mijn gast maar een week of misschien ietsje langer blijftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef Aether het volgende:
[..]
Er komen voor die tijd nog wel andere aanbiedingen die ook doordeweeks zijn te gebruiken.
Ik denk dat dat alleszins meevalt. Vorig jaar waren er ook legio acties geldig in juni + juli.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:12 schreef Isis20 het volgende:
[..]
ja maar ik ben bang dat die dan weer starten vanaf augustus of in ieder geval te laat gezien mijn gast maar een week of misschien ietsje langer blijft
NS komt waarschijnlijk nog met een eigen actie en anders andere winkels.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:12 schreef Isis20 het volgende:
[..]
ja maar ik ben bang dat die dan weer starten vanaf augustus of in ieder geval te laat gezien mijn gast maar een week of misschien ietsje langer blijft
De geldigheidsdata overlappen meestal maar vaak is er maar één aanbieding tegelijk (uitgezonderd NS).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef Isis20 het volgende:
Overlappen de Hema, AH, Kruidvat en Blokker acties elkaar wel eens? Is er een kans dat er een kaartje komt vanaf 1 juni? (terwijl die van de Kruidvat loopt tot 3 juni)
Oh nou die wilde ik ook als ze tot 13e waren...quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb vorige week 4 kaartjes a 12,99 euro bij het Kruidvat weten te scoren als NS dagkaarten voor geheel Nederland! Geldig tot 13? juni!
Ah, oke, dus als ik het goed begrijp is het addertje onder het gras dat je 3 dagkaarten koopt, waarvan er eentje geldig is op een dag tussen 1 maart en 29 april, eentje geldig is vanaf 1 juni t/m 31 juli, en de derde geldig is tussen 1 september en 31 oktober?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef Aether het volgende:
Spoordeelwinkel Toer
Hou je van een dagje lekker reizen in de treinen van NS en zelf bepalen waar je heen gaat? Dan hebben wij deze maand een extra voordelige aanbieding.
Voor ¤ 79 koop je 3 keer een 2-persoons dagkaart 2e klas: daarmee kun je met zijn tweeën 3 dagen onbeperkt reizen in de NS-treinen (van maandag t/m vrijdag na 9.00 uur en zaterdag en zondag de hele dag). Naar keuze te besteden in de maanden: maart, april, juni, juli, september en oktober*.
*knip*
Iedere code kun je geheel naar keuze inwisselen voor een reisdag in de volgende periodes:
Periode 1: 1 maart t/m 29 april 2012
Periode 2: 1 juni t/m 31 juli 2012
Periode 3: 1 september t/m 31 oktober 2012
Verzilveren van de codes kan via www.ns.nl/eticket. Kies hierbij voor de optie: ik wil een couponcode invoeren.
Nee, volgens mij mag je ze ook in eenzelfde maand gebruiken. Omdat ze in mei en augustus niet gelden hebben ze drie perioden gemaakt.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ah, oke, dus als ik het goed begrijp is het addertje onder het gras dat je 3 dagkaarten koopt, waarvan er eentje geldig is op een dag tussen 1 maart en 29 april, eentje geldig is vanaf 1 juni t/m 31 juli, en de derde geldig is tussen 1 september en 31 oktober?
Wel een beetje sneaky...
En ga je ze nu als zo veel woekeraars verpatsen op marktplaats?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb vorige week 4 kaartjes a 12,99 euro bij het Kruidvat weten te scoren als NS dagkaarten voor geheel Nederland! Geldig tot 13? juni!
Hee top!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:18 schreef Aether het volgende:
AH dagkaarten
* ¤16
* E-ticket Dagkaart: 1 dag vrij treinreizen voor 1 persoon in 2e klas door heel Nederland.
* Verkoopperiode NS vouchers: 12 maart t/m 18 maart en 2 april t/m 8 april 2012.
* Uw kassabon met code is geen geldig vervoersbewijs. Deze code kunt u online via www.ah.nl/ns verzilveren van 12 maart t/m 17 juni 2012. Na verzilvering moet u zelf de Dagkaart uitprinten als e-ticket. Uw ticket is te gebruiken t/m 17 juni 2012.
* Er kan met een e-ticket Dagkaart gereisd worden op zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur met uitzondering van 30 april.
* Het product is niet te verkrijgen bij AH to go-winkels en de AH Boodschappen webwinkel.
* Een e-ticket Dagkaart is geldig in alle NS-treinen en in treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.
* Niet geldig in Thalys en alleen geldig met toeslag in ICE en Fyra.
* Een uitgeprint e-ticket Dagkaart is persoonlijk en niet overdraagbaar. Bij controle moet een geldig identiteitsdocument met foto worden getoond: paspoort, identiteitsbewijs, rijbewijs.
Je koopt per persoon per dag een code bij AH.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Hee top!
Kan iemand toevallig even snel uitleggen hoe dit werkt als ik dit voor een buitenlandse gast wil bestellen?
Kun je niet beter zoiets http://spoordeelwinkel.nl/product/maart/toervoordeel kopen?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Hee top!
Kan iemand toevallig even snel uitleggen hoe dit werkt als ik dit voor een buitenlandse gast wil bestellen?
Ik heb studenten OVquote:Op zondag 11 maart 2012 18:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Kun je niet beter zoiets http://spoordeelwinkel.nl/product/maart/toervoordeel kopen?
Lijkt me goedkoper als je een paar keer wilt reizen met z'n tweeën?
Ow yes, dankjewel! Nu weet ik het helemaal zeker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |