1 keer moet dat nog wel lukken, maar ik moet 5 keer overstappen of zoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jezelf er niet uit kunnen lullen.
quote:Van A naar Beter op Utrecht-Den Bosch
Wegens werkzaamheden aan de wegen tussen Utrecht en Den Bosch is het Van A naar Beter-kaartje geldig in de weekends 1-2 en 8-9 oktober tussen Utrecht Centraal en Den Bosch.
Het kaartje kost 2,50 euro en kan eenvoudig bij de kaartautomaat gekocht worden bij de knop 'Acties/evenementen'. Reizigers kunnen ermee reizen tussen de stations Utrecht Centraal en Den Bosch.
Het van A naar Beter-kaartje
Die feestdagen zijn ook een super-nuttige toevoeging op de voorwaarden voor een kaartje wat geldig is in een periode zonder feestdagen...quote:Op maandag 26 september 2011 10:32 schreef Aether het volgende:
NS Herfsttoer
Onbeperkt een dag 1e klas reizen voor twee personen.
(Door de week na 9:00 uur; in het weekend en op feestdagen de hele dag).
• Geldig van 1 september t/m 31 oktober 2011 in alle treinen in Nederland; excl. Thalys; excl. toeslag Fyra en ICE.
http://www.ns.nl/calamiteiten/detailquote:Verlenging geldigheid Dagkaarten Kruidvat
De Dagkaarten van Kruidvat blijven drie weken langer geldig. Uw Dagkaart is nu ook geldig in de weekenden van 11 en 12 februari, 18 en 19 februari en 25 en 26 februari 2012, bij NS en bij de overige regionale vervoerders.
Je moet sowieso altijd je legitimatiebewijs op zak hebben tegenwoordig. Wist je dat nog niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bovendien moet je met dergelijke acties altijd je legitimatiebewijs op zak hebben en ik heb nooit een ID op zak.
Je moet wel meer dingen. Maar niet iedereen heeft een ID kaart, en wie gaat er nou een paspoort bij zich hebben op een normale dag?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je moet sowieso altijd je legitimatiebewijs op zak hebben tegenwoordig. Wist je dat nog niet?
Rijbewijsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Je moet wel meer dingen. Maar niet iedereen heeft een ID kaart, en wie gaat er nou een paspoort bij zich hebben op een normale dag?
Op dit moment zijn er volgens mij geen aanbiedingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef Isis20 het volgende:
Weet iemand wat je kan doen als de kaartjes van de Kruidvat op zijn?
*EDIT ik zie trouwens net dat in het tekst verhaaltje bij de vorige Kruidvat treinkaartjes actie hierboven loopt tot 8 juni, terwijl het plaatje zegt 3!
Nee ze zijn te gebruiken tot 3 juni toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze zijn te gebruiken tot 8 juni maar te koop tot 25 februari.
Op dit moment zijn er volgens mij geen aanbiedingen.
Is blijkbaar aangepast: http://www.kruidvat.nl/do(...)-07-ns.aspx?token=-1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Nee ze zijn te gebruiken tot 3 juni toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |