Breng ze nou niet op ideenquote:
Van mijn dochter mocht het best vakerquote:Op zondag 15 april 2012 19:29 schreef Rucky het volgende:
Ik heb een ontzettend leuke avond gehad en volgend jaar komt er weer één maar het is voorbij.
De foto's die ik heb gemaakt zal ik nog naar de deelnemers sturen en iedereen bedankt voor de deelname.
ik wil best even langskomenquote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van mijn dochter mocht het best vaker
"Kunnen we ze niet bellen dat ze volgende week weer komen mama???"
Als ik niet werd afgeleid door baan 4 en baan 6 had ik op zeker gewonnen!quote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Martijntj het volgende:
Was leuk vrijdagavond! Veel leuke mensen leren kennen, gezellige gesprekken gehad... lekker gegeten en leuke plannen gemaakt voor de volgende keer! Dan wellicht tijdens het discobowlen? Ben bang dat ik overeenstemming bereik met JK en Merlijn als we gokken op baan 4 of 6!.
Der gaat vast en zeker een nieuwe komen want het is idd voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 16 april 2012 15:01 schreef Ganzz het volgende:
Het klinkt erg gezellig, baal er nog van dat ik net dit weekend weg moest
Gelukkig maar eentjequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef JK1982 het volgende:
Ik ben benieuwd, zal vanavond thuis even kijken.. Zullen vast wel weer afzichtelijke foto's van mij tussen zitten
Jij vuurrood en Jan lijkbleek.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die rotkop van mij staat er wel vaker op trouwens. Sorry allemaal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |