Wie biedt reizen met ov-korting aan:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef frederik het volgende:
Zet mij maar op de lijst aanwezigen. Heb vrij gekregen.
Er is plaats om mee te rijden vanuit Groningen stad.
Ga je mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef belle1608 het volgende:
Ik kan mensen met 40% korting meenemen met de trein, vanaf Leiden of Den Haag (of plaatsen waar de trein langsrijdt
[quote]Op donderdag 26 januari 2012 15:51 schreef loecje het volgende:
Ik ga waarschijnlijk vanuit Groningen met de trein. Er kunnen dan 3 mensen met 40% korting op traject Groningen-Utrecht meereizen.
En gezellig gaat het dit keer ook weer worden.quote:Hey, daar kan ik nu nog niets van zeggen maar zal er zeker naar kijken want vorige keer was ook gezellig!
Alsof ik gedeeld wil worden.quote:
Maar een wel een gezellige.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:47 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik denk dat ik er zo ook maar in duik.. Effe drankje opmaken en dan lekker tukken.
Het wordt een lange dag morgen..
Voor evt. geïnteresseerden, ik heb nog even naar de parkeermogelijkheden gekeken. Makkelijkst is zo te zien de parkeergarage op de Rijnkade. Daar ga ik iig staan, is om de hoek bij de bowlingbaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ga jij/jullie ook met OV, of.. ?
Ik eet gewoon daar in de buurt wat denk ik hoor, zal straks nog wel effe kijken of ik iets van een parkeerplaats in de buurt kan vinden..
een groep die dicht op een kluitje staat met mobieltje in de hand om het topic te checkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
Martijntj is ook zeker (anders kom ik niet in Utrecht haha)!
Tot straks allemaal
PS hoe herken ik FOK!kers?
En een groepje die iets verderop staat met een blik van: Daar horen wij niet bij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
een groep die dicht op een kluitje staat met mobieltje in de hand om het topic te checken![]()
(en mij kun je herkennen aan een blauwe duokinderwagen en een stuiterende peuter)
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:01 schreef Papabear het volgende:
Tot vanmiddag bij de Burger King![]()
psstt.. Rucky... het is Route
Zoals? Je gedragen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan er helaas niet bij zijn.Ik was al een misschientje, maar er is helaas een andere afspraak tussendoor gefietst. Volgende keer beter.
![]()
Heel veel plezier meeters, laat die kegels kletteren en doe geen dingen die ik niet zou doen!
Daar ben ik heel goed in en jullie vast ook.quote:
* koffie van beeldscherm veegt * mag dat ding achter een spoiler AUB ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:50 schreef JK1982 het volgende:
Trouwens, een van de dames DM'de mij met de vraag of er vanavond ook vrijgezelle heren aanwezig zullen zijn.. Ik heb maar snel gezegd dat ik al jaren gelukkig getrouwd ben..![]()
Mochten er heren zijn die wel geïnteresseerd zijn, dit is de 'deerne' in kwestie:
[ afbeelding ]
Niks voor jou?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* koffie van beeldscherm veegt * mag dat ding achter een spoiler AUB ?
Ik mag dan wel vrijgezel zijn, maar ik heb ook mijn grenzenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niks voor jou?
Enne.. 'dat ding'? Beetje respect tegenover je medeFok!kers hè..
En terecht.. the horror!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik mag dan wel vrijgezel zijn, maar ik heb ook mijn grenzen
* Merlijn riltquote:
Vrijgezelle heer is geïnterreseerd, maar deze meet ga ik kruipend niet meer redden. Mmmm. HO-HO-HO-HO!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:50 schreef JK1982 het volgende:
Trouwens, een van de dames DM'de mij met de vraag of er vanavond ook vrijgezelle heren aanwezig zullen zijn.. Ik heb maar snel gezegd dat ik al jaren gelukkig getrouwd ben..![]()
Mochten er heren zijn die wel geïnteresseerd zijn, dit is de 'deerne' in kwestie:
[ afbeelding ]
Ja, daardoor kwam ik hier terechtquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb je nog ergens eerder genoemd hoor
We hebben alleen niet echt ff gezellig kunnen kletsenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben blij dat ik Ireth en dr meis eindelijk gezien heb
We hebben een half uur in de binnenstad van utrecht rondgereden in eenrichtingsverkeerwegen en doodlopende straatjes, het was verschrikkelijk en zwaar frustrerend!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben alleen niet echt ff gezellig kunnen kletsenJullie waren ook wel deftig te laat
Wie komt er dan ook met de auto de binnenstad van Utrecht inquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
We hebben een half uur in de binnenstad van utrecht rondgereden in eenrichtingsverkeerwegen en doodlopende straatjes, het was verschrikkelijk en zwaar frustrerend!
We kwamen om half 6 in utrecht aan en 3 kwartier later waren we er eindelijk!!
Aub, volgende keer niet meer in Utrecht!
Dat had ik je ook wel kunnen voorstellen! Volgende keer je auto bij de P+R neerzetten of bij mij voor de deur en dan de bus pakken naar het centrum! Heeft Frederik ook gedaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja de tomtom was compleet van slag door aaaaaaal die omleidingen dus ze stuurdr ons constant de verkeerde kant op :s
die toch maar mooi allebei ook een strike gegooid hebben !quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:35 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
Whe he he ik ben nagenoeg bijn laatste. DJMO was geblesseerd en jan is haar zoontje van 3.
was hij nog aardig? (niet lief!)quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef belle1608 het volgende:
Ow yeah!!
Meeste strikes van de avond
En in een rechtstreeks duel 2x gewonnen van Martijntj![]()
Was gezellig!
Heenweg: Geen probleem, in 1 keer goed geredenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja de tomtom was compleet van slag door aaaaaaal die omleidingen dus ze stuurdr ons constant de verkeerde kant op :s
bbq-meet bij jou thuis! ik speel wel voor serveersterquote:Op zondag 15 april 2012 18:49 schreef Merlijn het volgende:
Geen foto's gemaakt, wel erg gezellig gehad. Oude bekenden en nieuwe gezichten gezien en sta alweer te kijken naar een volgende meet
Met bunny-pakje?quote:Op zondag 15 april 2012 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
bbq-meet bij jou thuis! ik speel wel voor serveerster
metsel er eentje!quote:
als jij dat graag wil ...quote:
Ik verkoop ze!quote:
Breng ze nou niet op ideenquote:
Van mijn dochter mocht het best vakerquote:Op zondag 15 april 2012 19:29 schreef Rucky het volgende:
Ik heb een ontzettend leuke avond gehad en volgend jaar komt er weer één maar het is voorbij.
De foto's die ik heb gemaakt zal ik nog naar de deelnemers sturen en iedereen bedankt voor de deelname.
ik wil best even langskomenquote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van mijn dochter mocht het best vaker
"Kunnen we ze niet bellen dat ze volgende week weer komen mama???"
Als ik niet werd afgeleid door baan 4 en baan 6 had ik op zeker gewonnen!quote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Martijntj het volgende:
Was leuk vrijdagavond! Veel leuke mensen leren kennen, gezellige gesprekken gehad... lekker gegeten en leuke plannen gemaakt voor de volgende keer! Dan wellicht tijdens het discobowlen? Ben bang dat ik overeenstemming bereik met JK en Merlijn als we gokken op baan 4 of 6!.
Der gaat vast en zeker een nieuwe komen want het is idd voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 16 april 2012 15:01 schreef Ganzz het volgende:
Het klinkt erg gezellig, baal er nog van dat ik net dit weekend weg moest
Gelukkig maar eentjequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef JK1982 het volgende:
Ik ben benieuwd, zal vanavond thuis even kijken.. Zullen vast wel weer afzichtelijke foto's van mij tussen zitten
Jij vuurrood en Jan lijkbleek.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die rotkop van mij staat er wel vaker op trouwens. Sorry allemaal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |