Wie biedt reizen met ov-korting aan:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef frederik het volgende:
Zet mij maar op de lijst aanwezigen. Heb vrij gekregen.
Er is plaats om mee te rijden vanuit Groningen stad.
Ga je mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef belle1608 het volgende:
Ik kan mensen met 40% korting meenemen met de trein, vanaf Leiden of Den Haag (of plaatsen waar de trein langsrijdt
[quote]Op donderdag 26 januari 2012 15:51 schreef loecje het volgende:
Ik ga waarschijnlijk vanuit Groningen met de trein. Er kunnen dan 3 mensen met 40% korting op traject Groningen-Utrecht meereizen.
En gezellig gaat het dit keer ook weer worden.quote:Hey, daar kan ik nu nog niets van zeggen maar zal er zeker naar kijken want vorige keer was ook gezellig!
Alsof ik gedeeld wil worden.quote:
Maar een wel een gezellige.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:47 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik denk dat ik er zo ook maar in duik.. Effe drankje opmaken en dan lekker tukken.
Het wordt een lange dag morgen..
Voor evt. geīnteresseerden, ik heb nog even naar de parkeermogelijkheden gekeken. Makkelijkst is zo te zien de parkeergarage op de Rijnkade. Daar ga ik iig staan, is om de hoek bij de bowlingbaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ga jij/jullie ook met OV, of.. ?
Ik eet gewoon daar in de buurt wat denk ik hoor, zal straks nog wel effe kijken of ik iets van een parkeerplaats in de buurt kan vinden..
een groep die dicht op een kluitje staat met mobieltje in de hand om het topic te checkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
Martijntj is ook zeker (anders kom ik niet in Utrecht haha)!
Tot straks allemaal
PS hoe herken ik FOK!kers?
En een groepje die iets verderop staat met een blik van: Daar horen wij niet bij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
een groep die dicht op een kluitje staat met mobieltje in de hand om het topic te checken![]()
(en mij kun je herkennen aan een blauwe duokinderwagen en een stuiterende peuter)
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:01 schreef Papabear het volgende:
Tot vanmiddag bij de Burger King![]()
psstt.. Rucky... het is Route
Zoals? Je gedragen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan er helaas niet bij zijn.Ik was al een misschientje, maar er is helaas een andere afspraak tussendoor gefietst. Volgende keer beter.
![]()
Heel veel plezier meeters, laat die kegels kletteren en doe geen dingen die ik niet zou doen!
Daar ben ik heel goed in en jullie vast ook.quote:
* koffie van beeldscherm veegt * mag dat ding achter een spoiler AUB ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:50 schreef JK1982 het volgende:
Trouwens, een van de dames DM'de mij met de vraag of er vanavond ook vrijgezelle heren aanwezig zullen zijn.. Ik heb maar snel gezegd dat ik al jaren gelukkig getrouwd ben..![]()
Mochten er heren zijn die wel geīnteresseerd zijn, dit is de 'deerne' in kwestie:
[ afbeelding ]
Niks voor jou?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* koffie van beeldscherm veegt * mag dat ding achter een spoiler AUB ?
Ik mag dan wel vrijgezel zijn, maar ik heb ook mijn grenzenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niks voor jou?
Enne.. 'dat ding'? Beetje respect tegenover je medeFok!kers hč..
En terecht.. the horror!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik mag dan wel vrijgezel zijn, maar ik heb ook mijn grenzen
* Merlijn riltquote:
Vrijgezelle heer is geīnterreseerd, maar deze meet ga ik kruipend niet meer redden. Mmmm. HO-HO-HO-HO!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:50 schreef JK1982 het volgende:
Trouwens, een van de dames DM'de mij met de vraag of er vanavond ook vrijgezelle heren aanwezig zullen zijn.. Ik heb maar snel gezegd dat ik al jaren gelukkig getrouwd ben..![]()
Mochten er heren zijn die wel geīnteresseerd zijn, dit is de 'deerne' in kwestie:
[ afbeelding ]
Ja, daardoor kwam ik hier terechtquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb je nog ergens eerder genoemd hoor
We hebben alleen niet echt ff gezellig kunnen kletsenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben blij dat ik Ireth en dr meis eindelijk gezien heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |