We hebben een half uur in de binnenstad van utrecht rondgereden in eenrichtingsverkeerwegen en doodlopende straatjes, het was verschrikkelijk en zwaar frustrerend!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben alleen niet echt ff gezellig kunnen kletsenJullie waren ook wel deftig te laat
Wie komt er dan ook met de auto de binnenstad van Utrecht inquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
We hebben een half uur in de binnenstad van utrecht rondgereden in eenrichtingsverkeerwegen en doodlopende straatjes, het was verschrikkelijk en zwaar frustrerend!
We kwamen om half 6 in utrecht aan en 3 kwartier later waren we er eindelijk!!
Aub, volgende keer niet meer in Utrecht!
Dat had ik je ook wel kunnen voorstellen! Volgende keer je auto bij de P+R neerzetten of bij mij voor de deur en dan de bus pakken naar het centrum! Heeft Frederik ook gedaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja de tomtom was compleet van slag door aaaaaaal die omleidingen dus ze stuurdr ons constant de verkeerde kant op :s
die toch maar mooi allebei ook een strike gegooid hebben !quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:35 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
Whe he he ik ben nagenoeg bijn laatste. DJMO was geblesseerd en jan is haar zoontje van 3.
was hij nog aardig? (niet lief!)quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef belle1608 het volgende:
Ow yeah!!
Meeste strikes van de avond
En in een rechtstreeks duel 2x gewonnen van Martijntj![]()
Was gezellig!
Heenweg: Geen probleem, in 1 keer goed geredenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja de tomtom was compleet van slag door aaaaaaal die omleidingen dus ze stuurdr ons constant de verkeerde kant op :s
bbq-meet bij jou thuis! ik speel wel voor serveersterquote:Op zondag 15 april 2012 18:49 schreef Merlijn het volgende:
Geen foto's gemaakt, wel erg gezellig gehad. Oude bekenden en nieuwe gezichten gezien en sta alweer te kijken naar een volgende meet
Met bunny-pakje?quote:Op zondag 15 april 2012 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
bbq-meet bij jou thuis! ik speel wel voor serveerster
metsel er eentje!quote:
als jij dat graag wil ...quote:
Ik verkoop ze!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |