* JK1982 denkt er bij nader inzien toch nog even over na..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooh en dit is het nr wat we daar helemaal plat gaan draaien:
Irerth heeft de cd!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooh en dit is het nr wat we daar helemaal plat gaan draaien:
Irerth heeft de cd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Ireth op 17-01-2012 08:33:26 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:28 schreef Ireth het volgende:
Dat is best wel triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat ze had overgegeven?
Dat vermoeden had ik al.quote:
vrijdag 2 maart of zaterdag 3 maart dan maar voorlopig aanhouden van +/- 18:30 tot 20:30 uur om te gaan bowlen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
10 Maart ga ik niet redden. Week eerder kan wel.
Heb je nou nog je A diploma niet gehaald en moeten wij daarvoor de bowling maar gaan verplaatsen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:20 schreef Ireth het volgende:
Vrijdag gaat hem hier niet worden, zitten we met zwemles.
dan zal ik afhaken, aangezien ik geert z'n verjaardag dan vier hier (twee maart jarig)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.
[..]
vrijdag 2 maart of zaterdag 3 maart dan maar voorlopig aanhouden van +/- 18:30 tot 20:30 uur om te gaan bowlen?
Dan kunnen we daarna een kroeg induiken (in de binnenstad) en dan kan ieder bepalen hoelaat die naar huis gaat.
Ik begin er wel weer zin in te krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan zal ik afhaken, aangezien ik geert z'n verjaardag dan vier hier (twee maart jarig)
1 april is op een zondag, dus 30 of 31 maart zou dan ook nog kunnen. Voor mij zijn alle 3 dagen mogelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:09 schreef DJMO het volgende:
doen we 'n 1 april meet![]()
heb ik één keer eerder gedaan , niet van FOK!, maar toch, niemand geloofde en bijna iedereen kwam even kijken of het echt geen geintje was, was een enorm succes toen!
zelfde hier...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
voor mij is vrijdag ook beter. dan kan ik nog gratis met het OV
vrijdag 30 maart doen dan? Dan lijkt tot nu toe iedereen te kunnen + het is op vrijdag zodat er gratis reizen isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:27 schreef Felixa het volgende:
2 en 3 maart kan ik niet, 30 en 31 maart wel.
Vrijdag of zaterdag maakt mij niet uit, ik reis altijd gratis.
Ik wil ook wel bowlen met bumpers... misschien raak ik dan nog een kegelquote:Op maandag 16 januari 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
wil niemand anders ook bumpers? Dan ben ik straks lekker aan het bowlen met Suus en Jan hahaha
Of misschien wel alleen Jan omdat Suus zich al veels te oud voelt voor bumpers!
Susanne heeft zwemles op vrijdag van 6 tot 7, wat betekent dat we hier om 5 uur de deur uit lopen om pas tegen kwart over 8 thuis te zijn... elke vrijdag.. (muv de zomer en kerstvakantie) De bedoeling is dat ze in april af gaat zwemmen voor A. maar daarna komt B en C nog... Voorlopig zitten we dus elke vrijdag in de chloordampen...quote:
Oja, jou moet ik ook nog even IRL ontmoetenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik moet ook zeggen dat mijn voorkeur naar doordeweeks gaat ivm gratis reizen maar ik wil eigenlijk ook geen meeting zonder Ireth en Suus! Later in Maart is misschien ook wel fijn omdat ik 3 oma's heb die jarig zijn van 28 feb t/m 6 maart :p
Ik heb van Fok! ook nog niet zo heel veel mensen in het echt gezien dus ik wil sowieso heul graag!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oja, jou moet ik ook nog even IRL ontmoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |