Tof dat je een lijst bijhoud.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Speciaal voor Rucky en JK1982 het olijke duo:
vr 20 januari
za 21 januari
zo 22 januari
vr 27 januari
za 28 januari
zo 29 januari
vr 3 februari
za 4 februari
zo 5 februari
vr 10 februari YskaFredriksson
za 11 februari YskaFredriksson
zo 12 februari YskaFredriksson
vr 17 februari YskaFredriksson
za 18 februari YskaFredriksson
zo 19 februari YskaFredriksson
vr 24 februari YskaFredriksson
za 25 februari
zo 26 februari
vr 2 maart Merlijn, JaleesaJoia, Loecje
za 3 maart Merlijn, JaleesaJoia
zo 4 maart Merlijn, JaleesaJoia
vr 9 maart YskaFredriksson, JaleesaJoia, Loecje
za 10 maart YskaFredriksson, Ireth, JaleesaJoia
zo 11 maart YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia
vr 16 maart Merlijn, YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608
za 17 maart YskaFredriksson, Felixa, Ireth, JaleesaJoia, Belle1608
zo 18 maart YskaFredriksson, JaleesaJoia
vr 23 maart YskaFredriksson, DJMO , Loecje
za 24 maart YskaFredriksson, DJMO, Ireth, JaleesaJoia, Belle1608
zo 25 maart YskaFredriksson, DJMO, JaleesaJoia
vr 30 maart Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia, Loecje
za 31 maart YskaFredriksson, DJMO, Felixa, Ireth, JaleesaJoia
zo 1 april Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia
vr 6 april YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608
za 7 april YskaFredriksson, DJMO, Felixa, Ireth, JaleesaJoia, Belle1608
zo 8 april YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia
vr 13 april Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608
za 14 april Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, Ireth, JaleesaJoia, Belle1608
zo 15 april Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa JaleesaJoia
Bij hun geen probleem idd, maar wel bij mij. Betaal er voldoende voor en in April gaan ze diplomazwemmen en dan kan ze elke les goed gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
mss dat ireth voor één keer een zwemles kan doorschuiven naar 'n week later? Ik weet nog wel dat dat bij mij vroeger geen probleem was, zolang 't maar op tijd gemeld werd enzulks
van hoelaat tot hoelaat is dat zwemmen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij hun geen probleem idd, maar wel bij mij. Betaal er voldoende voor en in April gaan ze diplomazwemmen en dan kan ze elke les goed gebruiken.
Goed plan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wanneer moet ze afzwemmen, dan wordt dat de meet
17.05 de bus hebben, 18.00 t/m 19.00 uur zwemles. Eer ze afgedroogd en omgekleed is staan we om 19.20 uur bij de bushalte en zijn we rond 20.10 pas thuis...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:18 schreef loecje het volgende:
[..]
van hoelaat tot hoelaat is dat zwemmen?
Ik heb ze binnen Rucky, thnx!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:31 schreef Rucky het volgende:
Ik zat gisteren nog even de foto's te bekijken en bedacht me wat een leuke avond we hebben gehad.
Er zit een foto bij dat we zitten te eten en je zou niet zeggen dat we elkaar pas 10 min (in het echte leven) elkaar kennen.
Is volgens mij de nieuwste. Ik heb alleen het bovenste deel eraf gekniptquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ganz, Papabear, hadden jullie niet heul even de allernieuwste kunnen invullen :p
Blame on papabear, ik had de laatste geqoute..quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ganz, Papabear, hadden jullie niet heul even de allernieuwste kunnen invullen :p
Mocht Hinkepink inderdaad mee gaan, dan krijgt ze van mij een lift heen en weer terug. Vervoer is dus geregeld. En nee, ik rook niet in de autoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:05 schreef hinkepink het volgende:
Vrijdag de 13e april lijkt me wel wat.
Leuke dag om iets te ondernemen.
Sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:56 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Blame on papabear, ik had de laatste geqoute..![]()
euh, mocht dat zo zijn, en je neemt haar mee naar de meet, zijn Jan en Geert dan wel veilig zeg maar? (ja, ze zijn geënt)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef Ireth het volgende:
Vooralsnog zijn de vrijdagen hier vrij van zwemles... Susanne lijkt zware kinkhoest te hebben... volgende week de officiele uitslag van het bloedonderzoek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |