quote:Op zondag 29 januari 2012 22:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
3uur treinen heen en 3uur treinen terug. In de buurt van Rotterdam toch? Dan kan ik naar de Primark! :p
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee..
Zeg lieve vriendjes en vriendinnetjes.. Sneeuwt het bij jullie (ook) al? Hier is het licht begonnen te sneeuwen!
Maak er maar een stel voor de FHF meeting.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
afstand is relatief. Weet je wel hoe lekker deze zijn ?
kom er morgen op de dag maar wat brengenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Anticlimax
Ik heb trouwens met Meg vanmiddag brownies gebakken. Iemand?
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maak er maar een stel voor de FHF meeting.
Ik vrees dat deze de avond niet overleven...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
kom er morgen op de dag maar wat brengenlekker voor JAn!
Ah, dan is er nog 1 plekje over!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]Dedicated 2 persoonslogeerbed op zolder
[..]ik wil het NIET horen.
Koninklijke landmacht... Hmmm nee....quote:Op zondag 29 januari 2012 22:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, dan is er nog 1 plekje over!
Oh nee.. * JK1982 bedenkt zich net dat Yska al een hele grote stoere vriend heeft..
Ik had zin in eten en anders vrat ik een zak drop leeg. Nu ben ik gewoon voldaan :pquote:Op zondag 29 januari 2012 22:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, dan is er nog 1 plekje over!
Oh nee.. * JK1982 bedenkt zich net dat Yska al een hele grote stoere vriend heeft..
By the way Yska.. waarom ben je nu eieren aan het koken?
ik moest toch deze even met je delen ..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik vrees dat deze de avond niet overleven...
Maar dan hoop ik wel dat jij je handjes ook thuishoud.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had zin in eten en anders vrat ik een zak drop leeg. Nu ben ik gewoon voldaan :p
En ik kan prima naast iemand in een 2persoons bed liggen hoor zolang je je handjes maar thuis houdt!
Gezellig maareh als ze vanavond al op zijn sla ik toch maar over dat ga ik nie redden nie enzuks!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]Dedicated 2 persoonslogeerbed op zolder
[..]ik wil het NIET horen.
ik zal mezelf knuffelen!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar dan hoop ik wel dat jij je handjes ook thuishoud.
Ik maak wel nieuwe voor je.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Gezellig maareh als ze vanavond al op zijn sla ik toch maar over dat ga ik nie redden nie enzuks!
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moest toch deze even met je delen ..
Je weet wat ik heb gezegd: ik ben een heel braaf jongetje..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had zin in eten en anders vrat ik een zak drop leeg. Nu ben ik gewoon voldaan :p
En ik kan prima naast iemand in een 2persoons bed liggen hoor zolang je je handjes maar thuis houdt!
Maar als jij sneaky achter haar adres bent gekomen snap ik dat wel een beetjequote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik maak wel nieuwe voor je.
Doet me overigens denken aan een rampzalige date aan de andere kant van het land, die niet verwacht had dat ik daadwerkelijk achter haar adres kwam en daarom helemaal door het lint ging dat ik op haar uitnodiging daadwerkelijk voor de deur stond
Moet ze ook geen hints geven. Google maps achterhaalt je altijd, zelfs ter plekke.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar als jij sneaky achter haar adres bent gekomen snap ik dat wel een beetje
Internet creert valse veiligheid
Iemand uitnodigen en geen adres doorgeven. Dat is een beetje raar toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar als jij sneaky achter haar adres bent gekomen snap ik dat wel een beetje
Internet creert valse veiligheid
Hier gebeurt niet anders tochquote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Iemand uitnodigen en geen adres doorgeven. Dat is een beetje raar toch?
Blijkbaar was die uitnodiging niet helemaal serieusquote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Uit eerdere gesprekken:quote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet ze er niet op hinten. Ik ben slecht in hints.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Blijkbaar was die uitnodiging niet helemaal serieus
De meeste mensen zijn bij mij altijd welkom hoor.quote:
Je moest eens weten hoeveel adressen en tel. nr. ondertussen van fhf'ers heb.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel adressen en tel. nr. ondertussen van fhf'ers heb.
DM van Merlijnquote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel adressen en tel. nr. ondertussen van fhf'ers heb.
Ik bedoel: ik weet dat een aantal van ons elkaars adres weten, maar lang nog niet iedereen geloof ik. Sterker nog, ik geloof dat veel mensen elkaar nog nooit in het dagelijks leven hebben gezien. Vandaar..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Uit eerdere gesprekken:
- Amersfoort
- Wijk de liendert
- Huisnummer XX
- Meest oostelijke straat van de wijk
Niet zo heel moeilijk
[..]
Dan moet ze er niet op hinten. Ik ben slecht in hints.
[..]
De meeste mensen zijn bij mij altijd welkom hoor.
Eum, op dit moment 0, en verder alleen Rucky telefonisch gesprokenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
. Sterker nog, ik geloof dat veel mensen elkaar nog nooit in het dagelijks leven hebben gezien. Vandaar..
De uitzondering bevestigt de regelquote:Op zondag 29 januari 2012 23:09 schreef Merlijn het volgende:
Ik moet even tellen....
Ik denk dat ik zo'n 50 fokkers al IRL heb ontmoet en ben bij 10+ thuis geweest ....
4 zijn hele goede vrienden /-innen en met eentje heb ik een relatie van 9 jaar gehad.
Alleen de beste blijven hangenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel mensen via Fok, heb er een aantal irl ontmoet. Een paar via FHF en een paar via andere redenen..
en ik ben er één vanquote:Op zondag 29 januari 2012 23:09 schreef Merlijn het volgende:
Ik moet even tellen....
Ik denk dat ik zo'n 50 fokkers al IRL heb ontmoet en ben bij 10+ thuis geweest ....
4 zijn hele goede vrienden /-innen en met eentje heb ik een relatie van 9 jaar gehad.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
en ik ben er één van![]()
en nee, niet die van negen jaar relatie .. als vrouw kan ik je zeggen dat ik jou nooit had laten gaan! ]tenminste iemand met verstand van zaken![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef Rucky het volgende:
Ik heb het aantal niet bijgehouden maar dat ik onlangs door JaleesaJoia en DJMO naar een OUD meeting in de dierentuin ben gelokt tikt ook aardig aaan.
ligt eraan wat je onder technisch verstaatquote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Ik doe niets met getrouwde vrouwenhoewel dat technisch ook niet helemaal waar is
[..]![]()
Voor mij komen er bij de volgende bowlingmeet weer een aantal gezichten bij de namen..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Van FHF ken ik de mensen van de laatste bowlingmeet en DJMO.
Weet ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder technisch verstaat(en ik meen wat ik zei hoor, ik vind je een schat!
)
ik ken ze ook niet irl maar over het adressen gedoetje van hierboven zeg maar, daar is het dan wel weer relevant voor!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef Ganzz het volgende:
Ah, de kerstkaarten actie bijna vergeten, ik had ook nog een aantal kaarten verstuurd. Maar dat is nog geen irl.
Suus gezien! Suus isquote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb niemand gezien. Behalve Ireth en Jaleesa, beiden heel eventjes.
Geen last van a.t.m.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef JK1982 het volgende:
Ligt het aan mij, of is Fok! op dit moment ook een beetje traag?
Wauw, binnenkort behoor ik ook tot dit selecte gezelschapquote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
van FHF ken ik nu Merlijn, Papabear, Rucky en -gt- irl. zit even te bedenken wie ik nog meer ken behalve Jaleesa en parents, maar ja, die vallen wmb ook onder OUD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |