Ik heb je in mijn lijstje geplaktquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik kan elke dag behalve 23 maart.. is iemand zo lief om dat voor mij te plaatsen? gaat via mobiel niet
Ik ook.quote:
Dan kunnen we net zo goed mijn verjaardag gaan vieren want die is 2 weken later.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:55 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. 14 april lijkt een serieuze optie!
De mijne ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed mijn verjaardag gaan vieren want die is 2 weken later.
Ik vond het al verdacht dat we op dezelfde lijn zaten.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vond het al verdacht dat we op dezelfde lijn zaten.
Ik vind het sowieso wel raar dat het nog drie maanden duurt voordat de meeste kunnen. Ieder zal daar zijn redenen wel voor hebben maar op welke datum we ook gaan er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
Ik weet nog wel dat dat bij mij vroeger geen probleem was, zolang 't maar op tijd gemeld werd enzulks
is denk ik vooral mijn schuld. Ik heb de datum verder naar achteren gezet, omdat ik a) niet wilde dat jan zó kort op een meet al gelijk met een andere meet geconfronteerd werd, en b) er kwamen toen wat verjaardagen van de kids tussen (die van Geert, en de zoon van papabear) dus toen werd het nog verder naar achter geschoven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel raar dat het nog drie maanden duurt voordat de meeste kunnen. Ieder zal daar zijn redenen wel voor hebben maar op welke datum we ook gaan er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
is denk ik vooral mijn schuld. Ik heb de datum verder naar achteren gezet, omdat ik a) niet wilde dat jan zó kort op een meet al gelijk met een andere meet geconfronteerd werd, en b) er kwamen toen wat verjaardagen van de kids tussen (die van Geert, en de zoon van papabear) dus toen werd het nog verder naar achter geschoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |