Het stonk er verschrikkelijk...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:10 schreef JK1982 het volgende:
Wat gebeurde er allemaal in het washok dan?
quote:
Dat wordt dan vanavond want ik moet weer aan het werk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:18 schreef DJMO het volgende:
gooi d'r even een DM of PM tegen aan dan Rucky!
Ik ben voor vrije dagen afhankelijk van 2 leidinggevenden, de eerste heeft zijn handtekening gezet, de tweede volgens mij nog niet (en ik ga in dat geval vanuit groningen, met een auto heel waarschijnlijk)quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:17 schreef Rucky het volgende:
Volgens mij zijn we dan iig met de volgende FHF'ers.
Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608, Papabear, Ganzz, stevenmac26, JK1982, MoniqueB1965, hinkepink, Rucky
De volgende weet ik nog niet zeker maar als die ook nog allemaal komen mag ik wel een derde baan regelen.![]()
MikeGSM, Egberts, Martijntj, Lonaa, Cat22, Patje1987, RBWO, frederik,
[ afbeelding ]
Tof,quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Het lijkt me heel leuk erbij te zijn, maar het is in een drukke periode, dus ik weet pas redelijk kort vooraf of ik ook kan. Maar mocht dat bowlingtechnisch problemen opleveren dan ben ik gewoon toeschouwer.
Oeh! Verleidelijk!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Tof,Ik heb al rekening gehouden dat er mensen op het laatste moment wel of niet kunnen. Dus dat moet geen problemen geven.
Ik zal een reep chocolade voor je meenemen.![]()
Melk, wit of toch liever puur?quote:
Dit geldt voor mij ook, maar met name financieel. Vanaf morgen ziet alles er anders uit. Retour kost me 30 euro bijv.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Het lijkt me heel leuk erbij te zijn, maar het is in een drukke periode, dus ik weet pas redelijk kort vooraf of ik ook kan. Maar mocht dat bowlingtechnisch problemen opleveren dan ben ik gewoon toeschouwer.
Misschien kan je met iemand meerijden? Er worden al afspraken yussen mensen gemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit geldt voor mij ook, maar met name financieel. Vanaf morgen ziet alles er anders uit. Retour kost me 30 euro bijv.
Maar, het lijkt me wel supergezellig!
Zou mooi zijn. Ik kom vanaf Enschede, en wil best eerst n eindje met de trein!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien kan je met iemand meerijden? Er worden al afspraken yussen mensen gemaakt.
Van het bowlen zelf van vorig jaar kan ik me nog weinig van te herinneren. We wisten niet eens wie de meeste punten had.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef loecje het volgende:
ik kom trouwens mee voor de gezelligheid en niet voor het bowlen. wil best een leuke poging doen met een lichte bal, maar ben bang dat mijn handen veel met zo'n bal gooien niet zo leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |