Zou het kunnen zijn dat ik je vorig weekend via pm benaderd heb? Puur hypothetisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:16 schreef Papabear het volgende:
Over Hinkepink gesproken....
Stel nou dat we een inzameling zouden doen (doen we niet, maar STEL) voor een nieuwe vaatwasser.
Het betreft iemand met een chronisch tekort aan lucht, gekluisterd aan de zuurstoffles. Kosten voor een nieuwe vaatwasser zijn zo ongeveer 400 euro.
Wat zou jij dan willen doneren?
Ik trap dan af met 100 euro (gewoon voor het idee en het kan zijn dat ik je per PM ga benaderen
Of moet dit dan in de SC?![]()

Tuurlijk!quote:Op maandag 23 januari 2012 01:17 schreef RBWO het volgende:
Als er een datum geprikt is. Kan ik nog komen op die datum?. Weet nu nl nog niet zo goed hoe n wat.

Ik houd er sowieso rekening mee dat er op het laatste moment nog mensen meegaan of niet dus dat is geen probleem.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:17 schreef RBWO het volgende:
Als er een datum geprikt is. Kan ik nog komen op die datum?. Weet nu nl nog niet zo goed hoe n wat.

De meeste kunnen op:vr 16 maart, za 14 april en zo 15 april. Dus waarschijnlijk wordt het één van deze datums.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:19 schreef Felixa het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk definitief een datum vastgesteld?

Aha, ik snap hem. Ik wou al zeggen, ik wil niet de enige zijn die niet meedoet, maar wil me daarentegen ook absoluut niet verplicht voelen om wat bij te dragen. Vandaar..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat men daar met 'de pet' rondgaat ofzo, maar dat ik (als ik bijvoorbeeld zou zeggen 20 euro ofzo) dat daar dan ter plekke aan Papabear geef... zoiets.. niet te moeilijk maar wel vrijblijvend denken ofzo..

Ik zou zeggen, 16 maart..quote:Op maandag 23 januari 2012 11:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
De meeste kunnen op:vr 16 maart, za 14 april en zo 15 april. Dus waarschijnlijk wordt het één van deze datums.

Ja thanks, leuke foto's en ik sta er zelf meerdere keren op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Rucky het volgende:
@ liesje1979, heb je de link naar de foto's van vorig jaar al binnen gekregen?

die zou wel meekunnen, aangezien zwemles voorlopig geen optie is vanwege kinkhoest van susanne!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vrijdag de 13e it is!.. Maar dan kan Ireth niet mee

Ik kan ook even een foto van jou uitprinten dan zetten we die erbij als we gaan bowlen. Dan ben je toch een beetje aanwezig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:39 schreef Ireth het volgende:
Nee skat, ik had het over maanden doorgaan met hoestenMaar de kinkhoest zichzelf zwakt dan wel af
Kan haar ook moeilijk maanden thuis houden van school
Momenteel zit ze vreselijk in een piektijd, 70% van de nacht hoest ze in haar slaap, de overige 30% ligt ze wakker van het hoesten. Ze is momenteel gewoon oververmoeid, kind zinkt als een baksteen als ze in het water ligt
Op dit moment gaat ze idd niet zwemmen, maar mag toch hopen over enkele weken weer wel...

Ik zat er toch al aan te denken om een BBQ bij mij te houden nu ik de ruimte daarvoor heb.quote:

Als je ruimte en een bbq hebt ... yes why notquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat er toch al aan te denken om een BBQ bij mij te houden nu ik de ruimte daarvoor heb.

quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
Zal ik iig maar reserveren op vrijdag 16 maart van 18:00 - 20:00 uur?
(wijzigen kan nog wel als we anders besluiten)
Deelnemers: Merlijn, YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608, Papabear, Ganzz, DJMO, Rucky, JK1982

Ik vind het prima.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
Deelnemers: Merlijn, YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608, Papabear, Ganzz, DJMO, Rucky

Hinkepink heeft vorige week via pm bevestigd dat zij ook mee gaatquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
Deelnemers: Merlijn, YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608, Papabear, Ganzz, DJMO, Rucky

quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hinkepink heeft vorige week via pm bevestigd dat zij ook mee gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |