Ik heb je in mijn lijstje geplaktquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik kan elke dag behalve 23 maart.. is iemand zo lief om dat voor mij te plaatsen? gaat via mobiel niet
Ik ook.quote:
Dan kunnen we net zo goed mijn verjaardag gaan vieren want die is 2 weken later.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:55 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. 14 april lijkt een serieuze optie!
De mijne ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed mijn verjaardag gaan vieren want die is 2 weken later.
Ik vond het al verdacht dat we op dezelfde lijn zaten.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vond het al verdacht dat we op dezelfde lijn zaten.
Ik vind het sowieso wel raar dat het nog drie maanden duurt voordat de meeste kunnen. Ieder zal daar zijn redenen wel voor hebben maar op welke datum we ook gaan er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
Ik weet nog wel dat dat bij mij vroeger geen probleem was, zolang 't maar op tijd gemeld werd enzulks
is denk ik vooral mijn schuld. Ik heb de datum verder naar achteren gezet, omdat ik a) niet wilde dat jan zó kort op een meet al gelijk met een andere meet geconfronteerd werd, en b) er kwamen toen wat verjaardagen van de kids tussen (die van Geert, en de zoon van papabear) dus toen werd het nog verder naar achter geschoven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel raar dat het nog drie maanden duurt voordat de meeste kunnen. Ieder zal daar zijn redenen wel voor hebben maar op welke datum we ook gaan er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
is denk ik vooral mijn schuld. Ik heb de datum verder naar achteren gezet, omdat ik a) niet wilde dat jan zó kort op een meet al gelijk met een andere meet geconfronteerd werd, en b) er kwamen toen wat verjaardagen van de kids tussen (die van Geert, en de zoon van papabear) dus toen werd het nog verder naar achter geschoven.
Tof dat je een lijst bijhoud.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Speciaal voor Rucky en JK1982 het olijke duo:
vr 20 januari
za 21 januari
zo 22 januari
vr 27 januari
za 28 januari
zo 29 januari
vr 3 februari
za 4 februari
zo 5 februari
vr 10 februari YskaFredriksson
za 11 februari YskaFredriksson
zo 12 februari YskaFredriksson
vr 17 februari YskaFredriksson
za 18 februari YskaFredriksson
zo 19 februari YskaFredriksson
vr 24 februari YskaFredriksson
za 25 februari
zo 26 februari
vr 2 maart Merlijn, JaleesaJoia, Loecje
za 3 maart Merlijn, JaleesaJoia
zo 4 maart Merlijn, JaleesaJoia
vr 9 maart YskaFredriksson, JaleesaJoia, Loecje
za 10 maart YskaFredriksson, Ireth, JaleesaJoia
zo 11 maart YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia
vr 16 maart Merlijn, YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608
za 17 maart YskaFredriksson, Felixa, Ireth, JaleesaJoia, Belle1608
zo 18 maart YskaFredriksson, JaleesaJoia
vr 23 maart YskaFredriksson, DJMO , Loecje
za 24 maart YskaFredriksson, DJMO, Ireth, JaleesaJoia, Belle1608
zo 25 maart YskaFredriksson, DJMO, JaleesaJoia
vr 30 maart Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia, Loecje
za 31 maart YskaFredriksson, DJMO, Felixa, Ireth, JaleesaJoia
zo 1 april Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia
vr 6 april YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608
za 7 april YskaFredriksson, DJMO, Felixa, Ireth, JaleesaJoia, Belle1608
zo 8 april YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia
vr 13 april Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608
za 14 april Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa, Ireth, JaleesaJoia, Belle1608
zo 15 april Merlijn, YskaFredriksson, DJMO, Felixa JaleesaJoia
Bij hun geen probleem idd, maar wel bij mij. Betaal er voldoende voor en in April gaan ze diplomazwemmen en dan kan ze elke les goed gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
mss dat ireth voor één keer een zwemles kan doorschuiven naar 'n week later? Ik weet nog wel dat dat bij mij vroeger geen probleem was, zolang 't maar op tijd gemeld werd enzulks
van hoelaat tot hoelaat is dat zwemmen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij hun geen probleem idd, maar wel bij mij. Betaal er voldoende voor en in April gaan ze diplomazwemmen en dan kan ze elke les goed gebruiken.
Goed plan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wanneer moet ze afzwemmen, dan wordt dat de meet
17.05 de bus hebben, 18.00 t/m 19.00 uur zwemles. Eer ze afgedroogd en omgekleed is staan we om 19.20 uur bij de bushalte en zijn we rond 20.10 pas thuis...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:18 schreef loecje het volgende:
[..]
van hoelaat tot hoelaat is dat zwemmen?
Ik heb ze binnen Rucky, thnx!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:31 schreef Rucky het volgende:
Ik zat gisteren nog even de foto's te bekijken en bedacht me wat een leuke avond we hebben gehad.
Er zit een foto bij dat we zitten te eten en je zou niet zeggen dat we elkaar pas 10 min (in het echte leven) elkaar kennen.
Is volgens mij de nieuwste. Ik heb alleen het bovenste deel eraf gekniptquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ganz, Papabear, hadden jullie niet heul even de allernieuwste kunnen invullen :p
Blame on papabear, ik had de laatste geqoute..quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ganz, Papabear, hadden jullie niet heul even de allernieuwste kunnen invullen :p
Mocht Hinkepink inderdaad mee gaan, dan krijgt ze van mij een lift heen en weer terug. Vervoer is dus geregeld. En nee, ik rook niet in de autoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:05 schreef hinkepink het volgende:
Vrijdag de 13e april lijkt me wel wat.
Leuke dag om iets te ondernemen.
Sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:56 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Blame on papabear, ik had de laatste geqoute..![]()
euh, mocht dat zo zijn, en je neemt haar mee naar de meet, zijn Jan en Geert dan wel veilig zeg maar? (ja, ze zijn geënt)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef Ireth het volgende:
Vooralsnog zijn de vrijdagen hier vrij van zwemles... Susanne lijkt zware kinkhoest te hebben... volgende week de officiele uitslag van het bloedonderzoek...
Ah jasses, arm kind. Wist niet eens dat kinkhoest nog bestondquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:48 schreef Ireth het volgende:
Ja incubatietijd is 3 weken voor de uitbraak tot start uitbraak en ze hoest al vanaf sinterklaas! (en kan er helaas ook nog wel enkele maanden mee doorgaan.. kind is compleet uitgeput... slaapt geen enkele nacht fatsoenlijk, per 24 uur hoest ze zo'n 3 uur niet zeg maar...)
hmpf, k besef me nu dat mijn reactie van hierboven wel erg kort door de bocht wasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:48 schreef Ireth het volgende:
Ja incubatietijd is 3 weken voor de uitbraak tot start uitbraak en ze hoest al vanaf sinterklaas! (en kan er helaas ook nog wel enkele maanden mee doorgaan.. kind is compleet uitgeput... slaapt geen enkele nacht fatsoenlijk, per 24 uur hoest ze zo'n 3 uur niet zeg maar...)
Nee doos das helemaal niet kort door de bocht, das moeders eigenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmpf, k besef me nu dat mijn reactie van hierboven wel erg kort door de bocht washopelijk knapt ze (heel) snel weer op! zijn er geen middeltjes die het hoesten wat draaglijker maken?
voor suus
gelukkig heb je er begrip voorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee doos das helemaal niet kort door de bocht, das moeders eigen
Ze heeft nu een hoestdrank met slaapmiddel er in, maar daar mag zemaar 5ml per 6 uur van... en hij werkt maar zo'n 4 uur....
Als je het koppelt aan de meet past het hierquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:16 schreef Papabear het volgende:
Over Hinkepink gesproken....
Stel nou dat we een inzameling zouden doen (doen we niet, maar STEL) voor een nieuwe vaatwasser.
Het betreft iemand met een chronisch tekort aan lucht, gekluisterd aan de zuurstoffles. Kosten voor een nieuwe vaatwasser zijn zo ongeveer 400 euro.
Wat zou jij dan willen doneren?
Ik trap dan af met 100 euro (gewoon voor het idee en het kan zijn dat ik je per PM ga benaderen
Of moet dit dan in de SC?![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het koppelt aan de meet past het hier
PM trouwens
En hoe zie je dat dan voor je? Elke kegel die je omgooid kost je een euro?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het koppelt aan de meet past het hier
PM trouwens
De inzameling vind dan daar ter plekke plaats ofzo, denk ff creatiefquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
En hoe zie je dat dan voor je? Elke kegel die je omgooid kost je een euro?
Ik pas.
Natuurlijk gun ik Hinkepink een vaatwasser maar niet op deze manier.
Dus ik mag jou ook noteren voor 25 euro?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik pas.
Je weet dat geld zomaar doneren niet mag. Dan moet jij als tussen persoon spelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dus ik mag jou ook noteren voor 25 euro?
Als je JA zegt, maak ik er 50 van
Het is ook gewoon een verkapte animo-checkquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet dat geld zomaar doneren niet mag. Dan moet jij als tussen persoon spelen.
Jij hoeft je niet tegenover mij te verantwoorden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een verkapte animo-check
Beetje achterbaks, maar goed
Zo hebben we al vaker iets voor elkaar gekregen in FHF
als je nou tegen mij praat en dat zegt ala ..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet tegenover mij te verantwoorden.![]()
Je blijft toch wel een leuke meid.
Jij blijft ook een toffe ventquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je nou tegen mij praat en dat zegt ala ..
* DJMO frunnikt de baco uit Rucky's handen en gooit die door de gootsteen.quote:
beterschap voor susannequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef Ireth het volgende:
Vooralsnog zijn de vrijdagen hier vrij van zwemles... Susanne lijkt zware kinkhoest te hebben... volgende week de officiele uitslag van het bloedonderzoek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb geen baco maar wel weekend.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO frunnikt de baco uit Rucky's handen en gooit die door de gootsteen.
ga es slapen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik pas.
In dat geval blif ik sowieso thuis, sorry..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
De inzameling vind dan daar ter plekke plaats ofzo, denk ff creatief
Ik bedoel niet dat men daar met 'de pet' rondgaat ofzo, maar dat ik (als ik bijvoorbeeld zou zeggen 20 euro ofzo) dat daar dan ter plekke aan Papabear geef... zoiets.. niet te moeilijk maar wel vrijblijvend denken ofzo..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:45 schreef JK1982 het volgende:
In dat geval blif ik sowieso thuis, sorry..
Genoeg, luisteren naar liesje1979quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat men daar met 'de pet' rondgaat ofzo, maar dat ik (als ik bijvoorbeeld zou zeggen 20 euro ofzo) dat daar dan ter plekke aan Papabear geef... zoiets.. niet te moeilijk maar wel vrijblijvend denken ofzo..
quote:
Precies, terug naar de meetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Genoeg, luisteren naar liesje1979![]()
Degene die willen helpen kunnen Papabear per DM/PM benaderen en dan gaan we hier weer verder met de bowlingmeet.
Zou het kunnen zijn dat ik je vorig weekend via pm benaderd heb? Puur hypothetisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:16 schreef Papabear het volgende:
Over Hinkepink gesproken....
Stel nou dat we een inzameling zouden doen (doen we niet, maar STEL) voor een nieuwe vaatwasser.
Het betreft iemand met een chronisch tekort aan lucht, gekluisterd aan de zuurstoffles. Kosten voor een nieuwe vaatwasser zijn zo ongeveer 400 euro.
Wat zou jij dan willen doneren?
Ik trap dan af met 100 euro (gewoon voor het idee en het kan zijn dat ik je per PM ga benaderen
Of moet dit dan in de SC?![]()
Tuurlijk!quote:Op maandag 23 januari 2012 01:17 schreef RBWO het volgende:
Als er een datum geprikt is. Kan ik nog komen op die datum?. Weet nu nl nog niet zo goed hoe n wat.
Ik houd er sowieso rekening mee dat er op het laatste moment nog mensen meegaan of niet dus dat is geen probleem.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:17 schreef RBWO het volgende:
Als er een datum geprikt is. Kan ik nog komen op die datum?. Weet nu nl nog niet zo goed hoe n wat.
De meeste kunnen op:vr 16 maart, za 14 april en zo 15 april. Dus waarschijnlijk wordt het één van deze datums.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:19 schreef Felixa het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk definitief een datum vastgesteld?
Aha, ik snap hem. Ik wou al zeggen, ik wil niet de enige zijn die niet meedoet, maar wil me daarentegen ook absoluut niet verplicht voelen om wat bij te dragen. Vandaar..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat men daar met 'de pet' rondgaat ofzo, maar dat ik (als ik bijvoorbeeld zou zeggen 20 euro ofzo) dat daar dan ter plekke aan Papabear geef... zoiets.. niet te moeilijk maar wel vrijblijvend denken ofzo..
Ik zou zeggen, 16 maart..quote:Op maandag 23 januari 2012 11:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
De meeste kunnen op:vr 16 maart, za 14 april en zo 15 april. Dus waarschijnlijk wordt het één van deze datums.
Ja thanks, leuke foto's en ik sta er zelf meerdere keren op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Rucky het volgende:
@ liesje1979, heb je de link naar de foto's van vorig jaar al binnen gekregen?
die zou wel meekunnen, aangezien zwemles voorlopig geen optie is vanwege kinkhoest van susanne!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vrijdag de 13e it is!.. Maar dan kan Ireth niet mee
Ik kan ook even een foto van jou uitprinten dan zetten we die erbij als we gaan bowlen. Dan ben je toch een beetje aanwezig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:39 schreef Ireth het volgende:
Nee skat, ik had het over maanden doorgaan met hoestenMaar de kinkhoest zichzelf zwakt dan wel af
Kan haar ook moeilijk maanden thuis houden van school
Momenteel zit ze vreselijk in een piektijd, 70% van de nacht hoest ze in haar slaap, de overige 30% ligt ze wakker van het hoesten. Ze is momenteel gewoon oververmoeid, kind zinkt als een baksteen als ze in het water ligt
Op dit moment gaat ze idd niet zwemmen, maar mag toch hopen over enkele weken weer wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |