Ik zat er toch al aan te denken om een BBQ bij mij te houden nu ik de ruimte daarvoor heb.quote:
Als je ruimte en een bbq hebt ... yes why notquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat er toch al aan te denken om een BBQ bij mij te houden nu ik de ruimte daarvoor heb.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
Zal ik iig maar reserveren op vrijdag 16 maart van 18:00 - 20:00 uur?
(wijzigen kan nog wel als we anders besluiten)
Deelnemers: Merlijn, YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608, Papabear, Ganzz, DJMO, Rucky, JK1982
Ik vind het prima.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
Deelnemers: Merlijn, YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608, Papabear, Ganzz, DJMO, Rucky
Hinkepink heeft vorige week via pm bevestigd dat zij ook mee gaatquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
Deelnemers: Merlijn, YskaFredriksson, Felixa, JaleesaJoia, Loecje, Belle1608, Papabear, Ganzz, DJMO, Rucky
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hinkepink heeft vorige week via pm bevestigd dat zij ook mee gaat
Gooi je dochter in het kanaal als ze er zonder hulp uitkomt is er geen zwemles meer nodig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef Ireth het volgende:
Ik zeg geen ja en ik zeg geen nee. Het is zowiezo niet in een schoolvakantie, dus er is zwemles.
De datum is gekozen op de meeste deelnemers.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef Ireth het volgende:
Domme blontje oppert iets...![]()
Kunnen we niet op goede vrijdag gaan bowlen? Of zijn de bowlingbanen dan ook dicht?? Das op 6 april, en vanwege goede vrijdag is er dan ook geen zwemles
Dat zou sowieso tof zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Ireth het volgende:
Oke, dan is de kans zeer nihil dat ik er iig bij aanwezig zal zijnMocht het tegen die tijd anders zijn dan kom ik wel weer gewoon als toeschouwer
quote:
Het gaat zeker gezellig worden.quote:
Morgen ochtend snel verplaatsen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:50 schreef frederik het volgende:
Net vanmiddag vrij gevraagd voor de 16de
De vorige keer hebben een aantal deelnemers wat eerder op het station afgesproken om wat te eten. Bij het bowling centrum kan het ook wel maar meer dan een portie bitterballen kom je niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:51 schreef Felixa het volgende:
Kun je bij dat bowlingcentrum ook wat te eten krijgen? Zo niet, dan moet ik op het station wat ritselen.
Ik zal in ieder geval de middag vrij nemen. Dan kan ik vanuit Amsterdam zo doorrijden naar Utrecht om jou op te halenquote:
He he ik zag je spoiler.quote:
Ik vind het eerder vervelender dat ik het gevoel krijg kreeg dat mijn suggestie genegeerd werd. Het was tenslotte een vrijdag die nog niet gepeild was... Maar goed, dat heb ik je ook al via dm verteldquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
He he ik zag je spoiler.
Het is idd naar dat jij niet kan maar welke datum ook gekozen zou worden met dat probleem blijven we helaas te maken hebben.
Ik heb vanavond de bowlingbaan gebeld en besproken wanneer wij terecht kunnen op een vrijdag of zaterdag avond en de eerst mogelijke datum was 13 of 14 april. Rekening houdend met wanneer de meeste fokkers kunnen. Dat jij het gevoel hebt dat er niet naar jouw suggestie is geluisterd is niet juist. Integendeel zelfs ik had het tof gevonden dat jij ook zou kunnen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het eerder vervelender dat ik het gevoel krijg kreeg dat mijn suggestie genegeerd werd. Het was tenslotte een vrijdag die nog niet gepeild was... Maar goed, dat heb ik je ook al via dm verteld
Als je dat nou even gemeld had, had ik mijn suggestie niet hoeven doen en had ik ook niet het gevoel genegeerd te wordenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de bowlingbaan gebeld en besproken wanneer wanneer wij terecht kunne op een vrijdag of zaterdag avond en de eerst mogelijke datum was 13 of 14 april. Rekening houdend met wanneer de meeste fokkers kunnen. Dat jij het gevoel hebt dat er niet naar jouw suggestie is geluisterd is niet juist. Integendeel zelfs ik had het tof gevonden dat jij ook zou kunnen.![]()
Maar er staat nog een BBQ op de lanning en volgend jaar wordt er vast wel een nieuwe meet geregeld.![]()
![]()
Zodra ik de afspraak had gereserveerd heb ik hem hier gemeld. Het heeft niets te maken dat ik jou heb genegeerd. Ik heb met meerdere mensen te maken en dan moet de bowlingbaan ook nog kunnen. Het is niet anders dan dat mensen teleurgesteld worden en dat aantal probeer ik zo laag mogelijk te houden. Een andere datum had weer andere gevolgen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je dat nou even gemeld had, had ik mijn suggestie niet hoeven doen en had ik ook niet het gevoel genegeerd te worden
Als, als, als, als.....
Gaan wij de 14e bowlen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je dat nou even gemeld had, had ik mijn suggestie niet hoeven doen en had ik ook niet het gevoel genegeerd te worden
Als, als, als, als.....
Als je mij komt oppikken ga ik ook mee.quote:
Wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je mij komt oppikken ga ik ook mee.
Dat ik lopend moet komen.quote:
Daar heb ik het niet over. Jij meldt dat de 16e niet kon omdat die vol zat, ik kom met een andere vrijdag en jij meldt dat je de 13e gereserveerd had. Als je toen had gezegd dat alle data daarvoor niet konden en dat je daarom de 13e had gedaan had ik me niet lullig gevoeld... detail misschien, maar voor mijn gevoel geen lullig detail..quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zodra ik de afspraak had gereserveerd heb ik hem hier gemeld. Het heeft niets te maken dat ik jou heb genegeerd. Ik heb met meerdere mensen te maken en dan moet de bowlingbaan ook nog kunnen. Het is niet anders dan dat mensen teleurgesteld worden en dat aantal probeer ik zo laag mogelijk te houden. Een andere datum had weer andere gevolgen.
Ik zal er de volgende keer aan denken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:59 schreef Ireth het volgende:
Daar heb ik het niet over. Jij meldt dat de 16e niet kon omdat die vol zat, ik kom met een andere vrijdag en jij meldt dat je de 13e gereserveerd had. Als je toen had gezegd dat alle data daarvoor niet konden en dat je daarom de 13e had gedaan had ik me niet lullig gevoeld... detail misschien, maar voor mijn gevoel geen lullig detail..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |