Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Op vrijdag 13 januari 2012 21:39 schreef Mascleta het volgende: Dus nu zijn er nog 8 (2 per team) en daarvan blijven er 4 over na vandaag (1 per team)?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Op vrijdag 13 januari 2012 21:40 schreef Dizer het volgende: Oh ja.. die oksels weer... DAMN... mag ook een keer getrimmed worden.. ik heb het gevoel dat hij gewoon continue naar zweet stinkt
Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende: Ik vond dit een van zijn beste optredens tot nu toe. Echt heerlijk en vrolijk en alles behalve 13 in een dozijn.
Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende: Ik vond dit een van zijn beste optredens tot nu toe. Echt heerlijk en vrolijk en alles behalve 13 in een dozijn.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me I open up my arms and I embrace the mystery I am gonna shine
Echt, ik word er kriegel van. Mensen kunnen in dit soort shows nooit gewoon eens een keer niet goed zijn maar er moet altijd een lulsmoes aan vastgehangen worden.
Ik denk dat Paul met groot verschil doorgaat eigenlijk
denk het ook ja
Echt, ik word er kriegel van. Mensen kunnen in dit soort shows nooit gewoon eens een keer niet goed zijn maar er moet altijd een lulsmoes aan vastgehangen worden.
Paul zelf zei het ook niet vorige week. De dagen van te voren twitterde hij het, zelfs Charly twitterde dat Paul om acht uur 's avonds al ziek in bed lag. Paul zélf echter tweette de vrijdag zelf dat ie zich weer stuk beter voelde en was helemaal blij. Dus de jury had het niet eens moeten noemen eigenlijk.
Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef Onnoman het volgende: Is dit kansloze tokkie programma nou nog steeds op de buis?????????? Meer dan 8 maanden bezig volgens mij!!!
Krabbe net in charlie zn oren fluisteren dat hij wat meer vrolijk moet doen.. je ziet de camera twijfelen.. wat een gemaakte nepbende is het geworden
Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef Koen66 het volgende: Omg, uit wezen eten, zet te tv aan, en kijk in die um van Paul. Zong ie een beetje deze keer?
Ik denk dat Paul met groot verschil doorgaat eigenlijk
Als het aan Roel ligt niet, meende ik net te bespeuren in zijn commentaar. Maar stemt het publiek ook nog gewoon vandaag? Heb het niet helemaal meegekregen
Als het aan Roel ligt niet, meende ik net te bespeuren in zijn commentaar. Maar stemt het publiek ook nog gewoon vandaag? Heb het niet helemaal meegekregen
Ik weet het ook niet, maar lijkt me dat 'wij' gewoon mogen stemmen ja Daarom gaat hij ook door.
Coach verdeelt 100 punten onder de twee van zijn team, en de stemmen worden ook verrekend tot 100 punten (procenten) en wie dan het meest heeft gaat door.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn. Hoogachtend, Erik.
De coaches geven 100 punten weg die ze verdelen over hun twee kandidaten. Die doen ze in een envelop en die wordt bijgeteld bij de kijkersstemmen. De productie maakt vervolgens uit in wiens voordeel de verhouding verder wordt uitgerekend.
Publiek mag stemmen, daar komt een percentage uit. Bijv. 40% voor Wouter en 60% voor Paul. Echter mag de coach ook nog eens 100% verdelen. Oftewel: coach beslist.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Coach verdeelt 100 punten onder de twee van zijn team, en de stemmen worden ook verrekend tot 100 punten (procenten) en wie dan het meest heeft gaat door.
Ah! Dan moet Paul het dus idd vooral van zijn stemmers hebben (en die stemmen kunnen prima gemanipuleerd worden) dus gaat ie niet door ben ik bang. Wouter
De coaches geven 100 punten weg die ze verdelen over hun twee kandidaten. Die doen ze in een envelop en die wordt bijgeteld bij de kijkersstemmen. De productie maakt vervolgens uit in wiens voordeel de verhouding verder wordt uitgerekend.
De coaches geven 100 punten weg die ze verdelen over hun twee kandidaten. Die doen ze in een envelop en die wordt bijgeteld bij de kijkersstemmen.De productie maakt vervolgens uit in wiens voordeel de verhouding verder wordt uitgerekend.
Op vrijdag 13 januari 2012 21:51 schreef Greys het volgende: Duet Paul - Wouter wordt echt een drama ben ik bang Voor Paul. Of hij moet Wouter er bruut uithuppelen natuurlijk
Op vrijdag 13 januari 2012 21:51 schreef Greys het volgende: Duet Paul - Wouter wordt echt een drama ben ik bang Voor Paul. Of hij moet Wouter er bruut uithuppelen natuurlijk