Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Op vrijdag 13 januari 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende: Ik vond het ook niet heel slecht gedaan... ondanks dat het een lullige versie is, maar het klonk best oke
Slecht niet nee, maar zo saai weer Ik zie echt veel te veel slome nummers.
Op vrijdag 13 januari 2012 20:58 schreef UltraR het volgende: Ik vond het weer helemaal fantastisch! Echt voor het eerst in weken weer zitten genieten.
Iris -met die harp- is mijn favoriete talentenjacht deelnemer of all time. Boven Joan, Lisa en zelfs Romy.
Neeeeeeeee. Romy wat doe je
Daar ben je maanden over doorgegaan
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Op vrijdag 13 januari 2012 20:58 schreef UltraR het volgende: Ik vond het weer helemaal fantastisch! Echt voor het eerst in weken weer zitten genieten.
Iris -met die harp- is mijn favoriete talentenjacht deelnemer of all time. Boven Joan, Lisa en zelfs Romy.
Op vrijdag 13 januari 2012 21:02 schreef MaLo het volgende: Als je Chris en Charly zo naast elkaar hoort is de stem van Chris is veel prettiger en warmer
En vorige week was Niels beter dan Charly met de opening
Op vrijdag 13 januari 2012 21:03 schreef Karina het volgende: Ik vind Charly zo een raar hoofd hebben. Die wenkbrauwen die omhoog gaan, dat baardje, nee, ik vind hem niet leuk.
Op vrijdag 13 januari 2012 21:03 schreef Karina het volgende: Ik vind Charly zo een raar hoofd hebben. Die wenkbrauwen die omhoog gaan, dat baardje, nee, ik vind hem niet leuk.
Wat heeft Charly toch een verlepte ouwe kop. Volgens mij zeg ik het iedere week maar iedere week valt het me weer op en lijkt hij nog verlepter dan de week ervoor
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
dus dit. Ik vind Chris veel leuker!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Op vrijdag 13 januari 2012 21:04 schreef Ian_Nick het volgende: Charly, zeg eerlijk... Je draagt geen V-halsjes, je bent gewoon te gierig om een HEEL shirt te betalen.
Nee, hij heeft verloren van paul en moest zn borsthaar laten waxen Dit is het bewijs!
Op vrijdag 13 januari 2012 21:04 schreef MaLo het volgende: Wat heeft Charly toch een verlepte ouwe kop. Volgens mij zeg ik het iedere week maar iedere week valt het me weer op en lijkt hij nog verlepter dan de week ervoor
Ja
Met zijn ooglift oogjes
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Op vrijdag 13 januari 2012 21:04 schreef Kally het volgende: Serieus, Charly staat hem op zijn schouder te kloppen met een hoofd van, dat gebeurt toch niet, ik ben de winnaar
De arrogantie he, vre-se-lijk
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Op vrijdag 13 januari 2012 21:04 schreef MaLo het volgende: Wat heeft Charly toch een verlepte ouwe kop. Volgens mij zeg ik het iedere week maar iedere week valt het me weer op en lijkt hij nog verlepter dan de week ervoor
Hij heeft ook zoveel rimpels en toch ziet hij eruit alsof hij iets aan zijn gezicht heeft laten doen, heel vreemd.
Op vrijdag 13 januari 2012 21:05 schreef loezzzje het volgende: Dat van Simon is een v hals. Bij Charly lijkt het net of hij de hals naar beneden heeft getrokken om een v hals te maken.
en het ergste is nog dat hij zogenaamd bescheiden doet, echt zum kotsen werkelijk!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doen ?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doen ?
Op vrijdag 13 januari 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende: Ik snap best dat Charly voor sommigen geen geweldige stem heeft, maar arrogant? Ik zie het niet...
Ik zie het ook niet, maar je kunt het bij iedereen vinden als je het wilt . Zoals Wendy ALTIJD ALLES fout doet .
Op vrijdag 13 januari 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende: Ik snap best dat Charly voor sommigen geen geweldige stem heeft, maar arrogant? Ik zie het niet...
Nee, dat zie ik ook absoluut niet nee. Als je zo favoriet bent gemaakt dan is het moeilijk jezelf een houding te geven. En voor sommigen zal je het nooit goed doen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Kwam 'm vaak tegen in de sportschool, arrogant istie niet hoor
Ik vond het net vrij arrogant overkomen hoe hij naast Chris stond en hem op de schouder klopte.
Nee, dat zie ik ook absoluut niet nee. Als je zo favoriet bent gemaakt dan is het moeilijk jezelf een houding te geven. En voor sommigen zal je het nooit goed doen.
Ja dat ook. En ik las ook dat er bepaalde kandidaten best de pest in hebben dat hij favoriet is. Tja dat was Ben toch ook vorig jaar, dat hou je volgens mij élk seizoen wel...