Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:06 schreef maikel112 het volgende:
Nog een vraagje.
Gisteren overdag stond ik met
zoekwoord A op plek 5,
zoekwoord B op plek 3,
en zoekwoord C op plek 7
Toen ik om 0.10 vannacht keek was het als volgt:
zoekwoord A op plek 3,
zoekwoord B op plek 1,
en zoekwoord C op plek 4
Nu staan ze zo:
zoekwoord A op plek 5,
zoekwoord B op plek 5,
en zoekwoord C op plek 8
Is hier een verklaring voor??
quote:We zijn begonnen met de ontwikkeling van
Je weet wel dat google de zoekopdrachten aanpast op basis van je eigen klickgedrag??quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:06 schreef maikel112 het volgende:
Nog een vraagje.
De laatste weken stond ik met
zoekwoord A op plek 5,
zoekwoord B op plek 3,
en zoekwoord C op plek 7
Toen ik om 0.10 vannacht keek was het als volgt:
zoekwoord A op plek 3,
zoekwoord B op plek 1,
en zoekwoord C op plek 4
Nu staan ze zo:
zoekwoord A op plek 5,
zoekwoord B op plek 5,
en zoekwoord C op plek 8
Is hier een verklaring voor??
Omdt display: block; aanstaat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een vraag
Waarom staat de tekst zo met al die tussenruimtes erin?
http://koolhydraat.com/
[..]
offtopic:quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een vraag
Waarom staat de tekst zo met al die tussenruimtes erin?
http://koolhydraat.com/
[..]
1 2 3 | #content { text-align: justify; } |
Thnx!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef RPG het volgende:
[..]
offtopic:
[ code verwijderd ]
Voor verdere vragen kan je beste gewoon in wordpress posten.
ontopic:
Vraag me af hoe winstgevend sites blijven als straks sopa er doorheen komt.
Revshare is net als CPA (leads), je dient iemand via jouw affiliate link aan te melden bij een bedrijf/product, het verschil is een lead/cpa is een eenmalige vergoeding voor het werven van die klant.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:10 schreef Blobje het volgende:
[..]
Een beetje marketing voor je website hoeft je geen handen vol met geld te kosten lijkt me.
Hoe gaat die revshare methode in zijn werk dan? Jij brengt ook weer nieuwe mensen met je mee waardoor elke keer als zij iets verdienen, jij ook iets verdient?
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Moet je zorgen voor goede integratie met Facebook, dan kan het misschien aanslaan.
Ben wel benieuwd wat voor filmpjes je dan zoal op youtube zet. Moet wel uniek zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef benx het volgende:
Echt, youtube adsense ftw, gewoon 10 cent per 100 views. Aanrader! (nu rond de 9k views per dag)
10 cent per 100 of 1000? eCPM is altijd via 1000, maybe is het een typoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef benx het volgende:
Echt, youtube adsense ftw, gewoon 10 cent per 100 views. Aanrader! (nu rond de 9k views per dag)
eCPM is 1.00~2.00quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
10 cent per 100 of 1000? eCPM is altijd via 1000, maybe is het een typo
Spam it met 1 cent adwords bezoekersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:58 schreef JDx het volgende:
Ik heb trouwens een site met een gemiddelde RPM van ¤ 9,20 over de afgelopen 2 maanden. Jammer dat die site maar 60 bezoekers per dag heeft.
Loop met alles bij elkaar wel lekker op gemiddeld ¤ 1,00 per dag. Was mijn eerste doel, hopen dat dat zo blijft, dan kan ik uitbreiden richting de ¤ 2,50!
Waaromniet1988?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef _underscore het volgende:
Ik lees hier al een behoorlijke tijd mee onder een andere accountnaam, maar wil absoluut niet dat iemand weet wat mijn website is of Youtube-account. Denken jullie dat wanneer ik nu met een schoon account begin in dit specifieke topic, ik nooit precies weergeef hoeveel ik verdien maar er altijd een beetje in de beurt zit, niemand, dus ook niet Google, kan weten wat mijn adsense-account is?
w00t ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef _underscore het volgende:
Ik lees hier al een behoorlijke tijd mee onder een andere accountnaam, maar wil absoluut niet dat iemand weet wat mijn website is of Youtube-account. Denken jullie dat wanneer ik nu met een schoon account begin in dit specifieke topic, ik nooit precies weergeef hoeveel ik verdien maar er altijd een beetje in de beurt zit, niemand, dus ook niet Google, kan weten wat mijn adsense-account is?
Klopt, Google weet je Fok! username en linked die aan je adsense account.. als je dan een nieuw fok! account aanmaakt denkt Google dat je een ander persoon bent zonder adsense.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef _underscore het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHA, ik ben het niet. Ik ben namelijk al gebanned.quote:
Vergeet het dan maar. Duurde bij mij 2 dagen ofzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
HAHAHAHA, ik ben het niet. Ik ben namelijk al gebanned.
Een nieuw account op naam van een vriend wordt momenteel beoordeeld (ik wacht al bijna 1 maand)
Click Through Rate. Percentage aan mensen die op een advertentie klikt. Alle statistieken van Adsense mogen niet gepost worden. Hoewel, zolang je er geen site naast noem waar de statistieken bij horen lijkt me dit geen probleem:)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat houdt die CTR in die je niet mag posten?
CTR = click through rate, hoeveel mensen daadwerkelijk klikken, dit mag je niet bespreken, net als de eCPM/RPM niet (effective cost per mille).quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat houdt die CTR in die je niet mag posten?
Zullen dan wel CPM advertenties geweest zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:52 schreef MMUFC het volgende:
Hmz.. bij woensdag staan 2 kliks, maar de CPC van die 2 kliks is 0,00.. dus wel 2 kliks maar geen verdiensten
Dat is wel met in-stream variant, toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef benx het volgende:
De in-stream variant ja,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef Frith het volgende:
[..]
Dat is wel met in-stream variant, toch?
Hoe ben je eigenlijk begonnen, als ik vragen mag? Ben je gewoon filmpjes gaan maken en later pas met al het toestemming werk begonnen (zoals laatst met Activision dat in wezen al suggereerd) of was dat meteen vanaf de eerste dag?
Want het lijkt een beetje een random iets of je op filmpjes wordt afgeschoten op youtube ja of nee wat adsense betreft.
Bestaat dat hele partnerschap eigenlijk nog? Want ik zie alleen nog de 'adsense toevoegen' bij mensen voorbij komen en weinig meer over dat partner gedoe.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:34 schreef benx het volgende:
[..]
De in-stream variant ja,
Gewoon filmpjes gaan maken en toen mij gevraagt werd voor partnership ben ik ga mailen.
Moeten die BNers niet heel blij zijn met de gratis aandacht die jij ze geeft?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Ga mijn site helemaal verbouwen komende week. Zodat ik Adsense beter kan toepassen. Ik ga een betaalde Premium Theme kopen.
En trouwens net 400 foto's verwijderd ivm auteursrecht (las wat berichten) en toen deed ikga nu enkel logo's posten van omroepen. In de toekomst zal ik gebruik maken van een betaalde fotodienst.
Werd mij iets te tricky met die foto's van Bn'ers.
Zie vaak gebruik van foto's van BNers of andere van nieuwsfeiten zonder bronvermelding, zolang het niet specifiek over die foto gaat, of dat de foto duidelijk is van een persfotograaf (foto's van een ongeluk bijvoorbeeld), zou ik me er niet teveel druk om maken. Zolang je geen schadelijke teksten erbij zet zal er geen probleem zijn lijkt me. Hoewel het misschien wettelijk verplicht is om voor elke foto explicitiete toestemming nodig is, denk ik dat het op het huidige internetklimaat 'normaal' gebruik van fotos geen probleem is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Moeten die BNers niet heel blij zijn met de gratis aandacht die jij ze geeft?
Lees dit maar even :quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:00 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Zie vaak gebruik van foto's van BNers of andere van nieuwsfeiten zonder bronvermelding, zolang het niet specifiek over die foto gaat, of dat de foto duidelijk is van een persfotograaf (foto's van een ongeluk bijvoorbeeld), zou ik me er niet teveel druk om maken. Zolang je geen schadelijke teksten erbij zet zal er geen probleem zijn lijkt me. Hoewel het misschien wettelijk verplicht is om voor elke foto explicitiete toestemming nodig is, denk ik dat het op het huidige internetklimaat 'normaal' gebruik van fotos geen probleem is.
Was er niet een truuk om de foto net iets te verkleinen oid zodat de copyright vervalt?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lees dit maar even :
eel websites worden gemaakt door hobbyisten zonder enig winstoogmerk. Ook zij willen vaak graag foto's of ander beeldmateriaal gebruiken als onderdeel van hun site. Dergelijk gebruik is heel kleinschalig, en de kans is bijzonder klein dat de fotograaf hierdoor schade lijdt. Toch moet ook voor dit soort gebruik toestemming gevraagd worden. Wie zonder toestemming een werk gebruikt, maakt inbreuk op het auteursrecht.
Het doet niet ter zake of het gebruik commercieel is, of de naam van de auteur vermeld wordt, of dat de webmaster reclame voor hem maakt door het gebruik van de foto's, of wat dan ook.
De maker kan schadevergoeding eisen en/of eisen dat de webmaster zijn werk van de site afhaalt. Bij foto's is het gebruikelijk om een schadevergoeding te eisen (en, bij commercieel gebruik, te krijgen) van 3 maal het gebruikelijke tarief van die maker. Lees meer over dergelijke claims op mijn weblog.
Foto's :
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/foto/internet/
Johan Cruijff claim :
http://blog.iusmentis.com(...)abbleclaim-nogmaals/
Domeinnamen :
http://blog.iusmentis.com(...)uteursrechtdiefstal/
Hoe denk je dat het zit met merkfoto's (zoals het RTL logo)? En hoe doen sites als http://zappen.blog.nl/ (jouw niche) dit? Extreem populaire website, buiten deze entertainment sectie nog veel meer subsites met hoge traffic. Je citeert een rechtzaak uit 2008 toen dit misschien een hot topic was. Denk dat in het huidige klimaat je je niet teveel zorgen moet maken als ik kijk naar de hoeveelheid sites zonder 100% wettelijke correcte bronvermelding.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lees dit maar even :
eel websites worden gemaakt door hobbyisten zonder enig winstoogmerk. Ook zij willen vaak graag foto's of ander beeldmateriaal gebruiken als onderdeel van hun site. Dergelijk gebruik is heel kleinschalig, en de kans is bijzonder klein dat de fotograaf hierdoor schade lijdt. Toch moet ook voor dit soort gebruik toestemming gevraagd worden. Wie zonder toestemming een werk gebruikt, maakt inbreuk op het auteursrecht.
Het doet niet ter zake of het gebruik commercieel is, of de naam van de auteur vermeld wordt, of dat de webmaster reclame voor hem maakt door het gebruik van de foto's, of wat dan ook.
De maker kan schadevergoeding eisen en/of eisen dat de webmaster zijn werk van de site afhaalt. Bij foto's is het gebruikelijk om een schadevergoeding te eisen (en, bij commercieel gebruik, te krijgen) van 3 maal het gebruikelijke tarief van die maker. Lees meer over dergelijke claims op mijn weblog.
Foto's :
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/foto/internet/
Johan Cruijff claim :
http://blog.iusmentis.com(...)abbleclaim-nogmaals/
Domeinnamen :
http://blog.iusmentis.com(...)uteursrechtdiefstal/
Heb liever gezeik met een stuk of 8 logo's dan met een paar honderd foto's. Zal inderdaad wel loslopen. Maar op sitedeals (waar site koop staat) vragen ze ook naar de licenties van de foto's etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:21 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het zit met merkfoto's (zoals het RTL logo)? En hoe doen sites als http://zappen.blog.nl/ (jouw niche) dit? Extreem populaire website, buiten deze entertainment sectie nog veel meer subsites met hoge traffic. Je citeert een rechtzaak uit 2008 toen dit misschien een hot topic was. Denk dat in het huidige klimaat je je niet teveel zorgen moet maken als ik kijk naar de hoeveelheid sites zonder 100% wettelijke correcte bronvermelding.
Auteursrecht is onvervreemdbaar en raak je niet kwijt. Zelfs al zou je het met photoshop bewerken tot iets totaal anders: zodra je het wilt verkopen en je hebt niet de toestemming hebt van de oorspronkelijke auteur ben je de lul.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was er niet een truuk om de foto net iets te verkleinen oid zodat de copyright vervalt?
Volgens mij bestaat er geen copyright op meme faces. Iedereen kan namelijk claimen die gemaakt te hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:25 schreef Frith het volgende:
[..]
Auteursrecht is onvervreemdbaar en raak je niet kwijt. Zelfs al zou je het met photoshop bewerken tot iets totaal anders: zodra je het wilt verkopen en je hebt niet de toestemming hebt van de oorspronkelijke auteur ben je de lul.
Volgens mij kan ik om die reden ook een 'eigenlijk public domain' plaatje als "trollface" ook niet gebruiken als cover voor een te koop aan te bieden essay / boekje.
Logo's kunnen overigens vallen onder public domain, juist omdat het publieke ondernemingen zijn. Dat zou je eens aan een advocaat op dat terrein moeten vragen.
edit:
overigens, eerlijk is eerlijk, ik vroeg me eigenlijk al af hoe Razor daar mee weg kwam. (of aan het komen was).
ok, maar voor volledigheid.. zo'n soort merklogo is een gedeponeerd handelsmerk. Als je dan aangeklaagd wordt is het gelijk meerdere berichten ipv 1 enkele fotograaf:P maar zou me er vooral niet te druk om makenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb liever gezeik met een stuk of 8 logo's dan met een paar honderd foto's. Zal inderdaad wel loslopen. Maar op sitedeals (waar site koop staat) vragen ze ook naar de licenties van de foto's etc.
Netjes! Correleert de inkomstenstroo, ook netjes mee:)?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wow ik heb op 1 van mijn sites vandaag 4 keer zoveel bezoek als normaal en de dag is nog niet voorbij. Ik zit nu op ruim 4500 bezoekers en ik verwacht tegen de 6000 vanavond.
Dat zien we morgen pas, maar tot nu toe ziet het er uitstekend uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:02 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Netjes! Correleert de inkomstenstroo, ook netjes mee:)?
Nice!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wow ik heb op 1 van mijn sites vandaag 4 keer zoveel bezoek als normaal en de dag is nog niet voorbij. Ik zit nu op ruim 4500 bezoekers en ik verwacht tegen de 6000 vanavond.
Eindelijk een nieuw layoutquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Ga mijn site helemaal verbouwen komende week. Zodat ik Adsense beter kan toepassen. Ik ga een betaalde Premium Theme kopen.
En trouwens net 400 foto's verwijderd ivm auteursrecht (las wat berichten) en toen deed ikga nu enkel logo's posten van omroepen. In de toekomst zal ik gebruik maken van een betaalde fotodienst.
Werd mij iets te tricky met die foto's van Bn'ers.
Alles is mogelijk, is hooguit een beetje puzzelen in de codequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een vraagje, is het uberhaupt mogelijk om in deze: http://themes.goodlayers.com/?theme=modernize layout AdSense netjes in te verwerken?
Komt door Adsensequote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:19 schreef JDx het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)igitale+raam+samsung
2 minuten geleden gepost, en nu al te vinden in Google, dat is ook wel eens anders geweest, damn! Hoe doen ze dat zo snel.
Klopt kan heel hard gaan en vooral met Wordpress websites.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:19 schreef JDx het volgende:
2 minuten geleden gepost, en nu al te vinden in Google, dat is ook wel eens anders geweest, damn! Hoe doen ze dat zo snel.
Ik heb gister enkele artikels geschreven, geen van alle te vinden op google..zijn wel te vinden op andere sites die het nieuws oppakken, inclusief links naar het bron artikel dus aan vindbaarheid kan het niet liggen..beetje frustrerend dit want dit kost me geldquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:19 schreef JDx het volgende:
Wow gaat lekker, zou je willen delen welke video? Ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:28 schreef benx het volgende:
Youtube video viral gegaan, yea! (huidige inkomsten vandaag : 40 euro)
Lees je even in m.b.t beeldcitaatrecht, op deze manier mag je een foto bij een artikel plaatsen mits deze relevantie heeft met het artikel/van meerwaarde is voor het artikel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Beeldcitaatrecht lijkt mij in dit geval niet van toepassing. Het is immers niet het beeld zelf wat besproken wordt (alhoewel daar wel over te discussieren valt). Meer info:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lees je even in m.b.t beeldcitaatrecht, op deze manier mag je een foto bij een artikel plaatsen mits deze relevantie heeft met het artikel/van meerwaarde is voor het artikel.
Auteursrecht is een tricky gebied, maar als je het goed aanpakt kunnen ze je niets maken.
Klopt, het is allemaal wat ingewikkeld en bepaalde dingen liggen niet eens vast.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:01 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Beeldcitaatrecht lijkt mij in dit geval niet van toepassing. Het is immers niet het beeld zelf wat besproken wordt (alhoewel daar wel over te discussieren valt). Meer info:
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/citeren/beeldcitaat/
Volgens mij gaat het er in dit geval niet niet zo zeer om of je wel of niet ZELF gemaakte foto's van bijvoorbeeld bekende Nederland mag gebruiken, maar gaat het erom dat er foto's gebruikt worden die door andere fotografen gemaakt zijn.
quote:Een foto bij een overgenomen nieuwsbericht op een online medium, levert geen schending van het auteursrecht of het portretrecht op, maar valt onder het beeldcitaat, volgens het Gerechtshof Amsterdam: de functie van de foto bij het artikel is functioneel van aard, vergroot de zeggingskracht van het artikel en verbeeldt op doeltreffende wijze aard en inhoud van het aangesneden onderwerp.
Ik beheer zelf een voetbal site en daar hebben we ook nogal eens in de cliche gelegen met derden die geld wilde voor de foto in kwestie, vooralsnog altijd in het voordeel van mij opgelost.quote:Pas als op de afbeelding een zodanige nadruk komt te liggen dat zij in overwegende mate de functie van versiering verkrijgt, ga je de grenzen van het beeldcitaatrecht te buiten.
Een willekeurige maar kleine portretfoto van de auteur van een boek zou dus toegestaan zijn bij een boekbespreking. Ook die portretfoto draagt bij aan de boekbespreking; een indruk van de persoon van de auteur kan verhelderend of informatief zijn.
Hoe dan ook denk ik wel dat er een duidelijke relatie tussen het werk en de foto moet zijn. Bij een foto van de auteur is dat duidelijk het geval, maar bij zomaar een foto van een windmolen bij een boek over molens door de eeuwen heen is dat al heel wat minder duidelijk. Ik zou dan toch echt proberen een foto uit het boek zelf te gebruiken, in plaats van een heel andere molenfoto zomaar ergens van internet.
Ik zie op sommige torrent sites ook adsense staan..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:29 schreef blup het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat er duzends aan youtube filmpjes zijn met ads van mensen die duidelijk niet de rechtmatige eigenaar zijn...
Lopen die geen risico?
Gisteren ongeveer 20 keer meer verdiend dan op een normale dag, vandaag lijkt minstens dezelfde kant uit te gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Januari en Februari beloven mooie maanden te worden
Wil liever niet site prijsgeven, maar vrij als ik de bron kijk is het:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:51 schreef De-Hamster het volgende:
Welk artikel is het? En heb je via je artikel je SEO op orde? M.a.w. zijn je Metatags al op zijn minst goed geformuleeerd? En heb je een mooi aantal woorden? 300-500 doet het het best meen ik?
Ik heb het nagekeken, maar artikels van enkele dagen geleden zijn nog steeds niet geindexeerd. Voor me site is het toch wel belangrijk dat het vrij vlot gebeurt, en gezien de artikels wel van her en der worden gelinked is er iets mis.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef JortK het volgende:
Wat is dat toch met mensen dat artikelen binnen 2 minuten worden geindexeerd? Is het echt zo belangrijk?
ok! bij mijn zuster site is hij wel geindexeerd...zal nu nagaan of in de broncode er verschillen zitten..anders knip plak ik de source code en probeer ik het weer..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Ik heb het nagekeken, maar artikels van enkele dagen geleden zijn nog steeds niet geindexeerd. Voor me site is het toch wel belangrijk dat het vrij vlot gebeurt, en gezien de artikels wel van her en der worden gelinked is er iets mis.
Voor nieuwssites, zoals onder andere die van Razor heb je er niets aan als men zoekt op een nieuwsfeit of gerucht dat je dan pas aan het eind van de week vindbaar bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef JortK het volgende:
Wat is dat toch met mensen dat artikelen binnen 2 minuten worden geindexeerd? Is het echt zo belangrijk?
Ja, staan als /%postname . Enkele plugins nu ge-update en weer geprobeerd.. Seo technisch is het wel goed. Probleem is dat google het hele artikel niet indexeert..zelfs met slechte seo zou het artikel wel naar voren moeten komen als je naar een unieke titel zoekt tussen haakjes, en dat gebeurt dus niet. Enkel de titelnaam in andere sites die mijn artikel oppikkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef De-Hamster het volgende:
Permalink instellingen ook goed staan? Althans dat zou kunnen helpen? Artikeltitel in de URL.
Netjes!! Mooie cijfers!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:36 schreef benx het volgende:
Ik ben hier stiekum aan het gek worden denk ik, Youtube: 90 euro tot nu toe en het is pas half 6! darn darn darn.
Eh,.met 2115 views moet je wel wat hoger liggen dan 0.75 lijkt me! Of bedoel je youtube? Wat is je ctr (ongeveer als je het niet precies wil zeggen?)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:48 schreef MetBas het volgende:
Zo, ik doe ook mee met Adsense nu. Gaat lekker. Volgens eigen statistieken heb ik afgelopen vier dagen sinds het begin 2115 views gehad, erg tevreden mee. Maar pas sinds twee dagen goedgekeurd voor Adsense, tot nu toe een whopping ¤0,75 mee verdiend.
Tussen die 2115 views zitten (vermoedelijk) redelijk wat bots (ik zie wel eens refferers als buzztalk en zo) en ook een paar dagen dat Adsense nog niet in werking was. Adsense zegt zelf dat ik maar een fractie van dat aantal bezoekers heb gehad, welgeteld 19.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:50 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Eh,.met 2115 views moet je wel wat hoger liggen dan 0.75 lijkt me! Of bedoel je youtube? Wat is je ctr (ongeveer als je het niet precies wil zeggen?)
Jaloers inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:36 schreef benx het volgende:
Ik ben hier stiekum aan het gek worden denk ik, Youtube: 90 euro tot nu toe en het is pas half 6! darn darn darn.
Ik ben heel erg benieuwd wat je kanaal is op youtube, maar je gaat het niet vertellen. Ik zou het ook niet vertellenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:36 schreef benx het volgende:
Hoeveel views?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:36 schreef benx het volgende:
Netjes!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef Razor21 het volgende:
<titel>
<domeinnaam> 2 minuten geleden - Vanavond kunt u weer gezellig kijken naar Minute to win it. Deze show waarvan de presentatie in handen ligt van Gordon begint aan zijn tweede seizoen. ...
Gelukkig dat indexeren werkt nog goed bij mij. Helaas is Adsense de laatste 2 dagen aan het inkakken. Blijf hangen op 232 euro tot nu deze maand. Zit nu gemiddeld tussen de 5 en 8 euro. Kom even niet meer boven die 10 uit.
@Benx gaaf man dat het zo lekker gaat erg benieuwd is naar het filmpje.
Ik hoop dat ik mijn site echt verkoop eerdaags kan ik met mijn andere project beginnen (veel meer zoekopdrachten per maand):
[ afbeelding ]
quote:
Die schatting van $800 per 1 miljoen views klopt dus aardig. Lekker hoor, hoop voor je dat het zo blijft, al is dit ook al mooi meegenomen. Wat voor een soort filmpje is het, wil je dat wel vertellen?quote:
je doelt op: in premiere? Zal wel komen door zoekopdrachten als 'wanneer gaat film x in premiere'.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef Razor21 het volgende:
<titel>
<domeinnaam> 2 minuten geleden - Vanavond kunt u weer gezellig kijken naar Minute to win it. Deze show waarvan de presentatie in handen ligt van Gordon begint aan zijn tweede seizoen. ...
Gelukkig dat indexeren werkt nog goed bij mij. Helaas is Adsense de laatste 2 dagen aan het inkakken. Blijf hangen op 232 euro tot nu deze maand. Zit nu gemiddeld tussen de 5 en 8 euro. Kom even niet meer boven die 10 uit.
Ik hoop dat ik mijn site echt verkoop eerdaags kan ik met mijn andere project beginnen (veel meer zoekopdrachten per maand):
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik ook. Maar in elk geval beter dan mijn huidige (alleen klink de huidige wel beter).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die schatting van $800 per 1 miljoen views klopt dus aardig. Lekker hoor, hoop voor je dat het zo blijft, al is dit ook al mooi meegenomen. Wat voor een soort filmpje is het, wil je dat wel vertellen?
[..]
je doelt op: in premiere? Zal wel komen door zoekopdrachten als 'wanneer gaat film x in premiere'.
Ik draai alles op unmanaged VPS bij Linode. Dan moet je dus alles zelf doen maar dat vind ik juist prettig. Een server draait bij mij een tiental sites plus mail voor een paar honderd domeinen. En dan nog een hoop losse scripts die regelmatig draaien.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:08 schreef Bill_E het volgende:
Waar en hoe hosten jullie eigenlijk? Van de week heb ik 15 domeinnamen geregistreerd om 1 onderwerp. Heb nog 2 andere site's draaien. Een daarvan bij een hostingbedrijf, maar da ding heb ik al jaren. De andere op een VPS. Alleen was dat meer om te proberen en spelen hoe dat dat zou gaan.. Om de andere website's op die zelfde server te zetten moet ik nog ff uitzoeken hoe da allemaal werkt, iets met subdomeinen ofzo? Ik heb immer maar 1 ip adress.
Maar ik vraag me af of het wel de beste en goedkoopste oplossing is.
Netjes man!quote:
Ja ik vind het idee van alles zelf doen ook prettig, maar soms wel veel uitzoekwerk. 1 site is me goed gelukt, maar meerdere site's op 1 server begrijp ik nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik draai alles op unmanaged VPS bij Linode. Dan moet je dus alles zelf doen maar dat vind ik juist prettig. Een server draait bij mij een tiental sites plus mail voor een paar honderd domeinen. En dan nog een hoop losse scripts die regelmatig draaien.
Vorige deel werd hier (volgens mij) ook al naar gevraagd. Hier host ik alles (ongeveer 10 website's ) op m'n eigen server. Werkt prima en is rete snelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:08 schreef Bill_E het volgende:
Waar en hoe hosten jullie eigenlijk? Van de week heb ik 15 domeinnamen geregistreerd om 1 onderwerp. Heb nog 2 andere site's draaien. Een daarvan bij een hostingbedrijf, maar da ding heb ik al jaren. De andere op een VPS. Alleen was dat meer om te proberen en spelen hoe dat dat zou gaan.. Om de andere website's op die zelfde server te zetten moet ik nog ff uitzoeken hoe da allemaal werkt, iets met subdomeinen ofzo? Ik heb immer maar 1 ip adress.
Maar ik vraag me af of het wel de beste en goedkoopste oplossing is.
Veel succes met je nieuwe project! Laat vooral weeten Ziet er goed uit! Krijg je nou ook veel emsnen die echt op "tv premiere" zoeken op dit moment? Lijkt me leuk extra inkomstenstroom, met name voor "in premiere"!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef Razor21 het volgende:
<titel>
[ afbeelding ]
Hou ons op de hoogte! Ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Maar in elk geval beter dan mijn huidige (alleen klink de huidige wel beter).
Met die foto's ga ik oplossen net een email verstuurd naar de beeldbank van RTL om mij aan te melden.
http://www.rtl.nl/service(...)m/contact/fotozaken/
Als het goed is (ze geven akkoord hoop ik) kan ik straks legaal foto's gebruiken van RTL.
Thuis ja; hangt aan een glasvezel verbinding van 100/100. Heb dus niks te klagenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:54 schreef Bill_E het volgende:
Een eigen server thuis bedoel je? Of rackspace?
Dat was het probleem dat ik het niet wil posten, mensen die het ook maar gaan doenquote:Op zondag 15 januari 2012 03:58 schreef Woerd26 het volgende:
Ah ik heb je filmpje gevonden. Slim! Ik ga ook maar dat soort filmpjes online zetten
Youtube is dusdanig groot dat je voor concurrentie niet hoeft te vrezen. Owh..en gefeliciteerd met de mooie cijfers;)quote:Op zondag 15 januari 2012 10:57 schreef benx het volgende:
[..]
Dat was het probleem dat ik het niet wil posten, mensen die het ook maar gaan doen![]()
DM ff welke je hebt gevonden.
Geloof maar dat al zo'n 10.000 mensen doen wat jij ook doet, je zal er echter weinig last van hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:57 schreef benx het volgende:
[..]
Dat was het probleem dat ik het niet wil posten, mensen die het ook maar gaan doen![]()
ook niet met: site:jesitehier.tld want misschien heb je wel een penalty gekregen..quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn hele site word niet meer gevonden.
Ik vind hem wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn hele site word niet meer gevonden.
Heb hem ook gevonden, erg slim idd.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:57 schreef benx het volgende:
[..]
De hele zooi is nog niet eens een week online.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:08 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
ook niet met: site:jesitehier.tld want misschien heb je wel een penalty gekregen..
Is het wordpress? Heb je Wordpress ingesteld op allow my blog to be crawled/found by search engines blabla?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De hele zooi is nog niet eens een week online.
jup, ik vind 'm ook wel maar enkel als ik de exacte website intik.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is het wordpress? Heb je Wordpress ingesteld op allow my blog to be crawled/found by search engines blabla?
Ik ook maar eens gaan zoeken en nu ook gevonden, slim inderdaad. Goed werk Benx.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb hem ook gevonden, erg slim idd.
Edit: Ik stuur geen link door van het filmpje dus je hoeft me niet te DM'en of te PM'en. Bedankt.
Voor seo maakt het niet veel uit, wel een beetje, het ligt ook aan de term waar op wordt gezocht (of lokale resultaten geschikter zijn). Maar het moet wel duidelijk zijn voor terugkerende bezoekers... normaal gaan Amerikanen uit van .com en Nederlanders van .nl. Ik heb zelf ook een .rs domein, maar dat is ook zo'n domain hack zoals jouw proble.ms.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe populair zijn andere extensies, dus stel je hebt een woord zoals www.proble.ms of iets in die richting.
Ik heb namelijk een domein wat nog vrij is met 55 miljoen wereldwijde zoekopdrachten met een soortgelijke extensie. Dus het woord en de extensie is de rest van het woord.
Zolang er op die pagina geen AdSense staat mag het.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:16 schreef Razor21 het volgende:
Ik mag via een oud klasgenoot (grote webwinkel in wijnen) een fles wijn weggeven via mijn weblog.
Maar ik weet dat Adsense behoorlijk streng is op het gebied van alcohol / drugs / sigaretten.
Ik weet niet of ik dus niet of ik een artikel kan maken met hierin een prijsvraag en dat men dus kans maakt op een fles wijn (onder de post schakel ik Adsense uit).
Wat denken jullie?
Ok bedankt.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Voor seo maakt het niet veel uit, wel een beetje, het ligt ook aan de term waar op wordt gezocht (of lokale resultaten geschikter zijn). Maar het moet wel duidelijk zijn voor terugkerende bezoekers... normaal gaan Amerikanen uit van .com en Nederlanders van .nl. Ik heb zelf ook een .rs domein, maar dat is ook zo'n domain hack zoals jouw proble.ms.
[..]
Zolang er op die pagina geen AdSense staat mag het.
Kom ik in aanmerking om een .pro domeinnaam te registreren?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Maar je moet er wel een KVK voor hebben, en je moet volgens mij een geldige reden hebben om het domein te bezitten.
Hmm...nu je zegt...ik wacht wel even af wat Hostnet zegt.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:48 schreef Pizzalucht het volgende:
http://registry.pro/pro/eligibility.shtml
Lijkt me een betere bron. En ik wil alleen maar zeggen dat je niet zomaar een .pro kan registreren.
Met andere woorden op 5 oktober zal het domein .pro stoppen (mits ze deze verlengen).quote:Op maandag 16 januari 2012 11:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Je moet eerst een heel formulier invullen bij RegistryPro voordat ze hem activeren
En dit dan?
Domain Name:DOMAINS.PRO
Created On:05-Oct-2004 22:58:36 UTC
Last Updated On:05-Oct-2004 22:58:36 UTC
Expiration Date:05-Oct-2012 05:00:00 UTC
Ja...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Met andere woorden op 5 oktober zal het domein .pro stoppen (mits ze deze verlengen).
Vind je dat? "Ja" Oke, dan is het goedquote:
Ga daar maar wel vanuit.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Met andere woorden op 5 oktober zal het domein .pro stoppen (mits tenzij ze deze verlengen).
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
Razor dacht weer een pareltje te hebbenwe moeten er eens een jingle voor maken ofso
![]()
al al al al al alweeeeeeeerrrrrrrrrrr een parel!
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
Razor dacht weer een pareltje te hebbenwe moeten er eens een jingle voor maken ofso
![]()
In mijzelf dacht ik het met een kermis stem!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Wat ga je er mee doen?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb net weer een aankoop gedaan. Net in het nieuws kwam een item voorbij over www.getglue.com die site is nu heel populair, nouja aangezien het maar ¤ 3,- is heb ik www.getglue.nl gekocht.
Dat denk ik niet, maar ze kunnen je wel bannen, aangezien je filmpjes nogal wazig zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef benx het volgende:
Even een kort vraagje, stel Google betaald mij mijn 1k euro, kunnen ze het dan later nog terug claimen als ze vinden dat ik het niet op een terechte manier heb gekregen? Of gaat alles door de keuring voor het uit betalen? Kan me ook niet voorstellen dat Google elke adsense account na gaat kijken.
Bedoel dus dat ik later niet een claim van ~5k euro krijg als ik het niet meer heb lol.
Gaan ze dan alle miljoenen(?) gebruikers van Adsense individueel nakijken?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef ursel het volgende:
Volgens mij valt dat onder die 7 dagen voordat je definitieve bekend is. Lijkt me niet dat ze zich daar moeilijk over gaan of uberhaupt kunnen doen.
Tja, het is niet jouw filmpje hé.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef benx het volgende:
Even een kort vraagje, stel Google betaald mij mijn 1k euro, kunnen ze het dan later nog terug claimen als ze vinden dat ik het niet op een terechte manier heb gekregen? Of gaat alles door de keuring voor het uit betalen? Kan me ook niet voorstellen dat Google elke adsense account na gaat kijken.
Bedoel dus dat ik later niet een claim van ~5k euro krijg als ik het niet meer heb lol.
Op het moment niks, ben nu bezig met me 1ste WP site en daarna me 2de. Maar misschien wilt getglue.com hem overkopen. Wie weet.quote:
Ze doen het dan ook niet op alleen een thuisservertje hequote:Op maandag 16 januari 2012 20:08 schreef benx het volgende:
[..]
Gaan ze dan alle miljoenen(?) gebruikers van Adsense individueel nakijken?
Bedoel dan ook dat een mens een betaling moet controleren, 1.000.000 uitbetalingen, 10 minuten controle per gebruiker. Dan kan 1 werknemer er 6 per uur doen, 8 uur per dag werken is 336 gebruikers in die 7 dagen. Moeten ze ~3k mensen op die functie hebben zitten om iedereen te controlerenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Ze doen het dan ook niet op alleen een thuisservertje he![]()
Maar weet ik veel. Waarom duurt het dan 7 dagen voorat ze je adsense definitief weten.
Ga er maar vanuit dat 90% geautomatiseerd gecontroleerd en gebanned worden en alleen risico gevallen handmatig gedaan worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef benx het volgende:
[..]
Bedoel dan ook dat een mens een betaling moet controleren, 1.000.000 uitbetalingen, 10 minuten controle dan kan 1 werknemer er 6 per dag uur doen, 8 uur per dag werken is 336 gebruikers in die 7 dagen. Moeten ze ~3k mensen op die functie hebben zitten om iedereen te controleren
Nee, dat kunnen ze niet. Ga er maar vanuit dat als je je geld hebt, je het definitief hebt. Echter is mijn tip: wees altijd zo snel mogelijk met het innen van je geld, want als ze je account sluiten ben je alles wat erop stond kwijt..quote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef benx het volgende:
[..]
Bedoel dan ook dat een mens een betaling moet controleren, 1.000.000 uitbetalingen, 10 minuten controle per gebruiker. Dan kan 1 werknemer er 6 per uur doen, 8 uur per dag werken is 336 gebruikers in die 7 dagen. Moeten ze ~3k mensen op die functie hebben zitten om iedereen te controleren
Daar letter ze nou juist op.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil AdSense aanvragen maar waar letten ze op, ik heb namelijk nog geen content op mijn site staan.
op basis van hoeveel content, als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
M'n adsense is approved maar geen idee waarom mijn site nog steeds niet te vinden is op google. Ik heb alles naar mijn weten netjes ingesteld. (WP met SEO plugin + alle google aanmeldingen gedaan etc.)
126 artikelen atm.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:14 schreef Frith het volgende:
[..]
op basis van hoeveel content, als ik vragen mag?
heb je al een site:domein.nl zoekodpracht geprobeerd? Als je daar niet in terugkomt, moet je even je robots.txt en meta robots tags controleren. Ook je site even op nujij.nl ofzo plaatsen om snel geindexeerd te wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
M'n adsense is approved maar geen idee waarom mijn site nog steeds niet te vinden is op google. Ik heb alles naar mijn weten netjes ingesteld. (WP met SEO plugin + alle google aanmeldingen gedaan etc.)
Je moet gewoon een site maken, zorgen dat die een beetje loopt en DAN pas reclame erop gooien. Mensen linken ook sneller sites zonder reclame en alles.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hehe oke dan weet ik dat in ieder geval.
Meta tags worden niet door google gebruikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 03:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
heb je al een site:domein.nl zoekodpracht geprobeerd? Als je daar niet in terugkomt, moet je even je robots.txt en meta robots tags controleren. Ook je site even op nujij.nl ofzo plaatsen om snel geindexeerd te worden
Ja daar kom ik wel in terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 03:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
heb je al een site:domein.nl zoekodpracht geprobeerd? Als je daar niet in terugkomt, moet je even je robots.txt en meta robots tags controleren. Ook je site even op nujij.nl ofzo plaatsen om snel geindexeerd te worden
Nee dit zijn de keywords (die je wilt gebruiken) in je artikelen en hoe vaak deze terug dienen te komen. Ben er zelf nog niet zo in thuis. Maar met die 2 eerdere linkjes die ik poste vanmorgen ben ik nu even wat aan het lezen etc.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, je hebt het hier niet over de meta-keywords toch?
en als je nu echt slim bent gebruik je ook nog innerlinks.. immers op elke pagina komt een ander keyword vaker naar voren, dus stel op pagina 1 heb je keyword A en op pagina 2 richt je je op keyword B, als je dan keyword B op pagina 1 laat terug komen en andersom en je knalt daar een hyperlink in, dan krijgen beide keywords een iets hogere relevantie, tevens begrijpen de bots dan beter wat er nu precies belangrijk is in je tekstquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee dit zijn de keywords (die je wilt gebruiken) in je artikelen en hoe vaak deze terug dienen te komen. Ben er zelf nog niet zo in thuis. Maar met die 2 eerdere linkjes die ik poste vanmorgen ben ik nu even wat aan het lezen etc.
3-5% is nog steeds erg hoog. Ik hou 2-3% MAX aan. Gewoon je keyword in de titel en H1 en een keer vetgedrukt, dan is het wel duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee dit zijn de keywords (die je wilt gebruiken) in je artikelen en hoe vaak deze terug dienen te komen. Ben er zelf nog niet zo in thuis. Maar met die 2 eerdere linkjes die ik poste vanmorgen ben ik nu even wat aan het lezen etc.
ow dat kan ook prima, authoriteit concurrentie etc etc t speelt allemaal mee, keywords dragen met name bij aan de relevantie vanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:21 schreef JDx het volgende:
Ik heb ook sites die op 1 staan zonder dat het keyword terugkomt in de site, alleen in de titel.
Ik dacht altijd dat de standaard 4 - 6% was.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
3-5% is nog steeds erg hoog. Ik hou 2-3% MAX aan. Gewoon je keyword in de titel en H1 en een keer vetgedrukt, dan is het wel duidelijk hoor.
Ik was laatst op zo'n google dag en daar werd aangegeven ergens tussen de 2-6%, zoveel meningen zoveel inzichten, we zijn allemaal bondscoach zeg maar... Niemand weet t precies natuurlijk omdat er te veel aspecten zijn die invloed hebben opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de standaard 4 - 6% was.
Je hebt wss geen error reporting aan staan. Denk dat er ergens een bugje in zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:30 schreef Razor21 het volgende:
Shit even snel hier.
Net bezig een andere theme te installeren. Zag er goed uit. Vink iets aan dat ik geen thumbnails wil bij mijn artikelen gaat mijn wordpress over zijn nek.
Website werkt nu niet meer. Heb net die theme via FTP verwijderd. En als ik naar het inlogdeel wil via WP-Admin krijg ik een mobiele site (lijkt het op). Als ik dan inlog gebeurd er niets.
Kortom site nu plat / gaar
Iemand snel een tip.
Gooi dat in je index.php helemaal bovenaan. Komt wss een melding tevoorschijn.quote:ini_set('display_errors',1);
error_reporting(E_ALL);
Gelukkig mijn collega was nog ingelogd. Heeft Arras weer ingeschakeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt wss geen error reporting aan staan. Denk dat er ergens een bugje in zit.
Gooi je error reporting eens (tijdelijk) aan.
Als je het probleem oplost komt er geen foutmelding nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gelukkig mijn collega was nog ingelogd. Heeft Arras weer ingeschakeld.
Vogel zo wel uit waarom ik niet bij wp-admin kan komen.
bovenstaande gedaan kreeg geen error te zien. Maar komt waarschijnlijk omdat de Arras theme nu weer aanstaat.
Thnx in elk geval.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je het probleem oplost komt er geen foutmelding nee.
LOL.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:26 schreef JDx het volgende:
Wat grappig, dacht, zal me maar eens aanmelden bij dat TBForum, blijkt dat ik al een account heb. Aangemeld op 26 februari 2003!
Wel, maar niet allemaal. Die waar hij het over had wel, title, decription etc ook. Keywords niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Meta tags worden niet door google gebruikt.
Nah, ik denk niet dat jij hem hebt gekocht.. Wel grappig btw, als ik de apache logs bekijk is er al wat traffic overheen gegaan gisteravond/vandaagquote:Op maandag 16 januari 2012 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb net weer een aankoop gedaan. Net in het nieuws kwam een item voorbij over www.getglue.com die site is nu heel populair, nouja aangezien het maar ¤ 3,- is heb ik www.getglue.nl gekocht.
1 2 3 | 46.44.136.26 - - [17/Jan/2012:12:28:10 +0100] "GET / HTTP/1.1" 200 750 "http://control.mijnhostingpartner.nl/Default.aspx?pid=SpaceWebSites&mid=78&ctl=edit_item&ItemID=105511&SpaceID=9266" "Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1" ........ 46.44.136.26 - - [17/Jan/2012:12:48:51 +0100] "GET / HTTP/1.1" 200 750 "http://www.mijnhostingpartner.nl/client/admin/supporttickets.php?action=viewticket&id=13439" "Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0.1) Gecko/20100101 Firefox/8.0.1" |
Leuk jong.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef console- het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat jij hem hebt gekocht.. Wel grappig btw, als ik de apache logs bekijk is er al wat traffic overheen gegaan gisteravond/vandaag
Maar eff analytics erop pleuren.
Hehehehe
[ code verwijderd ]
Maar de uitspraak klinkt niet als Microsoft daar ging het juist om.quote:
Ik heb hem wel gekocht?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef console- het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat jij hem hebt gekocht.. Wel grappig btw, als ik de apache logs bekijk is er al wat traffic overheen gegaan gisteravond/vandaag
Hehehehe
[ code verwijderd ]
Ja, maar omdat het om een NL domein gaat, heb je dan een nederlandse naam en ook nog eens hoe noobs Microsoft uitspreken op z'n nederlands.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar de uitspraak klinkt niet als Microsoft daar ging het juist om.
Heb zo een mooie .co naam. Wacht nog op bevestiging van Hostnet. Hopelijk niet weer het excuus dat hij toch wel bezet was. Heb alles gechecked.
Wel triest hoor, ik ga nu gelijk TransIP bellen wat dit voor bullshit is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef console- het volgende:
[..]
Hehehehe
[ code verwijderd ]
RIP -console.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel triest hoor, ik ga nu gelijk TransIP bellen wat dit voor bullshit is.
Nee, ik had gisteren getglue.nl aangeschaft via TransIP maar het blijkt dat hij hem ook gekocht heeft. Volgens mij was hij net iets eerder en is het niet bij TransIP overgekomen want hij was daar nog vrij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:00 schreef Razor21 het volgende:
Wat mis ik? Ik begreep Console heeft van het domeinnaam van Yuri een stuk script gepost?
Ach, gebeurt wel vaker. Van de week nog gehad met een andere domein wat over een bepaalde schoen ging en op RTL Boulevard te zien was. Dacht ik ook snel te zijn, maar ook net niet kunnen registreren, maar wel de domein met een - erin, voor mij ook primaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wel apart dat zijn registrar ook Transip is. Transip had kunnen weten, zonder de SIDN daar voor nodig te hebben, dat een ander de naam al had aangevraagd.
kutstreepjes.nl is vrij. Aanvragen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Mag geen vieze plaatjes posten .. dan typ ik het maar.. kutstreepjes.
Registreer hem maar snel voordat de parelscout dit ziet!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:03 schreef console- het volgende:
[..]
kutstreepjes.nl is vrij. Aanvragen?
Dat die vrij was.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:07 schreef drumstickNL het volgende:
Net weer een pareltje gekocht. www.koffieshop.nl
Heb je die overgenomen van de vorige houder? Die staat op naam van een Spanjaard.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:07 schreef drumstickNL het volgende:
Net weer een pareltje gekocht. www.koffieshop.nl
Dutch motherfucker do you speak it?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:21 schreef Xebber het volgende:
Goed topic! Buiten de gevechten om domeinnamen om dan.
Ik ben me nu wat aan het verdiepen in Adsense. Ik beheer een aantal sites, en daar heb ik de scripts uit hetzelfde account in gepost. Is dit een probleem, of gewoon toegestaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dutch motherfucker do you speak it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb één AdSense-account, maar verschillende websites. Kan ik op verschillende websites dezelfde AdSense-scripts plaatsen?Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
Dank!quote:
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:23 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik heb één AdSense-account, maar verschillende websites. Kan ik op verschillende websites dezelfde AdSense-scripts plaatsen?
Fatsoenlijk omgaan met Ads is niet genoeg? Lees: niet zelf klikken, anderen niet motiveren om te gaan klikken, Ads niet 'verborgen' tonen, etc.? Ads zitten verder in statische blokken, los van andere elementen in de websites.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Maar lees wel even goed de huisregels van Google voordat je straks een ban krijgt.
https://support.google.co(...)&parent=1261918&rd=1quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:35 schreef Xebber het volgende:
[..]
Fatsoenlijk omgaan met Ads is niet genoeg? Lees: niet zelf klikken, anderen niet motiveren om te gaan klikken, Ads niet 'verborgen' tonen, etc.? Ads zitten verder in statische blokken, los van andere elementen in de websites.
Maar ik zal het doorlezen.
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:50 schreef Blobje het volgende:
Waar kan je ook alweer zien hoe vaak er op bepaalde woorden gezocht is op google? Ben de site kwijt.
Dank!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
En porno uiteraard.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:31 schreef MetBas het volgende:
Eigenlijk is het best voorspelbaar wat voor soort content de meeste aandacht trekt. Relatiehulp, financieel maar ook artikelen over dagelijkse hype's (iPad 3 bijvoorbeeld) doen het echt goed.
Dan post je toch beelden waar geen tepels te zien is, breezer girls etc. Komt GENOEG traffic op af.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kun je helaas geen Adsense op zetten.
Nee man, kan veel meer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is ¤ 300,- voor supportervanoranje.nl een realistische prijs?
Dat blijktquote:Op donderdag 19 januari 2012 07:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Adsense for search levert geen drol op.
Vergeet niet dat je Exact moet aanvinken. Anders zoek je broad en dat raad ik niet aan. (je moet niks natuurlijkquote:
Dan had de domeinnaam anders moeten zijn denk ik:)quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:48 schreef xaban06 het volgende:
Ik zou niet elke dag, maar bij iedere visit/refresh/knop een mop/grap inladen. Zo blijven je bezoekers langer hangen
Dat wordt een nieuw filmpje plaatsen dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:05 schreef benx het volgende:
Hier is adsense weer ingestort
Zaterdag: 140
Zondag: 70
Maandag: 80
Dinsdag: 30
Woensdag: 20
Vandaag: 1 euro
Moet ideeën hebben he, zoals iedereen hierquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wordt een nieuw filmpje plaatsen dus.
Mja, je hebt wel lekker ¤ 341,- erbij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef benx het volgende:
[..]
Moet ideeën hebben he, zoals iedereen hier
Dan kun je nu ook wel de link van het filmpje gevenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:05 schreef benx het volgende:
Hier is adsense weer ingestort
Zaterdag: 140
Zondag: 70
Maandag: 80
Dinsdag: 30
Woensdag: 20
Vandaag: 1 euro
Dom dus, had 1000+ kunnen opleveren.quote:
CTR-theme en heatmap proquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef JDx het volgende:
Welk Wordpress theme was trouwens speciaal voor AdSense gemaakt? Dat de ads echt op ideale plekken staan. Heb nog een domein over en wil daar gewoon een lelijke site op gooien, puur voor inkomsten.
Google vindt CTR Theme niet echt relaxed. Dat is wel iets om rekening mee te houden wellicht. Hoor van best veel mensen dat ze een ban hebben vanwege CTR Theme gebruik (vermoeden van hun)quote:
Het is RussiaToday, die hebben het blijkbaar niet nodig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:55 schreef benx het volgende:
[..]
Dom dus, had 1000+ kunnen opleveren.
Komt alleen maar omdat er zoveel sjappies rondlopen met sites die nergens op slaan, alleen maar om snel geld te verdienen. Die hangen allemaal op dezelfde forums rond waar ze elkaar dezelfde domme tips geven en dezelfde lelijke kant-en-klare layouts gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Google vindt CTR Theme niet echt relaxed. Dat is wel iets om rekening mee te houden wellicht. Hoor van best veel mensen dat ze een ban hebben vanwege CTR Theme gebruik (vermoeden van hun)
Ja, CTR Theme is naar mijn weten beperkt in het aantal thema's wat je kan gebruiken. Maar het gaat volgens mij vooral om het dynamische in de advertenties waardoor je de klik uitlokt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Komt alleen maar omdat er zoveel sjappies rondlopen met sites die nergens op slaan, alleen maar om snel geld te verdienen. Die hangen allemaal op dezelfde forums rond waar ze elkaar dezelfde domme tips geven en dezelfde lelijke kant-en-klare layouts gebruiken.
Ergens wel jammer dat het zo makkelijk is om een site op te zetten, zelfs m'n moeder kan het nou. Scheelt toch weer 95% concurrentie.
ja, maar ik zou dan gaan voor andere inzet zoals cpa en niet adsensequote:Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk wel dat het waard is om is een niche te maken met zo'n CTR theme. Puur uit nieuwsgierigheid.
http://www.ctrtheme.com/
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of dit toevallig iemand van Fok is:
sinds 16 januari is tvprimeur.nl online gegaan.
Exact dezelfde indeling zoals wij die hebben.
Hahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Bij de WHOIS geen gegevens?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Als je WP stats gebruikt zie je meestal wel de hele link. Maar meestal is het een twitterfeed. Zo stond ik laatst op rtl4.nl dacht ik....was ook iets met twitterlinkje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:55 schreef Skiet het volgende:
Ik zie vandaag ruim 300 bezoekers vanaf het domein telegraaf.nl
Hoe kan ik in analytics de exacte pagina eigenlijk achterhalen? Hij staat gewoon bij verkeer als telegraaf.nl helaas. Ben benieuwd hoe of wat.
Ja maar die mag ik niet zomaar posten. Het is een vrouw zag ik.quote:
Ah klopt inderdaad. Gaat om een twitterfeed. Grappig, kwamen relatief veel kliks als je het afzet tegen direct verkeer van Twitterquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Als je WP stats gebruikt zie je meestal wel de hele link. Maar meestal is het een twitterfeed. Zo stond ik laatst op rtl4.nl dacht ik....was ook iets met twitterlinkje.
ps: de jetpack voor Worpdress is geniaal.
Omg, dat is echt precies hetzelfde jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Daarom maken de meeste hier ook niet bekend in welke niche ze zetten of met welke website ze hun succes behalen. Wel balen natuurlijk, maar een beetje concurrentie kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Je kunt zulke lijstjes bekijken en de themes uitproberenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:03 schreef Razor21 het volgende:
Ik lig er niet zo wakker van eerlijk gezegd. Maar het irriteert mij wel ergens haha..
Alleen maar een drijfveer om door te zetten en niet te zwichten.
Over die layout gesproken kan geen geschikte (betaalbare) leuke (NL) theme vinden. Als iemand suggesties heeft DM mij dan even.
Controleer of je artikelen niet gejat worden zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Zou gewoon een template uitkiezen die in grote lijnen bevalt en van daaruit gaan aanpassen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:07 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Je kunt zulke lijstjes bekijken en de themes uitproberenAls er iets leuks tussen zit -> kopen en vertalen
En anders zelf een theme maken, niet zo moeilijk als je wat php/html/css ervaring hebt.
Dat is ook wat ik deed aan het begin jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zou gewoon een template uitkiezen die in grote lijnen bevalt en van daaruit gaan aanpassen.
Heb ik zelf ook gedaan destijds, de layout qua indeling en blokken was prima, begonnen met de stylesheet en wat kleuren gewijzigd en inmiddels is het niet meer herkenbaar als zijnde díe template na een hoop gesleutel.
Ben ik ook heel lang naar op zoek geweest, maar het is wel te vinden volgens mij ergens in Analytics, kwam het opeens tegen (een /.... directory). Maar waar?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:55 schreef Skiet het volgende:
Ik zie vandaag ruim 300 bezoekers vanaf het domein telegraaf.nl
Hoe kan ik in analytics de exacte pagina eigenlijk achterhalen? Hij staat gewoon bij verkeer als telegraaf.nl helaas. Ben benieuwd hoe of wat.
Heb je daar toevallig ook een inlognaam voor?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:30 schreef ursel het volgende:
tutsplus.com heeft ook erg goede tutorials in elk genre
Had. En was het geld dubbel en dwars waard.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig ook een inlognaam voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |