Wat ga je er mee doen?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb net weer een aankoop gedaan. Net in het nieuws kwam een item voorbij over www.getglue.com die site is nu heel populair, nouja aangezien het maar ¤ 3,- is heb ik www.getglue.nl gekocht.
Dat denk ik niet, maar ze kunnen je wel bannen, aangezien je filmpjes nogal wazig zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef benx het volgende:
Even een kort vraagje, stel Google betaald mij mijn 1k euro, kunnen ze het dan later nog terug claimen als ze vinden dat ik het niet op een terechte manier heb gekregen? Of gaat alles door de keuring voor het uit betalen? Kan me ook niet voorstellen dat Google elke adsense account na gaat kijken.
Bedoel dus dat ik later niet een claim van ~5k euro krijg als ik het niet meer heb lol.
Gaan ze dan alle miljoenen(?) gebruikers van Adsense individueel nakijken?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef ursel het volgende:
Volgens mij valt dat onder die 7 dagen voordat je definitieve bekend is. Lijkt me niet dat ze zich daar moeilijk over gaan of uberhaupt kunnen doen.
Tja, het is niet jouw filmpje hé.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef benx het volgende:
Even een kort vraagje, stel Google betaald mij mijn 1k euro, kunnen ze het dan later nog terug claimen als ze vinden dat ik het niet op een terechte manier heb gekregen? Of gaat alles door de keuring voor het uit betalen? Kan me ook niet voorstellen dat Google elke adsense account na gaat kijken.
Bedoel dus dat ik later niet een claim van ~5k euro krijg als ik het niet meer heb lol.
Op het moment niks, ben nu bezig met me 1ste WP site en daarna me 2de. Maar misschien wilt getglue.com hem overkopen. Wie weet.quote:
Ze doen het dan ook niet op alleen een thuisservertje hequote:Op maandag 16 januari 2012 20:08 schreef benx het volgende:
[..]
Gaan ze dan alle miljoenen(?) gebruikers van Adsense individueel nakijken?
Bedoel dan ook dat een mens een betaling moet controleren, 1.000.000 uitbetalingen, 10 minuten controle per gebruiker. Dan kan 1 werknemer er 6 per uur doen, 8 uur per dag werken is 336 gebruikers in die 7 dagen. Moeten ze ~3k mensen op die functie hebben zitten om iedereen te controlerenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Ze doen het dan ook niet op alleen een thuisservertje he![]()
Maar weet ik veel. Waarom duurt het dan 7 dagen voorat ze je adsense definitief weten.
Ga er maar vanuit dat 90% geautomatiseerd gecontroleerd en gebanned worden en alleen risico gevallen handmatig gedaan worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef benx het volgende:
[..]
Bedoel dan ook dat een mens een betaling moet controleren, 1.000.000 uitbetalingen, 10 minuten controle dan kan 1 werknemer er 6 per dag uur doen, 8 uur per dag werken is 336 gebruikers in die 7 dagen. Moeten ze ~3k mensen op die functie hebben zitten om iedereen te controleren
Nee, dat kunnen ze niet. Ga er maar vanuit dat als je je geld hebt, je het definitief hebt. Echter is mijn tip: wees altijd zo snel mogelijk met het innen van je geld, want als ze je account sluiten ben je alles wat erop stond kwijt..quote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef benx het volgende:
[..]
Bedoel dan ook dat een mens een betaling moet controleren, 1.000.000 uitbetalingen, 10 minuten controle per gebruiker. Dan kan 1 werknemer er 6 per uur doen, 8 uur per dag werken is 336 gebruikers in die 7 dagen. Moeten ze ~3k mensen op die functie hebben zitten om iedereen te controleren
Daar letter ze nou juist op.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil AdSense aanvragen maar waar letten ze op, ik heb namelijk nog geen content op mijn site staan.
op basis van hoeveel content, als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
M'n adsense is approved maar geen idee waarom mijn site nog steeds niet te vinden is op google. Ik heb alles naar mijn weten netjes ingesteld. (WP met SEO plugin + alle google aanmeldingen gedaan etc.)
126 artikelen atm.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:14 schreef Frith het volgende:
[..]
op basis van hoeveel content, als ik vragen mag?
heb je al een site:domein.nl zoekodpracht geprobeerd? Als je daar niet in terugkomt, moet je even je robots.txt en meta robots tags controleren. Ook je site even op nujij.nl ofzo plaatsen om snel geindexeerd te wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
M'n adsense is approved maar geen idee waarom mijn site nog steeds niet te vinden is op google. Ik heb alles naar mijn weten netjes ingesteld. (WP met SEO plugin + alle google aanmeldingen gedaan etc.)
Je moet gewoon een site maken, zorgen dat die een beetje loopt en DAN pas reclame erop gooien. Mensen linken ook sneller sites zonder reclame en alles.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hehe oke dan weet ik dat in ieder geval.
Meta tags worden niet door google gebruikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 03:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
heb je al een site:domein.nl zoekodpracht geprobeerd? Als je daar niet in terugkomt, moet je even je robots.txt en meta robots tags controleren. Ook je site even op nujij.nl ofzo plaatsen om snel geindexeerd te worden
Ja daar kom ik wel in terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 03:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
heb je al een site:domein.nl zoekodpracht geprobeerd? Als je daar niet in terugkomt, moet je even je robots.txt en meta robots tags controleren. Ook je site even op nujij.nl ofzo plaatsen om snel geindexeerd te worden
Nee dit zijn de keywords (die je wilt gebruiken) in je artikelen en hoe vaak deze terug dienen te komen. Ben er zelf nog niet zo in thuis. Maar met die 2 eerdere linkjes die ik poste vanmorgen ben ik nu even wat aan het lezen etc.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, je hebt het hier niet over de meta-keywords toch?
en als je nu echt slim bent gebruik je ook nog innerlinks.. immers op elke pagina komt een ander keyword vaker naar voren, dus stel op pagina 1 heb je keyword A en op pagina 2 richt je je op keyword B, als je dan keyword B op pagina 1 laat terug komen en andersom en je knalt daar een hyperlink in, dan krijgen beide keywords een iets hogere relevantie, tevens begrijpen de bots dan beter wat er nu precies belangrijk is in je tekstquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee dit zijn de keywords (die je wilt gebruiken) in je artikelen en hoe vaak deze terug dienen te komen. Ben er zelf nog niet zo in thuis. Maar met die 2 eerdere linkjes die ik poste vanmorgen ben ik nu even wat aan het lezen etc.
3-5% is nog steeds erg hoog. Ik hou 2-3% MAX aan. Gewoon je keyword in de titel en H1 en een keer vetgedrukt, dan is het wel duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee dit zijn de keywords (die je wilt gebruiken) in je artikelen en hoe vaak deze terug dienen te komen. Ben er zelf nog niet zo in thuis. Maar met die 2 eerdere linkjes die ik poste vanmorgen ben ik nu even wat aan het lezen etc.
ow dat kan ook prima, authoriteit concurrentie etc etc t speelt allemaal mee, keywords dragen met name bij aan de relevantie vanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:21 schreef JDx het volgende:
Ik heb ook sites die op 1 staan zonder dat het keyword terugkomt in de site, alleen in de titel.
Ik dacht altijd dat de standaard 4 - 6% was.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
3-5% is nog steeds erg hoog. Ik hou 2-3% MAX aan. Gewoon je keyword in de titel en H1 en een keer vetgedrukt, dan is het wel duidelijk hoor.
Ik was laatst op zo'n google dag en daar werd aangegeven ergens tussen de 2-6%, zoveel meningen zoveel inzichten, we zijn allemaal bondscoach zeg maar... Niemand weet t precies natuurlijk omdat er te veel aspecten zijn die invloed hebben opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de standaard 4 - 6% was.
Je hebt wss geen error reporting aan staan. Denk dat er ergens een bugje in zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:30 schreef Razor21 het volgende:
Shit even snel hier.
Net bezig een andere theme te installeren. Zag er goed uit. Vink iets aan dat ik geen thumbnails wil bij mijn artikelen gaat mijn wordpress over zijn nek.
Website werkt nu niet meer. Heb net die theme via FTP verwijderd. En als ik naar het inlogdeel wil via WP-Admin krijg ik een mobiele site (lijkt het op). Als ik dan inlog gebeurd er niets.
Kortom site nu plat / gaar
Iemand snel een tip.
Gooi dat in je index.php helemaal bovenaan. Komt wss een melding tevoorschijn.quote:ini_set('display_errors',1);
error_reporting(E_ALL);
Gelukkig mijn collega was nog ingelogd. Heeft Arras weer ingeschakeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt wss geen error reporting aan staan. Denk dat er ergens een bugje in zit.
Gooi je error reporting eens (tijdelijk) aan.
Als je het probleem oplost komt er geen foutmelding nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gelukkig mijn collega was nog ingelogd. Heeft Arras weer ingeschakeld.
Vogel zo wel uit waarom ik niet bij wp-admin kan komen.
bovenstaande gedaan kreeg geen error te zien. Maar komt waarschijnlijk omdat de Arras theme nu weer aanstaat.
Thnx in elk geval.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je het probleem oplost komt er geen foutmelding nee.
LOL.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:26 schreef JDx het volgende:
Wat grappig, dacht, zal me maar eens aanmelden bij dat TBForum, blijkt dat ik al een account heb. Aangemeld op 26 februari 2003!
Wel, maar niet allemaal. Die waar hij het over had wel, title, decription etc ook. Keywords niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Meta tags worden niet door google gebruikt.
Nah, ik denk niet dat jij hem hebt gekocht.. Wel grappig btw, als ik de apache logs bekijk is er al wat traffic overheen gegaan gisteravond/vandaagquote:Op maandag 16 januari 2012 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb net weer een aankoop gedaan. Net in het nieuws kwam een item voorbij over www.getglue.com die site is nu heel populair, nouja aangezien het maar ¤ 3,- is heb ik www.getglue.nl gekocht.
| 1 2 3 | 46.44.136.26 - - [17/Jan/2012:12:28:10 +0100] "GET / HTTP/1.1" 200 750 "http://control.mijnhostingpartner.nl/Default.aspx?pid=SpaceWebSites&mid=78&ctl=edit_item&ItemID=105511&SpaceID=9266" "Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1" ........ 46.44.136.26 - - [17/Jan/2012:12:48:51 +0100] "GET / HTTP/1.1" 200 750 "http://www.mijnhostingpartner.nl/client/admin/supporttickets.php?action=viewticket&id=13439" "Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0.1) Gecko/20100101 Firefox/8.0.1" |
Leuk jong.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef console- het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat jij hem hebt gekocht.. Wel grappig btw, als ik de apache logs bekijk is er al wat traffic overheen gegaan gisteravond/vandaag
Maar eff analytics erop pleuren.
Hehehehe
[ code verwijderd ]
Maar de uitspraak klinkt niet als Microsoft daar ging het juist om.quote:
Ik heb hem wel gekocht?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef console- het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat jij hem hebt gekocht.. Wel grappig btw, als ik de apache logs bekijk is er al wat traffic overheen gegaan gisteravond/vandaag
Maar eff analytics erop pleuren.
Hehehehe
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |