Dan had de domeinnaam anders moeten zijn denk ik:)quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:48 schreef xaban06 het volgende:
Ik zou niet elke dag, maar bij iedere visit/refresh/knop een mop/grap inladen. Zo blijven je bezoekers langer hangen
Dat wordt een nieuw filmpje plaatsen dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:05 schreef benx het volgende:
Hier is adsense weer ingestort
Zaterdag: 140
Zondag: 70
Maandag: 80
Dinsdag: 30
Woensdag: 20
Vandaag: 1 euro
Moet ideeën hebben he, zoals iedereen hierquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wordt een nieuw filmpje plaatsen dus.
Mja, je hebt wel lekker ¤ 341,- erbij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef benx het volgende:
[..]
Moet ideeën hebben he, zoals iedereen hier
Dan kun je nu ook wel de link van het filmpje gevenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:05 schreef benx het volgende:
Hier is adsense weer ingestort
Zaterdag: 140
Zondag: 70
Maandag: 80
Dinsdag: 30
Woensdag: 20
Vandaag: 1 euro
Dom dus, had 1000+ kunnen opleveren.quote:
CTR-theme en heatmap proquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef JDx het volgende:
Welk Wordpress theme was trouwens speciaal voor AdSense gemaakt? Dat de ads echt op ideale plekken staan. Heb nog een domein over en wil daar gewoon een lelijke site op gooien, puur voor inkomsten.
Google vindt CTR Theme niet echt relaxed. Dat is wel iets om rekening mee te houden wellicht. Hoor van best veel mensen dat ze een ban hebben vanwege CTR Theme gebruik (vermoeden van hun)quote:
Het is RussiaToday, die hebben het blijkbaar niet nodig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:55 schreef benx het volgende:
[..]
Dom dus, had 1000+ kunnen opleveren.
Komt alleen maar omdat er zoveel sjappies rondlopen met sites die nergens op slaan, alleen maar om snel geld te verdienen. Die hangen allemaal op dezelfde forums rond waar ze elkaar dezelfde domme tips geven en dezelfde lelijke kant-en-klare layouts gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Google vindt CTR Theme niet echt relaxed. Dat is wel iets om rekening mee te houden wellicht. Hoor van best veel mensen dat ze een ban hebben vanwege CTR Theme gebruik (vermoeden van hun)
Ja, CTR Theme is naar mijn weten beperkt in het aantal thema's wat je kan gebruiken. Maar het gaat volgens mij vooral om het dynamische in de advertenties waardoor je de klik uitlokt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Komt alleen maar omdat er zoveel sjappies rondlopen met sites die nergens op slaan, alleen maar om snel geld te verdienen. Die hangen allemaal op dezelfde forums rond waar ze elkaar dezelfde domme tips geven en dezelfde lelijke kant-en-klare layouts gebruiken.
Ergens wel jammer dat het zo makkelijk is om een site op te zetten, zelfs m'n moeder kan het nou. Scheelt toch weer 95% concurrentie.
ja, maar ik zou dan gaan voor andere inzet zoals cpa en niet adsensequote:Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk wel dat het waard is om is een niche te maken met zo'n CTR theme. Puur uit nieuwsgierigheid.
http://www.ctrtheme.com/
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of dit toevallig iemand van Fok is:
sinds 16 januari is tvprimeur.nl online gegaan.
Exact dezelfde indeling zoals wij die hebben.
Hahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Bij de WHOIS geen gegevens?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Als je WP stats gebruikt zie je meestal wel de hele link. Maar meestal is het een twitterfeed. Zo stond ik laatst op rtl4.nl dacht ik....was ook iets met twitterlinkje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:55 schreef Skiet het volgende:
Ik zie vandaag ruim 300 bezoekers vanaf het domein telegraaf.nl
Hoe kan ik in analytics de exacte pagina eigenlijk achterhalen? Hij staat gewoon bij verkeer als telegraaf.nl helaas. Ben benieuwd hoe of wat.
Ja maar die mag ik niet zomaar posten. Het is een vrouw zag ik.quote:
Ah klopt inderdaad. Gaat om een twitterfeed. Grappig, kwamen relatief veel kliks als je het afzet tegen direct verkeer van Twitterquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Als je WP stats gebruikt zie je meestal wel de hele link. Maar meestal is het een twitterfeed. Zo stond ik laatst op rtl4.nl dacht ik....was ook iets met twitterlinkje.
ps: de jetpack voor Worpdress is geniaal.
Omg, dat is echt precies hetzelfde jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Daarom maken de meeste hier ook niet bekend in welke niche ze zetten of met welke website ze hun succes behalen. Wel balen natuurlijk, maar een beetje concurrentie kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Je kunt zulke lijstjes bekijken en de themes uitproberenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:03 schreef Razor21 het volgende:
Ik lig er niet zo wakker van eerlijk gezegd. Maar het irriteert mij wel ergens haha..
Alleen maar een drijfveer om door te zetten en niet te zwichten.
Over die layout gesproken kan geen geschikte (betaalbare) leuke (NL) theme vinden. Als iemand suggesties heeft DM mij dan even.
Controleer of je artikelen niet gejat worden zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Zou gewoon een template uitkiezen die in grote lijnen bevalt en van daaruit gaan aanpassen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:07 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Je kunt zulke lijstjes bekijken en de themes uitproberenAls er iets leuks tussen zit -> kopen en vertalen
En anders zelf een theme maken, niet zo moeilijk als je wat php/html/css ervaring hebt.
Dat is ook wat ik deed aan het begin jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zou gewoon een template uitkiezen die in grote lijnen bevalt en van daaruit gaan aanpassen.
Heb ik zelf ook gedaan destijds, de layout qua indeling en blokken was prima, begonnen met de stylesheet en wat kleuren gewijzigd en inmiddels is het niet meer herkenbaar als zijnde díe template na een hoop gesleutel.
Ben ik ook heel lang naar op zoek geweest, maar het is wel te vinden volgens mij ergens in Analytics, kwam het opeens tegen (een /.... directory). Maar waar?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:55 schreef Skiet het volgende:
Ik zie vandaag ruim 300 bezoekers vanaf het domein telegraaf.nl
Hoe kan ik in analytics de exacte pagina eigenlijk achterhalen? Hij staat gewoon bij verkeer als telegraaf.nl helaas. Ben benieuwd hoe of wat.
Heb je daar toevallig ook een inlognaam voor?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:30 schreef ursel het volgende:
tutsplus.com heeft ook erg goede tutorials in elk genre
Had. En was het geld dubbel en dwars waard.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig ook een inlognaam voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |