abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106803916
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef JortK het volgende:
Wat is dat toch met mensen dat artikelen binnen 2 minuten worden geindexeerd? Is het echt zo belangrijk?
Ik heb het nagekeken, maar artikels van enkele dagen geleden zijn nog steeds niet geindexeerd. Voor me site is het toch wel belangrijk dat het vrij vlot gebeurt, en gezien de artikels wel van her en der worden gelinked is er iets mis.
pi_106803960
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef IcewindNL het volgende:

[..]

Ik heb het nagekeken, maar artikels van enkele dagen geleden zijn nog steeds niet geindexeerd. Voor me site is het toch wel belangrijk dat het vrij vlot gebeurt, en gezien de artikels wel van her en der worden gelinked is er iets mis.
ok! bij mijn zuster site is hij wel geindexeerd...zal nu nagaan of in de broncode er verschillen zitten..anders knip plak ik de source code en probeer ik het weer..
pi_106804179
Ook in Wordpress aanzetten dat je gevonden kan worden door de Google Bots he.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:23:00 #79
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_106804219
En sitemaps helpt ook behoorlijk. En kijk eens in hulpprogramma's voor webmasters.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_106804316
Er is een plugin voor WP die automatisch een sitemap add geloof ik.
pi_106804407
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef JortK het volgende:
Wat is dat toch met mensen dat artikelen binnen 2 minuten worden geindexeerd? Is het echt zo belangrijk?
Voor nieuwssites, zoals onder andere die van Razor heb je er niets aan als men zoekt op een nieuwsfeit of gerucht dat je dan pas aan het eind van de week vindbaar bent.
Of saté?
pi_106804443
Bedankt voor de tips:) Ik heb Google XML Sitemaps geinstalleerd en ik ping automatisch van alles en nog wat wanneer ik iets post, in combinatie met rss feeds die opgepakt worden door andere sites is het eerder overkill dan tekort aan vindbaarheid.
Enfin, paar veranderingen aan de layout en hoop dat het nu beter is. Ironisch is wel dat de problemen begonnen sinds ik met me layout heb lopen knutselen..dit omdat ik vond dat ik teveel advertenties had en google dit misschien niet waardeerde.. ><
we zullen zien..heb weer een artikel gepost dus hopelijk gaat het nu beter!
pi_106805038
Hij lijkt nu weer overal te voorschijn te komen, behalve het originele url van het bron artikel..mmhz..begint beetje irritant te worden
pi_106805159
Permalink instellingen ook goed staan? Althans dat zou kunnen helpen? Artikeltitel in de URL.
Of saté?
pi_106805412
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef De-Hamster het volgende:
Permalink instellingen ook goed staan? Althans dat zou kunnen helpen? Artikeltitel in de URL.
Ja, staan als /%postname . Enkele plugins nu ge-update en weer geprobeerd.. Seo technisch is het wel goed. Probleem is dat google het hele artikel niet indexeert..zelfs met slechte seo zou het artikel wel naar voren moeten komen als je naar een unieke titel zoekt tussen haakjes, en dat gebeurt dus niet. Enkel de titelnaam in andere sites die mijn artikel oppikken
pi_106806794
Ik ben hier stiekum aan het gek worden denk ik, Youtube: 90 euro tot nu toe en het is pas half 6! darn darn darn.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_106807030
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:36 schreef benx het volgende:
Ik ben hier stiekum aan het gek worden denk ik, Youtube: 90 euro tot nu toe en het is pas half 6! darn darn darn.
Netjes!! Mooie cijfers!
pi_106809214
Zo, ik doe ook mee met Adsense nu. Gaat lekker. Volgens eigen statistieken heb ik afgelopen vier dagen sinds het begin 2115 views gehad, erg tevreden mee. Maar pas sinds twee dagen goedgekeurd voor Adsense, tot nu toe een whopping ¤0,75 mee verdiend. :+
pi_106809273
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:48 schreef MetBas het volgende:
Zo, ik doe ook mee met Adsense nu. Gaat lekker. Volgens eigen statistieken heb ik afgelopen vier dagen sinds het begin 2115 views gehad, erg tevreden mee. Maar pas sinds twee dagen goedgekeurd voor Adsense, tot nu toe een whopping ¤0,75 mee verdiend. :+
Eh,.met 2115 views moet je wel wat hoger liggen dan 0.75 lijkt me! Of bedoel je youtube? Wat is je ctr (ongeveer als je het niet precies wil zeggen?)
pi_106809424
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:50 schreef IcewindNL het volgende:

[..]

Eh,.met 2115 views moet je wel wat hoger liggen dan 0.75 lijkt me! Of bedoel je youtube? Wat is je ctr (ongeveer als je het niet precies wil zeggen?)
Tussen die 2115 views zitten (vermoedelijk) redelijk wat bots (ik zie wel eens refferers als buzztalk en zo) en ook een paar dagen dat Adsense nog niet in werking was. Adsense zegt zelf dat ik maar een fractie van dat aantal bezoekers heb gehad, welgeteld 19. :D Maar omdat ik allemaal nog maar net bezig ben moet het allemaal nog wat stabiliseren heb ik het idee, ik denk dat cijfers aan beide kanten (Adsense en eigen statistieken) nog wat scheef zijn. En ctr delen was toch verboden volgens Google of heb ik dat verkeerd begrepen? :P
pi_106809805
Tussen de webstat statistieken en google analytics zit een wereld van verschil. Ik zou op Analytics vertrouwen als ik jou was.
pi_106809896
quote:
Jaloers inderdaad ;)
pi_106810154
quote:
Ik ben heel erg benieuwd wat je kanaal is op youtube, maar je gaat het niet vertellen. Ik zou het ook niet vertellen
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:10:52 #94
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_106811882
<titel>
<domeinnaam> 2 minuten geleden - Vanavond kunt u weer gezellig kijken naar Minute to win it. Deze show waarvan de presentatie in handen ligt van Gordon begint aan zijn tweede seizoen. ...

Gelukkig dat indexeren werkt nog goed bij mij. Helaas is Adsense de laatste 2 dagen aan het inkakken. Blijf hangen op 232 euro tot nu deze maand. Zit nu gemiddeld tussen de 5 en 8 euro. Kom even niet meer boven die 10 uit.

@Benx gaaf man dat het zo lekker gaat erg benieuwd is naar het filmpje.

Ik hoop dat ik mijn site echt verkoop eerdaags kan ik met mijn andere project beginnen (veel meer zoekopdrachten per maand):

[ Bericht 18% gewijzigd door Razor21 op 14-01-2012 20:18:58 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_106812158
quote:
Hoeveel views?
If not now, then when.
pi_106812223
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef Razor21 het volgende:
<titel>
<domeinnaam> 2 minuten geleden - Vanavond kunt u weer gezellig kijken naar Minute to win it. Deze show waarvan de presentatie in handen ligt van Gordon begint aan zijn tweede seizoen. ...

Gelukkig dat indexeren werkt nog goed bij mij. Helaas is Adsense de laatste 2 dagen aan het inkakken. Blijf hangen op 232 euro tot nu deze maand. Zit nu gemiddeld tussen de 5 en 8 euro. Kom even niet meer boven die 10 uit.

Ik hoop dat ik mijn site echt verkoop eerdaags kan ik met mijn andere project beginnen (veel meer zoekopdrachten per maand):

[ afbeelding ]
Netjes!

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoeveel views?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_106812357
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:20 schreef benx het volgende:

[..]

Netjes!

[..]

[ afbeelding ]
Die schatting van $800 per 1 miljoen views klopt dus aardig. Lekker hoor, hoop voor je dat het zo blijft, al is dit ook al mooi meegenomen. Wat voor een soort filmpje is het, wil je dat wel vertellen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef Razor21 het volgende:
<titel>

[ afbeelding ]
je doelt op: in premiere? Zal wel komen door zoekopdrachten als 'wanneer gaat film x in premiere'.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:31:41 #98
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_106812658
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Die schatting van $800 per 1 miljoen views klopt dus aardig. Lekker hoor, hoop voor je dat het zo blijft, al is dit ook al mooi meegenomen. Wat voor een soort filmpje is het, wil je dat wel vertellen?

[..]

je doelt op: in premiere? Zal wel komen door zoekopdrachten als 'wanneer gaat film x in premiere'.
Ja dat denk ik ook. Maar in elk geval beter dan mijn huidige (alleen klink de huidige wel beter).

Met die foto's ga ik oplossen net een email verstuurd naar de beeldbank van RTL om mij aan te melden.

http://www.rtl.nl/service(...)m/contact/fotozaken/

Als het goed is (ze geven akkoord hoop ik) kan ik straks legaal foto's gebruiken van RTL.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:08:21 #99
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_106813699
Waar en hoe hosten jullie eigenlijk? Van de week heb ik 15 domeinnamen geregistreerd om 1 onderwerp. Heb nog 2 andere site's draaien. Een daarvan bij een hostingbedrijf, maar da ding heb ik al jaren. De andere op een VPS. Alleen was dat meer om te proberen en spelen hoe dat dat zou gaan.. Om de andere website's op die zelfde server te zetten moet ik nog ff uitzoeken hoe da allemaal werkt, iets met subdomeinen ofzo? Ik heb immer maar 1 ip adress.

Maar ik vraag me af of het wel de beste en goedkoopste oplossing is.
pi_106813828
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:08 schreef Bill_E het volgende:
Waar en hoe hosten jullie eigenlijk? Van de week heb ik 15 domeinnamen geregistreerd om 1 onderwerp. Heb nog 2 andere site's draaien. Een daarvan bij een hostingbedrijf, maar da ding heb ik al jaren. De andere op een VPS. Alleen was dat meer om te proberen en spelen hoe dat dat zou gaan.. Om de andere website's op die zelfde server te zetten moet ik nog ff uitzoeken hoe da allemaal werkt, iets met subdomeinen ofzo? Ik heb immer maar 1 ip adress.

Maar ik vraag me af of het wel de beste en goedkoopste oplossing is.
Ik draai alles op unmanaged VPS bij Linode. Dan moet je dus alles zelf doen maar dat vind ik juist prettig. Een server draait bij mij een tiental sites plus mail voor een paar honderd domeinen. En dan nog een hoop losse scripts die regelmatig draaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2012 21:14:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')