Ik vind hem wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn hele site word niet meer gevonden.
Heb hem ook gevonden, erg slim idd.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:57 schreef benx het volgende:
[..]
Dat was het probleem dat ik het niet wil posten, mensen die het ook maar gaan doen![]()
DM ff welke je hebt gevonden.
De hele zooi is nog niet eens een week online.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:08 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
ook niet met: site:jesitehier.tld want misschien heb je wel een penalty gekregen..
Is het wordpress? Heb je Wordpress ingesteld op allow my blog to be crawled/found by search engines blabla?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De hele zooi is nog niet eens een week online.
jup, ik vind 'm ook wel maar enkel als ik de exacte website intik.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is het wordpress? Heb je Wordpress ingesteld op allow my blog to be crawled/found by search engines blabla?
Ik ook maar eens gaan zoeken en nu ook gevonden, slim inderdaad. Goed werk Benx.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb hem ook gevonden, erg slim idd.
Edit: Ik stuur geen link door van het filmpje dus je hoeft me niet te DM'en of te PM'en. Bedankt.
Voor seo maakt het niet veel uit, wel een beetje, het ligt ook aan de term waar op wordt gezocht (of lokale resultaten geschikter zijn). Maar het moet wel duidelijk zijn voor terugkerende bezoekers... normaal gaan Amerikanen uit van .com en Nederlanders van .nl. Ik heb zelf ook een .rs domein, maar dat is ook zo'n domain hack zoals jouw proble.ms.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe populair zijn andere extensies, dus stel je hebt een woord zoals www.proble.ms of iets in die richting.
Ik heb namelijk een domein wat nog vrij is met 55 miljoen wereldwijde zoekopdrachten met een soortgelijke extensie. Dus het woord en de extensie is de rest van het woord.
Zolang er op die pagina geen AdSense staat mag het.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:16 schreef Razor21 het volgende:
Ik mag via een oud klasgenoot (grote webwinkel in wijnen) een fles wijn weggeven via mijn weblog.
Maar ik weet dat Adsense behoorlijk streng is op het gebied van alcohol / drugs / sigaretten.
Ik weet niet of ik dus niet of ik een artikel kan maken met hierin een prijsvraag en dat men dus kans maakt op een fles wijn (onder de post schakel ik Adsense uit).
Wat denken jullie?
Ok bedankt.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Voor seo maakt het niet veel uit, wel een beetje, het ligt ook aan de term waar op wordt gezocht (of lokale resultaten geschikter zijn). Maar het moet wel duidelijk zijn voor terugkerende bezoekers... normaal gaan Amerikanen uit van .com en Nederlanders van .nl. Ik heb zelf ook een .rs domein, maar dat is ook zo'n domain hack zoals jouw proble.ms.
[..]
Zolang er op die pagina geen AdSense staat mag het.
Kom ik in aanmerking om een .pro domeinnaam te registreren?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Maar je moet er wel een KVK voor hebben, en je moet volgens mij een geldige reden hebben om het domein te bezitten.
Hmm...nu je zegt...ik wacht wel even af wat Hostnet zegt.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:48 schreef Pizzalucht het volgende:
http://registry.pro/pro/eligibility.shtml
Lijkt me een betere bron. En ik wil alleen maar zeggen dat je niet zomaar een .pro kan registreren.
Met andere woorden op 5 oktober zal het domein .pro stoppen (mits ze deze verlengen).quote:Op maandag 16 januari 2012 11:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Je moet eerst een heel formulier invullen bij RegistryPro voordat ze hem activeren
En dit dan?
Domain Name:DOMAINS.PRO
Created On:05-Oct-2004 22:58:36 UTC
Last Updated On:05-Oct-2004 22:58:36 UTC
Expiration Date:05-Oct-2012 05:00:00 UTC
Ja...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Met andere woorden op 5 oktober zal het domein .pro stoppen (mits ze deze verlengen).
Vind je dat? "Ja" Oke, dan is het goedquote:
Ga daar maar wel vanuit.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Met andere woorden op 5 oktober zal het domein .pro stoppen (mits tenzij ze deze verlengen).
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
Razor dacht weer een pareltje te hebbenwe moeten er eens een jingle voor maken ofso
![]()
al al al al al alweeeeeeeerrrrrrrrrrr een parel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |