Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:06 schreef maikel112 het volgende:
Nog een vraagje.
Gisteren overdag stond ik met
zoekwoord A op plek 5,
zoekwoord B op plek 3,
en zoekwoord C op plek 7
Toen ik om 0.10 vannacht keek was het als volgt:
zoekwoord A op plek 3,
zoekwoord B op plek 1,
en zoekwoord C op plek 4
Nu staan ze zo:
zoekwoord A op plek 5,
zoekwoord B op plek 5,
en zoekwoord C op plek 8
Is hier een verklaring voor??
quote:We zijn begonnen met de ontwikkeling van
Je weet wel dat google de zoekopdrachten aanpast op basis van je eigen klickgedrag??quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:06 schreef maikel112 het volgende:
Nog een vraagje.
De laatste weken stond ik met
zoekwoord A op plek 5,
zoekwoord B op plek 3,
en zoekwoord C op plek 7
Toen ik om 0.10 vannacht keek was het als volgt:
zoekwoord A op plek 3,
zoekwoord B op plek 1,
en zoekwoord C op plek 4
Nu staan ze zo:
zoekwoord A op plek 5,
zoekwoord B op plek 5,
en zoekwoord C op plek 8
Is hier een verklaring voor??
Omdt display: block; aanstaat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een vraag
Waarom staat de tekst zo met al die tussenruimtes erin?
http://koolhydraat.com/
[..]
offtopic:quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een vraag
Waarom staat de tekst zo met al die tussenruimtes erin?
http://koolhydraat.com/
[..]
1 2 3 | #content { text-align: justify; } |
Thnx!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef RPG het volgende:
[..]
offtopic:
[ code verwijderd ]
Voor verdere vragen kan je beste gewoon in wordpress posten.
ontopic:
Vraag me af hoe winstgevend sites blijven als straks sopa er doorheen komt.
Revshare is net als CPA (leads), je dient iemand via jouw affiliate link aan te melden bij een bedrijf/product, het verschil is een lead/cpa is een eenmalige vergoeding voor het werven van die klant.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:10 schreef Blobje het volgende:
[..]
Een beetje marketing voor je website hoeft je geen handen vol met geld te kosten lijkt me.
Hoe gaat die revshare methode in zijn werk dan? Jij brengt ook weer nieuwe mensen met je mee waardoor elke keer als zij iets verdienen, jij ook iets verdient?
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Moet je zorgen voor goede integratie met Facebook, dan kan het misschien aanslaan.
Ben wel benieuwd wat voor filmpjes je dan zoal op youtube zet. Moet wel uniek zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef benx het volgende:
Echt, youtube adsense ftw, gewoon 10 cent per 100 views. Aanrader! (nu rond de 9k views per dag)
10 cent per 100 of 1000? eCPM is altijd via 1000, maybe is het een typoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef benx het volgende:
Echt, youtube adsense ftw, gewoon 10 cent per 100 views. Aanrader! (nu rond de 9k views per dag)
eCPM is 1.00~2.00quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
10 cent per 100 of 1000? eCPM is altijd via 1000, maybe is het een typo
Spam it met 1 cent adwords bezoekersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:58 schreef JDx het volgende:
Ik heb trouwens een site met een gemiddelde RPM van ¤ 9,20 over de afgelopen 2 maanden. Jammer dat die site maar 60 bezoekers per dag heeft.
Loop met alles bij elkaar wel lekker op gemiddeld ¤ 1,00 per dag. Was mijn eerste doel, hopen dat dat zo blijft, dan kan ik uitbreiden richting de ¤ 2,50!
Waaromniet1988?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef _underscore het volgende:
Ik lees hier al een behoorlijke tijd mee onder een andere accountnaam, maar wil absoluut niet dat iemand weet wat mijn website is of Youtube-account. Denken jullie dat wanneer ik nu met een schoon account begin in dit specifieke topic, ik nooit precies weergeef hoeveel ik verdien maar er altijd een beetje in de beurt zit, niemand, dus ook niet Google, kan weten wat mijn adsense-account is?
w00t ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef _underscore het volgende:
Ik lees hier al een behoorlijke tijd mee onder een andere accountnaam, maar wil absoluut niet dat iemand weet wat mijn website is of Youtube-account. Denken jullie dat wanneer ik nu met een schoon account begin in dit specifieke topic, ik nooit precies weergeef hoeveel ik verdien maar er altijd een beetje in de beurt zit, niemand, dus ook niet Google, kan weten wat mijn adsense-account is?
Klopt, Google weet je Fok! username en linked die aan je adsense account.. als je dan een nieuw fok! account aanmaakt denkt Google dat je een ander persoon bent zonder adsense.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef _underscore het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHA, ik ben het niet. Ik ben namelijk al gebanned.quote:
Vergeet het dan maar. Duurde bij mij 2 dagen ofzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
HAHAHAHA, ik ben het niet. Ik ben namelijk al gebanned.
Een nieuw account op naam van een vriend wordt momenteel beoordeeld (ik wacht al bijna 1 maand)
Click Through Rate. Percentage aan mensen die op een advertentie klikt. Alle statistieken van Adsense mogen niet gepost worden. Hoewel, zolang je er geen site naast noem waar de statistieken bij horen lijkt me dit geen probleem:)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat houdt die CTR in die je niet mag posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |