Denk ook dat ze door de hoge hoeveelheid kwaliteit backlinks die meta keywords niet nodig hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt foutje van mij zat op mijn eigen tabblad![]()
Maar dit is wel slecht van ze : <meta name="keywords" content=""> helemaal leeg
Wat ik me nou afvraag. Je hebt bijna niks op die site staan. En toch al een advertentie. Hoe krijg je dat voor elkaar dat zoiets goedgekeurd wordt?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo alles staat klaar.
Dit is even andere Adsense dan ik gewend ben
Je word maar 1 keer beoordeeld voor Adsense. Als je word geaccepteerd, mag je ads plaatsen op zoveel sites als je wiltquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:05 schreef Blobje het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag. Je hebt bijna niks op die site staan. En toch al een advertentie. Hoe krijg je dat voor elkaar dat zoiets goedgekeurd wordt?
Ah, dat is goed om te weten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je word maar 1 keer beoordeeld voor Adsense. Als je word geaccepteerd, mag je ads plaatsen op zoveel sites als je wilt
Jup.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef De-Hamster het volgende:
Gaat er iemand van jullie naar de webwinkelvakdagen in de jaarbeurs in Utrecht aanstaande 25 & 26 januari?
Zit 27 en 28 al op de PHP benelux in Antwerpenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef De-Hamster het volgende:
Gaat er iemand van jullie naar de webwinkelvakdagen in de jaarbeurs in Utrecht aanstaande 25 & 26 januari?
Al kan google je wel weer blocken als je ads zet op een site met zo weinig inhoud.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je word maar 1 keer beoordeeld voor Adsense. Als je word geaccepteerd, mag je ads plaatsen op zoveel sites als je wilt
http://www.afslag2.nl/artikels/google-ssl-invloed-analyticsquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:45 schreef maikel112 het volgende:
Vraagje over realtime analytics.
Onder het kopje belangrijkste zoekwoorden heb ik sinds vanmorgen een aantal hits waar geen zoekwoord bij staat, er staat dan zoekwoord blanco en aantal bezoekers bijv. 3.
Weet iemand hoe dit ontstaat?
U hebt PMquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:41 schreef Geo4kant het volgende:
Weet iemand (goede) boeken voor XHTML/CSS/SEO? En dan niet het beginners spul maar beetje bijschaven.. vooral CSS heb ik weinig meer aangedaan laatste 2 jaar..
Ja. Houder wijzigen is bij Transip zelfs 10 euro.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het gebruikelijk dat een host ¤ 3,95 in rekening brengt om je WHOIS gegevens weg te halen?
10euro? Dat was toch 5? .....quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja. Houder wijzigen is bij Transip zelfs 10 euro.
werk jij gratis? Voor wat het kost kun je natuurlijk weinig service verwachten tov wat je al krijgtquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
10euro? Dat was toch 5? .....
Sowieso vind ik dat belachelijk, ik snap het.. zo werkt de wereld overal aan willen verdienen maar ik zou het graag gratis zien.
Tijd is geld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat belachelijk, ik snap het.. zo werkt de wereld overal aan willen verdienen maar ik zou het graag gratis zien.
Moet je zorgen voor goede integratie met Facebook, dan kan het misschien aanslaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef robin007bond het volgende:
Pas nog elkedageengrap.nl geregistreerd. Nu nog een site maken. Hopelijk gaat het een beetje lopen.
Het punt is dat Transip hier als een van de weinige partijen altijd al vrij veel voor rekende. De SIDN rekent tegenwoordig geen kosten meer voor een houderwijziging aan de registrars en de meeste registrars berekenen hun klanten ook niets. Transip vraagt nog steeds 5 euro.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TNX!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:28 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.afslag2.nl/artikels/google-ssl-invloed-analytics
Ik zie toch vaak VPScash sites langskomen op sitedeals die per maand rond de 50 a 75 euro opbrengen. Geen vetpot, maar je hoeft er ook eigenlijk helemaal niks voor te doen als je site klaar is. De hosting heb je er dan al heel snel uit en een miskoop kan het dan eigenlijk al niet meer zijn. Zal me er eens meer in gaan verdiepen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
Weinig ervaring, ik heb geloof 1 of 2 mensen aangemeld via VPScash en daar krijg ik af en toe zo'n 2 tot 8 euro voorvoor de wereldwijde markt ging ik voor AWEMPIRE maar ik heb me er nooit echt voor ingezet.
Ik denk dat het wel werkt omdat er nog zoveel sites zijn die het gebruiken, zelfs TPB e.d.
Ja en nee, ik weet niet of die mensen wat uitgeven aan advertentie campagnes, de revshare methode is wel lekker omdat je dan vaak levenslang er aan verdiend net als bij Poker..quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ik zie toch vaak VPScash sites langskomen op sitedeals die per maand rond de 50 a 75 euro opbrengen. Geen vetpot, maar je hoeft er ook eigenlijk helemaal niks voor te doen als je site klaar is. De hosting heb je er dan al heel snel uit en een miskoop kan het dan eigenlijk al niet meer zijn. Zal me er eens meer in gaan verdiepen.
Een beetje marketing voor je website hoeft je geen handen vol met geld te kosten lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en nee, ik weet niet of die mensen wat uitgeven aan advertentie campagnes, de revshare methode is wel lekker omdat je dan vaak levenslang er aan verdiend net als bij Poker..
Maar.. het zijn wel extreme 3000 in een dozijn sites, alle niches zitten al bomvol maar die helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |