abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106736513

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:49:13 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106736600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar zoiets schept wel zelfvertrouwen een geslaagde hosselactie
Dat zeker.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, dat zegt ook niemand natuurlijk. Maar feit is wel dat als je goed in je vel zit, een leuke avond hebt en gezellig op stap bent, je vanzelf wel een keer een leuke meid tegenkomt met wie het klikt.
Daar geloof ik ook wel in en anders zijn er nog tig andere manieren.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106736645
Nou spreek ik de vrouwen best gemakkelijk aan, alleen zijn ze altijd getrouwd....
pi_106736766
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat zeker.

En zoals Halcon zegt je moet niet uitgaan om te gaan versieren maar om een leuke tijd te hebben als je daarbij iemand versierd is dat mooi meegenomen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:53:22 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106736859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:50 schreef Manco043 het volgende:
Nou spreek ik de vrouwen best gemakkelijk aan, alleen zijn ze altijd getrouwd....
Altijd? Je moet ze ook niet aanspreken op de naschoolse opvang he, dan krijg je dat. _O-

Maar even serieus, hoezo ontmoet je alleen getrouwde vrouwen?
C'est la vie
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:54:35 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106736919
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En zoals Halcon zegt je moet niet uitgaan om te gaan versieren maar om een leuke tijd te hebben als je daarbij iemand versierd is dat mooi meegenomen.
Ik ben er nooit zo mee bezig tijdens het uitgaan.
C'est la vie
pi_106736988
quote:

[..]

En wat als je uitgaan sowieso niet leuk vindt en de enige reden om uit te gaan het versieren is?
pi_106737000
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben er nooit zo mee bezig tijdens het uitgaan.
Ik ook niet. Ik ben meestal bezig naar het optreden te kijken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106737037
quote:
5s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:55 schreef benzin het volgende:

[..]

En wat als je uitgaan sowieso niet leuk vindt en de enige reden om uit te gaan het versieren is?
Dan ben je verkeerd bezig.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:57:08 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106737066
quote:

[..]

Tsja je kan het proberen, maar of je niet teleurgesteld naar huis vertrekt is nog maar de vraag.
C'est la vie
pi_106737213
quote:

[..]

Precies. Als je jezelf de druk op legt om te moeten versieren i.p.v. er een leuke avond van te maken, zul je zien dat het dan niet lukt en dat je daardoor ook nog eens geen leuke avond hebt gehad.
pi_106737242
quote:

[..]

Dan kun je beter thuis blijven.
pi_106737252
Oeps, er was dus al een nieuwe.

quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is heel erg goed om te horen. Als je zag hoe erg hij er toen doorheen zat en dacht dat hij nooit een meisje zou versieren dan is dat heel goed nieuws. Het geeft hoop dat ik ook nog een keer ergens een vriendinnetje vandaan zou kunnen halen :')

Ik heb hem sinds hij uit de reeks verdween verder niet gevolgd, hoe komt het dat hij dit nu zo goed doet? Wat heeft hem veranderd?
Misschien dat hij dat hier zelf binnenkort kan komen vertellen. :)
pi_106737340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Als je jezelf de druk op legt om te moeten versieren i.p.v. er een leuke avond van te maken, zul je zien dat het dan niet lukt en dat je daardoor ook nog eens geen leuke avond hebt gehad.
Inderdaad, maar als uitgaan ook je ding niet is moet je dat ook niet doen. Uitgaan is heel breed voor de een is de bios uit gaan de ander de kroeg. Doe gewoon wat je leuk vindt.
14 SHADES OF GREY
pi_106737389
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan kun je beter thuis blijven.
Maar als ik de verhalen zo mag geloven is dat toch de beste plek om te versieren toch? :) Is het dan niet de moeite waard om dat toch te doen, zij het met tegenzin?
pi_106737410
quote:

[..]

Naast dat niet iedereen mensen heeft om mee uit te gaan. In je eentje kan ik me voorstellen dat het niet leuk is.
pi_106737419
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad, maar als uitgaan ook je ding niet is moet je dat ook niet doen. Uitgaan is heel breed voor de een is de bios uit gaan de ander de kroeg. Doe gewoon wat je leuk vindt.
Dat denk ik ook. Sowieso lijkt het me dat het wel van je afstraalt als je het ergens helemaal niet naar je zin hebt...
pi_106737490
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Naast dat niet iedereen mensen heeft om mee uit te gaan. In je eentje kan ik me voorstellen dat het niet leuk is.
Ik ga ook weleens alleen. De meeste van mijn vrienden zijn of getrouwd/samenwonend of wonen wat verder weg. Als ik dan bv. eens een donderdag of zondag op stap wil, valt het niet altijd mee om iemand mee te krijgen. Zo'n dagen ga ik gewoon alleen en dan vermaak ik me meestal ook wel.
pi_106737564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Sowieso lijkt het me dat het wel van je afstraalt als je het ergens helemaal niet naar je zin hebt...
Ja, en dat helpt niet als je wil versieren natuurlijk
14 SHADES OF GREY
pi_106737661
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, en dat helpt niet als je wil versieren natuurlijk
Nee, 99 van de 100 keer niet volgens mij. Plus dat je jezelf er mee kwelt. De hele avond zijn op een plek waar je niet wilt zijn en hetgeen waar je voor komt lukt niet door juist die houding...

En dan kom je iemand tegen en dan is dat wsl. iemand die houdt van uitgaan. Zit je dan mooi mee. Je hebt dan meer aan een gelijkgestemde dame.
pi_106737692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ga ook weleens alleen. De meeste van mijn vrienden zijn of getrouwd/samenwonend of wonen wat verder weg. Als ik dan bv. eens een donderdag of zondag op stap wil, valt het niet altijd mee om iemand mee te krijgen. Zo'n dagen ga ik gewoon alleen en dan vermaak ik me meestal ook wel.
Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, maar iemand als Benzin zie ik het niet naar z'n zin hebben in zijn eentje. Als je gaat met leuke mensen kan het nooit helemaal verschrikkelijk zijn.
pi_106737738
Overigens bewonderenswaardig dat jullie de zoektocht niet opgeven, hoe houden jullie dat zo vol? Heb vaak toch wel iets van fuck it totaal geen zin meer, je geeft maar krijgt er niets voor terug.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_106737794
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:

Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, maar iemand als benzin zie ik het niet naar z'n zin hebben in zijn eentje.
Dat heb je goed gezien. :)
pi_106737971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, maar iemand als Benzin zie ik het niet naar z'n zin hebben in zijn eentje. Als je gaat met leuke mensen kan het nooit helemaal verschrikkelijk zijn.
Dat klopt beide. Het is een beetje een cirkeltje he. Ga je nooit de deur uit, dan ga je die leuke mensen ook nooit tegenkomen.
pi_106738031
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens bewonderenswaardig dat jullie de zoektocht niet opgeven, hoe houden jullie dat zo vol? Heb vaak toch wel iets van fuck it totaal geen zin meer, je geeft maar krijgt er niets voor terug.
Als ik dat had gedaan had ik nu dood geweest.
14 SHADES OF GREY
pi_106738062
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar als ik de verhalen zo mag geloven is dat toch de beste plek om te versieren toch? :) Is het dan niet de moeite waard om dat toch te doen, zij het met tegenzin?
Heb je nog altijd tegenzin als je met een stel vrienden of bekenden ergens heen gaat voor de fun? Hoeft niet per se naar een kroeg te zijn, wie weet werkt er in een restaurantje wel een hele leuke serveerster :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106738164
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat klopt beide. Het is een beetje een cirkeltje he. Ga je nooit de deur uit, dan ga je die leuke mensen ook nooit tegenkomen.
Maar het is niet zo dat ik er echt niet uit wil, ik zie vooral gewoon op tegen dingen alleen moeten doen. Ik heb de afgelopen jaren zoveel dingen niet gedaan die ik graag wilde doen omdat ik het alleen moest doen :) Verschillende beurzen en conferenties enzo :)

Ik moest van de week in mijn eentje wat eten in Utrecht en ik voel me zelfs daar niet prettig bij. Ik sla liever het eten over dan om in mijn eentje ergens te gaan zitten eten. Ik heb toen pas toen ik om 12 uur thuis kwam gegeten.
pi_106738219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Heb je nog altijd tegenzin als je met een stel vrienden of bekenden ergens heen gaat voor de fun? Hoeft niet per se naar een kroeg te zijn, wie weet werkt er in een restaurantje wel een hele leuke serveerster :P
Ik heb geen vrienden en niet zo heel veel bekenden. :) Ik word nooit echt uitgenodigd voor zulke dingen.
pi_106738363
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ik dat had gedaan had ik nu dood geweest.
Hoe bedoel je?
pi_106738380
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar het is niet zo dat ik er echt niet uit wil, ik zie vooral gewoon op tegen dingen alleen moeten doen. Ik heb de afgelopen jaren zoveel dingen niet gedaan die ik graag wilde doen omdat ik het alleen moest doen :) Verschillende beurzen en conferenties enzo :)

Ik moest van de week in mijn eentje wat eten in Utrecht en ik voel me zelfs daar niet prettig bij. Ik sla liever het eten over dan om in mijn eentje ergens te gaan zitten eten. Ik heb toen pas toen ik om 12 uur thuis kwam gegeten.
Zolang je dat niet doet, ga je ook nooit mensen tegenkomen met wie je om kunt gaan. Je zit in een cirkel. Zonder kip geen ei en zonder ei geen kip.
pi_106738518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zolang je dat niet doet, ga je ook nooit mensen tegenkomen met wie je om kunt gaan. Je zit in een cirkel. Zonder kip geen ei en zonder ei geen kip.
Vind jij het niet moeilijk om in je eentje dingen te doen?

Ik heb altijd het gevoel dat ik raar aangekeken word omdat ik alleen ben. Het voelt oncomfortabel om geen andere mensen te hebben om op terug te vallen en als je het niet voor elkaar krijgt aanspraak te vinden dan heb je een hele eenzame (mid)dag.

Hoe ga jij ermee om als je dingen alleen moet doen?
pi_106738533
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Altijd? Je moet ze ook niet aanspreken op de naschoolse opvang he, dan krijg je dat. _O-

Maar even serieus, hoezo ontmoet je alleen getrouwde vrouwen?
Als ik dat wist zou het waarschijnlijk niet meer voorkomen he ;)
pi_106738599
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:16 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Zoals ik het zeg. Als ik dat soort tegenslagen mijzelf was blijven aantrekken dan had ik er aan onderdoor gegaan en zelfmoord gepleegd.
14 SHADES OF GREY
pi_106738630
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb altijd het gevoel dat ik raar aangekeken word omdat ik alleen ben. Het voelt oncomfortabel om geen andere mensen te hebben om op terug te vallen en als je het niet voor elkaar krijgt aanspraak te vinden dan heb je een hele eenzame (mid)dag.

Nee, ik vind dat niet moeilijk. Als ik iets wil eten, dan ga ik iets eten, desnoods alleen. Wil ik uit en er gaat niemand mee, dan ga ik desnoods in mijn eentje, Dat vind ik leuker dan de hele avond met tegenzin thuis computeren of tv kijken.

Mensen zijn echt niet constant bezig met het spotten van mensen die in hun eentje op stap zijn. Er gaan wel meer mensen in hun eentje op stap. Sommige mensen altijd, sommige mensen soms.
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:23:57 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106738858
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef Manco043 het volgende:

[..]

Als ik dat wist zou het waarschijnlijk niet meer voorkomen he ;)
Op welke plekken spreek je ze aan?
C'est la vie
pi_106738958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb geen vrienden en niet zo heel veel bekenden. :) Ik word nooit echt uitgenodigd voor zulke dingen.
En zelf mensen uitnodigen?
pi_106739057
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En zelf mensen uitnodigen?
Dat moet je ook maar durven ik heb een beetje hetzelfde als Benzin. Mensen bij mij thuis uitnodigen vind ik ook best moeilijk. Soms vind ik het zelfs prettiger om naar andere te gaan. Mijn huis is een plaats waar ik mijzelf veilig voel en daar wil ik niet altijd andere over de vloer.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:27:18 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106739059
quote:

[..]

Het is alsnog beter dan niks he.
C'est la vie
pi_106739129
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is alsnog beter dan niks he.
Ja, zo denk ik er ook over. Als je zin hebt om uit te gaan kun je ook natuurlijk de hele avond spenderen aan TV kijken, maar dan ga ik liever iets doen waar ik zin in heb. Desnoods alleen.
pi_106739133
quote:

[..]

Hangt er vanaf wat je alleen doet. Als je dingen doet die normaal gesproken met meerdere personen, met vrienden, gedaan worden, dan zal je je sneller oncomfortabel voelen door de vergelijking met anderen. Als jij nou begint met eerst jezelf ontplooien en zien dat je meer kan dan je denkt, bijvoorbeeld door een bijbaan en meer in situaties komen waar contact met mensen vereist is. Dan zal je zien dat je het in je hoofd allemaal veel groter en onoverkomelijker maakt dan het werkelijk is. Activiteiten die je doen groeien als persoon en zo ook je eigenwaarde. Des noods een of andere cursus fotografie, als je dat beter zou willen kunnen. Gewoon voor jezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 12-01-2012 21:36:02 ]
pi_106739484
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, zo denk ik er ook over. Als je zin hebt om uit te gaan kun je ook natuurlijk de hele avond spenderen aan TV kijken, maar dan ga ik liever iets doen waar ik zin in heb. Desnoods alleen.
Klopt natuurlijk.
Maar TV kijken is een veilig alternatief, en voor velen minstens zo leuk. Waarom iets doen wat moeilijk en eng is, als het niet hoeft? Op de lange termijn heb je daar natuurlijk geen ruk aan, maar op de korte termijn zullen veel mensen met sociale problemen daar toch voor blijven kiezen. Het duurt te lang voordat de moeilijke situaties lonend worden, helemaal als je niemand hebt waar je op terug kan vallen.
pi_106739497
Benzin: zou het niet wat voor jou zijn om als bijbaantje in een restaurantje of cafeetje te gaan werken? Heb ik in het verleden ook gedaan, toen ik nog op de Havo zat, en het heeft mij wel geholpen denk ik :)
pi_106739689
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk.
Maar TV kijken is een veilig alternatief, en voor velen minstens zo leuk. Waarom iets doen wat moeilijk en eng is, als het niet hoeft? Op de lange termijn heb je daar natuurlijk geen ruk aan, maar op de korte termijn zullen veel mensen met sociale problemen daar toch voor blijven kiezen. Het duurt te lang voordat de moeilijke situaties lonend worden, helemaal als je niemand hebt waar je op terug kan vallen.
Als een avond TV kijken is wat je wilt, dan moet je dat doen. Ga je echter liever de deur uit, maar beperk je jezelf tot TV kijken, dan kwel je jezelf. Heb ik weinig zin om uit te gaan en/of komt er iets op TV wat ik absoluut wil zien, dan blijf ik ook gewoon thuis om tv te kijken. Persoonlijk kan ik me echter nauwelijks voorstellen dat het leuk is om week in, week uit 7 dagen per week thuis te zitten.
pi_106739807
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef benzin het volgende:

[..]

kwam je nog de 22e?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106739808
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als een avond TV kijken is wat je wilt, dan moet je dat doen. Ga je echter liever de deur uit, maar beperk je jezelf tot TV kijken, dan kwel je jezelf. Heb ik weinig zin om uit te gaan en/of komt er iets op TV wat ik absoluut wil zien, dan blijf ik ook gewoon thuis om tv te kijken. Persoonlijk kan ik me echter nauwelijks voorstellen dat het leuk is om week in, week uit 7 dagen per week thuis te zitten.
Dat is het ook niet, en dat is ook waarom de meesten hier uit die cirkel willen :)
pi_106739815
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Klopt natuurlijk.
Maar TV kijken is een veilig alternatief, en voor velen minstens zo leuk.
Inderdaad waar zijn die vrouwelijke tv kijkers?
pi_106739869
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat is het ook niet, en dat is ook waarom de meesten hier uit die cirkel willen :)
Maar ze doen er vervolgens niets aan en komen met allerlei "smoesjes" aanzetten. Het is vrij simpel. Ga af en toe de deur uit of leer er mee leven dat je dat toch niet doet en zie je thuis te vermaken.
pi_106739870
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

kwam je nog de 22e?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas maar op benzin, zometeen gaat ze nog je nummer vragen :Y)
pi_106739921
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ze hosselt je ik zweer je dat heeft ze ook met mij gedaan :D
14 SHADES OF GREY
pi_106739990
Overigens herken ik het wel, niet prettig voelen om alleen te eten. Ik eet meestal lopend, of in de trein
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik vraag geen nummers aan fokkers! :{w
SPOILER
pi_106740019
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ze hosselt je ik zweer je dat heeft ze ook met mij gedaan :D
Ik heb iets meer als 2 jaar geleden met succes gehosseld *O*
pi_106740066
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik heb jou iets meer als 2 jaar geleden met succes gehosseld *O*
O-)
14 SHADES OF GREY
pi_106740068
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens herken ik het wel, niet prettig voelen om alleen te eten. Ik eet meestal lopend, of in de trein

[..]

Ik vraag geen nummers aan fokkers! :{w
SPOILER
Ik vind er niks ergens aan. Als ik honger heb en geen zin om te koken, ga ik even naar de grillroom. Dan kan ik direct en snel eten. Stuk sneller dan eerst Jan en allemaal bellen om te vragen of ze zin hebben om met mij shoarma te gaan eten.
pi_106740173
Mar ik vind er wel een verschil in zitten of je alleen een snelle hap haalt of alleen in een restaurant zit
pi_106740197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind er niks ergens aan. Als ik honger heb en geen zin om te koken, ga ik even naar de grillroom. Dan kan ik direct en snel eten. Stuk sneller dan eerst Jan en allemaal bellen om te vragen of ze zin hebben om met mij shoarma te gaan eten.
Nou dat dus. In mijn studietijd ging ik ook wel eens alleen naar de pizzaria ofzo als het zo uitkwam. Mooie vent was dat, die pizzaboer. Kwam uit Egypte, sprak gebroken Duits met en gebroken Nederlands door elkaar, we verstonden van elkaar de helft niet, en toch was het altijd lachen O+
pi_106740239
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En dat wordt moeilijk zonder vrienden, als je ten minste niet graag alleen dingen doet.
pi_106740277
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nou dat dus. In mijn studietijd ging ik ook wel eens alleen naar de pizzaria ofzo als het zo uitkwam. Mooie vent was dat, die pizzaboer. Kwam uit Egypte, sprak gebroken Duits met en gebroken Nederlands door elkaar, we verstonden van elkaar de helft niet, en toch was het altijd lachen O+
Als ik naar school moet eet ik altijd bij julia's in mijn eentje ;)
pi_106740299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

kwam je nog de 22e?
SPOILER
Benzin, durf te leven en risico's te nemen.
pi_106740309
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Precies. Daar aan de bar zitten, beetje ouwehoeren, er zitten ook altijd wel andere mensen in hun eentje te eten... Helemaal geen problemen mee.
pi_106740323
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Benzin, durf te leven en risico's te nemen.
Wie zichzelf spaart, ontvangt nooit rente.
pi_106740478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat wordt moeilijk zonder vrienden, als je ten minste niet graag alleen dingen doet.
Uiteraard, daarom heet het ook een cirkel :D En daar blijf je dus ook in hangen als je niks doet. Dat is dus ook de reden dat ik als ik verhuisd ben van alles van plan ben. Nu gaat dat nog niet omdat ik nu veel te veel tijd kwijt ben aan reizen. Dus! Verhuizen, en dan van alles en nog wat *O*
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:53:35 #62
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106740494
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Daar aan de bar zitten, beetje ouwehoeren, er zitten ook altijd wel andere mensen in hun eentje te eten... Helemaal geen problemen mee.
Vooral bij kebabzaken, altijd wel aardige mensen daar, gewoon een beetje lullen over van alles en niets, ook vriendelijk terug
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106740540
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Vooral bij kebabzaken, altijd wel aardige mensen daar, gewoon een beetje lullen over van alles en niets, ook vriendelijk terug
Bij kebabzaken ook inderdaad. Hier bij grillrooms ook wel. Die mensen staan daar toch de hele dag kebab te schrapen, dus altijd wel in voor een praatje.
pi_106740552
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Uiteraard, daarom heet het ook een cirkel :D En daar blijf je dus ook in hangen als je niks doet. Dat is dus ook de reden dat ik als ik verhuisd ben van alles van plan ben. Nu gaat dat nog niet omdat ik nu veel te veel tijd kwijt ben aan reizen. Dus! Verhuizen, en dan van alles en nog wat *O*
Previes, en dat bedoelde ik met mijn lange en korte termijn verhaal. Op de korte termijn is het lonend om veilig thuis te blijven en geen risico's te nemen, op de lange niet. Dat maakt het zo lastig en inderdaad een vicieuze cirkel.
pi_106740590
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Previes, en dat bedoelde ik met mijn lange en korte termijn verhaal. Op de korte termijn is het lonend om veilig thuis te blijven en geen risico's te nemen, op de lange niet. Dat maakt het zo lastig en inderdaad een vicieuze cirkel.
Zelfs op korte termijn is het niet lonend. Je voelt je niet beter na een avondje met tegenzin thuis zitten.
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:56:12 #66
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106740603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bij kebabzaken ook inderdaad. Hier bij grillrooms ook wel. Die mensen staan daar toch de hele dag kebab te schrapen, dus altijd wel in voor een praatje.
En praten met de kapper/kapster natuurlijk, gewoon beginnen met wat bullshit over het weer/ nieuwjaar enzo
pi_106740610
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik tref daar tot nu toe altijd mensen die nauwelijks Nederlands kunnen, helaas.
pi_106740627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik tref daar altijd mensen die nauwelijks Nederlands kunnen, helaas.
Je moet ook niet met de eigenaar praten..
:P
pi_106740670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik tref daar tot nu toe altijd mensen die nauwelijks Nederlands kunnen, helaas.
Apart. Meestal spreken ze toch genoeg Nederlands om een bestelling op te kunnen nemen,.
pi_106740693
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

En praten met de kapper/kapster natuurlijk, gewoon beginnen met wat bullshit over het weer/ nieuwjaar enzo
Met kapsters heb ik niet veel. Meestal van die (veel te) dikke wijven met een pseudo-hip kapsel. :r
pi_106740754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zelfs op korte termijn is het niet lonend. Je voelt je niet beter na een avondje met tegenzin thuis zitten.
Kiezen tussen twee kwaden. Of saai thuis blijven, of alleen allerlei onzekerheden trotseren die je niet goed aandurft.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Apart. Meestal spreken ze toch genoeg Nederlands om een bestelling op te kunnen nemen,.
Alles staat eerst in het Turks, dan Nederlands. En op nummers. Je kan ook aanwijzen. Dus echt een gesprekje komt er hier dan toevallig niet van, maar in andere Kebabzaken dus wel begrijp ik.
pi_106740860
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Meer heb ik die lui toch niet te vertellen :P
14 SHADES OF GREY
pi_106740886
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met kapsters heb ik niet veel. Meestal van die (veel te) dikke wijven met een pseudo-hip kapsel. :r
Hoh, mijn kapster is tof O+ Buiten dat ze qua uiterlijk helemaal mijn type is, is ze ook nog eens niet de eerste de beste standaard domme knipmuts. Ze heeft VMBO gedaan, en daarna de kappersopleiding. Nou, toen leek een HBO studie logopedie 'r wel wat, en ze gaat als een speer :Y Haar collega's zijn binnen het kwartier klaar met mijn postzegel, zij heeft minimaal 25 minuten nodig want de helft van de tijd zitten we gewoon te kleppen over van alles en nog wat O+
Lotte, als je dit leest: ik vind je tof O+
pi_106740931
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Hoh, mijn kapster is tof O+ Buiten dat ze qua uiterlijk helemaal mijn type is, is ze ook nog eens niet de eerste de beste standaard domme knipmuts. Ze heeft VMBO gedaan, en daarna de kappersopleiding. Nou, toen leek een HBO studie logopedie 'r wel wat, en ze gaat als een speer :Y Haar collega's zijn binnen het kwartier klaar met mijn postzegel, zij heeft minimaal 25 minuten nodig want de helft van de tijd zitten we gewoon te kleppen over van alles en nog wat O+
Is ze single? Zo ja waarom heb je haar nog niet mee gevraagd?
14 SHADES OF GREY
pi_106741021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is ze single? Zo ja waarom heb je haar nog niet mee gevraagd?
Omdat zelfvertrouwen een enorme bitch is :|W

En niet zeker overigens. Denk het wel, maar de laatste keer dat ik 'r getroffen heb is ook al weer een poos geleden. Helaas :{
pi_106741046
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Kiezen tussen twee kwaden. Of saai thuis blijven, of alleen allerlei onzekerheden trotseren die je niet goed aandurft.
Zoveel aannames, thuis blijven hoeft niet gelijk te staan aan saai en de onzekerheden schuwen hoeft niet gelijk te staan aan niet aandurven.
pi_106741061
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Uiteraard, anders begon ik er niet over ;) De onbekende gezelschappen houden mij overigens niet zo zeer tegen, zolang het maar niet reeds bestaande kliekjes zijn. En daar vraag ik dan ook gewoon naar :)
Het verhaal achter die dansles is trouwens dat vroeger, in de derde klas Havo, aan het begin van het schooljaar ineens bleek dat iedereen op dansles zat, en allemaal bij dezelfde dansschool. Behalve ik, want ik wist nergens van. Op dat moment voelde ik me enorm buitengesloten, bovendien kon de rest dus iets wat ik niet kon en waar ik dus ook niet over mee kon praten. Laat staan over wat er tijdens de dansles zoal gebeurde. En nu wil ik het eindelijk wel eens kunnen. Mocht zich de gelegenheid voordoen, dan kan ik in ieder geval een leuke meid alle hoeken van de dansvloer laten zien :7
Dat was trouwens een vraag naar capstan gisteren, of hij zoiets zou durven

Maar ik vind je echt megatof hoor :Y
Jij hoort niet in dit topic thuis :{w Zou niet moeten
pi_106741082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Omdat zelfvertrouwen een enorme bitch is :|W

En niet zeker overigens. Denk het wel, maar de laatste keer dat ik 'r getroffen heb is ook al weer een poos geleden. Helaas :{
Maak een afspraak bij de kapper en vraag speciaal naar haar. :) Als je dat tenminste durft.

Ik weet het ik heb makkelijk praten enzulks :')
14 SHADES OF GREY
pi_106741093
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]
Dat kun je beter tegen haar zeggen :P.
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:08:41 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106741201
Je weet al zoveel maar niet of ze single is?
C'est la vie
pi_106741254
quote:
11s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Is dat zo raar?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:10:48 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106741303
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is dat zo raar?
Als je weet wat voor opleiding ze heeft gedaan en dergelijke een beetje wel.
Zeker als je der leuk vind.
C'est la vie
pi_106741334
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Alles staat eerst in het Turks, dan Nederlands. En op nummers. Je kan ook aanwijzen. Dus echt een gesprekje komt er hier dan toevallig niet van, maar in andere Kebabzaken dus wel begrijp ik.
Dan kun je beter kiezen voor de optie waar je op lange termijn iets aan hebt en dat is optie nummer 2.

Ja, hier spreken ze overal wel ietwat Nederlands. Een gesprek is in elk geval mogelijk. Grammaticaal perfect is het allemaal niet wat ze uitkramen, maar dat hoeft ook niet.
pi_106741356
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je weet wat voor opleiding ze heeft gedaan en dergelijke een beetje wel.
Zeker als je der leuk vind.
Daar heb je een punt inderdaad.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:14:17 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106741467
De shoarmaboer bij ons vroeg was een baas.
Hij heet Rally (zoals de races in de modder ja) en elke keer als ik belde of langs kwam hadden we een ellenlang gesprek over van alles en nog wat. _O_
C'est la vie
pi_106741753
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:05 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Zoveel aannames, thuis blijven hoeft niet gelijk te staan aan saai en de onzekerheden schuwen hoeft niet gelijk te staan aan niet aandurven.
Wel als je het zo leest, niet als je de hypothetische persoon waar ik het over had in acht neemt.
pi_106741820
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maak een afspraak bij de kapper en vraag speciaal naar haar. :) Als je dat tenminste durft.

Ik weet het ik heb makkelijk praten enzulks :')
Ze doen daar niet aan afspraken, je kunt daar zo binnen komen vallen. Nadeel daarvan is dat je dus niet kunt kiezen wie je knipt. Nou weet ik wel op welke dagen ze werkt, dus ik kan er wel naar doen. Maar blijkbaar heb ik de afgelopen paar keren net haar vrije weekend gekozen ofzo :)
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat kun je beter tegen haar zeggen :P.
No shit :P
quote:
11s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Nou, ik dénk het wel want ze heeft het nooit over een vriend ofzo, en de meeste vrouwen doen dat wel. Althans, in gesprekken over verjaardagen, vakanties, etc. Zo weet ik dat ze afgelopen zomer met vriendinnen weggeweest is. Maarja, 't zijn allemaal geen garanties natuurlijk en op de man/vrouw af vragen gaat me wat te ver eigenlijk :@
pi_106742010
Ga eind januari en vraag of ze nog valentijnsplannen heeft met haar vriend :) Heel neutraal
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:24:59 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106742059
Als je elkaar al zo lang spreekt kan je echt wel vragen "zeg Lotte heb je eigenlijk een vriend"
C'est la vie
pi_106742131
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Op welke plekken spreek je ze aan?
Veelal op het werk.

Je komt ze daar gewoon tegen, je kunt er niet omheen zeg maar. En het vlees is dan zwak he.
pi_106742149
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan kun je beter kiezen voor de optie waar je op lange termijn iets aan hebt en dat is optie nummer 2.
Ja precies, en niet iedereen kan zich daartoe zetten al is het wel de betere optie. Dan helpt zoiets als iemand hebben om mee uit te gaan (bijvoorbeeld) wel enorm, zoals jij met Richard_prf gedaan hebt (wat ik erg tof vind btw).
pi_106742434
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja precies, en niet iedereen kan zich daartoe zetten al is het wel de betere optie. Dan helpt zoiets als iemand hebben om mee uit te gaan (bijvoorbeeld) wel enorm, zoals jij met Richard_prf gedaan hebt (wat ik erg tof vind btw).
Het helpt zeker, maar het is niet noodzakelijk. Heb je niemand, dan zul je alleen moeten gaan. Of thuis blijven zitten.... Maar dan komt er nooit wat van.
pi_106744312
Tip vermijd zoiets als badoo, ik had profiel gemaakt en ik reageer niet maar daar zitten toch best rare mensen met rare reacties .
Zoek een beetje goede datingsite is mijn tip dus
pi_106752836
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het helpt zeker, maar het is niet noodzakelijk. Heb je niemand, dan zul je alleen moeten gaan. Of thuis blijven zitten.... Maar dan komt er nooit wat van.
ik ga de laatste jaren in mijn eentje reizen en ik moet zeggen als je eenmaal die drempel over bent gegaan er niks mis mee is. In het buitenland ben je vaak al veel makkelijker, je komt zat mensen tegen die in een hele positieve reisstemming zijn en dus veel meer open staan voor contact. Het heeft mij iig wel positief geholpen. En het is op een manier veel makkelijker om in je eentje een mexicaanse kroeg in the middele of nowhere in te stappen dan in je eentje uit te gaan in nederland.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_106771139
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
Als je elkaar al zo lang spreekt kan je echt wel vragen "zeg Lotte heb je eigenlijk een vriend"
Misschien iets te direct. Maar dan is je bedoeling wel gelijk duidelijk
14 SHADES OF GREY
pi_106782720
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:54 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

ik ga de laatste jaren in mijn eentje reizen en ik moet zeggen als je eenmaal die drempel over bent gegaan er niks mis mee is. In het buitenland ben je vaak al veel makkelijker, je komt zat mensen tegen die in een hele positieve reisstemming zijn en dus veel meer open staan voor contact. Het heeft mij iig wel positief geholpen. En het is op een manier veel makkelijker om in je eentje een mexicaanse kroeg in the middele of nowhere in te stappen dan in je eentje uit te gaan in nederland.
Alleen op vakantie heb ik ook wel gedaan. Iedereen kent het wel. Je wilt op vakantie, maar vrienden kunnen geen vrij krijgen, hebben geen geld of je weet vantevoren dat je met bepaalde personen op vakantie veel discussie gaat krijgen... Nou, dan ga ik wel in mijn eentje. Heb tot nu toe altijd veel lol gehad.
pi_106784423
Wat heeft het je dan concreet opgeleverd Halcon?
pi_106784513
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Leuke vakanties, mooie dingen gezien, leuke mensen leren kennen, relaties, contacten, etc...
pi_106784577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Lol? dat staat er toch?
een mooie reis? een toffe ervaring?

Ik ben ook wel eens alleen op reis geweest... Op dat moment had ik zelfs een relatie maar ik wou het gewoon eens alleen ervaren. Kijken of ik het kon (zo op jezelf aan gewezen zijn en 'gedwongen' worden om dingen te doen die je normaal niet doet zoals alleen eten en snel contact maken met andere mensen die ook reizen en zo) en ik vond het super!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106785146
Denk niet dat ik het gevoel van super met je zou delen. De suggesties suggereren dat het voldoende is om een grote reis te maken en dat komt het wel goed. Lijkt zo extreem allemaal.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:15:25 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106785235
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk niet dat ik het gevoel van super met je zou delen. De suggesties suggereren dat het voldoende is om een grote reis te maken en dat komt het wel goed. Lijkt zo extreem allemaal.
Zorg dat je een leuk leven leidt en pas dan komt het allemaal van zelf.
Just do what you wanna do.
C'est la vie
pi_106785771
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Ik zie niet waar dat gesuggereerd word?
Ik denk dat wat er bedoeld word (en wat ik bedoel) dat buiten je normale gedragspatronen stappen voor goede en verrijkende ervaringen kan zorgen
en dat als je echt met jezelf op je gemak bent en dus alleen dingen durft en kunt ondernemen je een stuk steviger in je schoenen komt te staan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106785818
Die is leuk denk ik nou :@

En het klikte ook wel volgens mij :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:25:49 #104
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106785879
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Die is leuk denk ik nou :@

En het klikte ook wel volgens mij :')
Leuk!

Waar heb je hem ontmoet?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_106785967
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Leuk!

Waar heb je hem ontmoet?
Heel stom ik heb een paar dagjes terug een contact advertentie geplaatst en had zoiets van dit gaat nooit werken. Toch wel denk ik want hij komt wel heel leuk over :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:28:32 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106786042
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Heel stom ik heb een paar dagjes terug een contact advertentie geplaatst en had zoiets van dit gaat nooit werken. Toch wel denk ik want hij komt wel heel leuk over :')
Zo zie je maar weer, altijd als je het niet verwacht he.
C'est la vie
pi_106786080
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer, altijd als je het niet verwacht he.
Nogal ben ook wel een beetje overdonderd :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:29:32 #108
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106786105
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Erg leuk voor je. Een contact site specifiek voor homo's, of een algemene?
pi_106786155
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Erg leuk voor je. Een contact site specifiek voor homo's, of een algemene?
Voor de homo... Hoezo eigenlijk?

Zat de hele tijd laat het geen FOKKER zijn!!!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:32:08 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106786264
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

HE! Er is niks mis met FOK!kers!
C'est la vie
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:32:40 #111
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106786292
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Omdat je laatst zo'n advertentie liet zien van een gaysite en daar was je nogal negatief over.

Hehe, zou bizar zijn als het een FOK!ker zou zijn.
pi_106786293
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:

[..]

HE! Er is niks mis met FOK!kers!
Er rust anders nog steeds een taboe op :')
pi_106786323
waar op?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:33:20 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106786337
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Er rust anders nog steeds een taboe op :')
/care, je bent er notabene zelf een :')
C'est la vie
pi_106786482
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat je laatst zo'n advertentie liet zien van een gaysite en daar was je nogal negatief over.

Hehe, zou bizar zijn als het een FOK!ker zou zijn.
Dat was gay.nl en daar heb ik ook geen account meer, Vond die site verschrikkelijk. Dit was echt van je plaatst een contactadvertentie en mensen reageren daarop en je weet eigenlijk niks van elkaar en mijn verwachtingen waren laag gespannen hoor :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
waar op?
Om een FOKker te zijn ;(

quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:33 schreef heloef het volgende:

[..]

/care, je bent er notabene zelf een :')
Im aware of that :')

Ooit een kennis zo van zit jij op FOK! * Ayumu2.0 Ja hoezo? Kennis ik wil jou niet meer zien :'(
pi_106786576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Om een FOKker te zijn ;(

oh ik dacht homo zijn :P
fokker zijn is inderdaad een stuk erger :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:38:02 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106786594
quote:

[..]

Ooit een kennis zo van zit jij op FOK! * Ayumu2.0 Ja hoezo? Kennis ik wil jou niet meer zien :'(
Gewoon zwaaien en toedeloe zeggen.
De bekrompenheid :')
C'est la vie
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:39:00 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106786642
quote:

[..]

Dat was gay.nl en daar heb ik ook geen account meer, Vond die site verschrikkelijk. Dit was echt van je plaatst een contactadvertentie en mensen reageren daarop en je weet eigenlijk niks van elkaar en mijn verwachtingen waren laag gespannen hoor :D

[..]

Om een FOKker te zijn ;(

[..]

In ieder geval veel succes met je nieuwe kerel. Wanneer zien jullie elkaar weer?
pi_106786717
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh ik dacht homo zijn :P
fokker zijn is inderdaad een stuk erger :P
Homo + FOKker stel je het eens voor ;(

quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Gewoon zwaaien en toedeloe zeggen.
De bekrompenheid :')
Er zouden namelijk op FOK! enkel autisten, Mongolen en linkse apen op zitten. De persoon was zelf een homo overigens ;(

quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

In ieder geval veel succes met je nieuwe kerel. Wanneer zien jullie elkaar weer?
Het was op msn alleen hij zei zo tot morgen dus ik houd de msn zeker in de gaten :@
pi_106788457
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Zorg dat je een leuk leven leidt en pas dan komt het allemaal van zelf.
Just do what you wanna do.
Dit dus. Als je het leuk vindt om op vakantie te gaan, moet je gaan. Zo niet, dan lekker thuis blijven. Zo is het met alles, ook met bv. uitgaan.
pi_106788924
Het is alleen advies die niet echt helpt bij het versieren denk ik zo :P .
pi_106788959
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit dus. Als je het leuk vindt om op vakantie te gaan, moet je gaan. Zo niet, dan lekker thuis blijven. Zo is het met alles, ook met bv. uitgaan.
Soms moet je eerst dingen vaker doen om er achter te komen dat het echt leuk is. (Net zoals whiskey drinken :'))
  zaterdag 14 januari 2012 @ 00:16:34 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106789104
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Om te versieren met je goed in je vel zitten, dit helpt bij beter in je vel zitten.
C'est la vie
pi_106789107
quote:
Juist wel als je goed leest.
pi_106789261
quote:
volgens mij zie jij versieren te los van allerlei andere zaken
als het echt alleen het niet onder de knie krijgen van een handeling was dan was je er met een gebruiksaanwijzing wel boven op. Want dan kon je precies doen wat iemand anders heeft gedaan die wel een relatie heeft
je weet zelf ook wel dat het zo simpel niet is en dat het veel te maken heeft met hoe je in het leven staat

niet voor niets zijn bijna alle mensen die hier posten en moeite hebben met versieren bijvoorbeeld negatief over zichzelf of onzeker
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106789399
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:14 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Soms moet je eerst dingen vaker doen om er achter te komen dat het echt leuk is. (Net zoals whiskey drinken :'))
Ja, gewoon de deur uitgaan en proberen er het beste van te maken. Wie thuis blijft zitten, zal nooit wat meemaken.
pi_106789521
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, gewoon de deur uitgaan en proberen er het beste van te maken. Wie thuis blijft zitten, zal nooit wat meemaken.
Actief bezig zijn desnoods ga eens een datingsite op of een chat :Y
pi_106790375
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef Halcon het volgende:
Afgelopen zaterdag wezen met Richard_Prf naar een karaokebar in Antwerpen geweest. Het was aardig druk, de muziek was prima en het bier vloeide rijkelijk.

In het rookgedeelte raakten we aan de praat met twee Nederlandse dames. Richard stond met een blonde dame te praten en haar vriendin stond er wat verveeld bij. Om te voorkomen dat die vriendin ging zeuren en om te zorgen dat Richard zijn gang kon gaan, die vriendin van die blonde wat beziggehouden.

Richard deed goede zaken, want de dame zat constant in zijn haar te kroelen (wel heel zijn kapsel in de war), hield zijn hand vast toen ze samen drinken gingen halen en hij kreeg een kusje. Telefoonnummer heeft hij uiteraard ook gehosseld.
Wingman ^O^!

Maar serieus, ik sta er soms ook van te kijken hoe mensen opeens kunnen omslaan op dat gebied. Een vriend van me die in de 6e ook amper tegen een meisje durfde te praten heeft nu ook een errug knappe vriendin. En ja, het enige wat er echt is veranderd is zijn instelling, dus het kan zo in een jaar helemaal omslaan.
pi_106793310
Volgens mij heb ik een heuse identiteits crisis, voor mijn part hou ik op te bestaan, heb er geen zin meer in, ben niet blij met mijn leven ergo mijn identiteit. Het aanpakken? Hoe? Met tegenzin dingen gaan ondernemen zodat ik erachter kom en bevestiging krijg dat ik alles met tegenzin doe?

Mijn gevoel hierin moet eerst veranderen voordat ik houvast kan krijgen dat de wereld mij wel iets te bieden heeft, het idee van ''met tegenzin'' iets doen moet eerst veranderen voordat ik bevestiging kan krijgen dat de wereld er wel toe doet... Ik moet dus met ''zin'' iets ondernemen, zodat ik mezelf een identiteit kan aanmeten wat naar mijn mening de stabiele basis van jezelf is... zonder die basis ben je (denk ik) een fragiel persoon. Maar met die basis kan je altijd terugvallen op je passies waaruit jij een stuk levenslust kan halen. Maar hey, ik heb die basis niet, het levenslust kan ik nergens uitputten en ik kan dus ook niks met ''zin'' beginnen... Mijn gevoel van niet levenslustig kan ik dus niet door middel van passies veranderen in wel levenslustig... en mijn gevoel kan ook niet uit zichzelf veranderen.
Rustig aan.
pi_106799719
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij heb ik een heuse identiteits crisis, voor mijn part hou ik op te bestaan, heb er geen zin meer in, ben niet blij met mijn leven ergo mijn identiteit. Het aanpakken? Hoe? Met tegenzin dingen gaan ondernemen zodat ik erachter kom en bevestiging krijg dat ik alles met tegenzin doe?

Mijn gevoel hierin moet eerst veranderen voordat ik houvast kan krijgen dat de wereld mij wel iets te bieden heeft, het idee van ''met tegenzin'' iets doen moet eerst veranderen voordat ik bevestiging kan krijgen dat de wereld er wel toe doet... Ik moet dus met ''zin'' iets ondernemen, zodat ik mezelf een identiteit kan aanmeten wat naar mijn mening de stabiele basis van jezelf is... zonder die basis ben je (denk ik) een fragiel persoon. Maar met die basis kan je altijd terugvallen op je passies waaruit jij een stuk levenslust kan halen. Maar hey, ik heb die basis niet, het levenslust kan ik nergens uitputten en ik kan dus ook niks met ''zin'' beginnen... Mijn gevoel van niet levenslustig kan ik dus niet door middel van passies veranderen in wel levenslustig... en mijn gevoel kan ook niet uit zichzelf veranderen.
Een kip-en-ei probleem. Alles ontstaat in wisselwerking. Mensen houden van aandacht. Dat kun je ze altijd geven en dan krijg je vast wel iets terug. Wat je terugkrijgt moet je maar afwachten.

quote:
When the music is playing, that's when it changes and no longer do we seem like total strangers.
The view from nowhere.
pi_106800825
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
volgens mij zie jij versieren te los van allerlei andere zaken
Ja, waarom zou dat verkeerd zijn? De andere zaken zijn immers naar mijn wens.
pi_106800843
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:22 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ja, waarom zou dat verkeerd zijn? De andere zaken zijn immers naar mijn wens.
dat staat er toch?
ik ga het echt niet nog eens typen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106801003
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
dat staat er toch?
ik ga het echt niet nog eens typen
Kort samengevat staat er mijn inziens omdat het niet lukt met versieren sta je verkeerd in het leven. Ga op een andere manier in het leven staan het komt vanzelf. Wat als je nu voor je eigen niet verkeerd in het leven staat?
pi_106801057
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:29 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Kort samengevat staat er mijn inziens omdat het niet lukt met versieren sta je verkeerd in het leven. Ga op een andere manier in het leven staan het komt vanzelf. Wat als je nu voor je eigen niet verkeerd in het leven staat?
als je 100% content was zat je niet in dit topic
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 14 januari 2012 @ 14:33:16 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106801134
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:29 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dan zijn er een paar factoren die dus niet goed gaan.
Ontmoet je weinig vrouwen? Maak je nooit avances naar die vrouwen?
C'est la vie
pi_106803605
Het lukt vaak op momenten dat je er niet mee bezig bent.
pi_106803658
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het lukt vaak op momenten dat je er niet mee bezig bent.
ben jij trouwens nog met hoe-heet-ze-ook-al-weer?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106803678
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ben jij trouwens nog met hoe-heet-ze-ook-al-weer?
We hebben een tweede date gehad.
pi_106803722
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:06 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

We hebben een tweede date gehad.
Nice

en nu? ik bedoel het is allemaal even geleden toch? komt er een date 3?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106803798
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nice

en nu? ik bedoel het is allemaal even geleden toch? komt er een date 3?
Er zat best een relatief lange tijd tussen date 1 en date 2. We doen rustig aan, en de intentie voor date 3 is er zeker van beide kanten.
pi_106803943
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:10 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Er zat best een relatief lange tijd tussen date 1 en date 2. We doen rustig aan, en de intentie voor date 3 is er zeker van beide kanten.
tof! succes!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106803977
quote:

[..]

Klinkt goed :)
14 SHADES OF GREY
pi_106804487
quote:

[..]

*O* *O* *O*
pi_106804501
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
Nu jij nog met je kapster
14 SHADES OF GREY
pi_106804621
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nu jij nog met je kapster
Je hebt nou wel een grote bek, maar hoe zit dat met jezelf dan? Vertel jij eens over jouw bezigheden op liefdesgebied?
pi_106804632
pi_106804712
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je hebt nou wel een grote bek, maar hoe zit dat met jezelf dan? Vertel jij eens over jouw bezigheden op liefdesgebied?
Work in progress :')
14 SHADES OF GREY
pi_106804997
quote:

[..]

Eigenlijk is het raar dat je nu zo verdedigend reageert in plaats van te zeggen verrekt hij heeft gelijk. Je hebt er meer bij te winnen dan bij te verliezen denk ik dan.
pi_106805281
quote:

[..]

mrrrauw!
pi_106805291
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Work in progress :')
wip is goed!
pi_106805396
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

wip is goed!
Alleen momenteel niemand op het oog.
14 SHADES OF GREY
pi_106806026
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

mrrrauw!
I'm on a roll today ~O>
pi_106806575
quote:
quote:
XVI. Never be afraid to lose her

You must not fear. Fear is the love-killer. Fear is the ego-triumph that brings abject loneliness. You will face your fear. You will permit it to pass over and through you. And when your ego-fear is gone you will turn and face your lover, and only your heart will remain. You will walk away from her when she has violated your integrity, and you will let her walk when her heart is closed to you. She who can destroy you, controls you. Don’t give her that power over yourself. Love yourself before you love her.
pi_106806831
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

I'm on a roll today ~O>
lief en schattig af
pi_106806871
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

lief en schattig af
Nee hoor, morgen is het vast weer over :')
pi_106806924
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:30 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]
Op zich is het geen verkeerd advies toch?
pi_106807022
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:39 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Op zich is het geen verkeerd advies toch?
Het is waarheid als een bom en het beschrijft exact wat jij, ik en zoveel anderen hier verkeerd doen. Nu nog dat erkennen, uit het cirkeltje stappen, dingen doen die je normaal niet zou doen, jezelf ontplooien en een paar ballen kweken. Je staat op de badrand, je kijkt naar de rest die al wel uitgebreid in het water liggen te spelen, en jij durft nog niet. Spring en zwem, godsamme nog an toe! ^O^
pi_106816537
En er was toch zo'n behoefte naar een serieus topic....
pi_106816629
Ja maar eerlijk gezegd als het niet helemaal volgespamd word is het toch ook goed ?? Nu kunnen wel de mensen met serieuze vragen het topic nog terugvragen zonder dat we ineens 10 pagina's verder zijn.
pi_106816699
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb hier een halve depressie post geplaatst waar nauwelijks op gereageerd is. En helemaal niet inhoudelijk over gepraat.
Rustig aan.
pi_106816768
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]
Ik heb hier een halve depressie post geplaatst waar nauwelijks op gereageerd is. En helemaal niet inhoudelijk over gepraat.
Dat vindt ik niet vreemd niemand zal geneigd zijn om je helpen indien je vast blijft houden aan je eigen ideeën.
pi_106816871
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:

Nou zal even reageren dan maar ik weet niet goed hoe. Wat ik lees uit de eerste alinea is dat nieuwe dingen proberen toch geen zin heeft, immers, je kan er toch niet enthousiast over worden want je mist levenslust. Vicieus cirkeltje imho, hoe minder je probeert hoe minder je doet hoe lustelozer jij wordt. Vrij verlammend. Wat heb je tot nu toe geprobeerd? 'Opgeven' is mijn inziens geen optie, dan kun je het beste overal mee kappen.
Wat zouden jouw randvoorwaarden zijn?
pi_106816893
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Vergeleken met het andere topic ís dit serieus.
pi_106816965
Voor kingtoppie geldt eigenlijk wat mindere zelfmedelijden en al de tijd besteedt aan dat zelfmedelijden daadwerkelijk eens te gaan steken in versieren.
pi_106817034
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nou zal even reageren dan maar ik weet niet goed hoe. Wat ik lees uit de eerste alinea is dat nieuwe dingen proberen toch geen zin heeft, immers, je kan er toch niet enthousiast over worden want je mist levenslust. Vicieus cirkeltje imho, hoe minder je probeert hoe minder je doet hoe lustelozer jij wordt. Vrij verlammend. Wat heb je tot nu toe geprobeerd? 'Opgeven' is mijn inziens geen optie, dan kun je het beste overal mee kappen.
Wat zouden jouw randvoorwaarden zijn?
Ik vind je reactie anders wel erg goed en doeltreffend...

Het is inderdaad verlammend, ik voel me ook verlamd.. Ik weet niet zo goed wat ik moet proberen... Ik ga weer vaker sporten, dat is iets wat op de agenda staat..

Mijn randvoorwaarden...
Het moet ''bij me passen'' Het verschil met mijn ''comfort zone'' moet niet te groot zijn. Daarnaast moet het me wel een beetje interessant lijken.
Rustig aan.
pi_106817053
Denken jullie ook dat de mensen die moeite hebben met versieren misschen ook minder snel verliefd zijn/worden dan anderen. Toch een soort van kieskeuriger? Of is dat meer een excuus om het een beeje goed te praten? We hebben het zo groot gemaakt in onze hoofden dat we pas het risico van een blauwtje willen bij een potentiele liefde van het leven?
pi_106817134
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
Denken jullie ook dat de mensen die moeite hebben met versieren misschen ook minder snel verliefd zijn/worden dan anderen. Toch een soort van kieskeuriger? Of is dat meer een excuus om het een beeje goed te praten? We hebben het zo groot gemaakt in onze hoofden dat we pas het risico van een blauwtje willen bij een potentiele liefde van het leven?
Mijn ervaring is dat jongens waarvan ik weet dat ze moeite met versieren hebben juist te snel verliefd worden. Meisjes weet ik eigenlijk niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Vergeleken met het andere topic ís dit serieus.
Ja dat wel, maar ik zie niet echt nieuwe users die echt advies nodig hebben of zo. Ik denk dat dit topic na 3 delen de archieven in gaat zakken.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:53:14 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106817271
Nou, deze week geen nieuwe mensen ontmoet (behalve de kaakchirurg). Al is het wel een leuke week geweest.
Hopelijk gaat het volgende week wat beter qua mensen ontmoeten. Weer eens een keertje uit, dit keer naar een ander café dan normaal gesproken en kijken of er wat leuke mensen tussen zitten.
pi_106817293
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je depressief bent en geen motivatie hebt om er wat aan te doen en er pas wat aan zal doen als die motivatie er is, dan wordt het ook moeilijk advies geven. In het geval van een echte depressie is meestal een 'zoek professionele hulp' wel op z'n plaats. Want wat tips op een forum gaan je dan ook niet helpen.
pi_106817321
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind je reactie anders wel erg goed en doeltreffend...

Het is inderdaad verlammend, ik voel me ook verlamd.. Ik weet niet zo goed wat ik moet proberen... Ik ga weer vaker sporten, dat is iets wat op de agenda staat..

Mijn randvoorwaarden...
Het moet ''bij me passen'' Het verschil met mijn ''comfort zone'' moet niet te groot zijn. Daarnaast moet het me wel een beetje interessant lijken.
Naar meets gaan is een goed begin :)
Wat is jouw comfortzone op dit moment? Alleen vraag je nu de omgekeerde wereld he. Je omgeving moet zich nu aan jou aanpassen, terwijl dit doorgaans andersom is ;)
pi_106817367
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat jongens waarvan ik weet dat ze moeite met versieren hebben juist te snel verliefd worden. Meisjes weet ik eigenlijk niet.

[..]

Ja dat wel, maar ik zie niet echt nieuwe users die echt advies nodig hebben of zo. Ik denk dat dit topic na 3 delen de archieven in gaat zakken.
Over het eerste: Dat valt heel erg mee. Meestal is de zelfbescherming groot, ook bij mannen. Een soort van bindingsangst. Althans, als je vaker de deksel op je neus hebt gehad.

Over het tweede, dat zien we dan wel weer ;)
pi_106817368
quote:

[..]

[..]

Daar vrees ik ook een beetje voor
het is een ontzettende herhaling van zetten en niemand doet toch iets met de adviezen
maar ze blijven wel vragen waardoor dezelfde adviezen worden herhaald
daar schiet niemand wat mee op natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106817416
quote:

[..]

Of het werkelijk verliefd worden is weet ik niet, ik was vooral tot een jaar of 20 vooral behoorlijk op zoek. Een beetje positieve aandacht van een beetje leuke meid was voor mij een reden om te hopen op meer. Niet erg realistisch natuurlijk, achteraf besef ik dat prima :)

Wil overigens niet zeggen dat je ongelijk hebt, kan best zijn dat anderen wel instantly verliefd worden op alles en iedereen :)
pi_106817510
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:56 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Of het werkelijk verliefd worden is weet ik niet, ik was vooral tot een jaar of 20 vooral behoorlijk op zoek. Een beetje positieve aandacht van een beetje leuke meid was voor mij een reden om te hopen op meer. Niet erg realistisch natuurlijk, achteraf besef ik dat prima :)

Wil overigens niet zeggen dat je ongelijk hebt, kan best zijn dat anderen wel instantly verliefd worden op alles en iedereen :)
Ik kan me voorstellen dat je vooral op jouw leeftijd en ouder naar iets blijvends zoekt en niet op de eerste de beste je munten meer inzet
pi_106817556
quote:

[..]

Ware liefde noemen we dat :Y .
pi_106817572
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ware liefde noemen we dat :Y .
meen je dit?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106817586
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Naar meets gaan is een goed begin :)
Wat is jouw comfortzone op dit moment? Alleen vraag je nu de omgekeerde wereld he. Je omgeving moet zich nu aan jou aanpassen, terwijl dit doorgaans andersom is ;)
Mensen ontmoeten is niet erg ofzo, maar individueel een activiteit ondernemen die ik nog nooit alleen ondernomen heb.. Vind ik eng oid... Nouja voornamelijk dan als ik het tevens niet leuk vind, als ik iets wel leuk vind zal ik er waarschijnlijk wel ontspanning uit kunnen halen... Maar ik heb daar dus erg weinig items voor.
Rustig aan.
pi_106817627
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je vooral op jouw leeftijd en ouder naar iets blijvends zoekt en niet op de eerste de beste je munten meer inzet
Dat niet alleen, iemand kan ook gewoon aardig tegen je zijn zonder dubbele agenda en dus is een beetje positieve aandacht van een beetje leuke meid niet meer een reden om op meer te hopen. Al doende leert men blijkbaar :P
pi_106817674
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat niet alleen, iemand kan ook gewoon aardig tegen je zijn zonder dubbele agenda en dus is een beetje positieve aandacht van een beetje leuke meid niet meer een reden om op meer te hopen. Al doende leert men blijkbaar :P
Ja maar is dat een vaststaand feit of is dat zelfbescherming? ;)
pi_106817680
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
meen je dit?
Yep, tot op zekere hoogte wel.
pi_106817735
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Yep, tot op zekere hoogte wel.
je heel snel ergens instorten omdat iemand je positieve aandacht geeft is ware liefde?
dan hebben we daar toch een andere kijk op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106817829
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
je heel snel ergens instorten omdat iemand je positieve aandacht geeft is ware liefde?
dan hebben we daar toch een andere kijk op
Niet alleen omdat iemand je positieve aandacht geeft natuurlijk, je ergens vol instorten vindt ik op zich niet verkeerd. Helaas wordt dat standpunt niet gedeeld door een ieder.
pi_106817836
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja maar is dat een vaststaand feit of is dat zelfbescherming? ;)
Beide eigenlijk. Dat iemand gewoon aardig tegen je doet betekent niet altijd dat diegene meer van je wil dan gewoon alleen maar dat. Uit zelfbescherming ga ik daar dan ook niet (meer, dus) vanuit. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel kán, en de ervaring leert inmiddels dat áls het zo is, die aandacht ook wel blijft als je in eerste instantie niet meteen als een bok op de haverkist vliegt :P
pi_106817904
Ik kon vroeger ook wel snel 'verliefd' worden. En dat heb ik geweten.. 'vroeger' was zoenen zonder bijbedoelingen er niet bij. Langer dan 3 weken hield ik niet vol, dan was ik het weer zat. En daarna een relatie van 5 jaar gehad, en nu al weer bijna 2,5 jaar.
Die speciale klik is er minder snel nu
pi_106818040
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Niet alleen omdat iemand je positieve aandacht geeft natuurlijk, je ergens vol instorten vindt ik op zich niet verkeerd. Helaas wordt dat standpunt niet gedeeld door een ieder.
dat ligt er aan wat de motieven zijn

stel je ziet een gevaarlijk ongeluk en mensen redden kan betekenen dat je zelf dood gaat dan is het heel nobel dat je dat doet natuurlijk maar het verschilt wel een beetje of je dat deed omdat je suïcidaal bent of gewoon heel goed in mensen redden (als het het eerste was heb je nog steeds therapie nodig)

ergo: verliefd zijn is natuurlijk altijd een positief iets maar niet als het voort komt uit een soort wanhoop of gewoon heel graag willen
en is het dan wel echte liefde? of is het dan zoiets als verliefd via internet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106818062
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

stel je ziet een gevaarlijk ongeluk en mensen redden kan betekenen dat je zelf dood gaat dan is het heel nobel dat je dat doet natuurlijk maar het verschilt wel een beetje of je dat deed omdat je suïcidaal bent of gewoon heel goed in mensen redden (als het het eerste was heb je nog steeds therapie nodig)

ergo: verliefd zijn is natuurlijk altijd een positief iets maar niet als het voort komt uit een soort wanhoop of gewoon heel graag willen
Verliefd op de aandacht, verliefd op het verliefd zijn, verliefd op het idee dat je niet alleen bent :Y
pi_106818093
Als iemand die ik wel leuk/interessant vind mij positieve aandacht geeft moet ik wel zeggen dat dat mijn eigen gevoel aardig kan versterken. Anders ebt het een stuk sneller weg.
pi_106818190
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
Als iemand die ik wel leuk/interessant vind mij positieve aandacht geeft moet ik wel zeggen dat dat mijn eigen gevoel aardig kan versterken. Anders ebt het een stuk sneller weg.
Het is ook een bevestiging :Y
Als iedereen tegen je zegt dat je stom bent, ga je het vanzelf geloven.
Als niemand zegt dat je leuk bent, als niemand de moeite neemt om positieve aandacht te schenken, ga je ook geloven dat je stom bent. Dan hoeven die woorden niet eens uitgesproken te worden
pi_106818329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon iemand leuk vinden en die persoon graag willen ontmoeten en wel zien wat er gebeurt? Het lijkt wel bij de meeste vrouwen of dat niet bestaat. Heeft een ontmoeting dan zoveel betekenis, voor mijn niet... kan gewoon totaal onverschillig weglopen en denken jammer.
pi_106818374
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon iemand leuk vinden en die persoon graag willen ontmoeten en wel zien wat er gebeurt? Het lijkt wel bij de meeste vrouwen of dat niet bestaat. Heeft een ontmoeting dan zoveel betekenis, voor mijn niet... kan gewoon totaal onverschillig weglopen en denken jammer.
wat snap je niet?
lees even terug

want wat je nu stelt dat heb ik nergens gezegd
ik word hier ondertussen echt wel heel erg moe van
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106818428
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

'Zien wat er gebeurt' is anders dan het 'volop ergens op in storten' waar op wordt gereageerd ;)
pi_106818449
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

'Zien wat er gebeurt' is anders dan het 'volop ergens op in storten' waar op wordt gereageerd ;)
serieus, het valt me hier elke keer op: je hebt een engelen geduld! :Y
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106818458
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Het is ook een bevestiging :Y
Als iedereen tegen je zegt dat je stom bent, ga je het vanzelf geloven.
Als niemand zegt dat je leuk bent, als niemand de moeite neemt om positieve aandacht te schenken, ga je ook geloven dat je stom bent. Dan hoeven die woorden niet eens uitgesproken te worden
Klopt, en daarom is die bevestiging ook zo belangrijk. Dat je zelf door hebt dat het kan, dat het ook voor jezelf is weggelegd. Voor mijn part krijg ik pas over 10 jaar een echte relatie als ik maar zeker wist dan het er inzit. Die onzekerheid is killing en ondermijnt het zelfvertrouwen zo erg.
pi_106818497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

serieus, het valt me hier elke keer op: je hebt een engelen geduld! :Y
Via fok is makkelijk :P Ik heb deze discussies met mijn vriend ook, dan zit ik naast hem, das een stuk moeilijker :P
pi_106818521
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
Voor vrouwen is dat hetzelfde heb ik het idee, moet je bijv. maar eens online een date voorstellen... de meeste vrouwen stellen dan gelijk 'je stort je er volop in cq je bent wanhopig'.
pi_106818548
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Voor vrouwen is dat hetzelfde heb ik het idee, moet je bijv. maar eens online een date voorstellen... de meeste vrouwen stellen dan gelijk 'je stort je er volop in cq je bent wanhopig'.
fok is sowieso geen afspiegeling van de samenleving
gelukkig niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106818580
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Via fok is makkelijk :P Ik heb deze discussies met mijn vriend ook, dan zit ik naast hem, das een stuk moeilijker :P
Toch heeft ze gelijk O-)
pi_106818611
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Nou generaliseer je.
Tussen mijn ex en mijn vriend heb ik een paar dates gehad, en ik werd steeds door de man gebeld en gemaild, het was hij die na 1 date al zei, ik vind je leuk, meer dan leuk, en ik wil wat serieus. Na 1 date. Dat zie je mij niet doen als vrouw zijnde ;)
pi_106818630
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:27 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Toch heeft ze gelijk O-)
In de discussie of in mijn engelengeduld? Want in de discussie spreek ik haar niet tegen.
pi_106818788
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

In de discussie of in mijn engelengeduld? Want in de discussie spreek ik haar niet tegen.
Inderdaad. En dan blijft er maar 1 ding over waar ze gelijk in kan hebben, is't niet? O+
pi_106842371
ik schop hem ff omhoog zodat diegene die hem ff nodig hebben kunnen vinden
pi_106850463
Hmm, met mijn laatste ''scharrel'' is het contact ook een beetje doodgebloed..

Zij was op zich wel een meisje die geinteresseerd leek, maar krijg de laatste tijd alleen maar vreemde antwoorden terug met '' haha oke/ ja idd '' terug... .Blijf niet mijn best doen om een gesprek te maken..

Waarschijnlijk belt ze in de loop der komende 2 weken wel weer een keer op om af te spreken ofzo, maar buiten de keren dat zij uit zichzelf belt is er weinig gezelligheid aan. Of dit nu komt omdat ze mij ''gebruikt'' voor haar eenzame momentjes waarop ze niets te doen heeft, of omdat ze gewoon ECHT niets beters te melden heeft dan '' haha oke '' daar ben ik nog niet helemaal achter...

Is echt al lang geleden dat ik met een nieuw meisje persoonlijk contact heb gekregen. 2011 Begon mooi met een leuke meid in bed. Daar nog 2 maandjes contact mee gehad, dat is doodgebloed. Daarna dit meisje tegengekomen in de zomervakantie, maar dat ga ik ook afkappen want dat wordt een gebed zonder einde zo...

Wil echt weer eens een leuke/frisse meid tegenkomen, maar het ''lukt'' gewoon totaal niet de laatste tijd. Ben weer begonnen met fanatiek sporten, dat helpt me mentaal vaak wel om excentrieker te worden, en een beter gevoel over mezelf te geven... Hoop dat dit binnenkort zijn vruchten af gaat werpen...
pi_106852035
Als je je er aan stoort, dan heb je er sowieso niets aan. Het maakt niet uit of ze niet beter kan of niet beter wil.
  zondag 15 januari 2012 @ 23:49:32 #205
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106856350
omdat richard zei dat het waardevol was:

quote:
- hier stond een chatlog, foei! -

[ Bericht 42% gewijzigd door Crutch op 15-01-2012 23:53:10 ]
pi_106875921
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nou generaliseer je.
Tussen mijn ex en mijn vriend heb ik een paar dates gehad, en ik werd steeds door de man gebeld en gemaild, het was hij die na 1 date al zei, ik vind je leuk, meer dan leuk, en ik wil wat serieus. Na 1 date. Dat zie je mij niet doen als vrouw zijnde ;)
Je zegt precies hetzelfde als hem trouwens als ik goed lees.
Rustig aan.
pi_106875965
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je zegt precies hetzelfde als hem trouwens als ik goed lees.
?
zou zweren dat er wat anders stond
pi_106876076
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:14 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

?
zou zweren dat er wat anders stond
Hij zegt dat mannen die heel snel om dates vragen wanhopig gevonden worden, waarop jij zegt dat jij dat ook nooit zou doen als vrouw zijnde.. Dat... Komt wel redelijk overeen toch?
Rustig aan.
pi_106890393
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hij zegt dat mannen die heel snel om dates vragen wanhopig gevonden worden, waarop jij zegt dat jij dat ook nooit zou doen als vrouw zijnde.. Dat... Komt wel redelijk overeen toch?
ja en ik reageerde duidelijk op iets wat ik blijkbaar verkeerd las of dat geeft was. Dan nog is er een verschil tussen een vervolgdate en.. Meer willen :p
pi_106890812
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ja en ik reageerde duidelijk op iets wat ik blijkbaar verkeerd las of dat geeft was. Dan nog is er een verschil tussen een vervolgdate en.. Meer willen :p
Okidoki :o
Rustig aan.
pi_106895269
Hee, ik heb even een vraagje aan de mensen die hier posten.
Ikzelf zit niet met het probleem dat versieren moeilijk gaat, maar waarom vinden jullie dat wel? Is het de angst dat je afgewezen wordt? Of dat je gewoon te verlegen bent om op iemand af te stappen? Is gewoon een vraagje puur uit interesse :)
Somewhere between a mistress and commitment...
pi_106895927
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:31 schreef standbyme het volgende:
Ikzelf zit niet met het probleem dat versieren moeilijk gaat, maar waarom vinden jullie dat wel? Is het de angst dat je afgewezen wordt? Of dat je gewoon te verlegen bent om op iemand af te stappen? Is gewoon een vraagje puur uit interesse :)
Inderdaad angst om afgewezen te worden, of dat het bij anderen allemaal zo veel makkelijker lijkt te gaan..

Zelf weet ik ook wel, dat als ik eerlijk ben, het gewoon een gebrek is aan lef en assertiviteit. Als ik meer onderneem, en opener ben naar mensen, dan kom ik vast en zeker snel een leuke meid tegen.

De plekken waar ik gewerkt heb, klassen waarin ik gezeten heb, groepen waar ik mee ben omgegaan, overal had ik ( bedoel dit niet popi jopi oid ) , wel meisjes die interesse in mij hadden..

Laatste tijd leef ik echter nogal in mn eigen veilige wereldje, ontmoet weinig nieuwe mensen, en als ik op straat ga, dan word ik het liefst met rust gelaten. Met zo' n uitstraling jaag ik de meiden ook weg, en dat weet ik. Toch zit ik hier te klagen :')
Jezelf veranderen is helaas niet zo makkelijk als het lijkt...
pi_106897268
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:45 schreef EiPet het volgende:

[..]

Inderdaad angst om afgewezen te worden, of dat het bij anderen allemaal zo veel makkelijker lijkt te gaan..

Zelf weet ik ook wel, dat als ik eerlijk ben, het gewoon een gebrek is aan lef en assertiviteit. Als ik meer onderneem, en opener ben naar mensen, dan kom ik vast en zeker snel een leuke meid tegen.

De plekken waar ik gewerkt heb, klassen waarin ik gezeten heb, groepen waar ik mee ben omgegaan, overal had ik ( bedoel dit niet popi jopi oid ) , wel meisjes die interesse in mij hadden..

Laatste tijd leef ik echter nogal in mn eigen veilige wereldje, ontmoet weinig nieuwe mensen, en als ik op straat ga, dan word ik het liefst met rust gelaten. Met zo' n uitstraling jaag ik de meiden ook weg, en dat weet ik. Toch zit ik hier te klagen :')
Jezelf veranderen is helaas niet zo makkelijk als het lijkt...
Hoezo leef je de laatste tijd dan in je eigen wereld? Is het omdat je een negatieve/onzekere uistraling hebt, je je dus ook zo begint te voelen? Vindt je het moeilijk om weer een positieve/zekere houding op te pakken? En afgewezen hoort er bij (helaas). Je moet je niet zo druk maken en gewoon verder gaan, je leert immers van je fouten (blunders). :)
pi_106898148
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 00:16 schreef standbyme het volgende:

[..]

Hoezo leef je de laatste tijd dan in je eigen wereld? Is het omdat je een negatieve/onzekere uistraling hebt, je je dus ook zo begint te voelen? Vindt je het moeilijk om weer een positieve/zekere houding op te pakken? En afgewezen hoort er bij (helaas). Je moet je niet zo druk maken en gewoon verder gaan, je leert immers van je fouten (blunders). :)
Ja daar heb je gelijk in ! :)

Ik ben in mijn eigen veilige wereldje gaan leven, nadat mijn ex het uitmaakte. Dat heeft echt een beghoorlijke impact op mijn zelfvertrouwen maar ook mijn zelfbeeld gehad.

Het liefdesverdriet ging uiteinderlijk over in een soort lichte depressie. Zat bijna alleen maar binnen, had alleen nog maar energie om om te gaan met mensen die ik al kende. Nieuwe mensen waren eng, en liep ik het liefst zo snel mogelijk bij weg.

Ook nieuw werk, contacten maken op de uni, op de studentenvereniging, dit kwam allemaal op een later plan te staan, ik had vooralsnog even genoeg aan mezelf en mijn problemen. Mijzelf niet realiserende dat het zelfvertrouwen alleen maar minder zou worden door op mijn studentenkamer achter mijn laptop op fok! en youtube te gaan zitten...

Inmiddels, een jaar later, voel ik mezelf al een stuk beter. Sta sterker in mn schoenen, heb meer zelfvertrouwen, weet dat ik er mag zijn. Maar de belangrijke stappen als : nieuw werk zoeken ( bijbaan) contact zoeken met medestudenten, vaker aanwezig zijn op studentenvereniging, heb ik nog allemaal niet gemaakt. En dat soort dingen zijn toch echt noodzakelijk als ik echt een leuke meid tegen wil komen.

Heb opzich wel voldoende lol hoor, heb zelf genoeg vrienden met wie ik uit ga, maar buiten het uitgaan kom ik eigenlijk alleen maar in de sportschool en verder zit ik de meeste dagen thuis, binnen....
pi_106902567
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 00:45 schreef EiPet het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in ! :)

Ik ben in mijn eigen veilige wereldje gaan leven, nadat mijn ex het uitmaakte. Dat heeft echt een beghoorlijke impact op mijn zelfvertrouwen maar ook mijn zelfbeeld gehad.

Het liefdesverdriet ging uiteinderlijk over in een soort lichte depressie. Zat bijna alleen maar binnen, had alleen nog maar energie om om te gaan met mensen die ik al kende. Nieuwe mensen waren eng, en liep ik het liefst zo snel mogelijk bij weg.

Ook nieuw werk, contacten maken op de uni, op de studentenvereniging, dit kwam allemaal op een later plan te staan, ik had vooralsnog even genoeg aan mezelf en mijn problemen. Mijzelf niet realiserende dat het zelfvertrouwen alleen maar minder zou worden door op mijn studentenkamer achter mijn laptop op fok! en youtube te gaan zitten...

Inmiddels, een jaar later, voel ik mezelf al een stuk beter. Sta sterker in mn schoenen, heb meer zelfvertrouwen, weet dat ik er mag zijn. Maar de belangrijke stappen als : nieuw werk zoeken ( bijbaan) contact zoeken met medestudenten, vaker aanwezig zijn op studentenvereniging, heb ik nog allemaal niet gemaakt. En dat soort dingen zijn toch echt noodzakelijk als ik echt een leuke meid tegen wil komen.

Heb opzich wel voldoende lol hoor, heb zelf genoeg vrienden met wie ik uit ga, maar buiten het uitgaan kom ik eigenlijk alleen maar in de sportschool en verder zit ik de meeste dagen thuis, binnen....
Maar koppel je dus het leven in je eigen wereld aan het moeilijk/eng vinden om te versieren? Ik snap dat je het vertrouwde kwijt bent die je in een relatie had, maar ben je dan bang om weer gekwetst te worden als je weer met iemand 'bezig' bent? Neem het iniatief en ga weer lekker naar buiten, naar de sportschool, hobby's e.d. Moet uiteindelijk goed komen! :)
pi_106903049
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 00:45 schreef EiPet het volgende:

Ga gewoon veel dingen doen met als enig doel om mensen te leren kennen. Of ze nu man of vrouw zijn. Je sociaal geliefd voelen helpt heel erg bij het kweken van zelfvertrouwen. En je komt gewoon interessanter over als je iets te vertellen hebt.

Er moet iets buiten de deur zijn wat je nu nog doet maar wel graag zou doen. Zeker na een relatiebreuk is het verstandig om de comfort zones radicaal af te breken.
pi_106905742
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:31 schreef standbyme het volgende:
Ik ben zelf heel erg bang voor meisjes, op de middelbare school werd ik verliefd op een heel populair meisje, dat vond ze niet echt leuk en ze heeft me toen voor iedereen belachelijk gemaakt. Al haar vriendinnen deden rot tegen me, haar vrienden bedreigden me. Ik was altijd al een stille jongen en als dan alle meisjes zien dat een grote groep van (vrij populaire) meisjes zo doet dan vinden ze je ook maar eng en stom :)

Daarna meerdere keren ook nog vrij hard afgewezen, hoewel dat helemaal niets voorstelde bij dit verhaal :)

Ik wil nu eigenlijk wel graag een vriendin omdat ik me eenzaam voel, maar als ik heel eerlijk ben dan weet ik niet eens zeker of ik ooit nog wel een meisje dichtbij wil/kan laten komen. Ik ben hartstikke lief, maar er is toen echt flink op mijn hart getrapt.

Ook ik leef in een wereld zonder meisjes trouwens. Als je een technische studie en werk doet dan is er een grote kans dat je vrijwel nergens vrouwen tegenkomt.

Verder ben ik ook gewoon niet zo goed in sociaal zijn enzo. :)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:31:00 #218
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106907024
Het leven bestaat uit risico's nemen. Je kan iedereen bij je uit de buurt houden omdat al meisjes "gemeen zijn en op je hart gaan stampen" maar daar schiet je ook geen moer mee op. Wat op de middelbare school is gebeurd, gebeurt echt geen tweede keer volwassen vrouwen van in de 20 doen niet meer zo. Waar jij onder geleden hebt is de puberaalheid van een stel bitches. Maar je bent nu jaren verder, wijzer en volwassener, dat geldt ook voor vrouwen.
C'est la vie
pi_106907447
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:49 schreef standbyme het volgende:

[..]

Maar koppel je dus het leven in je eigen wereld aan het moeilijk/eng vinden om te versieren? Ik snap dat je het vertrouwde kwijt bent die je in een relatie had, maar ben je dan bang om weer gekwetst te worden als je weer met iemand 'bezig' bent? Neem het iniatief en ga weer lekker naar buiten, naar de sportschool, hobby's e.d. Moet uiteindelijk goed komen! :)
Het ene komt uit het ander voort.. Ik vind ergens, dat ik een meisje op dit moment niet zoveel te bieden heb. Daar vind ik mijn leven niet uitdagend genoeg voor.

Vaak merk ik, dat meiden best hoge verwachtingen van mij hebben. En ik bedoel dit dan niet arrogant, maar ik vind zelf dat ik er best goed uitzie, ik ben groot, afgetraind etc, dat hele verhaal... Mijn omgeving behandelt me met respect, meiden denken dat ik vrachtwagenladingen aan ervaring met vrouwen heb, en een super interessant leven. Het tegenovergestelde is waar vind ik. Veel meer dan naar de sportschool, af en toe de kroeg in, en in mijn eentje studeren in de ub, en op zaterdag werken, doe ik eigenlijk niet...

Ook heb ik nog maar met 1 meisje een relatie gehad, en ben ik soms best onzeker met vrouwen, al helemaal als ze er goed uitzien.

Bij mn ex ging dat ook zo, ik kwam terug van wereldreis, en ze vond me nogal interessant. Maar na een paar maanden merkte ik dat het haar tegenviel. Hoe ik was, wat ik deed, mijn ambities, de manier waarop ik mijn tijd invulde, was lang niet zo spectaculair als zij had verwacht, kortom ; ik was niet zo uitdagend als dat zij dacht dat ik was..

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:06 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ga gewoon veel dingen doen met als enig doel om mensen te leren kennen. Of ze nu man of vrouw zijn. Je sociaal geliefd voelen helpt heel erg bij het kweken van zelfvertrouwen. En je komt gewoon interessanter over als je iets te vertellen hebt.

Er moet iets buiten de deur zijn wat je nu nog doet maar wel graag zou doen. Zeker na een relatiebreuk is het verstandig om de comfort zones radicaal af te breken.
Klopt, meer open staan voor nieuwe mensen is noodzakelijk. Ik ben erg gesloten tegenover onbekende mensen, een gesprek kap ik het liefst zo gauw mogelijk af.
pi_106907633
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben zelf heel erg bang voor meisjes, op de middelbare school werd ik verliefd op een heel populair meisje, dat vond ze niet echt leuk en ze heeft me toen voor iedereen belachelijk gemaakt. Al haar vriendinnen deden rot tegen me, haar vrienden bedreigden me. Ik was altijd al een stille jongen en als dan alle meisjes zien dat een grote groep van (vrij populaire) meisjes zo doet dan vinden ze je ook maar eng en stom :)

Daarna meerdere keren ook nog vrij hard afgewezen, hoewel dat helemaal niets voorstelde bij dit verhaal :)

Ik wil nu eigenlijk wel graag een vriendin omdat ik me eenzaam voel, maar als ik heel eerlijk ben dan weet ik niet eens zeker of ik ooit nog wel een meisje dichtbij wil/kan laten komen. Ik ben hartstikke lief, maar er is toen echt flink op mijn hart getrapt.

Ook ik leef in een wereld zonder meisjes trouwens. Als je een technische studie en werk doet dan is er een grote kans dat je vrijwel nergens vrouwen tegenkomt.

Ik denk dat het ook wel een kwestie is van de juiste personen uitzoeken...

Absoluut niet lullig bedoeld hoor, maar als je zelf een wat rustige, onopvallende jongen bent, en je zoekt uitgerekend het meest populaire meisje van de school uit, dan kun je zulke dingen ( helaas ) wel verwachten...

Daarnaast zijn populaire meisjes vaak niet de aardigste, de godganse dag bezig met hun imago, vaak over de rug van anderen, vaak inderdaad jongens die je beschrijft als jezelf.
Dan val je dus waarschijnlijk op haar uiterlijk alleen, en dat is naar mijn mening niet zo handig. Want de kans is groot, dat jullie ook geen enkele interesse zullen delen, en is een move maken naar haar bij voorbaat al verspilde moeite in 99 % van de gevallen..

Er zijn heus we meiden, die ook wat rustiger en op de achtergrond zijn, en meer geinteresseerd zijn in dingen die jij ook leuk vindt. En dat hoeven dan helemaal geen types te zijn die er totaal onaantrekkelijk uitzien, maar gewoon meiden die zichzelf blijven en niet achter de horde aan lopen. Misschien is het handig om je wat meer te richten op mensen die ogenschijnlijk wat meer bij jou passen...
pi_106907889
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Absoluut niet lullig bedoeld hoor, maar als je zelf een wat rustige, onopvallende jongen bent, en je zoekt uitgerekend het meest populaire meisje van de school uit, dan kun je zulke dingen ( helaas ) wel verwachten...

Daarnaast zijn populaire meisjes vaak niet de aardigste, de godganse dag bezig met hun imago, vaak over de rug van anderen, vaak inderdaad jongens die je beschrijft als jezelf.
Dan val je dus waarschijnlijk op haar uiterlijk alleen, en dat is naar mijn mening niet zo handig. Want de kans is groot, dat jullie ook geen enkele interesse zullen delen, en is een move maken naar haar bij voorbaat al verspilde moeite in 99 % van de gevallen..
Achteraf gezien wel ja :) Mja, dat besefte ik me op de middelbare school ook al. Het is inmiddels al ruim 7 jaar geleden dat dit gebeurde :)
pi_106909277
Voor jullie:

SPOILER
:*
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_106911140
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:46 schreef EiPet het volgende:

[..]

Het ene komt uit het ander voort.. Ik vind ergens, dat ik een meisje op dit moment niet zoveel te bieden heb. Daar vind ik mijn leven niet uitdagend genoeg voor.

Vaak merk ik, dat meiden best hoge verwachtingen van mij hebben. En ik bedoel dit dan niet arrogant, maar ik vind zelf dat ik er best goed uitzie, ik ben groot, afgetraind etc, dat hele verhaal... Mijn omgeving behandelt me met respect, meiden denken dat ik vrachtwagenladingen aan ervaring met vrouwen heb, en een super interessant leven. Het tegenovergestelde is waar vind ik. Veel meer dan naar de sportschool, af en toe de kroeg in, en in mijn eentje studeren in de ub, en op zaterdag werken, doe ik eigenlijk niet...

Ook heb ik nog maar met 1 meisje een relatie gehad, en ben ik soms best onzeker met vrouwen, al helemaal als ze er goed uitzien.

Bij mn ex ging dat ook zo, ik kwam terug van wereldreis, en ze vond me nogal interessant. Maar na een paar maanden merkte ik dat het haar tegenviel. Hoe ik was, wat ik deed, mijn ambities, de manier waarop ik mijn tijd invulde, was lang niet zo spectaculair als zij had verwacht, kortom ; ik was niet zo uitdagend als dat zij dacht dat ik was..
Ik snap niet waarom je denkt dat je niks te bieden hebt en je leven niet uitdagend genoeg is. Moet er dan veel spanning, uitdaging en afwisseling in zitten voordat je wat "te bieden" hebt aan een meisje? Ben je gewoon onzeker/bang dat ze op je af knapt als je leven gewoon normaal is?
Ik kan uit je tekst opmaken dat je erg onzeker bent geworden door je relatie en dat je gewoon bang bent om weer gekwetst te worden (met de gedachte dat jouw leven nou niet spectaculair is en dat meisjes het saai beginnen te vinden of dat hun verwachtingen niet kloppen). Leef gewoon je leven, doe wat je wil en denk niet te negatief. Het komt vanzelf wel en er zijn zo veel meisjes op de wereld, blijf niet in de negatieve cirkel hangen en denken dat je een meisje niks te bieden hebt.
pi_106911379
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Je wil een relatie omdat je eenzaam bent? Dat is de gedachte die je eigenlijk moet vermijden. Meisjes kunnen echte bitches zijn, vooral op de middelbare school maar je bent nu ouder, wijzer en dat zijn die meisjes (vrouwen) nu ook. Als je ooit gekwetst bent, dan moet je jezelf erover heen zetten en gewoon lekker verder gaan met je leven.
Iedereen wordt wel eens gekwetst maar daar leer je van en dan kom je er uiteindelijk sterker en wijzer uit. Als er geen/weinig meisjes zijn op je werk moet je gewoon nieuwe hobby's zoeken en je komt vanzelf de juiste vrouwen tegen als je je open zet voor nieuwe uitdagingen en als je zelfverzekerd over komt :)
pi_106912465
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 14:40 schreef standbyme het volgende:

Je wil een relatie omdat je eenzaam bent? Dat is de gedachte die je eigenlijk moet vermijden.
Ja :) Ik voel een enorme leegte en ik denk/hoop dat een relatie dat kan opvullen.

quote:
Als je ooit gekwetst bent, dan moet je jezelf erover heen zetten en gewoon lekker verder gaan met je leven.
Iedereen wordt wel eens gekwetst maar daar leer je van en dan kom je er uiteindelijk sterker en wijzer uit.
Dat hoop ik op een dag nog te leren. Ik laat dingen moeilijk los.

quote:
Als er geen/weinig meisjes zijn op je werk moet je gewoon nieuwe hobby's zoeken en je komt vanzelf de juiste vrouwen tegen als je je open zet voor nieuwe uitdagingen en als je zelfverzekerd over komt :)
:)
pi_106924443
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:07 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja :) Ik voel een enorme leegte en ik denk/hoop dat een relatie dat kan opvullen.
Dit is wel een gevaarlijke hoor, wat mij betreft. Die ander moet je leven áánvullen, niet opvullen. Als je voor een zinvol leven afhankelijk bent van een ander, vraag je om problemen. Bovendien heeft het een benauwende werking op die ander, dat zal zeker niet meewerken.
Dat je het zo ervaart begrijp ik, been there. Maar het is wel iets waar je nodig mee aan de bak moet, in je eentje wel te verstaan. Als jij je leven leuk vind ben je ten eerste van die afhankelijkheid af, ten tweede heb je automatisch wat te vertellen en ten derde doorbreekt het de negatieve spiraal :Y Heeft bij mij ook een poos geduurd hoor, en ik ben er nog lang niet :P

quote:
Dat hoop ik op een dag nog te leren. Ik laat dingen moeilijk los.

Buzzzzz! Fout antwoord.

Je gáát het leren, zo niet vandaag dan morgen. En zo niet morgen dan de dag erna. Maar je gáát het leren *O*
pi_106932882
Tijdje getwijfeld of ik het zou posten en of het wel in dit topic thuishoort, maar toch maar wel.

Ik ben 16, en het probleem zit 'm in twee dingen.

Ten eerste, op
deze leeftijd is het uitgaan toch dé manier om mensen(meiden)
te leren kennen, maar 1) ik ben nogal kieskeurig en 2) ik durf
die eerst stap niet te zetten/ weet niet hoe een gesprek aan te knopen. Als het begin er eenmaal is merk ik ook wel dat vrouwen me wel interessant vinden om
het zo te zeggen en dan loopt het allemaal wel. Alleen op wat langere termijn kom ik, vind ik, te vaak in de friendzone, en dat is dus het tweede punt.

Hoe kan ik dat wat meer voorkomen?

Thanks for your help :)
pi_106934317
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef Tompsen het volgende:
Tijdje getwijfeld of ik het zou posten en of het wel in dit topic thuishoort, maar toch maar wel.

Ik ben 16, en het probleem zit 'm in twee dingen.

Ten eerste, op
deze leeftijd is het uitgaan toch dé manier om mensen(meiden)
te leren kennen, maar 1) ik ben nogal kieskeurig en 2) ik durf
die eerst stap niet te zetten/ weet niet hoe een gesprek aan te knopen. Als het begin er eenmaal is merk ik ook wel dat vrouwen me wel interessant vinden om
het zo te zeggen en dan loopt het allemaal wel. Alleen op wat langere termijn kom ik, vind ik, te vaak in de friendzone, en dat is dus het tweede punt.

Hoe kan ik dat wat meer voorkomen?

Thanks for your help :)
Haha ik ben ook 16 en uitgaan is idd op onze leeftijd wel dé manier om meisjes te leren kennen, maar ook door sporten e.d. leer je meisjes kennen hoor ;). Nouja, begin gewoon een gesprek met een simpele 'hoe gaat het' of vraag hoe laat het is en vanuit daar zie je wel hoe het gesprek verloopt. Als je zegt dat de meisjes je wel interessant vinden als er eenmaal een gesprek plaats vindt, dan moet dat geen probleem voor je zijn..
Je durft geen eerste stap te zetten omdat je bang bent dat meisjes het negatief opvatten of dat ze je afwijzen, maar dat gebeurt bij iedereen en je zal het maar moeten accepteren, wil je een gesprek beginnen. Er is ook niks mis met kieskeurig zijn alleen moet het niet té worden :).
Als je in de friendzone terecht komt, maak er dan gebruik van en vraag waarom ze jou net niet leuk genoeg vinden om er een relatie mee te beginnen (puur als hulpmiddel om te zien waar je nou de mist in gaat). Als je dan misschien in ziet wat je 'fout' doet kan je dat verbeteren en kom je niet meer in de friendzone terecht :Y
pi_106934673
Alsof vrouwen daar eerlijk over zouden zijn :P
Rustig aan.
pi_106934700
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Alsof vrouwen daar eerlijk over zouden zijn :P
Meeste denk ik wel ;)
pi_106934792
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:23 schreef standbyme het volgende:

[..]

Meeste denk ik wel ;)
Ik denk het niet. Ik ken dus niet veel meisjes, maar als ik meisjes die vraag stel dan geven ze aan dat ik leuk ben en dat ik een goed/lief vriendje zou zijn, maar dat ze zich gewoon niet aangetrokken voelen tot me.
pi_106934815
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:23 schreef standbyme het volgende:

[..]

Meeste denk ik wel ;)
Ik gok van niet. ''Ik vind je gewoon niet op die manier leuk, je bent wel een leuke jongen maar ik voel me niet tot je aangetrokken''
En hoe komt dat dan?
''Weet niet, ik voel gewoon niks voor je''

Op meer info zou ik echt niet rekenen.
Rustig aan.
pi_106934838
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik ken dus niet veel meisjes, maar als ik meisjes die vraag stel dan geven ze aan dat ik leuk ben en dat ik een goed/lief vriendje zou zijn, maar dat ze zich gewoon niet aangetrokken voelen tot me.
Heeft te maken met een lieve jongen zijn, ze willen helemaal niet een te lieve jongen, ze moeten werken voor hun aandacht anders boeit ze die aandacht geen fuck.
Rustig aan.
pi_106934977
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heeft te maken met een lieve jongen zijn, ze willen helemaal niet een te lieve jongen, ze moeten werken voor hun aandacht anders boeit ze die aandacht geen fuck.
Jep, sommige meisjes willen echte bad boys en niet een lief/zacht persoon. Maar heel veel andere meisjes wachten juist op een persoon die lief en aardig is, dus jullie ontmoeten of de verkeerde vrouwen of jullie zoeken op verkeerde plekken.
pi_106935200
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:30 schreef standbyme het volgende:

[..]

Jep, sommige meisjes willen echte bad boys en niet een lief/zacht persoon. Maar heel veel andere meisjes wachten juist op een persoon die lief en aardig is, dus jullie ontmoeten of de verkeerde vrouwen of jullie zoeken op verkeerde plekken.
Nee..

Vrouwen willen alleen aandacht die ze daadwerkelijk willen.. Anders is de man wanhopig naar hun aandacht en verliest hij ''waarde''

True story.
Rustig aan.
pi_106935262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee..

Vrouwen willen alleen aandacht die ze daadwerkelijk willen.. Anders is de man wanhopig naar hun aandacht en verliest hij ''waarde''

True story.
Zo zitten veel meisjes in elkaar, maar heel veel ook weer niet. Ik knap totaal af op 'bad boys' en heb liever een lieve, leuke, aardige jongen O+
pi_106935308
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:38 schreef standbyme het volgende:

[..]

Zo zitten veel meisjes in elkaar, maar heel veel ook weer niet. Ik knap totaal af op 'bad boys' en heb liever een lieve, leuke, aardige jongen O+
Ook een lieve leuke wanhopige jongen? Weet je het zeker? Zijn er geen jongens die je eerst leuk leken maar toen je ze ''beter leerde kennen'' niet meer leuk waren? Hoe kwam dat denk je?
Rustig aan.
pi_106935450
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook een lieve leuke wanhopige jongen? Weet je het zeker? Zijn er geen jongens die je eerst leuk leken maar toen je ze ''beter leerde kennen'' niet meer leuk waren? Hoe kwam dat denk je?
Wanhopig en lief is een verschillend iets. Een jongen kan lief zijn door bijv. een smsje te versturen voordat je gaat slapen ofzo, een wanhopige jongen zou er een stuk of 5 sturen.
Ik vind jongens niet zo snel leuk en word ook niet snel verliefd o.i.d.
pi_106935474
Nouja, hou plezier in het leven, :W
Rustig aan.
pi_106935504
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja, hou plezier in het leven, :W
Natuurlijk, jij ook. *;
pi_106935670
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:44 schreef standbyme het volgende:

[..]

Natuurlijk, jij ook. *;
Nee ik moet het krijgen.
Rustig aan.
pi_106940896
Wel mooi dit, een meningsverschil tussen een idealistische (ietwat naive?) 16 jarige en de al wat verbitterde (doch meer realistische) twintigers...
pi_106942936
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee ik moet het krijgen.
Dit, en wat benzin zegt, een leegte opvullen, daarvan zeggen veel mensen wel dat het fout is, maar is dat ook zo?
Door positieve aandacht in relationele zin raken mensen euforisch, vrolijk, gelukkiger.
Waarom is het slecht dat mensen exact dat zoeken, ipv te wachten tot het voorbijkomt oid?

Oh en Standbyme, lief dat je zo denkt, maar kingtoppie heeft wel in de meeste gevallen gelijk.
pi_106948920
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Volgens mij is het probleem vaak ook wel (bij mij iig, ik weet natuurlijk niet of dat bij jullie ook zo is) dat mensen het niet laten merken als ze iemand leuk vinden, terwijl meisjes het wel verwachten van jongens (misschien omdat veel jongens dat ook wél duidelijk laten merken?).
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:30:56 #245
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106952144
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Volgens mij is het probleem vaak ook wel (bij mij iig, ik weet natuurlijk niet of dat bij jullie ook zo is) dat mensen het niet laten merken als ze iemand leuk vinden, terwijl meisjes het wel verwachten van jongens (misschien omdat veel jongens dat ook wél duidelijk laten merken?).
ik en richard herkennen het nu op de 1 of andere manier. een haar zitten(op een bepaalde manier! ), reinitiate conversation, er bij staan alsof ze willen dat je iets doet ofzo, in drankje stampen, aan rietje zuigen en er gewoon alsof ze iets nodig hebben bij kijken.
dat soort dingen.

is het slim om in een wachtkamer van de psycholoog als iedereen strak voor zich uitstaart ineens te gaan roepen " wie gaat er dood als nederland 3 verdwijnt?"

[ Bericht 40% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-01-2012 15:36:17 ]
pi_106952684
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dit, en wat benzin zegt, een leegte opvullen, daarvan zeggen veel mensen wel dat het fout is, maar is dat ook zo?
Door positieve aandacht in relationele zin raken mensen euforisch, vrolijk, gelukkiger.
Waarom is het slecht dat mensen exact dat zoeken, ipv te wachten tot het voorbijkomt oid?

Oh en Standbyme, lief dat je zo denkt, maar kingtoppie heeft wel in de meeste gevallen gelijk.
Een leegte opvullen is niet fout, je wordt er gewoon gelukkig van, hoe kan dat nu fout zijn?
pi_106954426
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 14:33 schreef standbyme het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je denkt dat je niks te bieden hebt en je leven niet uitdagend genoeg is. Moet er dan veel spanning, uitdaging en afwisseling in zitten voordat je wat "te bieden" hebt aan een meisje? Ben je gewoon onzeker/bang dat ze op je af knapt als je leven gewoon normaal is?
Ik kan uit je tekst opmaken dat je erg onzeker bent geworden door je relatie en dat je gewoon bang bent om weer gekwetst te worden (met de gedachte dat jouw leven nou niet spectaculair is en dat meisjes het saai beginnen te vinden of dat hun verwachtingen niet kloppen). Leef gewoon je leven, doe wat je wil en denk niet te negatief. Het komt vanzelf wel en er zijn zo veel meisjes op de wereld, blijf niet in de negatieve cirkel hangen en denken dat je een meisje niks te bieden hebt.
Het ligt er maar net een beetje aan in welke vorm natuurlijk..

Als ik mijn ex zie, dan zie ik dat ze vaak uit eten gaat met haar vriend, en andere stelletjes. Met nog een paar stelletjes een weekendje weg, dat soort dingen..

Ik heb dat een meisje niet te bieden. Heb genoeg vrienden hoor, maar mijn vrienden zijn allemaal nogal losbollig en vrijgezel, en hebben nog helemaal geen zin in dat soort ''burgerlijke'' dingen...

De vrienden van haar nieuwe vriend zijn allemaal een beroepsopleiding gaan doen, en werken dus allemaal al. Dan baal ik toch soms wel even, wij zaten altijd maar op elkaars lip als we samen waren, nu zijn ze vaak met hele groepen stelletjes vanalles aan het ondernemen...

Dan denk ik wel eens inderdaad, wat heb ik een meisje nu te bieden
pi_106954829
Je kan ook maar beter zo arrogant als de neten zijn, is beter voor je zelfvertrouwen.
Rustig aan.
pi_106955371
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik gok van niet. ''Ik vind je gewoon niet op die manier leuk, je bent wel een leuke jongen maar ik voel me niet tot je aangetrokken''
En hoe komt dat dan?
''Weet niet, ik voel gewoon niks voor je''

Op meer info zou ik echt niet rekenen.
Maar meer info is er vaak ook niet.
pi_106955494
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:54 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Maar meer info is er vaak ook niet.
Vrouwen weten gewoon niet waar ze zich tot aangetrokken voelen is dus gewoon de conclusie.
Rustig aan.
pi_106955517
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vrouwen weten gewoon niet waar ze zich tot aangetrokken voelen is dus gewoon de conclusie.
kan jij dat altijd volledig specifiek benoemen?
pi_106955767
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:57 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

kan jij dat altijd volledig specifiek benoemen?
Waarom ik iemand wel of niet leuk vind? Zeker.
Rustig aan.
pi_106955776
:')
het is een gevoel. Nog nooit een meisje bij eerste indruk leuk gevonden?

En dat gevoel zal ik nu eenmaal nooit krijgen bij een passieve man :@
pi_106956131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom ik iemand wel of niet leuk vind? Zeker.
Ik kan ook wel beschrijven waarom ik iemand leuk vind, maar waarom dat gevoel er dan bij die persoon is en niet bij anderen die ook veel leuke eigenschappen hebben, dat is niet te omschrijven. Dat is niet uitlegbaar, ook niet aan mezelf.
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:17:37 #255
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106956165
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ik kan ook wel beschrijven waarom ik iemand leuk vind, maar waarom dat gevoel er dan bij die persoon is en niet bij anderen die ook veel leuke eigenschappen hebben, dat is niet te omschrijven. Dat is niet uitlegbaar, ook niet aan mezelf.
Herkenbaar

Maar moet je dat dan kunnen uitleggen?
pi_106956233
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:17 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Herkenbaar

Maar moet je dat dan kunnen uitleggen?
Nee hoor, vind ik niet. Het was een reactie op iets wat op de vorige pagina stond, dat vrouwen vaak vaag zijn over de redenen dat ze iemand afwijzen, maar vaak is het gevoel er 'gewoon' wel of niet.
pi_106956315
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:19 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Nee hoor, vind ik niet. Het was een reactie op iets wat op de vorige pagina stond, dat vrouwen vaak vaag zijn over de redenen dat ze iemand afwijzen, maar vaak is het gevoel er 'gewoon' wel of niet.
Ik zeg dus dat je dat gevoel aardig kunt prikkelen als man zijnde door je anders te gedragen en dat vrouwen niet van zichzelf weten welk gedrag ze aantrekkelijk vinden... Vaak is een lieve jongen gewoon niet stoer genoeg oid en denkt een vrouw: ''zo een lieverd moet iedereen kunnen krijgen'' Beetje hypocriet omdat ze zelf ook niet op hem valt... Maarja dat doet ze niet bewust.
Rustig aan.
pi_106956330
quote:
3s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Een leegte opvullen is niet fout, je wordt er gewoon gelukkig van, hoe kan dat nu fout zijn?
Ik las wel ergens dat als je een relatie gebruikt als middel tegen een depressie, dat je dat 'emotioneel afhankelijk' kan worden, en nog dieper in de put komt als het uit gaat. Maargoed, ik ben geen psycholoog.
pi_106956464
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:05 schreef Cassandra87 het volgende:
:')
het is een gevoel. Nog nooit een meisje bij eerste indruk leuk gevonden?

En dat gevoel zal ik nu eenmaal nooit krijgen bij een passieve man :@
Een passieve man? :)
pi_106956532
Dat heeft niets met lief te maken of te lief. Als ik geen relatie had zou er een fokker zijn die sporadisch in dergelijke topics post die ik direct mijn nummer zou geven. Lief en onervaren, maar erg leuk. Tsja en benzin is ook een schatje maar ik vond hem ook niet aantrekkelijk. Andersom ook niet :+ en waar dat aan ligt? Stukje passiviteit, stukje fysieke aantrekkingskracht, who knows?
pi_106956545
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Een passieve man? :)
ja
pi_106956588
En waarom ik mijn vent aantrekkelijk vind :+ ook geen idee, we verschillen als dag en nacht maar hij vult mij wel aan O+
pi_106956729
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:28 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ja
Wanneer is een man een passieve man dan?
pi_106956800
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat ze veroverd wilt worden benzin :)
Rustig aan.
pi_106956834
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:34 schreef benzin het volgende:

[..]

als hij in de pauze geen ander broodje durft te nemen, als hij niet in durft te gaan op een uitnodiging, als hij zijn excuses blijft aanbieden terwijl dat overbodig is
pi_106956906
Ik hou gewoon van een eerlijke man, recht door zee, geen blad voor zijn mond. Dat hoeft niet direct, als hij maar open staat voor wat het leven te bieden heeft
pi_106956954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hou gewoon van een eerlijke man, recht door zee, geen blad voor zijn mond. Dat hoeft niet direct, als hij maar open staat voor wat het leven te bieden heeft
Hij moet levenslustig zijn :o
Niet slecht niet slecht... Goede keus wel.
Rustig aan.
pi_106957047
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

als hij in de pauze geen ander broodje durft te nemen, als hij niet in durft te gaan op een uitnodiging, als hij zijn excuses blijft aanbieden terwijl dat overbodig is
Die excuses zijn altijd terecht, ik ben gewoon een slappe hap en ik vind het jammer als andere mensen die moeite voor me doen daar de dupe van worden :)
pi_106957291
Dat valt wel mee maar het houdt een keer op. Ik word atm continu gekwetst door mensen die dichtbij mij horen te staan bijv. Dat resulteert erin dat ik banden ga doorsnijden en niet meer achter iedereen ga aanhobbelen.
pi_106957396
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat valt wel mee maar het houdt een keer op.
Dat is misschien wel beter, ik ben niet echt een goede vriend :) In elk geval niet goed genoeg. Jij verdient beter :)
pi_106957450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is misschien wel beter, ik ben niet echt een goede vriend :) In elk geval niet goed genoeg. Jij verdient beter :)
Dikke vinger, jij bent anders dan gemiddeld persoon, als iemand anders wilt - als iemand jou wilt. Ben jij beter dan de rest.
Rustig aan.
pi_106957458
Stop daar nou eens mee slappe hap :P kom zondag gewoon langs. Ik kan onmogelijk enger zijn dan een meet in Leiden :p
pi_106957541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Stop daar nou eens mee slappe hap :P kom zondag gewoon langs. Ik kan onmogelijk enger zijn dan een meet in Leiden :p
Ik vind het ook niet zo heel eng, maar ik heb geen idee wat voor smoes ik nu weer moet bedenken voor mijn ouders.

En eigenlijk heb ik gewoon ontzettend veel aan mijn hoofd. Ik zit er een beetje doorheen op het moment en ik heb niet de energie om nog meer grote dingen op mijn bord te gooien. Ben moe :)
pi_106957579
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet zo heel eng, maar ik heb geen idee wat voor smoes ik nu weer moet bedenken voor mijn ouders.

En eigenlijk heb ik gewoon ontzettend veel aan mijn hoofd. Ik zit er een beetje doorheen op het moment en ik heb niet de energie om nog meer grote dingen op mijn bord te gooien. Ben moe :)
Ok

Je moet wel in de gaten hebben dat het je ouders geven die je belemmeren in je vrijheid.. Dat moet je niet op jezelf reflecteren door je minder te gaan voelen.
Rustig aan.
pi_106957592
quote:

[..]

als je nou eens begint met eerlijk zijn, bespaart je een hoop energie en stress.
pi_106957671
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok

Je moet wel in de gaten hebben dat het je ouders geven die je belemmeren in je vrijheid.. Dat moet je niet op jezelf reflecteren door je minder te gaan voelen.
geven?
Maar hij wordt niet belemmerd in zijn vrijheid, hij wil de perfecte zoon zijn dus speelt ie thuis toneel. Erg vermoeiend
pi_106957790
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

als je nou eens begint met eerlijk zijn, bespaart je een hoop energie en stress.
Als dat eens zou kunnen dan zou dat mijn leven al minstens tien keer makkelijker maken. En als ik dan ook nog alle dingen tegen iemand zou zeggen die nu helemaal niemand weet dan zou ik me ook stukken beter voelen.

Maar dat is een sprookje :) Het wordt er met de jaren ook niet echt makkelijker op :)

Ik ga maar even wat eten maken :)
pi_106958586
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Als dat eens zou kunnen dan zou dat mijn leven al minstens tien keer makkelijker maken. En als ik dan ook nog alle dingen tegen iemand zou zeggen die nu helemaal niemand weet dan zou ik me ook stukken beter voelen.

Maar dat is een sprookje :) Het wordt er met de jaren ook niet echt makkelijker op :)

Ik ga maar even wat eten maken :)
Het is belangrijk dat je IRL iemand hebt om hierover te praten. Ik zou je ouders toch maar in vertrouwen nemen wat dat betreft. Laat dat masker eens vallen.
pi_106958654
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is belangrijk dat je IRL iemand hebt om hierover te praten. Ik zou je ouders toch maar in vertrouwen nemen wat dat betreft. Laat dat masker eens vallen.
Ouders zijn niet meest relaxted voor dat en als je geen vriend hebt die je in vertrouwen wil nemen doe dan een vertrouwenspersoon. Misschien moet je dan even langs huisarts of zo. geen idee eigenlijk.
pi_106958741
quote:
17s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ouders zijn niet meest relaxted voor dat en als je geen vriend hebt die je in vertrouwen wil nemen doe dan een vertrouwenspersoon. Misschien moet je dan even langs huisarts of zo. geen idee eigenlijk.
Sommige ouders wel.

Maar ik denk dat de facade ophouden voor zijn ouders deel van het probleem is en dat het daarom enorm op zal luchten als hij gewoon wel eerlijk tegen ze kan zijn.
pi_106960144
quote:

[..]

"Pap, mam, ik ga zondag naar Amsterdam om daar een paar mensen te ontmoeten die ik alleen via internet ken."

Geen vraag, maar een mededeling. Dus ook niet eindigen met "Ok?". Je gaat, als jij dat wilt, punt. Je bent oud en wijs genoeg om zelf te besluiten waar je wel en niet heen gaat :Y
pi_106960850
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet echt niet hoe :) Ik weet wat mijn ouders betreft echt niet wat ik moet doen. Het voelt alsof het onmogelijk is om ze te vertellen hoe ik me voel. Ik zie dat echt niet zitten.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:03 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

"Pap, mam, ik ga zondag naar Amsterdam om daar een paar mensen te ontmoeten die ik alleen via internet ken."
Dat zouden ze niet echt accepteren. Heb Cassandra al twee keer ontmoet, maar toen had ik voor beide keren een goed doordachte leugen ontwikkeld :') :')

quote:
Geen vraag, maar een mededeling. Dus ook niet eindigen met "Ok?". Je gaat, als jij dat wilt, punt. Je bent oud en wijs genoeg om zelf te besluiten waar je wel en niet heen gaat :Y
Het zou fijn zijn als het zo werkte.
pi_106960924
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:

Maar ik denk dat de facade ophouden voor zijn ouders deel van het probleem is en dat het daarom enorm op zal luchten als hij gewoon wel eerlijk tegen ze kan zijn.
Eens, maar ik kan echt niet met ze praten.

Eigenlijk had ik jaren terug al eerlijk moeten zijn tegen ze. Ik heb nu jaren tegen ze gelogen en ik weet gewoon echt niet wat ik nu moet.
pi_106961252
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet echt niet hoe :) Ik weet wat mijn ouders betreft echt niet wat ik moet doen. Het voelt alsof het onmogelijk is om ze te vertellen hoe ik me voel. Ik zie dat echt niet zitten.

[..]

Dat zouden ze niet echt accepteren. Heb Cassandra al twee keer ontmoet, maar toen had ik voor beide keren een goed doordachte leugen ontwikkeld :') :')

[..]

Het zou fijn zijn als het zo werkte.
Zo werkt het. Met de beste bedoelingen: grow a pair :7

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik jaren terug al eerlijk moeten zijn tegen ze. Ik heb nu jaren tegen ze gelogen en ik weet gewoon echt niet wat ik nu moet.
So now you're stuck between a rock and a crazy place :P
Dus óf je blijft je ouders onzin vertellen óf je gaat met de billen bloot en vertelt ze de waarheid. En uiteindelijk denk ik dat ze dat laatste het meest zullen waarderen. En het zou je nog een hoop stress en energie kostenbesparen ook :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Bartholomeus op 18-01-2012 19:53:56 ]
pi_106961391
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zo werkt het. Met de beste bedoelingen: grow a pair :7

[..]

So now you're stuck between a rock and a crazy place :P
Dus óf je blijft je ouders onzin vertellen óf je gaat met de billen bloot en vertelt ze de waarheid. En uiteindelijk denk ik dat ze dat laatste het meest zullen waarderen. En het zou je nog een hoop stress en energie kosten ook :Y
het zou stress en energie schelen ;)
pi_106961771
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:03 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Gaat nergens over inderdaad. Gewoon mededelen dat je naar wat mensen gaat in Adam zou op zijn leeftijd genoeg moeten zijn.
pi_106961847
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Je hoeft niet meteen alles op te biechten, maar een beetje minder de perfecte zoon proberen zijn is al een begin.
pi_106962066
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

het zou stress en energie schelen ;)
Ook goeiemoggol :O

Zo beter? :P
pi_106962176
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hoeft niet meteen alles op te biechten, maar een beetje minder de perfecte zoon proberen zijn is al een begin.
Het klinkt vreemd, maar, als ik niet de perfecte zoon ben dan weet ik gewoon niet meer wie ik ben. Toneel spelen is waarom ik doe wat ik doe :)

Maar ben vooral bang voor de gevolgen. Wat als ik mijn ouders verdriet doe? Of als ze zich overal mee gaan bemoeien? Wat als ze niet meer van me zullen houden en niet trots meer kunnen zijn? :)

Dit is, hoe triest ook, alles wat ik ben en alles dat ik heb :)

En zelfs als ik het zou willen vertellen weet ik niet of ik het wel kan. Als het om gevoelens gaat dan vergeet ik hoe mijn stembanden werken.
pi_106962799
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Het klinkt vreemd, maar, als ik niet de perfecte zoon ben dan weet ik gewoon niet meer wie ik ben. Toneel spelen is waarom ik doe wat ik doe :)

Maar ben vooral bang voor de gevolgen. Wat als ik mijn ouders verdriet doe? Of als ze zich overal mee gaan bemoeien? Wat als ze niet meer van me zullen houden en niet trots meer kunnen zijn? :)

En zelfs als ik het zou willen vertellen weet ik niet of ik het wel kan. Als het om gevoelens gaat dan vergeet ik hoe mijn stembanden werken.
Wat zijn de gevolgen van het toneel spelen volhouden? Daar ga je op den duur aan onderdoor. Dus je kunt als het er op aan komt kiezen tussen óf nú je verliezen pakken, tot je kruin door de bagger en eruit komen als een nieuw mens, óf toneel spelen tot je er kapot aan gaat. Want de vraag is niet óf, maar wannéér je er kapot aan gaat.

Je ouders zullen in eerste instantie misschien boos worden, maar uiteindelijk ben je wel hun zoon. Als ze niet van jou kunnen houden zoals jij werkelijk bent dan zou je echt een doodenkele uitzondering zijn. Sterker nog, als je ouders beseffen dat je je al die tijd blijkbaar anders voorgedaan hebt dan je bent omdat je je door hun daartoe gedwongen voelde, zullen ze zich nog een heel poosje afvragen hoe ze al die tijd zo blind hebben kunnen zijn. Want dat zijn ze, als ze niks doorhebben :N

Als dit alles is wat je hebt, dan heb je dus niets. Ergens is dat natuurlijk niet best, maar het is ook goed nieuws. Je hebt immers ook niets te verliezen, alleen maar een hele hoop te winnen. Go for it ^O^
pi_106963612
quote:

[..]

Ik ben vooral bang wat de gevolgen zullen zijn als je hiermee doorgaat.
pi_106963899
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben vooral bang wat de gevolgen zullen zijn als je hiermee doorgaat.
Hoezo? :)

Ik blijf gewoon in mijn rol en ondertussen probeer ik positiever te worden en alles wat me overkomt aan te pakken. Als ik straks uit huis ga dan kan ik altijd nog doen wat ik zelf wil :)

Maak je geen zorgen om me joh, ik red me wel :)
pi_106964784
Bartje, je advies is top maar helaas aan dovemansoren gericht
pi_106965188
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Bartje, je advies is top maar helaas aan dovemansoren gericht
Als ik hard genoeg schreeuw zal ie het horen O+

Soms is het de galm in je gedachten die je doet herinneren aan de waarheid van de woorden die een ander tot je sprak.

[/tegeltje]
pi_106965386
Ik schreeuw al eeuwen :') maar lief geprobeerd O+
pi_106965487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
In het algemeen of tegen iemand specifiek?
14 SHADES OF GREY
pi_106965675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik durf geen sorry meer te zeggen :@

SPOILER
pi_106965938
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik durf geen sorry meer te zeggen :@

SPOILER
Je. Komt.

En geen discussie meer. Ik knoop je met je haar aan m'n trekhaak en sléép je desnoods naar Damsko }:| En denk niet dat ik het niet zal doen ~O>
pi_106967290
Ik snap het niet zo goed hoor. Wat is precies het probleem tussen jou en je ouders Benzin?
pi_106969146
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoezo? :)

Ik blijf gewoon in mijn rol en ondertussen probeer ik positiever te worden en alles wat me overkomt aan te pakken. Als ik straks uit huis ga dan kan ik altijd nog doen wat ik zelf wil :)

Maak je geen zorgen om me joh, ik red me wel :)
Door wat je eens op het forum hebt gezegd en mij hebt verteld. Maar hopelijk Zal een positievere instelling het verschil maken dan. Wanneer ben je van plan uit huis te gaan?
pi_106972082
quote:

[..]

Ik denk dat je ouders blijer voor je zijn als je ook mensen ontmoet en dingen doet die voor je leeftijd vrij normaal zijn. (Extreme dingen even buiten beschouwing) Misschien moeten je ouders even wennen, maar normale ouders gunnen je ook je eigen geluk. En het is echt waar, ouders accepteren vaak veel meer dan jij in eerste instantie denkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')