Alleen momenteel niemand op het oog.quote:
I'm on a roll todayquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef DigitalGirl het volgende:
http://heartiste.wordpress.com/the-sixteen-commandments-of-poon/
[ afbeelding ]
quote:XVI. Never be afraid to lose her
You must not fear. Fear is the love-killer. Fear is the ego-triumph that brings abject loneliness. You will face your fear. You will permit it to pass over and through you. And when your ego-fear is gone you will turn and face your lover, and only your heart will remain. You will walk away from her when she has violated your integrity, and you will let her walk when her heart is closed to you. She who can destroy you, controls you. Don’t give her that power over yourself. Love yourself before you love her.
Nee hoor, morgen is het vast weer overquote:
Het is waarheid als een bom en het beschrijft exact wat jij, ik en zoveel anderen hier verkeerd doen. Nu nog dat erkennen, uit het cirkeltje stappen, dingen doen die je normaal niet zou doen, jezelf ontplooien en een paar ballen kweken. Je staat op de badrand, je kijkt naar de rest die al wel uitgebreid in het water liggen te spelen, en jij durft nog niet. Spring en zwem, godsamme nog an toe!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op zich is het geen verkeerd advies toch?
Ik heb hier een halve depressie post geplaatst waar nauwelijks op gereageerd is. En helemaal niet inhoudelijk over gepraat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
En er was toch zo'n behoefte naar een serieus topic....
Dat vindt ik niet vreemd niemand zal geneigd zijn om je helpen indien je vast blijft houden aan je eigen ideeën.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hier een halve depressie post geplaatst waar nauwelijks op gereageerd is. En helemaal niet inhoudelijk over gepraat.
Nou zal even reageren dan maar ik weet niet goed hoe. Wat ik lees uit de eerste alinea is dat nieuwe dingen proberen toch geen zin heeft, immers, je kan er toch niet enthousiast over worden want je mist levenslust. Vicieus cirkeltje imho, hoe minder je probeert hoe minder je doet hoe lustelozer jij wordt. Vrij verlammend. Wat heb je tot nu toe geprobeerd? 'Opgeven' is mijn inziens geen optie, dan kun je het beste overal mee kappen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij heb ik een heuse identiteits crisis, voor mijn part hou ik op te bestaan, heb er geen zin meer in, ben niet blij met mijn leven ergo mijn identiteit. Het aanpakken? Hoe? Met tegenzin dingen gaan ondernemen zodat ik erachter kom en bevestiging krijg dat ik alles met tegenzin doe?
Mijn gevoel hierin moet eerst veranderen voordat ik houvast kan krijgen dat de wereld mij wel iets te bieden heeft, het idee van ''met tegenzin'' iets doen moet eerst veranderen voordat ik bevestiging kan krijgen dat de wereld er wel toe doet... Ik moet dus met ''zin'' iets ondernemen, zodat ik mezelf een identiteit kan aanmeten wat naar mijn mening de stabiele basis van jezelf is... zonder die basis ben je (denk ik) een fragiel persoon. Maar met die basis kan je altijd terugvallen op je passies waaruit jij een stuk levenslust kan halen. Maar hey, ik heb die basis niet, het levenslust kan ik nergens uitputten en ik kan dus ook niks met ''zin'' beginnen... Mijn gevoel van niet levenslustig kan ik dus niet door middel van passies veranderen in wel levenslustig... en mijn gevoel kan ook niet uit zichzelf veranderen.
Vergeleken met het andere topic ís dit serieus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
En er was toch zo'n behoefte naar een serieus topic....
Ik vind je reactie anders wel erg goed en doeltreffend...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou zal even reageren dan maar ik weet niet goed hoe. Wat ik lees uit de eerste alinea is dat nieuwe dingen proberen toch geen zin heeft, immers, je kan er toch niet enthousiast over worden want je mist levenslust. Vicieus cirkeltje imho, hoe minder je probeert hoe minder je doet hoe lustelozer jij wordt. Vrij verlammend. Wat heb je tot nu toe geprobeerd? 'Opgeven' is mijn inziens geen optie, dan kun je het beste overal mee kappen.
Wat zouden jouw randvoorwaarden zijn?
Mijn ervaring is dat jongens waarvan ik weet dat ze moeite met versieren hebben juist te snel verliefd worden. Meisjes weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
Denken jullie ook dat de mensen die moeite hebben met versieren misschen ook minder snel verliefd zijn/worden dan anderen. Toch een soort van kieskeuriger? Of is dat meer een excuus om het een beeje goed te praten? We hebben het zo groot gemaakt in onze hoofden dat we pas het risico van een blauwtje willen bij een potentiele liefde van het leven?
Ja dat wel, maar ik zie niet echt nieuwe users die echt advies nodig hebben of zo. Ik denk dat dit topic na 3 delen de archieven in gaat zakken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vergeleken met het andere topic ís dit serieus.
Als je depressief bent en geen motivatie hebt om er wat aan te doen en er pas wat aan zal doen als die motivatie er is, dan wordt het ook moeilijk advies geven. In het geval van een echte depressie is meestal een 'zoek professionele hulp' wel op z'n plaats. Want wat tips op een forum gaan je dan ook niet helpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hier een halve depressie post geplaatst waar nauwelijks op gereageerd is. En helemaal niet inhoudelijk over gepraat.
Naar meets gaan is een goed beginquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind je reactie anders wel erg goed en doeltreffend...
Het is inderdaad verlammend, ik voel me ook verlamd.. Ik weet niet zo goed wat ik moet proberen... Ik ga weer vaker sporten, dat is iets wat op de agenda staat..
Mijn randvoorwaarden...
Het moet ''bij me passen'' Het verschil met mijn ''comfort zone'' moet niet te groot zijn. Daarnaast moet het me wel een beetje interessant lijken.
Over het eerste: Dat valt heel erg mee. Meestal is de zelfbescherming groot, ook bij mannen. Een soort van bindingsangst. Althans, als je vaker de deksel op je neus hebt gehad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat jongens waarvan ik weet dat ze moeite met versieren hebben juist te snel verliefd worden. Meisjes weet ik eigenlijk niet.
[..]
Ja dat wel, maar ik zie niet echt nieuwe users die echt advies nodig hebben of zo. Ik denk dat dit topic na 3 delen de archieven in gaat zakken.
Daar vrees ik ook een beetje voorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat jongens waarvan ik weet dat ze moeite met versieren hebben juist te snel verliefd worden. Meisjes weet ik eigenlijk niet.
[..]
Ja dat wel, maar ik zie niet echt nieuwe users die echt advies nodig hebben of zo. Ik denk dat dit topic na 3 delen de archieven in gaat zakken.
Of het werkelijk verliefd worden is weet ik niet, ik was vooral tot een jaar of 20 vooral behoorlijk op zoek. Een beetje positieve aandacht van een beetje leuke meid was voor mij een reden om te hopen op meer. Niet erg realistisch natuurlijk, achteraf besef ik dat primaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je vooral op jouw leeftijd en ouder naar iets blijvends zoekt en niet op de eerste de beste je munten meer inzetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Of het werkelijk verliefd worden is weet ik niet, ik was vooral tot een jaar of 20 vooral behoorlijk op zoek. Een beetje positieve aandacht van een beetje leuke meid was voor mij een reden om te hopen op meer. Niet erg realistisch natuurlijk, achteraf besef ik dat prima
Wil overigens niet zeggen dat je ongelijk hebt, kan best zijn dat anderen wel instantly verliefd worden op alles en iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |