Zorg dat je een leuk leven leidt en pas dan komt het allemaal van zelf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk niet dat ik het gevoel van super met je zou delen. De suggesties suggereren dat het voldoende is om een grote reis te maken en dat komt het wel goed. Lijkt zo extreem allemaal.
Ik zie niet waar dat gesuggereerd word?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk niet dat ik het gevoel van super met je zou delen. De suggesties suggereren dat het voldoende is om een grote reis te maken en dat komt het wel goed. Lijkt zo extreem allemaal.
Leuk!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Die is leuk denk ik nou![]()
En het klikte ook wel volgens mij
Heel stom ik heb een paar dagjes terug een contact advertentie geplaatst en had zoiets van dit gaat nooit werken. Toch wel denk ik want hij komt wel heel leuk overquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk!
Waar heb je hem ontmoet?
Zo zie je maar weer, altijd als je het niet verwacht he.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heel stom ik heb een paar dagjes terug een contact advertentie geplaatst en had zoiets van dit gaat nooit werken. Toch wel denk ik want hij komt wel heel leuk over
Nogal ben ook wel een beetje overdonderdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, altijd als je het niet verwacht he.
Erg leuk voor je. Een contact site specifiek voor homo's, of een algemene?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heel stom ik heb een paar dagjes terug een contact advertentie geplaatst en had zoiets van dit gaat nooit werken. Toch wel denk ik want hij komt wel heel leuk over
Voor de homo... Hoezo eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg leuk voor je. Een contact site specifiek voor homo's, of een algemene?
HE! Er is niks mis met FOK!kers!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voor de homo... Hoezo eigenlijk?
Zat de hele tijd laat het geen FOKKER zijn!!!
Omdat je laatst zo'n advertentie liet zien van een gaysite en daar was je nogal negatief over.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voor de homo... Hoezo eigenlijk?
Zat de hele tijd laat het geen FOKKER zijn!!!
/care, je bent er notabene zelf eenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Er rust anders nog steeds een taboe op
Dat was gay.nl en daar heb ik ook geen account meer, Vond die site verschrikkelijk. Dit was echt van je plaatst een contactadvertentie en mensen reageren daarop en je weet eigenlijk niks van elkaar en mijn verwachtingen waren laag gespannen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je laatst zo'n advertentie liet zien van een gaysite en daar was je nogal negatief over.
Hehe, zou bizar zijn als het een FOK!ker zou zijn.
Om een FOKker te zijnquote:
Im aware of thatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
/care, je bent er notabene zelf een
oh ik dacht homo zijnquote:
Gewoon zwaaien en toedeloe zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Im aware of that![]()
Ooit een kennis zo van zit jij op FOK! * Ayumu2.0 Ja hoezo? Kennis ik wil jou niet meer zien
In ieder geval veel succes met je nieuwe kerel. Wanneer zien jullie elkaar weer?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat was gay.nl en daar heb ik ook geen account meer, Vond die site verschrikkelijk. Dit was echt van je plaatst een contactadvertentie en mensen reageren daarop en je weet eigenlijk niks van elkaar en mijn verwachtingen waren laag gespannen hoor
[..]
Om een FOKker te zijn
[..]
Im aware of that![]()
Ooit een kennis zo van zit jij op FOK! * Ayumu2.0 Ja hoezo? Kennis ik wil jou niet meer zien
Homo + FOKker stel je het eens voorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht homo zijn
fokker zijn is inderdaad een stuk erger
Er zouden namelijk op FOK! enkel autisten, Mongolen en linkse apen op zitten. De persoon was zelf een homo overigensquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon zwaaien en toedeloe zeggen.
De bekrompenheid
Het was op msn alleen hij zei zo tot morgen dus ik houd de msn zeker in de gatenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In ieder geval veel succes met je nieuwe kerel. Wanneer zien jullie elkaar weer?
Dit dus. Als je het leuk vindt om op vakantie te gaan, moet je gaan. Zo niet, dan lekker thuis blijven. Zo is het met alles, ook met bv. uitgaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorg dat je een leuk leven leidt en pas dan komt het allemaal van zelf.
Just do what you wanna do.
Soms moet je eerst dingen vaker doen om er achter te komen dat het echt leuk is. (Net zoals whiskey drinkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit dus. Als je het leuk vindt om op vakantie te gaan, moet je gaan. Zo niet, dan lekker thuis blijven. Zo is het met alles, ook met bv. uitgaan.
Om te versieren met je goed in je vel zitten, dit helpt bij beter in je vel zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is alleen advies die niet echt helpt bij het versieren denk ik zo.
Juist wel als je goed leest.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:14 schreef DigitalGirl het volgende:
volgens mij zie jij versieren te los van allerlei andere zakenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Ja, gewoon de deur uitgaan en proberen er het beste van te maken. Wie thuis blijft zitten, zal nooit wat meemaken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Soms moet je eerst dingen vaker doen om er achter te komen dat het echt leuk is. (Net zoals whiskey drinken)
Actief bezig zijn desnoods ga eens een datingsite op of een chatquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, gewoon de deur uitgaan en proberen er het beste van te maken. Wie thuis blijft zitten, zal nooit wat meemaken.
Wingmanquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef Halcon het volgende:
Afgelopen zaterdag wezen met Richard_Prf naar een karaokebar in Antwerpen geweest. Het was aardig druk, de muziek was prima en het bier vloeide rijkelijk.
In het rookgedeelte raakten we aan de praat met twee Nederlandse dames. Richard stond met een blonde dame te praten en haar vriendin stond er wat verveeld bij. Om te voorkomen dat die vriendin ging zeuren en om te zorgen dat Richard zijn gang kon gaan, die vriendin van die blonde wat beziggehouden.
Richard deed goede zaken, want de dame zat constant in zijn haar te kroelen (wel heel zijn kapsel in de war), hield zijn hand vast toen ze samen drinken gingen halen en hij kreeg een kusje. Telefoonnummer heeft hij uiteraard ook gehosseld.
Een kip-en-ei probleem. Alles ontstaat in wisselwerking. Mensen houden van aandacht. Dat kun je ze altijd geven en dan krijg je vast wel iets terug. Wat je terugkrijgt moet je maar afwachten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij heb ik een heuse identiteits crisis, voor mijn part hou ik op te bestaan, heb er geen zin meer in, ben niet blij met mijn leven ergo mijn identiteit. Het aanpakken? Hoe? Met tegenzin dingen gaan ondernemen zodat ik erachter kom en bevestiging krijg dat ik alles met tegenzin doe?
Mijn gevoel hierin moet eerst veranderen voordat ik houvast kan krijgen dat de wereld mij wel iets te bieden heeft, het idee van ''met tegenzin'' iets doen moet eerst veranderen voordat ik bevestiging kan krijgen dat de wereld er wel toe doet... Ik moet dus met ''zin'' iets ondernemen, zodat ik mezelf een identiteit kan aanmeten wat naar mijn mening de stabiele basis van jezelf is... zonder die basis ben je (denk ik) een fragiel persoon. Maar met die basis kan je altijd terugvallen op je passies waaruit jij een stuk levenslust kan halen. Maar hey, ik heb die basis niet, het levenslust kan ik nergens uitputten en ik kan dus ook niks met ''zin'' beginnen... Mijn gevoel van niet levenslustig kan ik dus niet door middel van passies veranderen in wel levenslustig... en mijn gevoel kan ook niet uit zichzelf veranderen.
quote:When the music is playing, that's when it changes and no longer do we seem like total strangers.
Ja, waarom zou dat verkeerd zijn? De andere zaken zijn immers naar mijn wens.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij zie jij versieren te los van allerlei andere zaken
dat staat er toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, waarom zou dat verkeerd zijn? De andere zaken zijn immers naar mijn wens.
Kort samengevat staat er mijn inziens omdat het niet lukt met versieren sta je verkeerd in het leven. Ga op een andere manier in het leven staan het komt vanzelf. Wat als je nu voor je eigen niet verkeerd in het leven staat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat staat er toch?
ik ga het echt niet nog eens typen
als je 100% content was zat je niet in dit topicquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kort samengevat staat er mijn inziens omdat het niet lukt met versieren sta je verkeerd in het leven. Ga op een andere manier in het leven staan het komt vanzelf. Wat als je nu voor je eigen niet verkeerd in het leven staat?
Dan zijn er een paar factoren die dus niet goed gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kort samengevat staat er mijn inziens omdat het niet lukt met versieren sta je verkeerd in het leven. Ga op een andere manier in het leven staan het komt vanzelf. Wat als je nu voor je eigen niet verkeerd in het leven staat?
ben jij trouwens nog met hoe-heet-ze-ook-al-weer?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het lukt vaak op momenten dat je er niet mee bezig bent.
We hebben een tweede date gehad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben jij trouwens nog met hoe-heet-ze-ook-al-weer?
Nicequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
We hebben een tweede date gehad.
Er zat best een relatief lange tijd tussen date 1 en date 2. We doen rustig aan, en de intentie voor date 3 is er zeker van beide kanten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nice
en nu? ik bedoel het is allemaal even geleden toch? komt er een date 3?
tof! succes!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Er zat best een relatief lange tijd tussen date 1 en date 2. We doen rustig aan, en de intentie voor date 3 is er zeker van beide kanten.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Er zat best een relatief lange tijd tussen date 1 en date 2. We doen rustig aan, en de intentie voor date 3 is er zeker van beide kanten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nu jij nog met je kapsterquote:
Je hebt nou wel een grote bek, maar hoe zit dat met jezelf dan? Vertel jij eens over jouw bezigheden op liefdesgebied?quote:
Work in progressquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt nou wel een grote bek, maar hoe zit dat met jezelf dan? Vertel jij eens over jouw bezigheden op liefdesgebied?
Eigenlijk is het raar dat je nu zo verdedigend reageert in plaats van te zeggen verrekt hij heeft gelijk. Je hebt er meer bij te winnen dan bij te verliezen denk ik dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt nou wel een grote bek, maar hoe zit dat met jezelf dan? Vertel jij eens over jouw bezigheden op liefdesgebied?
Ga je dat plaatje nu overal spammen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef DigitalGirl het volgende:
http://heartiste.wordpress.com/the-sixteen-commandments-of-poon/
[ afbeelding ]
mrrrauw!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |