Zoveel aannames, thuis blijven hoeft niet gelijk te staan aan saai en de onzekerheden schuwen hoeft niet gelijk te staan aan niet aandurven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kiezen tussen twee kwaden. Of saai thuis blijven, of alleen allerlei onzekerheden trotseren die je niet goed aandurft.
Dat was trouwens een vraag naar capstan gisteren, of hij zoiets zou durvenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, anders begon ik er niet overDe onbekende gezelschappen houden mij overigens niet zo zeer tegen, zolang het maar niet reeds bestaande kliekjes zijn. En daar vraag ik dan ook gewoon naar
Het verhaal achter die dansles is trouwens dat vroeger, in de derde klas Havo, aan het begin van het schooljaar ineens bleek dat iedereen op dansles zat, en allemaal bij dezelfde dansschool. Behalve ik, want ik wist nergens van. Op dat moment voelde ik me enorm buitengesloten, bovendien kon de rest dus iets wat ik niet kon en waar ik dus ook niet over mee kon praten. Laat staan over wat er tijdens de dansles zoal gebeurde. En nu wil ik het eindelijk wel eens kunnen. Mocht zich de gelegenheid voordoen, dan kan ik in ieder geval een leuke meid alle hoeken van de dansvloer laten zien
Maak een afspraak bij de kapper en vraag speciaal naar haar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat zelfvertrouwen een enorme bitch is![]()
En niet zeker overigens. Denk het wel, maar de laatste keer dat ik 'r getroffen heb is ook al weer een poos geleden. Helaas
Dat kun je beter tegen haar zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lotte, als je dit leest: ik vind je tof
Is dat zo raar?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Je weet al zoveel maar niet of ze single is?
Als je weet wat voor opleiding ze heeft gedaan en dergelijke een beetje wel.quote:
Dan kun je beter kiezen voor de optie waar je op lange termijn iets aan hebt en dat is optie nummer 2.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kiezen tussen twee kwaden. Of saai thuis blijven, of alleen allerlei onzekerheden trotseren die je niet goed aandurft.
[..]
Alles staat eerst in het Turks, dan Nederlands. En op nummers. Je kan ook aanwijzen. Dus echt een gesprekje komt er hier dan toevallig niet van, maar in andere Kebabzaken dus wel begrijp ik.
Daar heb je een punt inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je weet wat voor opleiding ze heeft gedaan en dergelijke een beetje wel.
Zeker als je der leuk vind.
Wel als je het zo leest, niet als je de hypothetische persoon waar ik het over had in acht neemt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zoveel aannames, thuis blijven hoeft niet gelijk te staan aan saai en de onzekerheden schuwen hoeft niet gelijk te staan aan niet aandurven.
Ze doen daar niet aan afspraken, je kunt daar zo binnen komen vallen. Nadeel daarvan is dat je dus niet kunt kiezen wie je knipt. Nou weet ik wel op welke dagen ze werkt, dus ik kan er wel naar doen. Maar blijkbaar heb ik de afgelopen paar keren net haar vrije weekend gekozen ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak een afspraak bij de kapper en vraag speciaal naar haar.Als je dat tenminste durft.
Ik weet het ik heb makkelijk praten enzulks
No shitquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat kun je beter tegen haar zeggen.
Nou, ik dénk het wel want ze heeft het nooit over een vriend ofzo, en de meeste vrouwen doen dat wel. Althans, in gesprekken over verjaardagen, vakanties, etc. Zo weet ik dat ze afgelopen zomer met vriendinnen weggeweest is. Maarja, 't zijn allemaal geen garanties natuurlijk en op de man/vrouw af vragen gaat me wat te ver eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Je weet al zoveel maar niet of ze single is?
Veelal op het werk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Op welke plekken spreek je ze aan?
Ja precies, en niet iedereen kan zich daartoe zetten al is het wel de betere optie. Dan helpt zoiets als iemand hebben om mee uit te gaan (bijvoorbeeld) wel enorm, zoals jij met Richard_prf gedaan hebt (wat ik erg tof vind btw).quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kun je beter kiezen voor de optie waar je op lange termijn iets aan hebt en dat is optie nummer 2.
Het helpt zeker, maar het is niet noodzakelijk. Heb je niemand, dan zul je alleen moeten gaan. Of thuis blijven zitten.... Maar dan komt er nooit wat van.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja precies, en niet iedereen kan zich daartoe zetten al is het wel de betere optie. Dan helpt zoiets als iemand hebben om mee uit te gaan (bijvoorbeeld) wel enorm, zoals jij met Richard_prf gedaan hebt (wat ik erg tof vind btw).
ik ga de laatste jaren in mijn eentje reizen en ik moet zeggen als je eenmaal die drempel over bent gegaan er niks mis mee is. In het buitenland ben je vaak al veel makkelijker, je komt zat mensen tegen die in een hele positieve reisstemming zijn en dus veel meer open staan voor contact. Het heeft mij iig wel positief geholpen. En het is op een manier veel makkelijker om in je eentje een mexicaanse kroeg in the middele of nowhere in te stappen dan in je eentje uit te gaan in nederland.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het helpt zeker, maar het is niet noodzakelijk. Heb je niemand, dan zul je alleen moeten gaan. Of thuis blijven zitten.... Maar dan komt er nooit wat van.
Misschien iets te direct. Maar dan is je bedoeling wel gelijk duidelijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
Als je elkaar al zo lang spreekt kan je echt wel vragen "zeg Lotte heb je eigenlijk een vriend"
Alleen op vakantie heb ik ook wel gedaan. Iedereen kent het wel. Je wilt op vakantie, maar vrienden kunnen geen vrij krijgen, hebben geen geld of je weet vantevoren dat je met bepaalde personen op vakantie veel discussie gaat krijgen... Nou, dan ga ik wel in mijn eentje. Heb tot nu toe altijd veel lol gehad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:54 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
ik ga de laatste jaren in mijn eentje reizen en ik moet zeggen als je eenmaal die drempel over bent gegaan er niks mis mee is. In het buitenland ben je vaak al veel makkelijker, je komt zat mensen tegen die in een hele positieve reisstemming zijn en dus veel meer open staan voor contact. Het heeft mij iig wel positief geholpen. En het is op een manier veel makkelijker om in je eentje een mexicaanse kroeg in the middele of nowhere in te stappen dan in je eentje uit te gaan in nederland.
Leuke vakanties, mooie dingen gezien, leuke mensen leren kennen, relaties, contacten, etc...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat heeft het je dan concreet opgeleverd Halcon?
Lol? dat staat er toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat heeft het je dan concreet opgeleverd Halcon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |