abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106741046
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Kiezen tussen twee kwaden. Of saai thuis blijven, of alleen allerlei onzekerheden trotseren die je niet goed aandurft.
Zoveel aannames, thuis blijven hoeft niet gelijk te staan aan saai en de onzekerheden schuwen hoeft niet gelijk te staan aan niet aandurven.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_106741061
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Uiteraard, anders begon ik er niet over ;) De onbekende gezelschappen houden mij overigens niet zo zeer tegen, zolang het maar niet reeds bestaande kliekjes zijn. En daar vraag ik dan ook gewoon naar :)
Het verhaal achter die dansles is trouwens dat vroeger, in de derde klas Havo, aan het begin van het schooljaar ineens bleek dat iedereen op dansles zat, en allemaal bij dezelfde dansschool. Behalve ik, want ik wist nergens van. Op dat moment voelde ik me enorm buitengesloten, bovendien kon de rest dus iets wat ik niet kon en waar ik dus ook niet over mee kon praten. Laat staan over wat er tijdens de dansles zoal gebeurde. En nu wil ik het eindelijk wel eens kunnen. Mocht zich de gelegenheid voordoen, dan kan ik in ieder geval een leuke meid alle hoeken van de dansvloer laten zien :7
Dat was trouwens een vraag naar capstan gisteren, of hij zoiets zou durven

Maar ik vind je echt megatof hoor :Y
Jij hoort niet in dit topic thuis :{w Zou niet moeten
pi_106741082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Omdat zelfvertrouwen een enorme bitch is :|W

En niet zeker overigens. Denk het wel, maar de laatste keer dat ik 'r getroffen heb is ook al weer een poos geleden. Helaas :{
Maak een afspraak bij de kapper en vraag speciaal naar haar. :) Als je dat tenminste durft.

Ik weet het ik heb makkelijk praten enzulks :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106741093
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]
Lotte, als je dit leest: ik vind je tof O+
Dat kun je beter tegen haar zeggen :P.
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:08:41 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106741201
Je weet al zoveel maar niet of ze single is?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106741254
quote:
11s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Is dat zo raar?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:10:48 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106741303
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is dat zo raar?
Als je weet wat voor opleiding ze heeft gedaan en dergelijke een beetje wel.
Zeker als je der leuk vind.
C'est la vie
pi_106741334
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kiezen tussen twee kwaden. Of saai thuis blijven, of alleen allerlei onzekerheden trotseren die je niet goed aandurft.

[..]

Alles staat eerst in het Turks, dan Nederlands. En op nummers. Je kan ook aanwijzen. Dus echt een gesprekje komt er hier dan toevallig niet van, maar in andere Kebabzaken dus wel begrijp ik.
Dan kun je beter kiezen voor de optie waar je op lange termijn iets aan hebt en dat is optie nummer 2.

Ja, hier spreken ze overal wel ietwat Nederlands. Een gesprek is in elk geval mogelijk. Grammaticaal perfect is het allemaal niet wat ze uitkramen, maar dat hoeft ook niet.
pi_106741356
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je weet wat voor opleiding ze heeft gedaan en dergelijke een beetje wel.
Zeker als je der leuk vind.
Daar heb je een punt inderdaad.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:14:17 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106741467
De shoarmaboer bij ons vroeg was een baas.
Hij heet Rally (zoals de races in de modder ja) en elke keer als ik belde of langs kwam hadden we een ellenlang gesprek over van alles en nog wat. _O_
C'est la vie
pi_106741753
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:05 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Zoveel aannames, thuis blijven hoeft niet gelijk te staan aan saai en de onzekerheden schuwen hoeft niet gelijk te staan aan niet aandurven.
Wel als je het zo leest, niet als je de hypothetische persoon waar ik het over had in acht neemt.
pi_106741820
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maak een afspraak bij de kapper en vraag speciaal naar haar. :) Als je dat tenminste durft.

Ik weet het ik heb makkelijk praten enzulks :')
Ze doen daar niet aan afspraken, je kunt daar zo binnen komen vallen. Nadeel daarvan is dat je dus niet kunt kiezen wie je knipt. Nou weet ik wel op welke dagen ze werkt, dus ik kan er wel naar doen. Maar blijkbaar heb ik de afgelopen paar keren net haar vrije weekend gekozen ofzo :)
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat kun je beter tegen haar zeggen :P.
No shit :P
quote:
11s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Nou, ik dénk het wel want ze heeft het nooit over een vriend ofzo, en de meeste vrouwen doen dat wel. Althans, in gesprekken over verjaardagen, vakanties, etc. Zo weet ik dat ze afgelopen zomer met vriendinnen weggeweest is. Maarja, 't zijn allemaal geen garanties natuurlijk en op de man/vrouw af vragen gaat me wat te ver eigenlijk :@
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106742010
Ga eind januari en vraag of ze nog valentijnsplannen heeft met haar vriend :) Heel neutraal
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:24:59 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106742059
Als je elkaar al zo lang spreekt kan je echt wel vragen "zeg Lotte heb je eigenlijk een vriend"
C'est la vie
pi_106742131
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Op welke plekken spreek je ze aan?
Veelal op het werk.

Je komt ze daar gewoon tegen, je kunt er niet omheen zeg maar. En het vlees is dan zwak he.
pi_106742149
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan kun je beter kiezen voor de optie waar je op lange termijn iets aan hebt en dat is optie nummer 2.
Ja precies, en niet iedereen kan zich daartoe zetten al is het wel de betere optie. Dan helpt zoiets als iemand hebben om mee uit te gaan (bijvoorbeeld) wel enorm, zoals jij met Richard_prf gedaan hebt (wat ik erg tof vind btw).
pi_106742434
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja precies, en niet iedereen kan zich daartoe zetten al is het wel de betere optie. Dan helpt zoiets als iemand hebben om mee uit te gaan (bijvoorbeeld) wel enorm, zoals jij met Richard_prf gedaan hebt (wat ik erg tof vind btw).
Het helpt zeker, maar het is niet noodzakelijk. Heb je niemand, dan zul je alleen moeten gaan. Of thuis blijven zitten.... Maar dan komt er nooit wat van.
pi_106744312
Tip vermijd zoiets als badoo, ik had profiel gemaakt en ik reageer niet maar daar zitten toch best rare mensen met rare reacties .
Zoek een beetje goede datingsite is mijn tip dus
pi_106752836
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het helpt zeker, maar het is niet noodzakelijk. Heb je niemand, dan zul je alleen moeten gaan. Of thuis blijven zitten.... Maar dan komt er nooit wat van.
ik ga de laatste jaren in mijn eentje reizen en ik moet zeggen als je eenmaal die drempel over bent gegaan er niks mis mee is. In het buitenland ben je vaak al veel makkelijker, je komt zat mensen tegen die in een hele positieve reisstemming zijn en dus veel meer open staan voor contact. Het heeft mij iig wel positief geholpen. En het is op een manier veel makkelijker om in je eentje een mexicaanse kroeg in the middele of nowhere in te stappen dan in je eentje uit te gaan in nederland.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_106771139
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
Als je elkaar al zo lang spreekt kan je echt wel vragen "zeg Lotte heb je eigenlijk een vriend"
Misschien iets te direct. Maar dan is je bedoeling wel gelijk duidelijk
14 SHADES OF GREY
pi_106782720
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:54 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

ik ga de laatste jaren in mijn eentje reizen en ik moet zeggen als je eenmaal die drempel over bent gegaan er niks mis mee is. In het buitenland ben je vaak al veel makkelijker, je komt zat mensen tegen die in een hele positieve reisstemming zijn en dus veel meer open staan voor contact. Het heeft mij iig wel positief geholpen. En het is op een manier veel makkelijker om in je eentje een mexicaanse kroeg in the middele of nowhere in te stappen dan in je eentje uit te gaan in nederland.
Alleen op vakantie heb ik ook wel gedaan. Iedereen kent het wel. Je wilt op vakantie, maar vrienden kunnen geen vrij krijgen, hebben geen geld of je weet vantevoren dat je met bepaalde personen op vakantie veel discussie gaat krijgen... Nou, dan ga ik wel in mijn eentje. Heb tot nu toe altijd veel lol gehad.
pi_106784423
Wat heeft het je dan concreet opgeleverd Halcon?
pi_106784513
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Leuke vakanties, mooie dingen gezien, leuke mensen leren kennen, relaties, contacten, etc...
pi_106784577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Lol? dat staat er toch?
een mooie reis? een toffe ervaring?

Ik ben ook wel eens alleen op reis geweest... Op dat moment had ik zelfs een relatie maar ik wou het gewoon eens alleen ervaren. Kijken of ik het kon (zo op jezelf aan gewezen zijn en 'gedwongen' worden om dingen te doen die je normaal niet doet zoals alleen eten en snel contact maken met andere mensen die ook reizen en zo) en ik vond het super!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106785146
Denk niet dat ik het gevoel van super met je zou delen. De suggesties suggereren dat het voldoende is om een grote reis te maken en dat komt het wel goed. Lijkt zo extreem allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')