abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106736513

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:49:13 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106736600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar zoiets schept wel zelfvertrouwen een geslaagde hosselactie
Dat zeker.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, dat zegt ook niemand natuurlijk. Maar feit is wel dat als je goed in je vel zit, een leuke avond hebt en gezellig op stap bent, je vanzelf wel een keer een leuke meid tegenkomt met wie het klikt.
Daar geloof ik ook wel in en anders zijn er nog tig andere manieren.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106736645
Nou spreek ik de vrouwen best gemakkelijk aan, alleen zijn ze altijd getrouwd....
pi_106736766
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat zeker.

En zoals Halcon zegt je moet niet uitgaan om te gaan versieren maar om een leuke tijd te hebben als je daarbij iemand versierd is dat mooi meegenomen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:53:22 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106736859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:50 schreef Manco043 het volgende:
Nou spreek ik de vrouwen best gemakkelijk aan, alleen zijn ze altijd getrouwd....
Altijd? Je moet ze ook niet aanspreken op de naschoolse opvang he, dan krijg je dat. _O-

Maar even serieus, hoezo ontmoet je alleen getrouwde vrouwen?
C'est la vie
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:54:35 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106736919
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En zoals Halcon zegt je moet niet uitgaan om te gaan versieren maar om een leuke tijd te hebben als je daarbij iemand versierd is dat mooi meegenomen.
Ik ben er nooit zo mee bezig tijdens het uitgaan.
C'est la vie
pi_106736988
quote:

[..]

En wat als je uitgaan sowieso niet leuk vindt en de enige reden om uit te gaan het versieren is?
pi_106737000
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben er nooit zo mee bezig tijdens het uitgaan.
Ik ook niet. Ik ben meestal bezig naar het optreden te kijken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106737037
quote:
5s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:55 schreef benzin het volgende:

[..]

En wat als je uitgaan sowieso niet leuk vindt en de enige reden om uit te gaan het versieren is?
Dan ben je verkeerd bezig.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:57:08 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106737066
quote:

[..]

Tsja je kan het proberen, maar of je niet teleurgesteld naar huis vertrekt is nog maar de vraag.
C'est la vie
pi_106737213
quote:

[..]

Precies. Als je jezelf de druk op legt om te moeten versieren i.p.v. er een leuke avond van te maken, zul je zien dat het dan niet lukt en dat je daardoor ook nog eens geen leuke avond hebt gehad.
pi_106737242
quote:

[..]

Dan kun je beter thuis blijven.
pi_106737252
Oeps, er was dus al een nieuwe.

quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is heel erg goed om te horen. Als je zag hoe erg hij er toen doorheen zat en dacht dat hij nooit een meisje zou versieren dan is dat heel goed nieuws. Het geeft hoop dat ik ook nog een keer ergens een vriendinnetje vandaan zou kunnen halen :')

Ik heb hem sinds hij uit de reeks verdween verder niet gevolgd, hoe komt het dat hij dit nu zo goed doet? Wat heeft hem veranderd?
Misschien dat hij dat hier zelf binnenkort kan komen vertellen. :)
pi_106737340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Als je jezelf de druk op legt om te moeten versieren i.p.v. er een leuke avond van te maken, zul je zien dat het dan niet lukt en dat je daardoor ook nog eens geen leuke avond hebt gehad.
Inderdaad, maar als uitgaan ook je ding niet is moet je dat ook niet doen. Uitgaan is heel breed voor de een is de bios uit gaan de ander de kroeg. Doe gewoon wat je leuk vindt.
14 SHADES OF GREY
pi_106737389
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan kun je beter thuis blijven.
Maar als ik de verhalen zo mag geloven is dat toch de beste plek om te versieren toch? :) Is het dan niet de moeite waard om dat toch te doen, zij het met tegenzin?
pi_106737410
quote:

[..]

Naast dat niet iedereen mensen heeft om mee uit te gaan. In je eentje kan ik me voorstellen dat het niet leuk is.
pi_106737419
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad, maar als uitgaan ook je ding niet is moet je dat ook niet doen. Uitgaan is heel breed voor de een is de bios uit gaan de ander de kroeg. Doe gewoon wat je leuk vindt.
Dat denk ik ook. Sowieso lijkt het me dat het wel van je afstraalt als je het ergens helemaal niet naar je zin hebt...
pi_106737490
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Naast dat niet iedereen mensen heeft om mee uit te gaan. In je eentje kan ik me voorstellen dat het niet leuk is.
Ik ga ook weleens alleen. De meeste van mijn vrienden zijn of getrouwd/samenwonend of wonen wat verder weg. Als ik dan bv. eens een donderdag of zondag op stap wil, valt het niet altijd mee om iemand mee te krijgen. Zo'n dagen ga ik gewoon alleen en dan vermaak ik me meestal ook wel.
pi_106737564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Sowieso lijkt het me dat het wel van je afstraalt als je het ergens helemaal niet naar je zin hebt...
Ja, en dat helpt niet als je wil versieren natuurlijk
14 SHADES OF GREY
pi_106737661
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, en dat helpt niet als je wil versieren natuurlijk
Nee, 99 van de 100 keer niet volgens mij. Plus dat je jezelf er mee kwelt. De hele avond zijn op een plek waar je niet wilt zijn en hetgeen waar je voor komt lukt niet door juist die houding...

En dan kom je iemand tegen en dan is dat wsl. iemand die houdt van uitgaan. Zit je dan mooi mee. Je hebt dan meer aan een gelijkgestemde dame.
pi_106737692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ga ook weleens alleen. De meeste van mijn vrienden zijn of getrouwd/samenwonend of wonen wat verder weg. Als ik dan bv. eens een donderdag of zondag op stap wil, valt het niet altijd mee om iemand mee te krijgen. Zo'n dagen ga ik gewoon alleen en dan vermaak ik me meestal ook wel.
Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, maar iemand als Benzin zie ik het niet naar z'n zin hebben in zijn eentje. Als je gaat met leuke mensen kan het nooit helemaal verschrikkelijk zijn.
pi_106737738
Overigens bewonderenswaardig dat jullie de zoektocht niet opgeven, hoe houden jullie dat zo vol? Heb vaak toch wel iets van fuck it totaal geen zin meer, je geeft maar krijgt er niets voor terug.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_106737794
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:

Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, maar iemand als benzin zie ik het niet naar z'n zin hebben in zijn eentje.
Dat heb je goed gezien. :)
pi_106737971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, maar iemand als Benzin zie ik het niet naar z'n zin hebben in zijn eentje. Als je gaat met leuke mensen kan het nooit helemaal verschrikkelijk zijn.
Dat klopt beide. Het is een beetje een cirkeltje he. Ga je nooit de deur uit, dan ga je die leuke mensen ook nooit tegenkomen.
pi_106738031
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens bewonderenswaardig dat jullie de zoektocht niet opgeven, hoe houden jullie dat zo vol? Heb vaak toch wel iets van fuck it totaal geen zin meer, je geeft maar krijgt er niets voor terug.
Als ik dat had gedaan had ik nu dood geweest.
14 SHADES OF GREY
pi_106738062
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar als ik de verhalen zo mag geloven is dat toch de beste plek om te versieren toch? :) Is het dan niet de moeite waard om dat toch te doen, zij het met tegenzin?
Heb je nog altijd tegenzin als je met een stel vrienden of bekenden ergens heen gaat voor de fun? Hoeft niet per se naar een kroeg te zijn, wie weet werkt er in een restaurantje wel een hele leuke serveerster :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106738164
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat klopt beide. Het is een beetje een cirkeltje he. Ga je nooit de deur uit, dan ga je die leuke mensen ook nooit tegenkomen.
Maar het is niet zo dat ik er echt niet uit wil, ik zie vooral gewoon op tegen dingen alleen moeten doen. Ik heb de afgelopen jaren zoveel dingen niet gedaan die ik graag wilde doen omdat ik het alleen moest doen :) Verschillende beurzen en conferenties enzo :)

Ik moest van de week in mijn eentje wat eten in Utrecht en ik voel me zelfs daar niet prettig bij. Ik sla liever het eten over dan om in mijn eentje ergens te gaan zitten eten. Ik heb toen pas toen ik om 12 uur thuis kwam gegeten.
pi_106738219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Heb je nog altijd tegenzin als je met een stel vrienden of bekenden ergens heen gaat voor de fun? Hoeft niet per se naar een kroeg te zijn, wie weet werkt er in een restaurantje wel een hele leuke serveerster :P
Ik heb geen vrienden en niet zo heel veel bekenden. :) Ik word nooit echt uitgenodigd voor zulke dingen.
pi_106738363
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ik dat had gedaan had ik nu dood geweest.
Hoe bedoel je?
pi_106738380
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar het is niet zo dat ik er echt niet uit wil, ik zie vooral gewoon op tegen dingen alleen moeten doen. Ik heb de afgelopen jaren zoveel dingen niet gedaan die ik graag wilde doen omdat ik het alleen moest doen :) Verschillende beurzen en conferenties enzo :)

Ik moest van de week in mijn eentje wat eten in Utrecht en ik voel me zelfs daar niet prettig bij. Ik sla liever het eten over dan om in mijn eentje ergens te gaan zitten eten. Ik heb toen pas toen ik om 12 uur thuis kwam gegeten.
Zolang je dat niet doet, ga je ook nooit mensen tegenkomen met wie je om kunt gaan. Je zit in een cirkel. Zonder kip geen ei en zonder ei geen kip.
pi_106738518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zolang je dat niet doet, ga je ook nooit mensen tegenkomen met wie je om kunt gaan. Je zit in een cirkel. Zonder kip geen ei en zonder ei geen kip.
Vind jij het niet moeilijk om in je eentje dingen te doen?

Ik heb altijd het gevoel dat ik raar aangekeken word omdat ik alleen ben. Het voelt oncomfortabel om geen andere mensen te hebben om op terug te vallen en als je het niet voor elkaar krijgt aanspraak te vinden dan heb je een hele eenzame (mid)dag.

Hoe ga jij ermee om als je dingen alleen moet doen?
pi_106738533
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Altijd? Je moet ze ook niet aanspreken op de naschoolse opvang he, dan krijg je dat. _O-

Maar even serieus, hoezo ontmoet je alleen getrouwde vrouwen?
Als ik dat wist zou het waarschijnlijk niet meer voorkomen he ;)
pi_106738599
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:16 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Zoals ik het zeg. Als ik dat soort tegenslagen mijzelf was blijven aantrekken dan had ik er aan onderdoor gegaan en zelfmoord gepleegd.
14 SHADES OF GREY
pi_106738630
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb altijd het gevoel dat ik raar aangekeken word omdat ik alleen ben. Het voelt oncomfortabel om geen andere mensen te hebben om op terug te vallen en als je het niet voor elkaar krijgt aanspraak te vinden dan heb je een hele eenzame (mid)dag.

Nee, ik vind dat niet moeilijk. Als ik iets wil eten, dan ga ik iets eten, desnoods alleen. Wil ik uit en er gaat niemand mee, dan ga ik desnoods in mijn eentje, Dat vind ik leuker dan de hele avond met tegenzin thuis computeren of tv kijken.

Mensen zijn echt niet constant bezig met het spotten van mensen die in hun eentje op stap zijn. Er gaan wel meer mensen in hun eentje op stap. Sommige mensen altijd, sommige mensen soms.
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:23:57 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106738858
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef Manco043 het volgende:

[..]

Als ik dat wist zou het waarschijnlijk niet meer voorkomen he ;)
Op welke plekken spreek je ze aan?
C'est la vie
pi_106738958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb geen vrienden en niet zo heel veel bekenden. :) Ik word nooit echt uitgenodigd voor zulke dingen.
En zelf mensen uitnodigen?
pi_106739057
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En zelf mensen uitnodigen?
Dat moet je ook maar durven ik heb een beetje hetzelfde als Benzin. Mensen bij mij thuis uitnodigen vind ik ook best moeilijk. Soms vind ik het zelfs prettiger om naar andere te gaan. Mijn huis is een plaats waar ik mijzelf veilig voel en daar wil ik niet altijd andere over de vloer.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:27:18 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106739059
quote:

[..]

Het is alsnog beter dan niks he.
C'est la vie
pi_106739129
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is alsnog beter dan niks he.
Ja, zo denk ik er ook over. Als je zin hebt om uit te gaan kun je ook natuurlijk de hele avond spenderen aan TV kijken, maar dan ga ik liever iets doen waar ik zin in heb. Desnoods alleen.
pi_106739133
quote:

[..]

Hangt er vanaf wat je alleen doet. Als je dingen doet die normaal gesproken met meerdere personen, met vrienden, gedaan worden, dan zal je je sneller oncomfortabel voelen door de vergelijking met anderen. Als jij nou begint met eerst jezelf ontplooien en zien dat je meer kan dan je denkt, bijvoorbeeld door een bijbaan en meer in situaties komen waar contact met mensen vereist is. Dan zal je zien dat je het in je hoofd allemaal veel groter en onoverkomelijker maakt dan het werkelijk is. Activiteiten die je doen groeien als persoon en zo ook je eigenwaarde. Des noods een of andere cursus fotografie, als je dat beter zou willen kunnen. Gewoon voor jezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 12-01-2012 21:36:02 ]
pi_106739484
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, zo denk ik er ook over. Als je zin hebt om uit te gaan kun je ook natuurlijk de hele avond spenderen aan TV kijken, maar dan ga ik liever iets doen waar ik zin in heb. Desnoods alleen.
Klopt natuurlijk.
Maar TV kijken is een veilig alternatief, en voor velen minstens zo leuk. Waarom iets doen wat moeilijk en eng is, als het niet hoeft? Op de lange termijn heb je daar natuurlijk geen ruk aan, maar op de korte termijn zullen veel mensen met sociale problemen daar toch voor blijven kiezen. Het duurt te lang voordat de moeilijke situaties lonend worden, helemaal als je niemand hebt waar je op terug kan vallen.
pi_106739497
Benzin: zou het niet wat voor jou zijn om als bijbaantje in een restaurantje of cafeetje te gaan werken? Heb ik in het verleden ook gedaan, toen ik nog op de Havo zat, en het heeft mij wel geholpen denk ik :)
pi_106739689
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk.
Maar TV kijken is een veilig alternatief, en voor velen minstens zo leuk. Waarom iets doen wat moeilijk en eng is, als het niet hoeft? Op de lange termijn heb je daar natuurlijk geen ruk aan, maar op de korte termijn zullen veel mensen met sociale problemen daar toch voor blijven kiezen. Het duurt te lang voordat de moeilijke situaties lonend worden, helemaal als je niemand hebt waar je op terug kan vallen.
Als een avond TV kijken is wat je wilt, dan moet je dat doen. Ga je echter liever de deur uit, maar beperk je jezelf tot TV kijken, dan kwel je jezelf. Heb ik weinig zin om uit te gaan en/of komt er iets op TV wat ik absoluut wil zien, dan blijf ik ook gewoon thuis om tv te kijken. Persoonlijk kan ik me echter nauwelijks voorstellen dat het leuk is om week in, week uit 7 dagen per week thuis te zitten.
pi_106739807
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef benzin het volgende:

[..]

kwam je nog de 22e?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106739808
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als een avond TV kijken is wat je wilt, dan moet je dat doen. Ga je echter liever de deur uit, maar beperk je jezelf tot TV kijken, dan kwel je jezelf. Heb ik weinig zin om uit te gaan en/of komt er iets op TV wat ik absoluut wil zien, dan blijf ik ook gewoon thuis om tv te kijken. Persoonlijk kan ik me echter nauwelijks voorstellen dat het leuk is om week in, week uit 7 dagen per week thuis te zitten.
Dat is het ook niet, en dat is ook waarom de meesten hier uit die cirkel willen :)
pi_106739815
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Klopt natuurlijk.
Maar TV kijken is een veilig alternatief, en voor velen minstens zo leuk.
Inderdaad waar zijn die vrouwelijke tv kijkers?
pi_106739869
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat is het ook niet, en dat is ook waarom de meesten hier uit die cirkel willen :)
Maar ze doen er vervolgens niets aan en komen met allerlei "smoesjes" aanzetten. Het is vrij simpel. Ga af en toe de deur uit of leer er mee leven dat je dat toch niet doet en zie je thuis te vermaken.
pi_106739870
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

kwam je nog de 22e?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas maar op benzin, zometeen gaat ze nog je nummer vragen :Y)
pi_106739921
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ze hosselt je ik zweer je dat heeft ze ook met mij gedaan :D
14 SHADES OF GREY
pi_106739990
Overigens herken ik het wel, niet prettig voelen om alleen te eten. Ik eet meestal lopend, of in de trein
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik vraag geen nummers aan fokkers! :{w
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')