abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106740019
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ze hosselt je ik zweer je dat heeft ze ook met mij gedaan :D
Ik heb iets meer als 2 jaar geleden met succes gehosseld *O*
pi_106740066
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik heb jou iets meer als 2 jaar geleden met succes gehosseld *O*
O-)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106740068
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens herken ik het wel, niet prettig voelen om alleen te eten. Ik eet meestal lopend, of in de trein

[..]

Ik vraag geen nummers aan fokkers! :{w
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind er niks ergens aan. Als ik honger heb en geen zin om te koken, ga ik even naar de grillroom. Dan kan ik direct en snel eten. Stuk sneller dan eerst Jan en allemaal bellen om te vragen of ze zin hebben om met mij shoarma te gaan eten.
pi_106740173
Mar ik vind er wel een verschil in zitten of je alleen een snelle hap haalt of alleen in een restaurant zit
pi_106740197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind er niks ergens aan. Als ik honger heb en geen zin om te koken, ga ik even naar de grillroom. Dan kan ik direct en snel eten. Stuk sneller dan eerst Jan en allemaal bellen om te vragen of ze zin hebben om met mij shoarma te gaan eten.
Nou dat dus. In mijn studietijd ging ik ook wel eens alleen naar de pizzaria ofzo als het zo uitkwam. Mooie vent was dat, die pizzaboer. Kwam uit Egypte, sprak gebroken Duits met en gebroken Nederlands door elkaar, we verstonden van elkaar de helft niet, en toch was het altijd lachen O+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106740239
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat is het ook niet, en dat is ook waarom de meesten hier uit die cirkel willen :)
En dat wordt moeilijk zonder vrienden, als je ten minste niet graag alleen dingen doet.
pi_106740277
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nou dat dus. In mijn studietijd ging ik ook wel eens alleen naar de pizzaria ofzo als het zo uitkwam. Mooie vent was dat, die pizzaboer. Kwam uit Egypte, sprak gebroken Duits met en gebroken Nederlands door elkaar, we verstonden van elkaar de helft niet, en toch was het altijd lachen O+
Als ik naar school moet eet ik altijd bij julia's in mijn eentje ;)
pi_106740299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

kwam je nog de 22e?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benzin, durf te leven en risico's te nemen.
pi_106740309
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Precies. Daar aan de bar zitten, beetje ouwehoeren, er zitten ook altijd wel andere mensen in hun eentje te eten... Helemaal geen problemen mee.
pi_106740323
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Benzin, durf te leven en risico's te nemen.
Wie zichzelf spaart, ontvangt nooit rente.
pi_106740478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat wordt moeilijk zonder vrienden, als je ten minste niet graag alleen dingen doet.
Uiteraard, daarom heet het ook een cirkel :D En daar blijf je dus ook in hangen als je niks doet. Dat is dus ook de reden dat ik als ik verhuisd ben van alles van plan ben. Nu gaat dat nog niet omdat ik nu veel te veel tijd kwijt ben aan reizen. Dus! Verhuizen, en dan van alles en nog wat *O*
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:53:35 #62
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106740494
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Daar aan de bar zitten, beetje ouwehoeren, er zitten ook altijd wel andere mensen in hun eentje te eten... Helemaal geen problemen mee.
Vooral bij kebabzaken, altijd wel aardige mensen daar, gewoon een beetje lullen over van alles en niets, ook vriendelijk terug
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106740540
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Vooral bij kebabzaken, altijd wel aardige mensen daar, gewoon een beetje lullen over van alles en niets, ook vriendelijk terug
Bij kebabzaken ook inderdaad. Hier bij grillrooms ook wel. Die mensen staan daar toch de hele dag kebab te schrapen, dus altijd wel in voor een praatje.
pi_106740552
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Uiteraard, daarom heet het ook een cirkel :D En daar blijf je dus ook in hangen als je niks doet. Dat is dus ook de reden dat ik als ik verhuisd ben van alles van plan ben. Nu gaat dat nog niet omdat ik nu veel te veel tijd kwijt ben aan reizen. Dus! Verhuizen, en dan van alles en nog wat *O*
Previes, en dat bedoelde ik met mijn lange en korte termijn verhaal. Op de korte termijn is het lonend om veilig thuis te blijven en geen risico's te nemen, op de lange niet. Dat maakt het zo lastig en inderdaad een vicieuze cirkel.
pi_106740590
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Previes, en dat bedoelde ik met mijn lange en korte termijn verhaal. Op de korte termijn is het lonend om veilig thuis te blijven en geen risico's te nemen, op de lange niet. Dat maakt het zo lastig en inderdaad een vicieuze cirkel.
Zelfs op korte termijn is het niet lonend. Je voelt je niet beter na een avondje met tegenzin thuis zitten.
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:56:12 #66
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106740603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bij kebabzaken ook inderdaad. Hier bij grillrooms ook wel. Die mensen staan daar toch de hele dag kebab te schrapen, dus altijd wel in voor een praatje.
En praten met de kapper/kapster natuurlijk, gewoon beginnen met wat bullshit over het weer/ nieuwjaar enzo
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106740610
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik tref daar tot nu toe altijd mensen die nauwelijks Nederlands kunnen, helaas.
pi_106740627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik tref daar altijd mensen die nauwelijks Nederlands kunnen, helaas.
Je moet ook niet met de eigenaar praten..
:P
pi_106740670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik tref daar tot nu toe altijd mensen die nauwelijks Nederlands kunnen, helaas.
Apart. Meestal spreken ze toch genoeg Nederlands om een bestelling op te kunnen nemen,.
pi_106740693
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

En praten met de kapper/kapster natuurlijk, gewoon beginnen met wat bullshit over het weer/ nieuwjaar enzo
Met kapsters heb ik niet veel. Meestal van die (veel te) dikke wijven met een pseudo-hip kapsel. :r
pi_106740754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zelfs op korte termijn is het niet lonend. Je voelt je niet beter na een avondje met tegenzin thuis zitten.
Kiezen tussen twee kwaden. Of saai thuis blijven, of alleen allerlei onzekerheden trotseren die je niet goed aandurft.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Apart. Meestal spreken ze toch genoeg Nederlands om een bestelling op te kunnen nemen,.
Alles staat eerst in het Turks, dan Nederlands. En op nummers. Je kan ook aanwijzen. Dus echt een gesprekje komt er hier dan toevallig niet van, maar in andere Kebabzaken dus wel begrijp ik.
pi_106740860
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Meer heb ik die lui toch niet te vertellen :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106740886
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met kapsters heb ik niet veel. Meestal van die (veel te) dikke wijven met een pseudo-hip kapsel. :r
Hoh, mijn kapster is tof O+ Buiten dat ze qua uiterlijk helemaal mijn type is, is ze ook nog eens niet de eerste de beste standaard domme knipmuts. Ze heeft VMBO gedaan, en daarna de kappersopleiding. Nou, toen leek een HBO studie logopedie 'r wel wat, en ze gaat als een speer :Y Haar collega's zijn binnen het kwartier klaar met mijn postzegel, zij heeft minimaal 25 minuten nodig want de helft van de tijd zitten we gewoon te kleppen over van alles en nog wat O+
Lotte, als je dit leest: ik vind je tof O+
pi_106740931
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Hoh, mijn kapster is tof O+ Buiten dat ze qua uiterlijk helemaal mijn type is, is ze ook nog eens niet de eerste de beste standaard domme knipmuts. Ze heeft VMBO gedaan, en daarna de kappersopleiding. Nou, toen leek een HBO studie logopedie 'r wel wat, en ze gaat als een speer :Y Haar collega's zijn binnen het kwartier klaar met mijn postzegel, zij heeft minimaal 25 minuten nodig want de helft van de tijd zitten we gewoon te kleppen over van alles en nog wat O+
Lotte, als je dit leest: ik vind je tof O+
Is ze single? Zo ja waarom heb je haar nog niet mee gevraagd?
14 SHADES OF GREY
pi_106741021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is ze single? Zo ja waarom heb je haar nog niet mee gevraagd?
Omdat zelfvertrouwen een enorme bitch is :|W

En niet zeker overigens. Denk het wel, maar de laatste keer dat ik 'r getroffen heb is ook al weer een poos geleden. Helaas :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')