Ik heb iets meer als 2 jaar geleden met succes gehosseldquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze hosselt je ik zweer je dat heeft ze ook met mij gedaan
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb jou iets meer als 2 jaar geleden met succes gehosseld
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens herken ik het wel, niet prettig voelen om alleen te eten. Ik eet meestal lopend, of in de trein
[..]
Ik vraag geen nummers aan fokkers!
Ik vind er niks ergens aan. Als ik honger heb en geen zin om te koken, ga ik even naar de grillroom. Dan kan ik direct en snel eten. Stuk sneller dan eerst Jan en allemaal bellen om te vragen of ze zin hebben om met mij shoarma te gaan eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat dus. In mijn studietijd ging ik ook wel eens alleen naar de pizzaria ofzo als het zo uitkwam. Mooie vent was dat, die pizzaboer. Kwam uit Egypte, sprak gebroken Duits met en gebroken Nederlands door elkaar, we verstonden van elkaar de helft niet, en toch was het altijd lachenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind er niks ergens aan. Als ik honger heb en geen zin om te koken, ga ik even naar de grillroom. Dan kan ik direct en snel eten. Stuk sneller dan eerst Jan en allemaal bellen om te vragen of ze zin hebben om met mij shoarma te gaan eten.
En dat wordt moeilijk zonder vrienden, als je ten minste niet graag alleen dingen doet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, en dat is ook waarom de meesten hier uit die cirkel willen
Als ik naar school moet eet ik altijd bij julia's in mijn eentjequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou dat dus. In mijn studietijd ging ik ook wel eens alleen naar de pizzaria ofzo als het zo uitkwam. Mooie vent was dat, die pizzaboer. Kwam uit Egypte, sprak gebroken Duits met en gebroken Nederlands door elkaar, we verstonden van elkaar de helft niet, en toch was het altijd lachen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kwam je nog de 22e?Benzin, durf te leven en risico's te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Daar aan de bar zitten, beetje ouwehoeren, er zitten ook altijd wel andere mensen in hun eentje te eten... Helemaal geen problemen mee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou dat dus. In mijn studietijd ging ik ook wel eens alleen naar de pizzaria ofzo als het zo uitkwam. Mooie vent was dat, die pizzaboer. Kwam uit Egypte, sprak gebroken Duits met en gebroken Nederlands door elkaar, we verstonden van elkaar de helft niet, en toch was het altijd lachen
Wie zichzelf spaart, ontvangt nooit rente.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Benzin, durf te leven en risico's te nemen.
Uiteraard, daarom heet het ook een cirkelquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat wordt moeilijk zonder vrienden, als je ten minste niet graag alleen dingen doet.
Vooral bij kebabzaken, altijd wel aardige mensen daar, gewoon een beetje lullen over van alles en niets, ook vriendelijk terugquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Daar aan de bar zitten, beetje ouwehoeren, er zitten ook altijd wel andere mensen in hun eentje te eten... Helemaal geen problemen mee.
Bij kebabzaken ook inderdaad. Hier bij grillrooms ook wel. Die mensen staan daar toch de hele dag kebab te schrapen, dus altijd wel in voor een praatje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vooral bij kebabzaken, altijd wel aardige mensen daar, gewoon een beetje lullen over van alles en niets, ook vriendelijk terug
Previes, en dat bedoelde ik met mijn lange en korte termijn verhaal. Op de korte termijn is het lonend om veilig thuis te blijven en geen risico's te nemen, op de lange niet. Dat maakt het zo lastig en inderdaad een vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom heet het ook een cirkelEn daar blijf je dus ook in hangen als je niks doet. Dat is dus ook de reden dat ik als ik verhuisd ben van alles van plan ben. Nu gaat dat nog niet omdat ik nu veel te veel tijd kwijt ben aan reizen. Dus! Verhuizen, en dan van alles en nog wat
Zelfs op korte termijn is het niet lonend. Je voelt je niet beter na een avondje met tegenzin thuis zitten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Previes, en dat bedoelde ik met mijn lange en korte termijn verhaal. Op de korte termijn is het lonend om veilig thuis te blijven en geen risico's te nemen, op de lange niet. Dat maakt het zo lastig en inderdaad een vicieuze cirkel.
En praten met de kapper/kapster natuurlijk, gewoon beginnen met wat bullshit over het weer/ nieuwjaar enzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij kebabzaken ook inderdaad. Hier bij grillrooms ook wel. Die mensen staan daar toch de hele dag kebab te schrapen, dus altijd wel in voor een praatje.
Ik tref daar tot nu toe altijd mensen die nauwelijks Nederlands kunnen, helaas.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vooral bij kebabzaken, altijd wel aardige mensen daar, gewoon een beetje lullen over van alles en niets, ook vriendelijk terug
Je moet ook niet met de eigenaar praten..quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik tref daar altijd mensen die nauwelijks Nederlands kunnen, helaas.
Apart. Meestal spreken ze toch genoeg Nederlands om een bestelling op te kunnen nemen,.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik tref daar tot nu toe altijd mensen die nauwelijks Nederlands kunnen, helaas.
Met kapsters heb ik niet veel. Meestal van die (veel te) dikke wijven met een pseudo-hip kapsel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En praten met de kapper/kapster natuurlijk, gewoon beginnen met wat bullshit over het weer/ nieuwjaar enzo
Kiezen tussen twee kwaden. Of saai thuis blijven, of alleen allerlei onzekerheden trotseren die je niet goed aandurft.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zelfs op korte termijn is het niet lonend. Je voelt je niet beter na een avondje met tegenzin thuis zitten.
Alles staat eerst in het Turks, dan Nederlands. En op nummers. Je kan ook aanwijzen. Dus echt een gesprekje komt er hier dan toevallig niet van, maar in andere Kebabzaken dus wel begrijp ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Apart. Meestal spreken ze toch genoeg Nederlands om een bestelling op te kunnen nemen,.
Meer heb ik die lui toch niet te vertellenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Apart. Meestal spreken ze toch genoeg Nederlands om een bestelling op te kunnen nemen,.
Hoh, mijn kapster is tofquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met kapsters heb ik niet veel. Meestal van die (veel te) dikke wijven met een pseudo-hip kapsel.
Is ze single? Zo ja waarom heb je haar nog niet mee gevraagd?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoh, mijn kapster is tofBuiten dat ze qua uiterlijk helemaal mijn type is, is ze ook nog eens niet de eerste de beste standaard domme knipmuts. Ze heeft VMBO gedaan, en daarna de kappersopleiding. Nou, toen leek een HBO studie logopedie 'r wel wat, en ze gaat als een speer
Haar collega's zijn binnen het kwartier klaar met mijn postzegel, zij heeft minimaal 25 minuten nodig want de helft van de tijd zitten we gewoon te kleppen over van alles en nog wat
Lotte, als je dit leest: ik vind je tof
Omdat zelfvertrouwen een enorme bitch isquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is ze single? Zo ja waarom heb je haar nog niet mee gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |