abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106716463
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik zie niet zo goed hoe dat iets met de siutatie van een aantal mensen hier te maken heeft?
Genoeg meisjes die inderdaad niet boeiend zijn... die zullen dan ook wel geen datess hebben

Ik heb hier genoeg mensen zien klagen dat er ook geen boeiende meisjes zijn... dat zullen die meisjes dan wel zijn he

ik zie dus niet zo goed hoe dat een argument tegen mijn tip is?
Het is, zoals de poster boven mij aangeeft, slechts om aan te tonen hoe hypocriet het is. The 'guy next door' is niet gewild, terwijl 90% van de vrouwen gewoon het vrouwelijke equivalent van 'the guy next door' is.

Het was zeker geen tegenargument tegen jouw tips.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:14 schreef Cassandra87 het volgende:

Maar ik zou niet kunnen vallen voor iemand met een passieve uitstraling trouwens.
Eens.
pi_106716624
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:15 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Het is, zoals de poster boven mij aangeeft, slechts om aan te tonen hoe hypocriet het is. The 'guy next door' is niet gewild, terwijl 90% van de vrouwen gewoon het vrouwelijke equivalent van 'the guy next door' is.

Het was zeker geen tegenargument tegen jouw tips.

[..]

Eens.
Ja sorry hoor maar 'jullie mannen' zijn degene die in zee gaan met saaie meisjes ;) daar kan ik ook niks aan doen :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:53:51 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106717693
Tuurlijk is het hypocriet en natuurlijk is het oneerlijk.
Maar zo werkt de wereld, get over it je kan het leuk vinden als vrouwen eens iniatief nemen maar het merendeel heeft dat niet nodig, die kunnen op hun lauweren rusten tot er een leuke vent ze probeert te versieren.

Get over it.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106717890
Ik geloof dat de essentie van mijn post jullie een beetje ontgaat. Soit.

Pssst, ik zit hier om tips te geven. I don't need to get over anything :P
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:00:19 #255
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106717898
Ik vraag me af hoe een relatie is met een saai meisje. Lijkt me helemaal niks, om eerlijk te zijn. Al zullen er voldoende mannen zijn die juist hiernaar op zoek zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:00:51 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106717919
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef Maharbal het volgende:
Ik geloof dat de essentie van mijn post jullie een beetje ontgaat. Soit.

Pssst, ik zit hier om tips te geven. I don't need to get over anything :P
Die was niet alleen voor jou bedoeld maar ook voor iPad.
C'est la vie
pi_106717953
quote:
99s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me af hoe een relatie is met een saai meisje. Lijkt me helemaal niks, om eerlijk te zijn. Al zullen er voldoende mannen zijn die juist hiernaar op zoek zijn.
Ach joh, de meesten mensen zijn ook 'saai', maar ontkennen het gewoon.
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:02:54 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106717977
quote:
99s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar wat is saai? Ik ben een type dat gemakkelijk zijn hele vakantie lang voor de TV kan doorbrengen. :') Ik ben niet zo een er op uit type en heb vaak dat ik liever thuisblijf dan een terrasje pak of een bistro of wat dan ook.
C'est la vie
pi_106718016
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar wat is saai? Ik ben een type dat gemakkelijk zijn hele vakantie lang voor de TV kan doorbrengen. :') Ik ben niet zo een er op uit type en heb vaak dat ik liever thuisblijf dan een terrasje pak of een bistro of wat dan ook.
In de volksmond is dat saai.
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:05:41 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106718056
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:04 schreef Maharbal het volgende:

[..]

In de volksmond is dat saai.
Dan weet ik dat ook weer.
C'est la vie
pi_106718095
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan zijn we samen saai. :)
Samen met 98% van de nederlandse bevolking.
pi_106718098
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Maargoed, niet iedereen hoeft het pakken van een terrasje of bistro natuurlijk leuk te vinden. De vraag is wat voor andere sociale activiteiten je dan wel onderneemt?

quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan zijn we samen saai. :)
Samen met 98% van de nederlandse bevolking.
Precies, what I said. Veel mensen zijn saai maar geven het niet toe.

Alhoewel 98% misschien overdreven is.
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:09:39 #263
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106718189
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:01 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ach joh, de meesten mensen zijn ook 'saai', maar ontkennen het gewoon.
Natuurlijk zijn de meeste mensen saai. Al proberen ze dat ontzettend te verbergen achter mooie woorden en zogenaamde spannende activiteiten.

quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zou dus echt helemaal gek worden, een beetje achter de tv hangen. Al moet ik toegeven dat het fijn is om in de vakantie niet allemaal verplichtingen te hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:09:54 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106718201
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:06 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Maargoed, niet iedereen hoeft het pakken van een terrasje of bistro natuurlijk leuk te vinden. De vraag is wat voor andere sociale activiteiten je dan wel onderneemt?
Bar weinig eigenlijk.
Maar daar schuilen andere dingen achter dan dat ik er geen zin in heb.
C'est la vie
pi_106718437
Ik ga niet veel uit, ik haal liever drank in huis en ga dan pokeren :)
In Almere hebben we vooral een thuisblijf weekend. In Amsterdam waren we elk vrij moment de hort op.
Ik werk, kook, we kijken tv of we fokken door de weeks, soms gaan we uit eten. Ik ben ook geen feestbeest, ik ben meer voor het huisje-boompje-beestje.
Toch hebben we lol samen.
Het zijn de omstandigheden die voor saaiheid kunnen zorgen, voor de rest hangt het ervan af wat je er zelf van maakt.
Komt ook wel door de rotzomer dat terrasjes er niet in zitten.
Het jaar daarvoor gingen we altijd te voet naar het centrum van Amsterdam, terrasje pakken, iets eten, gotta love it O+
pi_106718507
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:06 schreef Maharbal het volgende:
Precies, what I said. Veel mensen zijn saai maar geven het niet toe.

Alhoewel 98% misschien overdreven is.
Toch ben ik (al zeg ik het zelf) best een interessant persoon. Ik heb veel interesses, ik heb mermakelijke verhalen, en verveel me niet heel vaak.
Misschien moeten we de definitie van saai hierboven aanpassen. ;)

Oh, Cassandra vertelt het nog wel beter denk ik. :)
pi_106718627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

Toch ben ik (al zeg ik het zelf) best een interessant persoon. Ik heb veel interesses, ik heb mermakelijke verhalen, en verveel me niet heel vaak.
Misschien moeten we de definitie van saai hierboven aanpassen. ;)

Oh, Cassandra vertelt het nog wel beter denk ik. :)
Ik geloof je best. Tegenwoordig wordt er gewoon een te negatieve lading aan saai gegeven, ook door bijvoorbeeld de opkomst van social media en zulks. Wat is er mis met af en toe saai? Iedereen op de hele aardkloot is wel eens saai. Niemand gaat elke dag paragliden, parachutespringen, of diepzeeduiken :s).

Ik vind mijzelf een supertof persoon. Ik vind mijzelf op z'n tijd ook een saai persoon, and I like it :+
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:26:35 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106718705
Ik heb voor 18 jarige best vermakelijke verhalen.
C'est la vie
pi_106718739
Ik ben ook veel te moe om elke dag interessant te zijn :+ Ik heb de hele dag zeurende klanten om mij heen, ik moet in theorie nog tijd vinden om te studeren, dan heb ik nog een huishouden (waar mijn vriend een heel groot deel van op zich neemt _O_) en 2 katten en een vriend die aandacht vragen. Daarna zit mijn werkweek er wel weer op :+
pi_106718744
quote:
6s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:26 schreef heloef het volgende:
Ik heb voor 18 jarige best vermakelijke verhalen.
No doubt about it :D
pi_106720330
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Kijk, dit soort dingen, vind ik echt oprecht onwijs stoer! Te meer omdat ik bijv. zelf op dansles zou willen maar dat in mijn eentje niet durf, en mijn vriend is er het type niet voor. Ook een massagecursus staat op mijn lijstje.
Zou jij op die manier uit de comfortzone durven te stappen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wat dawg zegt
Uiteraard, anders begon ik er niet over ;) De onbekende gezelschappen houden mij overigens niet zo zeer tegen, zolang het maar niet reeds bestaande kliekjes zijn. En daar vraag ik dan ook gewoon naar :)
Het verhaal achter die dansles is trouwens dat vroeger, in de derde klas Havo, aan het begin van het schooljaar ineens bleek dat iedereen op dansles zat, en allemaal bij dezelfde dansschool. Behalve ik, want ik wist nergens van. Op dat moment voelde ik me enorm buitengesloten, bovendien kon de rest dus iets wat ik niet kon en waar ik dus ook niet over mee kon praten. Laat staan over wat er tijdens de dansles zoal gebeurde. En nu wil ik het eindelijk wel eens kunnen. Mocht zich de gelegenheid voordoen, dan kan ik in ieder geval een leuke meid alle hoeken van de dansvloer laten zien :7
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106720803
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:23 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik geloof je best. Tegenwoordig wordt er gewoon een te negatieve lading aan saai gegeven, ook door bijvoorbeeld de opkomst van social media en zulks. Wat is er mis met af en toe saai? Iedereen op de hele aardkloot is wel eens saai. Niemand gaat elke dag paragliden, parachutespringen, of diepzeeduiken :s).

Ik vind mijzelf een supertof persoon. Ik vind mijzelf op z'n tijd ook een saai persoon, and I like it :+
Er is niets mis met saai, je moet aleen een eventuele partner wel het gevoel geven dat er meer in je zit dan bijvoorbeeld alleen maar aardig en kijkt graagt wie is de mol

Er is veel concurentie natuurlijk... waarom moet iemand jou kiezen? dat idee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106720973
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hoe kan iemand die goed is en lief voor je is nou niks zijn? Goed is een plus.

ik denk alleen dat de heren die met dit probleem kampen niet sprankelend/boeiend genoeg zijn. Iedereen w il iemand die 'iets' heeft. Bijvoorbeeld een boeiende passie waar hij ook heel mooi over kan vertellen. Een talent of zo of bepaalde kennis of zo.

gewoon een lieve vent is iets te 'kerel next door'

als je verder geen identiteit hebt behalve goed dan is dat ook alles wat je zult zijn. Dus die eeuwige goeie knul
en dat gebrek aan een identiteit zie ik wel bij veel mensen hier terug
De verhalen over die passie moeten ook nog boeiend gevonden worden door die ander. Ik ben als kind al verslingerd geraakt aan vrachtwagens, god knows why. Als je me er een stuiver voor geeft krijg je voor een tientje aan verhalen terug en is je avond gevuld. Toch leert de ervaring dat het praten over dat onderwerp géén goed idee is. Het zelfde geldt voor m'n andere liefde, namelijk vulpennen. Ik schrijf met een pen die me het equivalent van voor velen een half maandsalaris gekost heeft, gewoon omdat het kan en omdat ik het een prachtig ding vind. Zelfde ervaring mee als gespreksonderwerp. So much voor ergens mooi over kunnen vertellen :P

Mijn ervaring is dat vrouwen vooral over zichzelf willen vertellen, de schone taak voor de kerels is om een dusdanig brede interesse te hebben dat ze er op in kunnen haken en relevante vragen kunnen stellen c.q. rake opmerkingen kunnen maken. Jaja en hmmhmm is niet voldoende. Als je op die manier het gesprek gaande kunt houden en toevallig ook nog ergens een raakvlak weet te ontdekken, dan wordt het een leuk gesprek :Y

Of je moet superman zijn en vanmorgen nog op spectaculaire en bovennatuurlijke wijze de wereld voor de ondergang behoed hebben :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:37:16 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106721002
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Er is niets mis met saai, je moet aleen een eventuele partner wel het gevoel geven dat er meer in je zit dan bijvoorbeeld alleen maar aardig en kijkt graagt wie is de mol

Er is veel concurentie natuurlijk... waarom moet iemand jou kiezen? dat idee
Oh crap.
C'est la vie
pi_106721121
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:36 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

De verhalen over die passie moeten ook nog boeiend gevonden worden door die ander. Ik ben als kind al verslingerd geraakt aan vrachtwagens, god knows why. Als je me er een stuiver voor geeft krijg je voor een tientje aan verhalen terug en is je avond gevuld. Toch leert de ervaring dat het praten over dat onderwerp géén goed idee is. Het zelfde geldt voor m'n andere liefde, namelijk vulpennen. Ik schrijf met een pen die me het equivalent van voor velen een half maandsalaris gekost heeft, gewoon omdat het kan en omdat ik het een prachtig ding vind. Zelfde ervaring mee als gespreksonderwerp. So much voor ergens mooi over kunnen vertellen :P

Mijn ervaring is dat vrouwen vooral over zichzelf willen vertellen, de schone taak voor de kerels is om een dusdanig brede interesse te hebben dat ze er op in kunnen haken en relevante vragen kunnen stellen c.q. rake opmerkingen kunnen maken. Jaja en hmmhmm is niet voldoende. Als je op die manier het gesprek gaande kunt houden en toevallig ook nog ergens een raakvlak weet te ontdekken, dan wordt het een leuk gesprek :Y

Of je moet superman zijn en vanmorgen nog op spectaculaire en bovennatuurlijke wijze de wereld voor de ondergang behoed hebben :+

SPOILER
Voor de meeste onderwerpen geld wel hoor dat als je er maar leuk over kunt vertellen het vanzelf goed komt
maar (en dit bedoel ik niet lullig) dit zijn ook wel de meest lame passies die je kunt noemen zo ongeveer :')
vrachtwagens doet een vrouw denken dat je nog 5 bent en met modelautotjes speelt en vulpennen lijkt gewoon heel saai
(ik zeg dit echt niet om lullig te doen, maar om aan te geven hoe het vaak over zal komen)

het tweede deel van je post snap ik niet helemaal want volgens mij beschrijf je nu gewoon hoe sociale interactie werkt
iedereen praat graag over dingen die hij of zij zelf boeiend vind en zo ontstaan gesprekken nou eenmaal
dat is heus niet iets dat alleen vrouwen doen en de meeste vrouwen die ik ken zijn ook echt wel in staat om te luisteren ipv alleen te kleppen over schoenen of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')