Nou vooruit, dan zeg ik: om je daar nu helemaal voor te veranderen gaat volgens mij wat verquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je je zelf anders moet voordoen, ben je dus niet verandert
dan moet je eens wat minder lullen en meer doen. anders zit je hier over 10 jaar nog te posten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is uiteraard waar, maar jezelf helemaal anders voordoen dan je bent lijkt me ook weer niet de goede manier. Andere dingen dan die "broertjespersoonlijkheid" zouden misschien op een meer in het oog springende manier aanwezig moeten zijn. Er moet een soort balans zijn, maar die heb ik dus nog niet gevonden.
Kijk, dit soort dingen, vind ik echt oprecht onwijs stoer! Te meer omdat ik bijv. zelf op dansles zou willen maar dat in mijn eentje niet durf, en mijn vriend is er het type niet voor. Ook een massagecursus staat op mijn lijstje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uit je comfortzone stappen, denk ik. Hoop ik althans. In dit voorjaar ga ik op mezelf, en daarna ga ik dingen voor mezelf doen. Misschien eindelijk maar eens op dansles, gewoon omdat het kan. Een massagecursus lijkt me tof. Iets van judo of een dergelijke stoei- gooi- smijt- beuksport misschien wel. Motorrijbewijs halen. Zulke dingen
En als het niet helpt heb ik er in ieder geval een bak plezier van gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wat dawg zegt
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kijk, dit soort dingen, vind ik echt oprecht onwijs stoer! Te meer omdat ik bijv. zelf op dansles zou willen maar dat in mijn eentje niet durf, en mijn vriend is er het type niet voor. Ook een massagecursus staat op mijn lijstje.
Zou jij op die manier uit de comfortzone durven te stappen?Misschien zou ik het best durven met iets anders, want voor dansles ben ik ook niet echt het typeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wat dawg zegtMassagecursus zou wellicht nog gaan, want daar schijn ik toch al aanleg voor te hebben. Al zijn dit natuurlijk maar twee voorbeelden.
En dat in die spoiler snap ik niet helemaal, want dat doe ik toch al niet. Of misschien daarom juist![]()
Dat zijn inderdaad maar voorbeelden, en in de spoiler probeerde ik inderdaad te zeggen dat je, als je een andere kleur broek dragen al lastig vind, blijkbaar moeilijk veranderdquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien zou ik het best durven met iets anders, want voor dansles ben ik ook niet echt het typeMassagecursus zou wellicht nog gaan, want daar schijn ik toch al aanleg voor te hebben. Al zijn dit natuurlijk maar twee voorbeelden.
En dat in die spoiler snap ik niet helemaal, want dat doe ik toch al niet. Of misschien daarom juist
Ach, ik zou er vast aan kunnen wennen, ik heb immers al wel aan meer dingen in mijn leven moeten wennen. Maar eigenlijk wil ik nog helemaal geen spijkerbroeken gaan dragen voordat ik die laatste paar kilootjes heb weggewerkt en alles wat strakker is. En daar wordt in ieder geval aan gewerkt, want er zijn er immers al 22 wegquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad maar voorbeelden, en in de spoiler probeerde ik inderdaad te zeggen dat je, als je een andere kleur broek dragen al lastig vind, blijkbaar moeilijk veranderd
Maar je hebt dus wel een ex. Het is dus niet dat het onmogelijk is. Ben je wel echt over die ex heen en sluit je je niet onbewust voor nieuwe vrouwen af? Als je al twee jaar met een meid aan het smssen bent en nooit een poging hebt gedaan om haar mee uit te vragen oid, dan is het toch niet zo raar dat ze nu over haar date naar de gala begint.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:41 schreef EiPet het volgende:
Ik meld me ook![]()
Heb helemaal niet echt het idee dat meiden me niet zien staan ofzo, waarom weet ik ook niet, want heb ook niet echt veel aanwijzingen dat meiden me wel zien staan, maar ik hou liever aan dat (waan?) beeld vast...![]()
Wat er bij mij, naar mijn idee, heel erg verschilt met vrienden van mij en andere mensen om me heen, is dat er bij mij eigenlijk gewoon niets ''speelt'' ..
Vrijwel elke vriend van mij heeft wel een aantal lijntjes met vrouwen. Al is het een ex, waar nog altijd (goed) contact mee is, een scharrel - liefde die al jaren voortbloeit, maar nooit iets is geworden, maar toch altijd een beetje in de lucht hangt, een meid van de vroegere middelbare schoolklas waar nog altijd wel wat spanning mee is...
Bij mij is er echter gewoon niets, nada. Ja, ik sms al bijna 2 jaar met een meid van vakantie. Maar die begint de laatste tijd rustig tegen me op hoe ze een date denkt te gaan regelen voor haar gala![]()
Begin er nu toch echt wel een beetje van te balen. 2 goede vrienden van mij zijn onlangs weer in een relatie gestapt, mijn ex is al langer dan een jaar heel gelukkig met haar vriend, mn zussen zitten beiden in een relatie, maar hier gewoon helemaal niets.
hoe kan iemand die goed is en lief voor je is nou niks zijn? Goed is een plus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
De conclusie de goede jongen is geen fun.
haar manier om te vragen of jullie serieus zijn. Wat was jouw reactie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:05 schreef kree het volgende:
Nou nog even een vraag voor de kenners.
Jullie kennen het verhaal van/met Anja inmiddels wel.
Heel leuk gezellig veel afgesproken ge-sms't/bellen uit eten etc.
Liefde/zoenen/seks
Nu de vraag van haar, "wanneer zijn we een wij"
Wat geef je daar nou voor antwoord op?
Eigenlijk vindt ik dat we dat al zijn, maar blijkbaar wil ze iets bevestigenders horen ofzo.
Ik wordt er een beetje onzeker door.
Heb maar geantwoord dat ik al vindt dat we al een wij zijn en gevraagd wanneer zij dat zo vind.
een moment of een bepaald iets wat er moet gebeuren ofzo??
Het komt vast door mijn onervarenheid met relaties (=0)
Iemand die hier nog wat zinnigs over kan zeggen?
Het probleem is dat het grootste gedeelte van de Nederlandse vrouwen ook gewoon 'the girl next door' is (of in ieder geval onder jouw definitie valt), en ook weinig boeiends in haar leven heeft, maar dat ondertussen wel verwacht van een eventuele partner.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan iemand die goed is en lief voor je is nou niks zijn? Goed is een plus.
ik denk alleen dat de heren die met dit probleem kampen niet sprankelend/boeiend genoeg zijn. Iedereen w il iemand die 'iets' heeft. Bijvoorbeeld een boeiende passie waar hij ook heel mooi over kan vertellen. Een talent of zo of bepaalde kennis of zo.
gewoon een lieve vent is iets te 'kerel next door'
als je verder geen identiteit hebt behalve goed dan is dat ook alles wat je zult zijn. Dus die eeuwige goeie knul
en dat gebrek aan een identiteit zie ik wel bij veel mensen hier terug
dat dat voor mijn gevoel al zo was.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haar manier om te vragen of jullie serieus zijn. Wat was jouw reactie?
ik bedoelde haar reactie sorryquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
dat dat voor mijn gevoel al zo was.
moet er misschien nog even bij zetten dat dit per sms kwam na weer een heel gezellige avond met haar.
Een sms met lieve woordjes overigens en xxx etc en hou van je etc
Met die ex is het al ruim 1.5 jaar uit, en die spreek ik never nooit meer..quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:52 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wel een ex. Het is dus niet dat het onmogelijk is. Ben je wel echt over die ex heen en sluit je je niet onbewust voor nieuwe vrouwen af? Als je al twee jaar met een meid aan het smssen bent en nooit een poging hebt gedaan om haar mee uit te vragen oid, dan is het toch niet zo raar dat ze nu over haar date naar de gala begint.
Hoe lang moet zo een meid op jou wachten?
Ik durf zelfs nu nog te wedden dat er een kansje in zit dat ze hoopt dat JIJ haar nu een beetje gaat versieren aangezien ze nog geen date heeft en aangeeft dat ze er wel 1 nodig heeft/wil. Misschien moet je het niet moeilijker maken dan het is en alles erg en zielig vinden, wat doe je zelf dan om vrouwen te ontmoeten en om zoals jij het noemt "lijntjes" met vrouwen te hebben?
Je moet ook niet zoveel kijken naar wat anderen wel en niet hebben, je weet namelijk helemaal niet of iemand daar wel gelukkig mee is. Ik ken zat mensen met bergen scharrels die elke dag ellendig zijn omdat het ze niet lukt om iemand aan zich te binden. Be carefull what you wish for en vergelijk jezelf minder met de mensen in je omgeving, geen 1 situatie is hetzelfde.
Nog niks terug gehad, maar dit was net, denk dat ze het zelf ook niet weetquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik bedoelde haar reactie sorry![]()
ik zou het leuk vinden om de loterij te winnen maar zolang ik zelf geen lot koop gebeurt dat niet. Het is niet dat iemand mij een winnend lot geeft.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:29 schreef EiPet het volgende:
[..]
Op mijn studentenvereniging praat ik regelmatig leuk met een meid, ook op mn werk heb ik leuk contact met een collega. Maar het gebeurt me dus nooit, dat ik bijvoorbeeld eens een keer op facebook/mijn telefoon kijk, en dat ik dan eens een spontaan berichtje van zo iemand heb, een ''opener''...
En dan kan ik natuurlijk wel zelf het initiatief gaan nemen, maar het lijkt me juist eens een keer leuk als er eens iemand op mij af stapt, of als er eens iemand een spontaan initiatief neemt. Nu lijkt het allemaal zo leuk, maar als ze weer naar huis gaan lijkt ze me straal vergeten... Dat vind ik wel eens jammer...
Misschien kan je hier beter een nieuw topic voor aanmaken over de problemen waar jij met je vriendin tegen aan botstquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nog niks terug gehad, maar dit was net, denk dat ze het zelf ook niet weet
Je bent een vent, je zal toch zelf het initiatief moeten nemen en niet zo afwachtend zitten doen. Het lijkt mij ook leuk als er morgen een miljonair op een wit paard speciaal voor mij daar staat en die op niemand anders in de wereld verliefd is dan op mij. Lijkt me heel leuk. Je mag best dingen leuk vinden maar je moet jezelf ook wel even een schop onder je kont geven hoor. Zo schiet het natuurlijk niet op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:29 schreef EiPet het volgende:
[..]
Met die ex is het al ruim 1.5 jaar uit, en die spreek ik never nooit meer..
Verder heb je wel gelijk hoor, ik doe zelf ook weinig om iets voor elkaar te krijgen, maar dan nog zou ik ook niet weten hoe dit moet..
Op mijn studentenvereniging praat ik regelmatig leuk met een meid, ook op mn werk heb ik leuk contact met een collega. Maar het gebeurt me dus nooit, dat ik bijvoorbeeld eens een keer op facebook/mijn telefoon kijk, en dat ik dan eens een spontaan berichtje van zo iemand heb, een ''opener''...
En dan kan ik natuurlijk wel zelf het initiatief gaan nemen, maar het lijkt me juist eens een keer leuk als er eens iemand op mij af stapt, of als er eens iemand een spontaan initiatief neemt. Nu lijkt het allemaal zo leuk, maar als ze weer naar huis gaan lijkt ze me straal vergeten... Dat vind ik wel eens jammer...
Dat eerste blijf je herhalen en dat ben ik mij ook echt wel bewust. Ik vind mijzelf helemaal niet zieliger dan andere mensen op dat punt. Wel zwak dat ik mijn leven er zo door laat beinvloeden en dat voedt natuurlijk weer vervolgens mijn lage zelfbeeld. Maar ik vind het aan de andere kant ook wel begrijpelijk en is mijn situatie wat anders. Het was echt de eerste keer dat ik oprecht heel erg verliefd was op iemand (op mij 28e!), het lijkt ook echt wederzijds te zijn en achteraf heeft het allemaal niks voorgestelt. Dan kan je dat wel zien als blijven zwelgen in zelfmedelijden maar het is wel de druppel geweest die mijn restje eigenwaarde/zelfrespect heeft weggeslagen. Normale mensen gaan verder met hun leven en geloven er echt in dat die volgende liefde wel weer komt. Voor mij voelt het dat ik mijn enige kans heb vergooid. Dit is wel meer voor een ander topic maar wel een grote reden dat het met versieren niet lukt. Dat vertrouwen kan ik niet meer uit mezelf halen, daar heb ik eerst, zoals het hier boven al werd genoemd, die "openers" voor nodig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:21 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Maar je ziet zelf toch wel dat in de hele wereld, mensen wel eens een blauwtje lopen?
Jij laat je notabene niet eens versieren. Ik denk dat je voor dat probleem met je zelfbeeld best eens echte hulp zou kunnen zoeken, het is namelijk zo zonde.
Het waren geen dates hequote:Op donderdag 12 januari 2012 00:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik zou het leuk vinden om de loterij te winnen maar zolang ik zelf geen lot koop gebeurt dat niet. Het is niet dat iemand mij een winnend lot geeft.
Dat niemand een follow up geeft is zwaar balen maar blijkbaar waren die dates niet zo leuk?
Ik denk dat het er ook een beetje mee te maken heeft, dat als het TE dicht bij komt, ik het niet meer zo zie zittenquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:52 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Je bent een vent, je zal toch zelf het initiatief moeten nemen en niet zo afwachtend zitten doen. Het lijkt mij ook leuk als er morgen een miljonair op een wit paard speciaal voor mij daar staat en die op niemand anders in de wereld verliefd is dan op mij. Lijkt me heel leuk. Je mag best dingen leuk vinden maar je moet jezelf ook wel even een schop onder je kont geven hoor. Zo schiet het natuurlijk niet op.
Contacten moet je opbouwen en onderhouden. Als je zelf nooit berichtjes verstuurt is de kans heel klein dat je dus berichtjes krijgt. Vrouwen maken nou eenmaal vaak opmerkingen met hints en flirten dan met je, dan is het aan jou om het af te maken. Wat ga je nu met die 2 jaar sms-meid doen? Je gaat zeker doodleuk vragen of ze al een date heeft en succes ermee wensen om vervolgens verdrietig te gaan doen dat niemand op jou afstapt?
Vraag haar niet of ze al een date heeft, vraag gewoon allemaal dingen over die gala, ze begon er immers zelf over. Je kan dan een beetje luchtig laten vallen dat zoiets jou ook heel leuk lijkt, dan tast je een beetje haar reactie af en kan je beslissen of je op het onderwerp door gaat. Zo kan je een beetje op haar hintjes inspelen en jezelf met haar naar die gala mee krijgen. Kom opiets meer peper in je reet en niet alleen maar zitten afwachten en hopen dat het allemaal vanzelf gaat.
Ik snap dat het klote is, maar denk dat je ook rekening moet houden met het feit dat andermans liefdesleven niet altijd zo mooi is, als dat het lijkt...quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:26 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Dat eerste blijf je herhalen en dat ben ik mij ook echt wel bewust. Ik vind mijzelf helemaal niet zieliger dan andere mensen op dat punt. Wel zwak dat ik mijn leven er zo door laat beinvloeden en dat voedt natuurlijk weer vervolgens mijn lage zelfbeeld. Maar ik vind het aan de andere kant ook wel begrijpelijk en is mijn situatie wat anders. Het was echt de eerste keer dat ik oprecht heel erg verliefd was op iemand (op mij 28e!), het lijkt ook echt wederzijds te zijn en achteraf heeft het allemaal niks voorgestelt. Dan kan je dat wel zien als blijven zwelgen in zelfmedelijden maar het is wel de druppel geweest die mijn restje eigenwaarde/zelfrespect heeft weggeslagen. Normale mensen gaan verder met hun leven en geloven er echt in dat die volgende liefde wel weer komt. Voor mij voelt het dat ik mijn enige kans heb vergooid. Dit is wel meer voor een ander topic maar wel een grote reden dat het met versieren niet lukt. Dat vertrouwen kan ik niet meer uit mezelf halen, daar heb ik eerst, zoals het hier boven al werd genoemd, die "openers" voor nodig.
Ik zie niet zo goed hoe dat iets met de siutatie van een aantal mensen hier te maken heeft?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het probleem is dat het grootste gedeelte van de Nederlandse vrouwen ook gewoon 'the girl next door' is (of in ieder geval onder jouw definitie valt), en ook weinig boeiends in haar leven heeft, maar dat ondertussen wel verwacht van een eventuele partner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |