abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106695564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Maar dan opeens ook een meid achter me aan, net een fotomodel dat ik dacht, waar heb ik dit aan te danken? Maar vertoonde dan weer autistische trekjes.. :') Zo is het altijd wat..

In jouw plaats had ik haar eerst eens wat beter willen leren kennen. Afschrijven kan altijd nog toch? En jij hebt verder geen rare trekjes of onhebbelijke eigenschappen? Of mag jij wel over één nacht ijs gaan maar verwacht je van de vrouwen dat ze je alle kansen van de wereld geven? 8)7
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2012 @ 20:12:18 #202
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106695766
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Klinkt hard, maar zo werkt het wel. In het verleden heb ik meiden achter me aan gehad soms, waarvan ik echt dacht, wat moet ik er mee. Maar dan opeens ook een meid achter me aan, net een fotomodel dat ik dacht, waar heb ik dit aan te danken? Maar vertoonde dan weer autistische trekjes.. :') Zo is het altijd wat..
Niemand is perfect, dus als je opzoek gaat naar perfectie blijf je heel je leven alleen. Is het niet een kwestie van een meer realistische kijk op de zaken krijgen?
pi_106696085
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Het interpreteren van signalen is mijn zwakke kant, en dat in samenwerking met het feit dat ik nu niet bepaald gemakkelijk op een vrouw afstap, maakt het dat er eigenlijk weinig ''romances'' spelen in mijn leven..

Dit komt mij ergens bekend van voor :)

Moeite met signalen oppakken. En als je de signalen denkt op de pakken hoe verzeker je je erzelf van dat je ook in de juiste richting zit.

Iemand kan ook gewoon vriendelijk tegen je doen zonder enige bijbedoeling. Hoe ga je hiermee om zonder meteen alles op het spel te zetten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nou, ik kan me dus niet (meer) voorstellen dat er iemand is die mij wel ziet zitten. Ik vind mezelf een prima vent hoor, m'n uiterlijk ben ik ook best tevreden mee, allemaal geen probleem. Alleen mis ik blijkbaar een stuk X factor ofzo, weet ik het. Ik bedoel, sure, je kan niet altijd mazzel hebben, zo werkt dat. Maar als je altijd mis grijpt is dat ook geen toeval meer te noemen :{
Om iemand echt te leren kennen moet iemand dichtbij je komen. Iemand versieren vanwege zijn uiterlijk zou ik mij nooit aan wagen.

Blijf gewoon jezelf en profileer jezelf zoals je bent. Het gaat er uiteindelijk veel meer om dat je elkaar begrijpt en prettig met elkaar om kan gaan. Ook als het licht uit is.
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:01:04 #204
365167 Knuffeltutje
Soms met een rijmpje
pi_106698994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef Egberts het volgende:

[..]

Dit komt mij ergens bekend van voor :)

Moeite met signalen oppakken. En als je de signalen denkt op de pakken hoe verzeker je je erzelf van dat je ook in de juiste richting zit.

Iemand kan ook gewoon vriendelijk tegen je doen zonder enige bijbedoeling. Hoe ga je hiermee om zonder meteen alles op het spel te zetten.

Dat is flirten en dat valt te leren/begrijpen. Iedereen heeft het moeten leren en iedereen zit er af en toe wel eens naast en dan hou je er gewoon mee op en kijk je verder bij andere leuke meiden :)
Ik hou van knus, ik hou van knuffelen, ik hou van aan lieve mannen snuffelen en frutselen.
Ik ben geen stomme kloon. Ik ben geen newbie.
pi_106699059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef Egberts het volgende:

Om iemand echt te leren kennen moet iemand dichtbij je komen. Iemand versieren vanwege zijn uiterlijk zou ik mij nooit aan wagen.
Ik zou het zelfs nieteens willen. Uiteraard moet je iemand wel aantrekkelijk vinden, maar uiterlijk heeft daar wat mij betreft maar tot in beperkte mate invloed in. Dichtbij laten komen is ook niet mijn probleem. Mijn probleem is dat ik op de een of andere manier altijd als vriend word gezien in plaats van als lover, en dat ik geen idee heb wat ik daartegen kan doen :{

quote:
Blijf gewoon jezelf en profileer jezelf zoals je bent. Het gaat er uiteindelijk veel meer om dat je elkaar begrijpt en prettig met elkaar om kan gaan. Ook als het licht uit is.
Eerst maar eens met het licht aan :P
pi_106699148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik zou het zelfs nieteens willen. Uiteraard moet je iemand wel aantrekkelijk vinden, maar uiterlijk heeft daar wat mij betreft maar tot in beperkte mate invloed in. Dichtbij laten komen is ook niet mijn probleem. Mijn probleem is dat ik op de een of andere manier altijd als vriend word gezien in plaats van als lover, en dat ik geen idee heb wat ik daartegen kan doen :{

[..]

Eerst maar eens met het licht aan :P
Te vriendschappelijk handelen denk.... Meer strooien met termen als daten etc, beetje persoonlijk doen richting relatie niveau.
Rustig aan.
pi_106699265
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef Knuffeltutje het volgende:

[..]

Dat is flirten en dat valt te leren/begrijpen. Iedereen heeft het moeten leren en iedereen zit er af en toe wel eens naast en dan hou je er gewoon mee op en kijk je verder bij andere leuke meiden :)
Dat leer je door het te doen. Heel moeilijk. Ik zou het niet door als een meisje met mij flirt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106702266
met het licht aan lijkt mij enger dan met het licht uit :P
pi_106702923
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Te vriendschappelijk handelen denk.... Meer strooien met termen als daten etc, beetje persoonlijk doen richting relatie niveau.
Ik denk (hebben nog niet gemeet) dat een van Bartjes sterkste punten ook een van zijn zwakste punten is wat dat betreft. Hij ís gewoon een ontzettend lieve jongen die volgens mij heel veel voor iemand over heeft. Het type bij wie je je veilig en vertrouwd voelt, als je door zijn botte (of soms uitblijvende :P) reacties heen kijkt. Maar tegelijkertijd is hij ook heel erg de guy next door. Niet heel spannend qua uiterlijk, en ik denk dat je op die leeftijd (midden/eind 20) waarbij je doorgaans of al wat relaties hebt gehad* of op zoek bent naar iets speciaals, niet direct voor zou kiezen.
*Al kan het hebben van meerdere relaties in het verleden ook een pluspunt zijn, want dan ben je wellicht uitgekeken op de sportschool types die 80 kg kunnen drukken maar het verschil tussen hypocriet en egoistisch niet weten :+

Maar dat is een eerste gedachte. Want Bartje komt bijv. juist heel sterk en zelfstandig over, hij laat niet over zich heen lopen, hij heeft humor, hij is geen guppie. Dat (en meer) maakt hem in mijn ogen alles behalve the guy next door, en juist heel erg leuk O+
Maar zie de vrouw die door de eerste indruk heen durft te kijken, maar eens te vinden. En durf dan zelf nog maar eens een opening te geven na vaak gekwetst te zijn, of die opening te accepteren als die je wordt toegeworpen, wanneer je uit zelfbescherming je schild niet durft te laten zakken
pi_106703444
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik denk (hebben nog niet gemeet) dat een van Bartjes sterkste punten ook een van zijn zwakste punten is wat dat betreft. Hij ís gewoon een ontzettend lieve jongen die volgens mij heel veel voor iemand over heeft. Het type bij wie je je veilig en vertrouwd voelt, als je door zijn botte (of soms uitblijvende :P) reacties heen kijkt. Maar tegelijkertijd is hij ook heel erg de guy next door. Niet heel spannend qua uiterlijk, en ik denk dat je op die leeftijd (midden/eind 20) waarbij je doorgaans of al wat relaties hebt gehad* of op zoek bent naar iets speciaals, niet direct voor zou kiezen.
*Al kan het hebben van meerdere relaties in het verleden ook een pluspunt zijn, want dan ben je wellicht uitgekeken op de sportschool types die 80 kg kunnen drukken maar het verschil tussen hypocriet en egoistisch niet weten :+

Maar dat is een eerste gedachte. Want Bartje komt bijv. juist heel sterk en zelfstandig over, hij laat niet over zich heen lopen, hij heeft humor, hij is geen guppie. Dat (en meer) maakt hem in mijn ogen alles behalve the guy next door, en juist heel erg leuk O+
Maar zie de vrouw die door de eerste indruk heen durft te kijken, maar eens te vinden. En durf dan zelf nog maar eens een opening te geven na vaak gekwetst te zijn, of die opening te accepteren als die je wordt toegeworpen, wanneer je uit zelfbescherming je schild niet durft te laten zakken
Nou. Dat dus, wel, denk ik :@
pi_106704086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:08 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nou. Dat dus, wel, denk ik :@
Jaaa ook de laatste alinea accepteren he :+ Dat complimentenstukje :P
pi_106704345
De conclusie de goede jongen is geen fun.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_106704972
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Absoluut niet!
De eerste indruk kan saai zijn.
Maar wat je aan de eerste indruk niet merkt zijn zelfde interesses, zelfde overtuigingen, zelfde muziekcollectie O+
Ik zeg niet dat dat een must is, mijn vriend en ik verschillen echt als dag en nacht en dat gaat hartstikke goed samen. Ik zeg, there's more than meets the eye
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:38:59 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106705243
quote:
Ligt er aan hoe saai die goede jongen is.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106705315
quote:
Die kan ook wel fun zijn, maar dan moet een vrouw daar wel doorheen kunnen kijken en eens andere kanten van die goede jongen willen ontdekken. En dus niet zo dat het daar iedere keer maar bij blijft en je altijd en overal het broertje/de lieve jongen/de goeie sul bent.
pi_106705375
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef Capstan het volgende:

[..]

Die kan ook wel fun zijn, maar dan moet een vrouw daar wel doorheen kunnen kijken en eens andere kanten van die goede jongen willen ontdekken. En dus niet zo dat het daar iedere keer maar bij blijft en je altijd en overal het broertje/de lieve jongen/de goeie sul bent.
Ik moet bij jullie altijd denken aan 'k wou dat ik jou was'
pi_106705674
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Helaas moet ik daar zelf ook nog wel eens aan denken :')

Maar zie dat ook maar eens te veranderen, als je er na al die jaren zo goed in bent...
pi_106705925
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:48 schreef Capstan het volgende:

[..]

Helaas moet ik daar zelf ook nog wel eens aan denken :')

Maar zie dat ook maar eens te veranderen, als je er na al die jaren zo goed in bent...
Uit je comfortzone stappen, denk ik. Hoop ik althans. In dit voorjaar ga ik op mezelf, en daarna ga ik dingen voor mezelf doen. Misschien eindelijk maar eens op dansles, gewoon omdat het kan. Een massagecursus lijkt me tof. Iets van judo of een dergelijke stoei- gooi- smijt- beuksport misschien wel. Motorrijbewijs halen. Zulke dingen :Y

En als het niet helpt heb ik er in ieder geval een bak plezier van gehad 8-)
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:54:05 #219
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106705960
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Toepasselijk nummer voor iedereen hier eigenlijk. :P
C'est la vie
pi_106706611
Altijd het broertje maar nooit de geile man
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:10:31 #221
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106706730
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo is het voor sommigen hier wel altijd geweest.
En nee ik doel niet op mezelf. :P
C'est la vie
pi_106706843
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Niet in de ogen van al die vrouwen, in ieder geval :')

Maar dat ik nou een lieve man/goede jongen/hoe je het ook noemen wilt ben, hoeft op zich niet te veranderen. Dat kan immers best een goede eigenschap zijn. Wat zou moeten veranderen is dat een vrouw daar dus eens langs zou kijken en die eigenschap vanzelf leert te waarderen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:13:52 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106706873
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef Capstan het volgende:

[..]

Niet in de ogen van al die vrouwen, in ieder geval :')

Maar dat ik nou een lieve man/goede jongen/hoe je het ook noemen wilt ben, hoeft op zich niet te veranderen. Dat kan op zich een goede eigenschap zijn. Wat zou moeten veranderen is dat een vrouw daar dus eens langs zou kijken en die eigenschap vanzelf leert te waarderen.
Jezelf veranderen is helaas makkelijker dan alle vrouwen. :P
C'est la vie
pi_106706996
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Jezelf veranderen is helaas makkelijker dan alle vrouwen. :P
Dat is uiteraard waar, maar jezelf helemaal anders voordoen dan je bent lijkt me ook weer niet de goede manier. Andere dingen dan die "broertjespersoonlijkheid" zouden misschien op een meer in het oog springende manier aanwezig moeten zijn. Er moet een soort balans zijn, maar die heb ik dus nog niet gevonden.
pi_106707041
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:16 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat is uiteraard waar, maar jezelf helemaal anders voordoen dan je bent lijkt me ook weer niet de goede manier. Andere dingen dan die "broertjespersoonlijkheid" zouden misschien op een meer in het oog springende manier aanwezig moeten zijn. Er moet een soort balans zijn, maar die heb ik dus nog niet gevonden.
Als je je zelf anders moet voordoen, ben je dus niet verandert ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')