abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106676953
Al haal ik wellicht uitstraling en uiterlijk door elkaar :+ Als ik zo afbeeldingen google
pi_106676956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb afgelopen oud en nieuw voor het eerst met een groep vrienden gevierd :') Ben ik ook raar?

Ik vind Clooney wel knap maar niet heel erg knap. Ik vind zijn uitstraling gewoon charmant.
Ik vond zijn collega in ER (Noah Whyle) veeeel leuker :P I ben gewoon raar
Sorry, een beetje de verkeerde bewoording misschien. Maar laat ik het zo zeggen : Het past haar ook echt...
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:20:22 #183
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106677053
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef Catbert het volgende:

Het is sowieso ongeveer 'noodzaak' veel vrouwen te leren kennen. Een hobby zoeken (sport danwel creatief) waarbij je veel vrouwen leert kennen helpt. Ik weet dat ik klink als een vastgelopen plaat maar salsales kan ik aanraden. Overschot aan vrouwen.
Het gaat allemaal wat moeilijker nu ik niet meer echt studeer. Ik zit er al een tijd aan te denken iets van yoga te gaan doen, maar vooralsnog is de drempel hiervan te hoog voor mij.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Heb ik ook inderdaad... In mijn 22 jarige leven ben ik er 2 tegengekomen die nog wel even in mn gedachten zijn blijven hangen...

De rest zijn gewoon meiden geweest die zelf contact met mij zochten, en gewoon werkten als een soort van egoboosters :')

De laatste paar jaar is het sowiezo drama wat mij betreft. Zit denk ik ook een beetje tussen het verkeerde type meiden, van die studentikoze rechten - trutjes. Niet echt mijn type...
Ben nu 26, eigenlijk 3 keer echt verliefd geweest.
Maar goed, bij de pakken neerzetten heeft geen zin. Gewoon blijven proberen om nieuwe leuke mensen te ontmoeten. Er zit er vast wel ergens een bij die mijn gevoelens kan beantwoorden.
En zo niet, dan neem ik maar veel katten. *;
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_106677117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Opzich ben ik eigenlijk helemaal niet eens echt ''op zoek''.. Na mijn ex heb ik 1.5 jaar totaal geen behoefte gehad aan een nieuwe relatie, en nu pas begin ik er een beetje voor open te staan... Meer ben ik op dit moment gewoon benieuwd. Hoe lig ik eigenlijk in de markt? Welke meiden zijn te hoog gegrepen voor mij en welke kan ik wel krijgen?

Klinkt hard, maar zo werkt het wel. In het verleden heb ik meiden achter me aan gehad soms, waarvan ik echt dacht, wat moet ik er mee. Maar dan opeens ook een meid achter me aan, net een fotomodel dat ik dacht, waar heb ik dit aan te danken? Maar vertoonde dan weer autistische trekjes.. :') Zo is het altijd wat..
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik in de markt lig, het zal me ook roesten. Als je te veel zo redeneert, haal je je zelfvertrouwen uit 'de markt' in plaats van jezelf. Ik weet wel hoe ik in m'n eigen markt lig :P

En persoonlijk denk ik niet in absoluten als te hoog gegrepen (ja, af en toe merk je dat je denkt...jezus die is te knap ofzo, dat lukt nooit). Maar als ik een dergelijk persoon leer kennen en ik wil iets proberen, dan weerhoudt dat mij er niet van om toch iets te proberen. Zelfs als ik dan gruwelijk hard op m'n bek ga. En het is verbazend hoeveel vrouwen die jij aanvankelijk in het hokje 'te hoog gegrepen' hebt geplaatst, openstaan voor dingen. Dat komt omdat heel veel mannen uiteindelijk zo denken.
pi_106677141
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik ben mijn tekst kwijt ;(
Maar hoe moet een ander 100% voor jou gaan als je jezelf de moeite niet waard vind? Ik snap het wel hoor.. Je ziet een vriendin toch als bevestiging en een positieve spiraal dat het je wel gegunt is, en dat je wél relatiemateriaal bent.
Maar 1 meisje die 1 stomme keus maakt, om welke reden dan ook, moet niet jouw leven bepalen.
Ik lees allemaal negatieve dingen. Wat zijn je pluspunten?
hmm, ik heb een universitaire studie afgerond, ben wel prettig gezelschap denk ik, veel van de wereld gezien en afgaande op reacties mbt datingsites is er met mijn uiterlijk ook niet heel veel mis. Maar dat is allemaal wel weer makkelijk te relativeren....die kronkel moet er echt uit. Het is geen valse bescheidenheid of zo als ik zeg dat ik het niet echt geloof.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_106677182
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:23 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

hmm, ik heb een universitaire studie afgerond, ben wel prettig gezelschap denk ik, veel van de wereld gezien en afgaande op reacties mbt datingsites is er met mijn uiterlijk ook niet heel veel mis. Maar dat is allemaal wel weer makkelijk te relativeren....die kronkel moet er echt uit. Het is geen valse bescheidenheid of zo als ik zeg dat ik het niet echt geloof.
'Denk ik' / 'afgaande op de reacties' 'makkelijk te relativeren'. Dat zijn de dingen die er uiteindelijk het eerste uit moeten. Als je er zelf niet in gelooft, waarom zou een ander dat wel doen?
pi_106677564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:22 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik in de markt lig, het zal me ook roesten. Als je te veel zo redeneert, haal je je zelfvertrouwen uit 'de markt' in plaats van jezelf. Ik weet wel hoe ik in m'n eigen markt lig :P

En persoonlijk denk ik niet in absoluten als te hoog gegrepen (ja, af en toe merk je dat je denkt...jezus die is te knap ofzo, dat lukt nooit). Maar als ik een dergelijk persoon leer kennen en ik wil iets proberen, dan weerhoudt dat mij er niet van om toch iets te proberen. Zelfs als ik dan gruwelijk hard op m'n bek ga. En het is verbazend hoeveel vrouwen die jij aanvankelijk in het hokje 'te hoog gegrepen' hebt geplaatst, openstaan voor dingen. Dat komt omdat heel veel mannen uiteindelijk zo denken.
Daarin moet ik je wel gelijk geven ja, maar het is natuurlijk wel belangrijk om reeel te blijven. Maar inderdaad, voor hetzelfde geld schrijf je vrouwen af omdat ze ''te knap'' zijn, en mis je daardoor een heel leuk persoon...

quote:
99s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ben nu 26, eigenlijk 3 keer echt verliefd geweest.
Maar goed, bij de pakken neerzetten heeft geen zin. Gewoon blijven proberen om nieuwe leuke mensen te ontmoeten. Er zit er vast wel ergens een bij die mijn gevoelens kan beantwoorden.
En zo niet, dan neem ik maar veel katten. *;
Nee klopt! En als ik zelf heel eerlijk ben, weet ik ook wel waar het vandaan komt dat ik de laatste tijd gewoon geen vrouwen in mn leven heb, en dat is omdat ik zelf gewoon leef als een fucking kluizenaar..

Mijn bijbaantje waar ik werk ken ik iedereen al jaren, en wordt het personeel steeds jonger ( supermarkt ). In mijn jaren 16-19, toen er veel vrouwelijke medecollega' s waren van mijn leeftijd, kreeg ik toch best wat aandacht al zeg ik het zelf. Maarja, nu ben ik 22, en zijn mijn collega vrouwen 15, of juist 40.

De universiteit kom ik zelden, doe alles vanuit huis, en de studentenvereniging waar ik zit ben ik ook erg zelden aanwezig. Toch heeft dat laatste me al 2 uitnodigingen opgeleverd voor een blind date gala van een vrouwendispuut, die ik vervolgens geweigerd heb :+

Dus ergens doe ik het mezelf ook wel aan allemaal, als je maar de grote wijde wereld ingaat ontmoet je vanzelf mensen. Nu zie ik dag in dag uit dezelfde mensen, en zoals eerder gezegd, ze wordt echt niet met de post gestuurd...
pi_106677862
Zelfspot en zelfschijt zijn het belangrijkst.
pi_106679305
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat mijn gebreken, mijn onzekerheid en mijn ongemakkelijkheid de hele date ongemakkelijk gemaakt. Het meisje is jongens gewend die gemakkelijker in omgang, stoerder en leuker zijn ik.

Die ongemakkelijkheid treft vaak allebei de personen en doet behoorlijk wat afbreuk aan het leuke gevoel dat je over wil houden aan zo'n date.

Teamsport kan gezellig zijn als je niet goed bent, dates leveren alleen maar slechte dingen op als je niet goed genoeg bent.
Wie weet heeft die meid wel een zwak voor wat verlegener en minder glad lullender kerels, weet jij veel. Degene die mij voor 't eerst op m'n smoel pakte was er ook zoeen, ze bestaan hoor :Y Leuker dan is bovendien persoonsgebonden, smaken verschillen. En wat is stoer? Jij hebt een goed stel hersens en kan met je argumenten en feitenkennis de eerste de beste sportschoolmachoman in twee tellen de hoek in lullen. Wie is er dan stoer? :7
Verder moet je je goed bedenken dat je gemoedstoestand projecterend werkt. Als jij zenuwachtig gaat zitten doen en je ongemakkelijk voelt, dan zal die ander dat onbewust overnemen. Werkt hetzelfde met houding. Ga bijvoorbeeld maar eens achterover in plaats van voorover in je stoel zitten terwijl je aan het woord bent, gegarandeerd dat er iemand is die binnen no time hetzelfde doet :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:

De universiteit kom ik zelden, doe alles vanuit huis, en de studentenvereniging waar ik zit ben ik ook erg zelden aanwezig. Toch heeft dat laatste me al 2 uitnodigingen opgeleverd voor een blind date gala van een vrouwendispuut, die ik vervolgens geweigerd heb :+
:|W

Wat betreft mezelf: vriendschappen sluiten met vrouwen gaat me prima af, ik heb altijd meer met vrouwen opgetrokken dan met de kerels. Het is zelfs meer dan eens voorgekomen dat die vrouwelijke vrienden mij de ranzigste details van hun ontmaagding in geuren en kleuren gingen vertellen, en nog boos werden ook toen ik zei dat dat misschien iets té ver ging 8)7
Op de een of andere manier land ik altijd aan de verkeerde kant van het friendzone hek :|W
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:51:28 #190
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106679762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:48 schreef Starphus het volgende:
Zelfspot en zelfschijt zijn het belangrijkst.
Ik heb het, teveel. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:16:28 #191
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_106680574
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:44 schreef Knuffeltutje het volgende:

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk? Er zijn vrouwen die geen kinderen willen, maar de meeste willen dat toch wel. Als jij zelf al weet dat je geen kinderen wil, dan is het wel goed dat je daar eerlijk over bent zodat je niet je tijd verspilt met iemand die later tien kinderen wil. Hekel aan kinderen klinkt alleen bij voorbaat zo negatief. George Clooney heeft ook geen kinderen :)

Ziekelijk gierig zijn klinkt alsof je echt nooit een cent uitgeeft, tien jaar met twee broeken doet, nooit een keer wat leuks met haar zal doen etc etc, niet op vakantie gaat/wil en ga zo maar door.

Ik zeg niet dat je zo bent, maar dat zijn wel dingen die een dame erbij kan bedenken. Noem het dan anders, ook al vind ik het zelf best wel een afknapper als een man bij voorbaat al over geld en zuinig doen etc begint.
Wel, achteraf gezien lijkt selectief gierig een betere stempel. Voorbeeld; ik mail liever i.p.v SMS-en omdat een SMS toch extra kost, en thuis heb ik de verwarming hooguit op 17 graden staan want dat bespaart ook weer wat. Aan de andere kant heb ik dan weer geen moeite met ca. 1500 euro uitgeven aan een trip naar New York of 1000 euro aan een Eurotrip.

Kleding was tot voor kort ook extreem qua zuinigheid. Heb eens 11 jaar achtereen een ouwe fleece-trui gehad. Nu komt dan het besef dat kleren toch min of meer de man maken :+
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:19:34 #192
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_106680685
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom zou je ziekelijk gierig benoemen? Is het echt gierig, of ben je gewoon zuinig?

Eerlijkheid is goed hoor, maar heeft ook zo zijn grenzen. Zeker als mensen je voor de rest nog niet goed genoeg kennen om te zeggen van "dat accepteer ik wel omdat die voor de rest tof is."

Klinkt eerder alsof je gewoon probeert om ze weg te jagen.
Het is toch min of meer te vergelijken met een autohandel; je wilt van een auto alle plussen en minnen weten, vervolgens die tegen elkaar afwegen en wel of niet tot aankoop overgaan ... !
pi_106681246
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kun je je dan niet gewoon "in betere" kringen begeven? Ik zit in de IT en leer via m'n werk ook geen vrouwen kennen. Via hockey en dansles des te meer.

Tja daar ben ik al jaren mee bezig.... ondertussen wel wat hobbies d'r bij, maar het mag allemaal niet baten. Nu moet ik zeggen dat ik die hobbies niet heb vanwege ontmoetingskansen met vrouwen, maar omdat ik ze leuk vind. Gek genoeg is dat wat vaak ook aangeraden wordt als je niet snel aan een relatie komt.

Misschien een probleem: Ik kom niet vaak genoeg in m'n eigen buurt.... ik ben altijd minstens 25 km verderop.
pi_106690162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb afgelopen oud en nieuw voor het eerst met een groep vrienden gevierd :') Ben ik ook raar?

Ik vind Clooney wel knap maar niet heel erg knap. Ik vind zijn uitstraling gewoon charmant.
Ik vond zijn collega in ER (Noah Whyle) veeeel leuker :P I ben gewoon raar
Maria Elena Bello :9~

Ziet er nog best aardig uit voor een 40+'er

Verder ontopic,

Er is een groot verschil tussen zuinig en gierig.

Veel jongeren in mijn omgeving gooien hun geld uit zodra ze het verdient hebben. Zelf hou ik er iets meer van om te doen wat noodzakelijk is en daarbij wat ik echt leuk vind. Het is echt niet zo dat ik nergens heen ga of geen nieuwe spullen koop.

Echter zijn er tal van dingen waar ik tegen aan loop en me eerst bedenkt wat ik ermee moet voor ik impulsief ga doen. Voor enkelen is het niet doen van impulsieve aankopen een reden om iemand gierig te noemen ...

Ieder moet dan ook doen met zijn centen wat hij wil.

De een wil nu leven en van die paar euro die hij nu verdient een luxer leventje hebben. Ik prefereer om nu iets rustiger aan te doen en tevreden te zijn met wat ik heb. En dan over een tijdje een eigen huisje aan te kunnen schaffen zonder dat je daar extra moet gaan lenen om je huis bewoonbaar te maken en ingericht te krijgen :)
pi_106691685
[quote]0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Maar dan opeens ook een meid achter me aan, net een fotomodel dat ik dacht, waar heb ik dit aan te danken? Maar vertoonde dan weer autistische trekjes.. :') [/qoute] Jeetje ook mensen met 'autistische trekjes' kunnen gewoon heel leuk zijn
niemand is perfect je moet wel realistisch blijven
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:55:15 #196
365167 Knuffeltutje
Soms met een rijmpje
pi_106692108
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:16 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Wel, achteraf gezien lijkt selectief gierig een betere stempel. Voorbeeld; ik mail liever i.p.v SMS-en omdat een SMS toch extra kost, en thuis heb ik de verwarming hooguit op 17 graden staan want dat bespaart ook weer wat. Aan de andere kant heb ik dan weer geen moeite met ca. 1500 euro uitgeven aan een trip naar New York of 1000 euro aan een Eurotrip.

Kleding was tot voor kort ook extreem qua zuinigheid. Heb eens 11 jaar achtereen een ouwe fleece-trui gehad. Nu komt dan het besef dat kleren toch min of meer de man maken :+
Oke, nou iedereen heeft wel dingen waar hij of zij van vindt dat het een beetje onzin is om er veel geld aan uit te geven. Ik vind sms ook onzin tegenwoordig, je kan namelijk voor een prikkie een smartphone op de kop tikken en dan bijvoorbeeld whatsapp gebruiken. Je bent echt niet de enige die sommige dingen "zonde van het geld" vindt.

Het "probleem" bij jou is dat je daar de nadruk op legt terwijl iemand jou nog helemaal niet kent, en dus ook niet kan weten dat je ook verre reizen maakt. Waarom leg je daar de nadruk dan niet op? Noem het dan, als je het dan toch perse over geld moet hebben, wat ik je trouwens echt afraad, noem het dan iets in de trant van dat je verantwoordelijk met geld om kan gaan.

Doe gewoon niet zo negatief in je omschrijving en vertel dat je van reizen houdt etc. Je hoeft je niet anders voor te doen maar het is nergens voor nodig om zo negatief te doen en dat dan ook nog eens uit te vergroten in je omschrijving waar je de leuke dingen over je zelf zowat weg laat.

Het is dus helemaal niet zo gek dat ze na je omschrijving de benen nemen. Maak dus een nieuwe ^O^
Ik hou van knus, ik hou van knuffelen, ik hou van aan lieve mannen snuffelen en frutselen.
Ik ben geen stomme kloon. Ik ben geen newbie.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:57:16 #197
365167 Knuffeltutje
Soms met een rijmpje
pi_106692201
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:19 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Het is toch min of meer te vergelijken met een autohandel; je wilt van een auto alle plussen en minnen weten, vervolgens die tegen elkaar afwegen en wel of niet tot aankoop overgaan ... !
Daarom moet je iemand ook leren kennen, jij wil geen auto waarvan de omschrijving:

" slurpt teveel bezine, de remmen doen het af en toe niet en de lak ligt er helemaal af maar hij stuurt wel heel lekker"

Je kan een auto verder ook niet eerst weken "leren kennen" en dan terug brengen. Die vergelijking van jou gaat dus niet helemaal op :)
Ik hou van knus, ik hou van knuffelen, ik hou van aan lieve mannen snuffelen en frutselen.
pi_106692387
note

[ Bericht 21% gewijzigd door Re op 11-01-2012 19:55:37 ]
Rustig aan.
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:21:17 #199
365167 Knuffeltutje
Soms met een rijmpje
pi_106693324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:23 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Maar je ziet zelf toch wel dat in de hele wereld, mensen wel eens een blauwtje lopen?
Jij laat je notabene niet eens versieren. Ik denk dat je voor dat probleem met je zelfbeeld best eens echte hulp zou kunnen zoeken, het is namelijk zo zonde.
pi_106693658
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:21 schreef Knuffeltutje het volgende:

[..]

Maar je ziet zelf toch wel dat in de hele wereld, mensen wel eens een blauwtje lopen?
Jij laat je notabene niet eens versieren. Ik denk dat je voor dat probleem met je zelfbeeld best eens echte hulp zou kunnen zoeken, het is namelijk zo zonde.
Jammer dat je geen newbie bent :P Newbie is tof :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106695564
quote:

Maar dan opeens ook een meid achter me aan, net een fotomodel dat ik dacht, waar heb ik dit aan te danken? Maar vertoonde dan weer autistische trekjes.. :') Zo is het altijd wat..

In jouw plaats had ik haar eerst eens wat beter willen leren kennen. Afschrijven kan altijd nog toch? En jij hebt verder geen rare trekjes of onhebbelijke eigenschappen? Of mag jij wel over één nacht ijs gaan maar verwacht je van de vrouwen dat ze je alle kansen van de wereld geven? 8)7
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2012 @ 20:12:18 #202
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106695766
quote:
Klinkt hard, maar zo werkt het wel. In het verleden heb ik meiden achter me aan gehad soms, waarvan ik echt dacht, wat moet ik er mee. Maar dan opeens ook een meid achter me aan, net een fotomodel dat ik dacht, waar heb ik dit aan te danken? Maar vertoonde dan weer autistische trekjes.. :') Zo is het altijd wat..
Niemand is perfect, dus als je opzoek gaat naar perfectie blijf je heel je leven alleen. Is het niet een kwestie van een meer realistische kijk op de zaken krijgen?
pi_106696085
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Het interpreteren van signalen is mijn zwakke kant, en dat in samenwerking met het feit dat ik nu niet bepaald gemakkelijk op een vrouw afstap, maakt het dat er eigenlijk weinig ''romances'' spelen in mijn leven..

Dit komt mij ergens bekend van voor :)

Moeite met signalen oppakken. En als je de signalen denkt op de pakken hoe verzeker je je erzelf van dat je ook in de juiste richting zit.

Iemand kan ook gewoon vriendelijk tegen je doen zonder enige bijbedoeling. Hoe ga je hiermee om zonder meteen alles op het spel te zetten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nou, ik kan me dus niet (meer) voorstellen dat er iemand is die mij wel ziet zitten. Ik vind mezelf een prima vent hoor, m'n uiterlijk ben ik ook best tevreden mee, allemaal geen probleem. Alleen mis ik blijkbaar een stuk X factor ofzo, weet ik het. Ik bedoel, sure, je kan niet altijd mazzel hebben, zo werkt dat. Maar als je altijd mis grijpt is dat ook geen toeval meer te noemen :{
Om iemand echt te leren kennen moet iemand dichtbij je komen. Iemand versieren vanwege zijn uiterlijk zou ik mij nooit aan wagen.

Blijf gewoon jezelf en profileer jezelf zoals je bent. Het gaat er uiteindelijk veel meer om dat je elkaar begrijpt en prettig met elkaar om kan gaan. Ook als het licht uit is.
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:01:04 #204
365167 Knuffeltutje
Soms met een rijmpje
pi_106698994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef Egberts het volgende:

[..]

Dit komt mij ergens bekend van voor :)

Moeite met signalen oppakken. En als je de signalen denkt op de pakken hoe verzeker je je erzelf van dat je ook in de juiste richting zit.

Iemand kan ook gewoon vriendelijk tegen je doen zonder enige bijbedoeling. Hoe ga je hiermee om zonder meteen alles op het spel te zetten.

Dat is flirten en dat valt te leren/begrijpen. Iedereen heeft het moeten leren en iedereen zit er af en toe wel eens naast en dan hou je er gewoon mee op en kijk je verder bij andere leuke meiden :)
pi_106699059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef Egberts het volgende:

Om iemand echt te leren kennen moet iemand dichtbij je komen. Iemand versieren vanwege zijn uiterlijk zou ik mij nooit aan wagen.
Ik zou het zelfs nieteens willen. Uiteraard moet je iemand wel aantrekkelijk vinden, maar uiterlijk heeft daar wat mij betreft maar tot in beperkte mate invloed in. Dichtbij laten komen is ook niet mijn probleem. Mijn probleem is dat ik op de een of andere manier altijd als vriend word gezien in plaats van als lover, en dat ik geen idee heb wat ik daartegen kan doen :{

quote:
Blijf gewoon jezelf en profileer jezelf zoals je bent. Het gaat er uiteindelijk veel meer om dat je elkaar begrijpt en prettig met elkaar om kan gaan. Ook als het licht uit is.
Eerst maar eens met het licht aan :P
pi_106699148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik zou het zelfs nieteens willen. Uiteraard moet je iemand wel aantrekkelijk vinden, maar uiterlijk heeft daar wat mij betreft maar tot in beperkte mate invloed in. Dichtbij laten komen is ook niet mijn probleem. Mijn probleem is dat ik op de een of andere manier altijd als vriend word gezien in plaats van als lover, en dat ik geen idee heb wat ik daartegen kan doen :{

[..]

Eerst maar eens met het licht aan :P
Te vriendschappelijk handelen denk.... Meer strooien met termen als daten etc, beetje persoonlijk doen richting relatie niveau.
Rustig aan.
pi_106699265
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef Knuffeltutje het volgende:

[..]

Dat is flirten en dat valt te leren/begrijpen. Iedereen heeft het moeten leren en iedereen zit er af en toe wel eens naast en dan hou je er gewoon mee op en kijk je verder bij andere leuke meiden :)
Dat leer je door het te doen. Heel moeilijk. Ik zou het niet door als een meisje met mij flirt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106702266
met het licht aan lijkt mij enger dan met het licht uit :P
pi_106702923
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Te vriendschappelijk handelen denk.... Meer strooien met termen als daten etc, beetje persoonlijk doen richting relatie niveau.
Ik denk (hebben nog niet gemeet) dat een van Bartjes sterkste punten ook een van zijn zwakste punten is wat dat betreft. Hij ís gewoon een ontzettend lieve jongen die volgens mij heel veel voor iemand over heeft. Het type bij wie je je veilig en vertrouwd voelt, als je door zijn botte (of soms uitblijvende :P) reacties heen kijkt. Maar tegelijkertijd is hij ook heel erg de guy next door. Niet heel spannend qua uiterlijk, en ik denk dat je op die leeftijd (midden/eind 20) waarbij je doorgaans of al wat relaties hebt gehad* of op zoek bent naar iets speciaals, niet direct voor zou kiezen.
*Al kan het hebben van meerdere relaties in het verleden ook een pluspunt zijn, want dan ben je wellicht uitgekeken op de sportschool types die 80 kg kunnen drukken maar het verschil tussen hypocriet en egoistisch niet weten :+

Maar dat is een eerste gedachte. Want Bartje komt bijv. juist heel sterk en zelfstandig over, hij laat niet over zich heen lopen, hij heeft humor, hij is geen guppie. Dat (en meer) maakt hem in mijn ogen alles behalve the guy next door, en juist heel erg leuk O+
Maar zie de vrouw die door de eerste indruk heen durft te kijken, maar eens te vinden. En durf dan zelf nog maar eens een opening te geven na vaak gekwetst te zijn, of die opening te accepteren als die je wordt toegeworpen, wanneer je uit zelfbescherming je schild niet durft te laten zakken
pi_106703444
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik denk (hebben nog niet gemeet) dat een van Bartjes sterkste punten ook een van zijn zwakste punten is wat dat betreft. Hij ís gewoon een ontzettend lieve jongen die volgens mij heel veel voor iemand over heeft. Het type bij wie je je veilig en vertrouwd voelt, als je door zijn botte (of soms uitblijvende :P) reacties heen kijkt. Maar tegelijkertijd is hij ook heel erg de guy next door. Niet heel spannend qua uiterlijk, en ik denk dat je op die leeftijd (midden/eind 20) waarbij je doorgaans of al wat relaties hebt gehad* of op zoek bent naar iets speciaals, niet direct voor zou kiezen.
*Al kan het hebben van meerdere relaties in het verleden ook een pluspunt zijn, want dan ben je wellicht uitgekeken op de sportschool types die 80 kg kunnen drukken maar het verschil tussen hypocriet en egoistisch niet weten :+

Maar dat is een eerste gedachte. Want Bartje komt bijv. juist heel sterk en zelfstandig over, hij laat niet over zich heen lopen, hij heeft humor, hij is geen guppie. Dat (en meer) maakt hem in mijn ogen alles behalve the guy next door, en juist heel erg leuk O+
Maar zie de vrouw die door de eerste indruk heen durft te kijken, maar eens te vinden. En durf dan zelf nog maar eens een opening te geven na vaak gekwetst te zijn, of die opening te accepteren als die je wordt toegeworpen, wanneer je uit zelfbescherming je schild niet durft te laten zakken
Nou. Dat dus, wel, denk ik :@
pi_106704086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:08 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nou. Dat dus, wel, denk ik :@
Jaaa ook de laatste alinea accepteren he :+ Dat complimentenstukje :P
pi_106704345
De conclusie de goede jongen is geen fun.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_106704972
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Absoluut niet!
De eerste indruk kan saai zijn.
Maar wat je aan de eerste indruk niet merkt zijn zelfde interesses, zelfde overtuigingen, zelfde muziekcollectie O+
Ik zeg niet dat dat een must is, mijn vriend en ik verschillen echt als dag en nacht en dat gaat hartstikke goed samen. Ik zeg, there's more than meets the eye
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:38:59 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106705243
quote:
Ligt er aan hoe saai die goede jongen is.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106705315
quote:
Die kan ook wel fun zijn, maar dan moet een vrouw daar wel doorheen kunnen kijken en eens andere kanten van die goede jongen willen ontdekken. En dus niet zo dat het daar iedere keer maar bij blijft en je altijd en overal het broertje/de lieve jongen/de goeie sul bent.
pi_106705375
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef Capstan het volgende:

[..]

Die kan ook wel fun zijn, maar dan moet een vrouw daar wel doorheen kunnen kijken en eens andere kanten van die goede jongen willen ontdekken. En dus niet zo dat het daar iedere keer maar bij blijft en je altijd en overal het broertje/de lieve jongen/de goeie sul bent.
Ik moet bij jullie altijd denken aan 'k wou dat ik jou was'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')