Maar hoe moet een vrouw weten dat jij al die dingen hebt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, en dat is best kut! Als je rationeel denkt, dan heb je alles : Ben niet te dik, zie er best goed uit al zeg ik het zelf, ben absoluut niet dom. maar toch MOET er iets zijn wat ik niet heb, want anders had mijn telefoon wel roodgloeiend gestaan en kreeg ik wel eens een facebook berichtje van een vrouw..
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Zullen we samen in een kringetje gaan zitten janken jongens? Lucht vast op
misschien dat ze toen een racefiets wilden en later een stadsgezicht. Their loss! Je hebt een goede instellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt helemaal gelijk. Het probleem is gewoon dat het iedere keer meer pijn gaat doen en het iedere keer weer je eigen vooroordeel bevestigt en versterkt. En dat is een bitch. Tegen beter weten in toch doorgaan hou je op een gegeven moment niet meer vol, daarbij komt nog dat niet iedereen zomaar goed genoeg is natuurlijk. Ik mag dan wel geen hosselkoning zijn, ik hoef weer niet genoegen te nemen met 't eerste 't beste vrouwmensch dat voorbij komt gewaggeldquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar hoe moet een vrouw weten dat jij al die dingen hebt?
Ik bedoel: als je geen contact maakt of zo dan denken mensen echt niet in de supermarkt 'die kerel bij de eenpersoonsmaaltijden is echt de man voor mij!'
Je poste eerder over een vriend die gewoon vrouwen uit nodigt zonder druk etc
Als je het zo aanpakt dan kun je jezelf relaxt neer zetten zeg maar en geef je vrouwen de kans om je te leren kennen
Misschien word het niks maar dan spreek je de volgende week met een andere af
Daten is vooral een numbersgame. Hoe meer mensen je date hoe groter de kans dat het met iemand echt klikt
Je toekomstige vrouw word echt niet eens thuisbezorgd met de shoarma
Je moet mensen ook een kans geven en andersom. Bijna niemand is een of andere spontane aantrekkelijke superster bij de eerste ontmoeting. En je moet actief op zoek naar partners
Wel herkenbaar eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:59 schreef geenvetzak het volgende:
probleem: ik laat mensen mij niet kennen. Maak wel eens een grapje en ik kan best een redelijk gesprek voeren, maar ik houd ALTIJD afstand. Waar anderen verdergaan en bijvoorbeeld telefoonnummers gaan uitwisselen, breek ik contact af. Ik weet niet waarom behalve dat ik mezelf passief vind en dat is voor iedereen een afknapper.
Hoe onromantisch of heb ik te veel hollywood films gezien?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daten is vooral een numbersgame. Hoe meer mensen je date hoe groter de kans dat het met iemand echt klikt
praat met mensen, als je een gesprek levend kunt houden door dingen als verhalend en gebarend vertellen dan heb je zo een uitnodiging voor een biertje/theetje/colaatje drinken uitgedeeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Het probleem is gewoon dat het iedere keer meer pijn gaat doen en het iedere keer weer je eigen vooroordeel bevestigt en versterkt. En dat is een bitch. Tegen beter weten in toch doorgaan hou je op een gegeven moment niet meer vol, daarbij komt nog dat niet iedereen zomaar goed genoeg is natuurlijk. Ik mag dan wel geen hosselkoning zijn, ik hoef weer niet genoegen te nemen met 't eerste 't beste vrouwmensch dat voorbij komt gewaggeldEn dan kom je iemand tegen die je wél serieus de moeite waard vind, en dan kom je gewoon niet meer over die drempel heen.
Dus bottom line is: weet iemand een linkje voor drempels slopen 101?
En toch is ook dat niet makkelijk. Het allerliefst zou ik alles wat ik heb delen met een ander. Wat heb ik in m'n eentje aan een grote zak geld, een dikke auto of een groot huis? Sure, je kunt er leuke dingen mee doen, maar als dat ook alleen maar is om de tijd te verdrijven is het ergens ook een beetje triest vind ik. Dat is waar ik eigenlijk op het moment nog het meest moeite mee hebquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
misschien dat ze toen een racefiets wilden en later een stadsgezicht. Their loss! Je hebt een goede instelling
Ik kan anderen de oren van het hoofd kleppen als ik eenmaal wat ontdooit ben, dat is het probleem nieteens zo eigenlijk. Een uitnodiging uitdelen is zelfs nog tot daar aan toe. Maar dan moeten ze nog wel ook daadwerkelijk op komen dagenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:04 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
praat met mensen, als je een gesprek levend kunt houden door dingen als verhalend en gebarend vertellen dan heb je zo een uitnodiging voor een biertje/theetje/colaatje drinken uitgedeeld.
Je hebt helemaal gelijk, maar voor mij kun je ook dit invullen :quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar hoe moet een vrouw weten dat jij al die dingen hebt?
Ik bedoel: als je geen contact maakt of zo dan denken mensen echt niet in de supermarkt 'die kerel bij de eenpersoonsmaaltijden is echt de man voor mij!'
Je poste eerder over een vriend die gewoon vrouwen uit nodigt zonder druk etc
Als je het zo aanpakt dan kun je jezelf relaxt neer zetten zeg maar en geef je vrouwen de kans om je te leren kennen
Misschien word het niks maar dan spreek je de volgende week met een andere af
Je toekomstige vrouw word echt niet eens thuisbezorgd met de shoarma
Je moet mensen ook een kans geven en andersom. Bijna niemand is een of andere spontane aantrekkelijke superster bij de eerste ontmoeting. En je moet actief op zoek naar partners
Ik heb nog NOOIT een meisje versierd. Altijd als ik in de kroeg stond te zoenen, en die paar meisjes die ik ooit mee naar huis heb genomen als scharrel, en mijn enige vriendin die ik ooit heb gehad ; Allemaal hebben ze mij versierd..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:59 schreef geenvetzak het volgende:
probleem: ik laat mensen mij niet kennen. Maak wel eens een grapje en ik kan best een redelijk gesprek voeren, maar ik houd ALTIJD afstand. Waar anderen verdergaan en bijvoorbeeld telefoonnummers gaan uitwisselen, breek ik contact af. Ik weet niet waarom behalve dat ik mezelf passief vind en dat is voor iedereen een afknapper.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:08 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar voor mij kun je ook dit invullen :
[..]
Ik heb nog NOOIT een meisje versierd. Altijd als ik in de kroeg stond te zoenen, en die paar meisjes die ik ooit mee naar huis heb genomen als scharrel, en mijn enige vriendin die ik ooit heb gehad ; Allemaal hebben ze mij versierd..
De stap van gewoon, een leuk gesprek, naar echt daten en persoonlijk 1 op 1 contact, die maak ik niet.
Zo is er op mijn werk al een tijd een meisje waarmee er een bepaalde chemie is. Maar ik spreek haar alleen op de zaterdagochtend, al maanden lang. Ik zie mezelf dus echt totaal niet haar nummer vragen ofzo. En dan eindigt het, voor de zoveelste keer, op niets natuurlijk...
Ik ben te schijterig, en ik zou het flink slecht trekken als ik een move maak, en die wordt afgewezen bijvoorbeeld. Dat risico wil ik volledig uitsluiten, maar dat maakt je liefdesleven er niet bepaald dynamischer op...
Het doet toch alleen pijn als je de instelling blijft hebben van: Dit keer is het raak, zij is het voor mij etcquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Het probleem is gewoon dat het iedere keer meer pijn gaat doen en het iedere keer weer je eigen vooroordeel bevestigt en versterkt. En dat is een bitch. Tegen beter weten in toch doorgaan hou je op een gegeven moment niet meer vol, daarbij komt nog dat niet iedereen zomaar goed genoeg is natuurlijk. Ik mag dan wel geen hosselkoning zijn, ik hoef weer niet genoegen te nemen met 't eerste 't beste vrouwmensch dat voorbij komt gewaggeldEn dan kom je iemand tegen die je wél serieus de moeite waard vind, en dan kom je gewoon niet meer over die drempel heen.
Dus bottom line is: weet iemand een linkje voor drempels slopen 101?
realistischquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe onromantisch of heb ik te veel hollywood films gezien?
Dat klopt wel, maar toch vind ik persoonlijk een date anders. Bij een biertje drinken met andere jongens zijn er weinig verwachtingen, bij een date zijn er van beide kanten hoge verwachtingen en veel spanning. Het is een stuk ongemakkelijker en het voelt voor mij altijd erg gedwongen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
met vrienden ga je toch ook gewoon bier drinken? nou zo moet je het zien
Kortom het wordt een zoektocht naar die persoon die de ledigheid wegneemt, niet zo zeer de ware liefde.quote:
Niet van beide kanten, van jou (jullie) kantquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar toch vind ik persoonlijk een date anders. Bij een biertje drinken met andere jongens zijn er weinig verwachtingen, bij een date zijn er van beide kanten hoge verwachtingen en veel spanning. Het is een stuk ongemakkelijker en het voelt voor mij altijd erg gedwongen.
Het zou wel mooi zijn om er zo luchtig over te denken!
Gedwongen is wat mij betreft teveel gezegd, maar voor de rest: dat dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar toch vind ik persoonlijk een date anders. Bij een biertje drinken met andere jongens zijn er weinig verwachtingen, bij een date zijn er van beide kanten hoge verwachtingen en veel spanning. Het is een stuk ongemakkelijker en het voelt voor mij altijd erg gedwongen.
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kortom het wordt een zoektocht naar die persoon die de ledigheid wegneemt, niet zo zeer de ware liefde.
Bij de dates díe ik gehad heb was de dame in kwestie anders zenuwachtiger dan ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet van beide kanten, van jou (jullie) kant
ik denk echt dat het voor een groot deel niet speelt bij de ander maar wel bij jullie omdat het voor jullie een 'ding' is
je moet een date ook niet altijd zien als iets waar wat uit moet komen maar meer als een bezigheid
het is echt een kwestie van doen. Gewoon heel vaak doen. Dan word je er beter in en de angst elke keer minder
Ik krijg bij veel users met dit 'probleem' dat jullie veel te hoog richten zeg maar
Even een knullige vergelijking: jullie zaten vroeger niet op voetbal en hebben dus veel gemist. Nu willen jullie meteen met het eerste mee spelen. Die ene uitzonderlijke keer dat jullie dan op het veld mogen verstijf je van paniek en weet je (door gebrek aan training en oefening) niet wat te doen
Ik snap dat het krijgen van zo'n date soms lastig kan zijn maar er zijn zo veel dingen die je aan kunt grijpen
Ik denk dan aan internet daten, blind dates via vrienden, speeddaten
of toch gewoon zelf een nummer proberen te regelen. Ook dat is een kwestie van vaak doen en de angst word minder
Bij mijn enige date was ik de zenuwachtige. Dat zal niet geheel onbegrijpelijk zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij de dates díe ik gehad heb was de dame in kwestie anders zenuwachtiger dan ik
Fuck, ik ben toch een enge creep
Ik weet niet. Ik heb bij de paar dates die ik tot nu toe heb gehad altijd het gevoel dat de dame in kwestie zich ook niet helemaal op haar gemak voelt en het toch wel een hele spannende bezigheid is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
Niet van beide kanten, van jou (jullie) kant
ik denk echt dat het voor een groot deel niet speelt bij de ander maar wel bij jullie omdat het voor jullie een 'ding' is
je moet een date ook niet altijd zien als iets waar wat uit moet komen maar meer als een bezigheid
het is echt een kwestie van doen. Gewoon heel vaak doen. Dan word je er beter in en de angst elke keer minder
Ik krijg bij veel users met dit 'probleem' dat jullie veel te hoog richten zeg maar
Even een knullige vergelijking: jullie zaten vroeger niet op voetbal en hebben dus veel gemist. Nu willen jullie meteen met het eerste mee spelen. Die ene uitzonderlijke keer dat jullie dan op het veld mogen verstijf je van paniek en weet je (door gebrek aan training en oefening) niet wat te doen
Ik snap dat het krijgen van zo'n date soms lastig kan zijn maar er zijn zo veel dingen die je aan kunt grijpen
Ik denk dan aan internet daten, blind dates via vrienden, speeddaten
of toch gewoon zelf een nummer proberen te regelen. Ook dat is een kwestie van vaak doen en de angst word minder
Ik denk dat als je een leuke meid hebt dat ze je het voetballen best wilt lerenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb bij de paar dates die ik tot nu toe heb gehad altijd het gevoel dat de dame in kwestie zich ook niet helemaal op haar gemak voelt en het toch wel een hele spannende bezigheid is.
Ik heb ook een beetje het gevoel dat het voor ons lastig is omdat wij een stuk ervaring missen die vrouwen op onze leeftijd meestal al wel hebben.
Om jouw vergelijking door te trekken: Op onze leeftijd kunnen we niet meer tussen de kleuters beginnen met voetballen omdat dat ook gewoon niet werkt, maar we hebben niet genoeg ervaring om mee te komen in de groep van onze leeftijdsgenoten![]()
Ik weet zelf nog steeds niet echt hoe ik dates moet regelen, maar zelfs als ik dat wel kon zou ik er elke keer heel erg tegenop zien. Ik vind die angst en gevoelens die ik moet doormaken heel erg vermoeiend.
Ik zou willen dat ik daten plezieriger zou vinden, maar nja. Ik zou willen dat er een manier was om met spoed iets beter te worden zodat ik op mijn gemak in elk geval met mijn leeftijdsgenoten kan mee voetballen, zelfs al ben ik dan zeker niet de beste.
Misschien kan je op een andere manier meer contact krijgen met een meisje voordat je daadwerkelijk 1 op 1 gaat daten met elkaar.. Als je elkaar nauwelijks kent dan snap ik ook wel dat het een erg ''gedwongen'' gevoel mee geeft, aangezien je klaarblijkelijk die date neemt om te testen of je bij elkaar past... In plaats van dat je een groot vermoeden hebt dat dat zo is en dat het dus minder ''gedwongen'' aanvoelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar wat is er mee te komen aan dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb bij de paar dates die ik tot nu toe heb gehad altijd het gevoel dat de dame in kwestie zich ook niet helemaal op haar gemak voelt en het toch wel een hele spannende bezigheid is.
Ik heb ook een beetje het gevoel dat het voor ons lastig is omdat wij een stuk ervaring missen die vrouwen op onze leeftijd meestal al wel hebben.
Om jouw vergelijking door te trekken: Op onze leeftijd kunnen we niet meer tussen de kleuters beginnen met voetballen omdat dat ook gewoon niet werkt, maar we hebben niet genoeg ervaring om mee te komen in de groep van onze leeftijdsgenoten![]()
Ik weet zelf nog steeds niet echt hoe ik dates moet regelen, maar zelfs als ik dat wel kon zou ik er elke keer heel erg tegenop zien. Ik vind die angst en gevoelens die ik moet doormaken heel erg vermoeiend.
Ik zou willen dat ik daten plezieriger zou vinden, maar nja. Ik zou willen dat er een manier was om met spoed iets beter te worden zodat ik op mijn gemak in elk geval met mijn leeftijdsgenoten kan mee voetballen, zelfs al ben ik dan zeker niet de beste.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien kan je op een andere manier meer contact krijgen met een meisje voordat je daadwerkelijk 1 op 1 gaat daten met elkaar.. Als je elkaar nauwelijks kent dan snap ik ook wel dat het een erg ''gedwongen'' gevoel mee geeft, aangezien je klaarblijkelijk die date neemt om te testen of je bij elkaar past... In plaats van dat je een groot vermoeden hebt dat dat zo is en dat het dus minder ''gedwongen'' aanvoelt.
Ik heb het gevoel dat mijn gebreken, mijn onzekerheid en mijn ongemakkelijkheid de hele date ongemakkelijk gemaakt. Het meisje is jongens gewend die gemakkelijker in omgang, stoerder en leuker zijn ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
Maar wat is er mee te komen aan dan?
je spreekt ergens af, doet aardig en gaat weer uit elkaar
aardig doen kunnen jullie ook wel
Die gevoelens zijn ook vermoeiend, maar na 10 dates zijn ze al wat minder en na 20 dates nog minder en na 120 dates nog veel minder
Ik heb ook gesport in team verband vroeger en om eerlijk te zijn ben ik echt ronduit rukMaar ik vond het wel heel leuk en ging er met plezier heen... Dus je bent misschien niet de beste maar een avond met een aardig iemand is toch nooit verkeerd?
Dat laatste is echt iets wat tussen je oren zitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat mijn gebreken, mijn onzekerheid en mijn ongemakkelijkheid de hele date ongemakkelijk gemaakt. Het meisje is jongens gewend die gemakkelijker in omgang, stoerder en leuker zijn ik.
Die ongemakkelijkheid treft vaak allebei de personen en doet behoorlijk wat afbreuk aan het leuke gevoel dat je over wil houden aan zo'n date.
Teamsport kan gezellig zijn als je niet goed bent, dates leveren alleen maar slechte dingen op als je niet goed genoeg bent.
Jij bent goed genoeg, je bent alleen niet goed genoeg in een date zonder nevenactiviteiten omdat je bij puur met elkaar praten te onzeker bent en dichtslaat... Kan je poolen? Misschien is dat leuk?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat mijn gebreken, mijn onzekerheid en mijn ongemakkelijkheid de hele date ongemakkelijk gemaakt. Het meisje is jongens gewend die gemakkelijker in omgang, stoerder en leuker zijn ik.
Die ongemakkelijkheid treft vaak allebei de personen en doet behoorlijk wat afbreuk aan het leuke gevoel dat je over wil houden aan zo'n date.
Teamsport kan gezellig zijn als je niet goed bent, dates leveren alleen maar slechte dingen op als je niet goed genoeg bent.
Vertel, wat is de omschrijving?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, interessante reeks om te volgen ... !
Heb zelf wat mail-contact gehad met een paar dames, maar steeds volgde radiostilte na een realistische persoonlijke omschrijving van mezelf.
Vast wel, maar die angst on ongemakkelijkheid is er vervolgens dan wel tijdens zo'n date. En als je dat soort situaties en gevoelens steeds hebt bij een date dan maakt dat de volgende keer nog zwaarder en leg je jezelf de volgende keer nog meer druk op om het niet ongemakkelijk te laten worden. Dat is een cirkel waarvan ik niet precies weet hoe ik daaruit moet komen en ik hoop dat je ook begrijpt dat dat patroon niet makkelijk is te doorbreken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat laatste is echt iets wat tussen je oren zit
en daardoor blokkeer je jezelf en creëer je die angst en ongemakkelijkheid
Je moet het echt met een meer nuchtere blik gaan zien en dat is gewoon doen en op jezelf in praten
Ik hoop het, maar toch; jongens hebben op mijn leeftijd vaak al meer ervaring met meisjes en versieren dan ik en zijn meer op hun gemak rond meisjes. Ik heb daar gewoon een achterstand waarvan ik eigenlijk niet goed weet hoe ik die moet weg gaan werken.quote:verder: niet elk meisje wil een of andere gladde prater
dan was half nederland nog single
Ik weet dat je dat niet lullig bedoelt! Denk dat er ook wel een kern van waarheid in zit, maar ik weet eigenlijk gewoon niet hoe ik het anders moet doen zegmaar. Het is moeilijk om dit te veranderen. Ik zou best wel willen weten hoe andere mensen zoiets hebben aangepakt.quote:Jij bent echt de grootste drempel hier (en dat bedoel ik niet lullig)
het meeste wat jou tegen houdt zijn dingen die je zelf creëert
het kan echt heel erg helpen als je dat in gaat zien
Beknopt: optimistisch, ambitieus, ziekelijk gierig, hekel aan kinderen ... !quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel, wat is de omschrijving?
Dat laatste is wel een terechte klacht. Ik had ook een keer spontaan wat mensen uitgenodigd voor bier en chips en daarna een keer de stad in; kwam er niemand... Aan de andere kant, dit overkomen vast ook mensen die wel sociaal vaardig zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan anderen de oren van het hoofd kleppen als ik eenmaal wat ontdooit ben, dat is het probleem nieteens zo eigenlijk. Een uitnodiging uitdelen is zelfs nog tot daar aan toe. Maar dan moeten ze nog wel ook daadwerkelijk op komen dagen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Beknopt: optimistisch, ambitieus, ziekelijk gierig, hekel aan kinderen ... !
Dan zou je eerst kunnen proberen vriendschappen met meisjes aan te gaan. Of met jongens. Dan is die gespannen sfeer er niet en heb je een sociale kring om op verder te bouwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar slecht aan is hoor. Je bent niet onervaren en een dame kan er enigszins vanuit gaan dat jij het type bent die voor een vaste relatie gaat. Al kan ik me wel voorstellen dat je weer even moet wennen. Hoe heb je die vorige meiden versierd danquote:Op woensdag 11 januari 2012 02:22 schreef Knuxie het volgende:
23 Jaar oud en een relatie van anderhalf en één van vier jaar achter de rug. Ik zal dus op zijn minst erg roestig zijn op dit gebied
Vandaar TVP.
Wauw, dat is echt heel heftig. Zoals formerjellybean zegt zou het misschien wel wat zijn om hier hulp voor te zoeken, buiten dit forum. Dit gaat veel verder dan bang zijn om te versieren oid en zijn dingen die je niet zo 1 2 3 kan verwerken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kijk de eerste 13 jaar van leven staat gewoon bol van seksueel misbruik fysiek en geestelijk geweld dan vind je de liefde van je leven een knul die je ondersteunt en probeert te zorgen voor je die sterft en meer had ik niet dan hem. Ondertussen blijft alles door gaan. Alleen op een punt stopt het misbruik dan wel de rest gaat door en word alleen maar heftiger en steeds meer dreiging en er is zat gebeurt.
Vorige jaar heeft zijn neefje dus van mijn eerste verkering zichzelf om het leven gebracht en uiteindelijk hadden wij wel iets alleen hij trok het niet maakt er een einde aan. En toen is alles wel gestopt kun je zeggen.
Weet dat er zoveel speelde en speelt dat is niet in een reactie te schrijven daar heb ik onderhand het hele forum voor nodig...
Kun je je dan niet gewoon "in betere" kringen begeven? Ik zit in de IT en leer via m'n werk ook geen vrouwen kennen. Via hockey en dansles des te meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
Dan zal ik hier ook maar eens rondhangen aangezien ik nog geen enkele fatsoenlijke relatie heb gehad, en geen versierder ben. Ik zal het van toevallige ontmoetingen moeten hebben, en daar zit ik volgens mij in de verkeerde kringen voor om goede kans te maken.
Een date blijft hoe dan ook best 'spannend' omdat je je beste beentje voor moet zetten, dus dat is logisch. Maar als je meer ervaring krijgt met dates en meiden gaat het je gewoon makkelijker af, en bovendien weet je dat als die vis niet hapt er nog genoeg vissen zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
Wat is het probleem dan, niet tevreden met je uiterlijk?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:12 schreef Bittere_Bal het volgende:
Hallo allemaal, ik ga me hier ook melden. Ook aardig hopeloos op relatiegebied. Grootste probleem waar ik mee zit is die klote vicieuze cirkel. Ik kan echt niet geloven dat een meisje 100% voor mij zou willen gaan en met die gedachtegang verpest ik nog de zeer weinige kansjes die ik krijg. Het is echt 1 grote self-fulfilling prophecy.
Terzijde, fijn dat dit topic naast de sc is gestart!
Waarom kan jij dat zelfs niet geloven als een meisje interesse in jou heeft?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:12 schreef Bittere_Bal het volgende:
Hallo allemaal, ik ga me hier ook melden. Ook aardig hopeloos op relatiegebied. Grootste probleem waar ik mee zit is die klote vicieuze cirkel. Ik kan echt niet geloven dat een meisje 100% voor mij zou willen gaan en met die gedachtegang verpest ik nog de zeer weinige kansjes die ik krijg. Het is echt 1 grote self-fulfilling prophecy.
Terzijde, fijn dat dit topic naast de sc is gestart!
Waarom zou je ziekelijk gierig benoemen? Is het echt gierig, of ben je gewoon zuinig?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hoezo vind je vrouwen niet vaak leuk? Kom je er weinig tegen of vind je heel veel vrouwen gewoon echt niks? De meerderheid van de vrouwen vind ik ook niet leuk genoeg maar als je er maar genoeg leert kennen zit er wel een leuke tussen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de mensen hier die mij nog niet kennen:
Ik ben Kaneelstokje en ik heb moeite met versieren. Ik heb moeite met het leuk vinden van vrouwen, heb moeite met het versieren van vrouwen, moeite met het herkennen van interesse van vrouwen, moeite met vertrouwen van vrouwen en moeite met het kenbaar maken van mijn interesse.
heel simpel, nooit een echte vriendin gehad, dus ook nooit enige bevestiging dat het kan. Ook al krijg ik een compliment dan geloof ik het niet. Heb niks aan positieve opmerkingen over mijn uiterlijk/innerlijk. Blijkbaar is het nooit genoeg geweest. Wat ook niet helpt is dat het enige meisje wat ooit echt duidelijk is geweest mij binnen een paar weken heeft ingewisseld voor een beter exemplaar, daar haal ik dus ook niets positiefs uit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:28 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Waarom kan jij dat zelfs niet geloven als een meisje interesse in jou heeft?
Hoe oud ben je eigenlijk? Er zijn vrouwen die geen kinderen willen, maar de meeste willen dat toch wel. Als jij zelf al weet dat je geen kinderen wil, dan is het wel goed dat je daar eerlijk over bent zodat je niet je tijd verspilt met iemand die later tien kinderen wil. Hekel aan kinderen klinkt alleen bij voorbaat zo negatief. George Clooney heeft ook geen kinderenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
deels, ik word niet gezien als relatie-materiaal, krijg het niet voor elkaar om iets los te maken bij het vrouwelijke geslacht. Blijf steken in het "leuke jongen maar past niet bij mij" kringetjequote:Op woensdag 11 januari 2012 10:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan, niet tevreden met je uiterlijk?
Hoe denk je zelf dat je uit deze negatieve mindset kan komen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
heel simpel, nooit een echte vriendin gehad, dus ook nooit enige bevestiging dat het kan. Ook al krijg ik een compliment dan geloof ik het niet. Heb niks aan positieve opmerkingen over mijn uiterlijk/innerlijk. Blijkbaar is het nooit genoeg geweest. Wat ook niet helpt is dat het enige meisje wat ooit echt duidelijk is geweest mij binnen een paar weken heeft ingewisseld voor een beter exemplaar, daar haal ik dus ook niets positiefs uit.
Zou meer sporten je uiterlijk verbeteren?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
deels, ik word niet gezien als relatie-materiaal, krijg het niet voor elkaar om iets los te maken bij het vrouwelijke geslacht. Blijf steken in het "leuke jongen maar past niet bij mij" kringetje
Dit. Als iemand weinig geld heeft, prima, maar op zo'n manier ga ik er geeneens tijd in steken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:44 schreef Knuffeltutje het volgende:
bij voorbaat al over geld en zuinig doen etc begint.
Krijg je dat echt te horen of plaats je jezelf in dat kringetje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
deels, ik word niet gezien als relatie-materiaal, krijg het niet voor elkaar om iets los te maken bij het vrouwelijke geslacht. Blijf steken in het "leuke jongen maar past niet bij mij" kringetje
Besef je ook dat andere mensen ook wel eens gedumpt/bedrogen/als vuil behandeld worden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
heel simpel, nooit een echte vriendin gehad, dus ook nooit enige bevestiging dat het kan. Ook al krijg ik een compliment dan geloof ik het niet. Heb niks aan positieve opmerkingen over mijn uiterlijk/innerlijk. Blijkbaar is het nooit genoeg geweest. Wat ook niet helpt is dat het enige meisje wat ooit echt duidelijk is geweest mij binnen een paar weken heeft ingewisseld voor een beter exemplaar, daar haal ik dus ook niets positiefs uit.
nee, dat vul ik ook meestal zelf in, ik weet van mezelf dat het een hele vervelende eigenschap is. Het is alleen in mijn hoofd een hele logische conclusie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe denk je zelf dat je uit deze negatieve mindset kan komen?
[..]
[quote]Op woensdag 11 januari 2012 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg je dat echt te horen of plaats je jezelf in dat kringetje?
Dus je denkt voor anderen. Dat is niet zo heel slimquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
nee, dat vul ik ook meestal zelf in, ik weet van mezelf dat het een hele vervelende eigenschap is. Het is alleen in mijn hoofd een hele logische conclusie.
dat hele slechte zelfbeeld is ook de kern van het probleem. De laatste jaren, en zeker na het fiasco met dat meisje. hang ik nog veel meer mijn hele eigenwaarde op aan het hebben van een relatie. Een leuke baan, huis, vrienden relativeer ik helemaal dood omdat ik in mijn eigen hoofd volledig faal in het belangrijkste in het leven. Wat is dat allemaal waard als je een persoon bent waar niemand bij wil blijven? En ik ben al 29 he, het is niet meer een zaak van "het komt wel"quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:53 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Besef je ook dat andere mensen ook wel eens gedumpt/bedrogen/als vuil behandeld worden?
Voor niemand gaat het liefdesleven over rozen, en iedereen loopt wel eens een blauwtje of maakt nare dingen mee op dat gebied.
Als ik je post goed begrijp is je enige ervaring iets van een paar weken met een meisje.
Om een voorbeeldje te geven, als ik iemand heel erg leuk vind en daar allemaal positieve opmerkingen en blikken naartoe smijt en diegene reageert er totaal niet op, dan ga ik er vanuit dat het niet wederzijds is en kap ik er mee. Zo te horen is dat het punt waar op jij denkt " Zie je wel, het is nooit genoeg. "
Je moet zelf ook aan iemand laten merken dat ze leuk en mooi etc etc is.
Wat zijn eigenlijk jouw verwachtingen van een vrouw? Moet ze jou helemaal versieren en helemaal letterlijk zeggen dat ze jou ziet zitten en of ze je vriendin mag zijn? Het is iets wat echt van twee kanten moet komen en zo te horen kan jij prima een vriendin krijgen maar is er misschien iets anders aan de hand waardoor je een heel slecht zelfbeeld hebt.
Ik heb geen moeitequote:Op woensdag 11 januari 2012 10:55 schreef Murdera het volgende:
Knuffeltutje, mag ik vragen wat jij hier doet?
Heb je ook moeite, of kom je hier om wijze raad te geven?
Lief.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:02 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite![]()
Of mijn raad wijs is weet ik niet, maar ik ben hier inderdaad omdat ik het een leuk/boeiend onderwerp vind en misschien hier en daar kan (proberen te ) helpen
Al was je 39, jij bent door 1 rotstreek van een meisje helemaal van de kaart en gelooft het niet eens als iemand jou aan het versieren is. Ik denk dat je daar eens even flink over na moet gaan denken. Hoe erg iemand ook met jou staat te flirten, jij zal er toch niet op in gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:00 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dat hele slechte zelfbeeld is ook de kern van het probleem. De laatste jaren, en zeker na het fiasco met dat meisje. hang ik nog veel meer mijn hele eigenwaarde op aan het hebben van een relatie. Een leuke baan, huis, vrienden relativeer ik helemaal dood omdat ik in mijn eigen hoofd volledig faal in het belangrijkste in het leven. Wat is dat allemaal waard als je een persoon bent waar niemand bij wil blijven? En ik ben al 29 he, het is niet meer een zaak van "het komt wel"
Ik hoop dat je begrijpt dat dit probleem 100% in je hoofd zit, en je dit zelf op moet lossen, eventueel met behulp van een psycholoog? Ik denk dat het al een hoop zou helpen om enthousiast te gaan sporten. Ik kan dansles ook aanraden omdat je dan gewoon veel in aanraking (letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:00 schreef Bittere_Bal het volgende:
dat hele slechte zelfbeeld is ook de kern van het probleem. De laatste jaren, en zeker na het fiasco met dat meisje. hang ik nog veel meer mijn hele eigenwaarde op aan het hebben van een relatie. Een leuke baan, huis, vrienden relativeer ik helemaal dood omdat ik in mijn eigen hoofd volledig faal in het belangrijkste in het leven. Wat is dat allemaal waard als je een persoon bent waar niemand bij wil blijven? En ik ben al 29 he, het is niet meer een zaak van "het komt wel"
geen hints, echt heel erg op de man af ben ik bang. En ik weet ook dat je dat niet mag verwachten. Gezeik is dat mijn enige referentie die rotstreek is. Zelfs al is het meisje heel duidelijk dan komt er een meteen een ja, maar naar boven dat op het moment er een beter iemand beschikbaar is (en die is er objectief natuurlijk altijd), ze mij laat vallen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:05 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Al was je 39, jij bent door 1 rotstreek van een meisje helemaal van de kaart en gelooft het niet eens als iemand jou aan het versieren is. Ik denk dat je daar eens even flink over na moet gaan denken. Hoe erg iemand ook met jou staat te flirten, jij zal er toch niet op in gaan.
Dan kan je 29 of 39 of 49 zijn, het is dus niet dat jij geen vrouw zou kunnen krijgen. Je stoot het zelf weg omdat je het niet gelooft. Daarom nogmaals de vraag, hoe zou het volgens jou moeten gaan dan? Op wat voor manier zou jij er van overtuigd zijn dat een meisje echt helemaal voor jou wil gaan? Wat moet ze doen? Wat moet ze zeggen?
dat ben ik me heel erg bewust. Ik analyseer mezelf dagelijks helemaal kapot. Lang weerstand aan geboden en nog steeds heel sceptisch maar een psycholoog is misschien de stap waard.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat dit probleem 100% in je hoofd zit, en je dit zelf op moet lossen, eventueel met behulp van een psycholoog? Ik denk dat het al een hoop zou helpen om enthousiast te gaan sporten. Ik kan dansles ook aanraden omdat je dan gewoon veel in aanraking (letterlijk en figuurlijk) komt met vrouwen.
dat is al weer een jaar geleden en helaas ondervind ik daar nog steeds hinder van. Was het misgelopen en had zij mij niet ingewisseld dan was ik er misschien sterker uitgekomen en het besef gehad dat het wel kan. Nu overheerst het gevoel dat ik (weer) niet goed genoeg was en haar nieuwe vlam een beter persoon is (en niet alleen voor haar).quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Op het moment dat je iemand treft, er is een wederzijdse klik, en je begint een relatie die gewoon goed is, dan ís er geen betere. Niet als zij niets mist. Tuurlijk, er zijn vast knappere mannen, maar een vrouw gaat niet zomaar op zoek, tenzij ze vanaf het begin al niet achter de/een relatie stond. BB Wanneer ben jij laten vallen door een vrouw? Dat is zeker alweer een tijd geleden of niet?
Als jij al een relatie (of date) ingaat met het idee dat je niet goed genoeg bent, dan gaat het ook niet werken helaas.. Eerst pas van jezelf houden en dan van een ander
Ik kom niet heel veel vrouwen tegen nee en met de vrouwen die ik tegenkom heb ik vaak helemaal niks. Althans, qua aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo vind je vrouwen niet vaak leuk? Kom je er weinig tegen of vind je heel veel vrouwen gewoon echt niks? De meerderheid van de vrouwen vind ik ook niet leuk genoeg maar als je er maar genoeg leert kennen zit er wel een leuke tussen.
Wat betreft dat vertrouwen: tja. Relaties kunnen uitgaan en dat is kut. Maar da's geen reden om er niet aan te beginnen.
Je bent dus gewoon bang dat je volgende relatie weer uitgaat, op een vervelende manier? Tja. De kans dat je volgende relatie weer uitgaat is aanwezig (maar niet zo hoog als op je 17e ofzo, meiden zijn op jouw leeftijd toch wat serieuzer omdat de volgende relatie waarschijnlijk wel 'de ware' moet zijn) en als dat gebeurt is het kut. Maar dat is een feit, een gegeven waar je niks aan kan veranderen. Dus dat zou dan in je keuzes niet mee moeten spelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:12 schreef Bittere_Bal het volgende:
geen hints, echt heel erg op de man af ben ik bang. En ik weet ook dat je dat niet mag verwachten. Gezeik is dat mijn enige referentie die rotstreek is. Zelfs al is het meisje heel duidelijk dan komt er een meteen een ja, maar naar boven dat op het moment er een beter iemand beschikbaar is (en die is er objectief natuurlijk altijd), ze mij laat vallen.
Het is sowieso ongeveer 'noodzaak' veel vrouwen te leren kennen. Een hobby zoeken (sport danwel creatief) waarbij je veel vrouwen leert kennen helpt. Ik weet dat ik klink als een vastgelopen plaat maar salsales kan ik aanraden. Overschot aan vrouwen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom niet heel veel vrouwen tegen nee en met de vrouwen die ik tegenkom heb ik vaak helemaal niks. Althans, qua aantrekkingskracht.
Hier kan ik mij inderdaad in vinden. Nu ik steeds iets ouder word krijg je gewoon steeds meer het 'wat kan mij het ook schelen, voor jou 10 anderen / ik ben een vet toffe vent' gevoel, en dat sluipt er langzaam maar natuurlijk in. Dat ga je op een gegeven moment ook uitstralen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vind je? bij mij kwam dat juist met de jaren.
Same here. Ik ben dan geen George Clooney kwa uiterlijk maar ik ben nog steeds IMHO een fucking good catchquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:44 schreef Maharbal het volgende:
Hier kan ik mij inderdaad in vinden. Nu ik steeds iets ouder word krijg je gewoon steeds meer het 'wat kan mij het ook schelen, voor jou 10 anderen / ik ben een vet toffe vent' gevoel, en dat sluipt er langzaam maar natuurlijk in. Dat ga je op een gegeven moment ook uitstralen.
Heb ik ook inderdaad... In mijn 22 jarige leven ben ik er 2 tegengekomen die nog wel even in mn gedachten zijn blijven hangen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom niet heel veel vrouwen tegen nee en met de vrouwen die ik tegenkom heb ik vaak helemaal niks. Althans, qua aantrekkingskracht.
Dat vind ik dus zelf ook, maar de meiden zijn het daar dus niet helemaal mee eens geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Same here. Ik ben dan geen George Clooney kwa uiterlijk maar ik ben nog steeds IMHO een fucking good catch
Als ik het zo lees dan ben je (erg) op zoek naar 'normale' meiden, en ook dat straal je uit. Misschien even je 'zoektocht' op pauze zetten? En als jij van jezelf vindt dat je ook een catch bent, en er zijn nu weinig vrouwen die daar op reageren...dan is het hun loss toch? Ga daar niet je eigenwaarde uit afleiden, want dan vind je jezelf uiteindelijk kennelijk toch niet zo'n catch, en dan beland je weer in die negatieve spiraal van weinig zelfvertrouwen uitstralen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zelf ook, maar de meiden zijn het daar dus niet helemaal mee eens geloof ik![]()
Het is uiteindelijk een vicieuze cirkel. Goede uitstraling -> vrouwelijk aandacht -> nog betere uitstraling - nog meer aandacht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:
@Catbert: George Clooney is vooral uitstraling, heeft bar weinig met uiterlijk te maken
Niet eens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:
@Catbert: George Clooney is vooral uitstraling, heeft bar weinig met uiterlijk te maken
Is dat meteen reden om haar weird te vinden dan? Ik ken eigenlijk meer mensen die het met hun familie vieren en daarna pas met vrienden weg gaan oid.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zelf ook, maar de meiden zijn het daar dus niet helemaal mee eens geloof ik![]()
Ik vertel mezelf maar dat ik waarschijnlijk afstandelijk en onbenaderbaar overkom, maar ik ben bang dat de werkelijkheid toch iets anders is.![]()
Heb op dit moment wel contact met 2 meiden die iets willen, maar die zijn stuk voor stuk weer vrij weird. De ene heeft nog nooit oud en nieuw met vrienden gevierd, en de ander is zo wanhopig dat ze zichzelf met allerlei smoezen bij me thuis uitnodigt.
Normale, leuke meiden please, where are you
George Clooney is gewoon een hot motherfucker. Niet doen alsof dat niet gewoon een erg knappe vent is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben mijn tekst kwijtquote:En die laatste zin is heel waar alleen zit ik nu in de situatie dat ik pas van mezelf kan houden als ik een ander heb
.....ben ik nu het topic aan het kapen? Want dat is niet de bedoeling..
Opzich ben ik eigenlijk helemaal niet eens echt ''op zoek''.. Na mijn ex heb ik 1.5 jaar totaal geen behoefte gehad aan een nieuwe relatie, en nu pas begin ik er een beetje voor open te staan... Meer ben ik op dit moment gewoon benieuwd. Hoe lig ik eigenlijk in de markt? Welke meiden zijn te hoog gegrepen voor mij en welke kan ik wel krijgen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dan ben je (erg) op zoek naar 'normale' meiden, en ook dat straal je uit. Misschien even je 'zoektocht' op pauze zetten? En als jij van jezelf vindt dat je ook een catch bent, en er zijn nu weinig vrouwen die daar op reageren...dan is het hun loss toch? Ga daar niet je eigenwaarde uit afleiden, want dan vind je jezelf uiteindelijk kennelijk toch niet zo'n catch, en dan beland je weer in die negatieve spiraal van weinig zelfvertrouwen uitstralen.
[..]
Het is uiteindelijk een vicieuze cirkel. Goede uitstraling -> vrouwelijk aandacht -> nog betere uitstraling - nog meer aandacht.
En GC ziet er toch wel goed uit, ook al ben ik een vent
Ja dat klopt, en dat heb ik laatst ook duidelijk gemaakt...Wel frustrerend, want de laatste 7 maanden speelde er dus helemaal niets bij mij, en wat er speelde daar had ik niet echt zin in...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:07 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Is dat meteen reden om haar weird te vinden dan? Ik ken eigenlijk meer mensen die het met hun familie vieren en daarna pas met vrienden weg gaan oid.
Heb je niet misschien een (veel te) hoge (gekke) eisenlijst?
Ik zou er zelf geen probelemen mee hebben dat iemand nog nooit oud en nieuw met vrienden heeft gevierd, in de zin van waarom zou dat me iets moeten schelen, neem je dr volgende keer toch gewoon mee![]()
Over dat tweede geval, blijkbaar vindt ze jou dus heel erg leuk en heeft ze het idee dat je haar ziet zitten en al het initiatief van haar uit moet komen.
Ik denk dat jij die meiden gewoon sowieso niet leuk vindt
Sorry, een beetje de verkeerde bewoording misschien. Maar laat ik het zo zeggen : Het past haar ook echt...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb afgelopen oud en nieuw voor het eerst met een groep vrienden gevierdBen ik ook raar?
Ik vind Clooney wel knap maar niet heel erg knap. Ik vind zijn uitstraling gewoon charmant.
Ik vond zijn collega in ER (Noah Whyle) veeeel leukerI ben gewoon raar
Het gaat allemaal wat moeilijker nu ik niet meer echt studeer. Ik zit er al een tijd aan te denken iets van yoga te gaan doen, maar vooralsnog is de drempel hiervan te hoog voor mij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef Catbert het volgende:
Het is sowieso ongeveer 'noodzaak' veel vrouwen te leren kennen. Een hobby zoeken (sport danwel creatief) waarbij je veel vrouwen leert kennen helpt. Ik weet dat ik klink als een vastgelopen plaat maar salsales kan ik aanraden. Overschot aan vrouwen.
Ben nu 26, eigenlijk 3 keer echt verliefd geweest.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Heb ik ook inderdaad... In mijn 22 jarige leven ben ik er 2 tegengekomen die nog wel even in mn gedachten zijn blijven hangen...
De rest zijn gewoon meiden geweest die zelf contact met mij zochten, en gewoon werkten als een soort van egoboosters![]()
De laatste paar jaar is het sowiezo drama wat mij betreft. Zit denk ik ook een beetje tussen het verkeerde type meiden, van die studentikoze rechten - trutjes. Niet echt mijn type...
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik in de markt lig, het zal me ook roesten. Als je te veel zo redeneert, haal je je zelfvertrouwen uit 'de markt' in plaats van jezelf. Ik weet wel hoe ik in m'n eigen markt ligquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Opzich ben ik eigenlijk helemaal niet eens echt ''op zoek''.. Na mijn ex heb ik 1.5 jaar totaal geen behoefte gehad aan een nieuwe relatie, en nu pas begin ik er een beetje voor open te staan... Meer ben ik op dit moment gewoon benieuwd. Hoe lig ik eigenlijk in de markt? Welke meiden zijn te hoog gegrepen voor mij en welke kan ik wel krijgen?
Klinkt hard, maar zo werkt het wel. In het verleden heb ik meiden achter me aan gehad soms, waarvan ik echt dacht, wat moet ik er mee. Maar dan opeens ook een meid achter me aan, net een fotomodel dat ik dacht, waar heb ik dit aan te danken? Maar vertoonde dan weer autistische trekjes..Zo is het altijd wat..
hmm, ik heb een universitaire studie afgerond, ben wel prettig gezelschap denk ik, veel van de wereld gezien en afgaande op reacties mbt datingsites is er met mijn uiterlijk ook niet heel veel mis. Maar dat is allemaal wel weer makkelijk te relativeren....die kronkel moet er echt uit. Het is geen valse bescheidenheid of zo als ik zeg dat ik het niet echt geloof.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben mijn tekst kwijt
Maar hoe moet een ander 100% voor jou gaan als je jezelf de moeite niet waard vind? Ik snap het wel hoor.. Je ziet een vriendin toch als bevestiging en een positieve spiraal dat het je wel gegunt is, en dat je wél relatiemateriaal bent.
Maar 1 meisje die 1 stomme keus maakt, om welke reden dan ook, moet niet jouw leven bepalen.
Ik lees allemaal negatieve dingen. Wat zijn je pluspunten?
'Denk ik' / 'afgaande op de reacties' 'makkelijk te relativeren'. Dat zijn de dingen die er uiteindelijk het eerste uit moeten. Als je er zelf niet in gelooft, waarom zou een ander dat wel doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:23 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
hmm, ik heb een universitaire studie afgerond, ben wel prettig gezelschap denk ik, veel van de wereld gezien en afgaande op reacties mbt datingsites is er met mijn uiterlijk ook niet heel veel mis. Maar dat is allemaal wel weer makkelijk te relativeren....die kronkel moet er echt uit. Het is geen valse bescheidenheid of zo als ik zeg dat ik het niet echt geloof.
Daarin moet ik je wel gelijk geven ja, maar het is natuurlijk wel belangrijk om reeel te blijven. Maar inderdaad, voor hetzelfde geld schrijf je vrouwen af omdat ze ''te knap'' zijn, en mis je daardoor een heel leuk persoon...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik in de markt lig, het zal me ook roesten. Als je te veel zo redeneert, haal je je zelfvertrouwen uit 'de markt' in plaats van jezelf. Ik weet wel hoe ik in m'n eigen markt lig
En persoonlijk denk ik niet in absoluten als te hoog gegrepen (ja, af en toe merk je dat je denkt...jezus die is te knap ofzo, dat lukt nooit). Maar als ik een dergelijk persoon leer kennen en ik wil iets proberen, dan weerhoudt dat mij er niet van om toch iets te proberen. Zelfs als ik dan gruwelijk hard op m'n bek ga. En het is verbazend hoeveel vrouwen die jij aanvankelijk in het hokje 'te hoog gegrepen' hebt geplaatst, openstaan voor dingen. Dat komt omdat heel veel mannen uiteindelijk zo denken.
Nee klopt! En als ik zelf heel eerlijk ben, weet ik ook wel waar het vandaan komt dat ik de laatste tijd gewoon geen vrouwen in mn leven heb, en dat is omdat ik zelf gewoon leef als een fucking kluizenaar..quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben nu 26, eigenlijk 3 keer echt verliefd geweest.
Maar goed, bij de pakken neerzetten heeft geen zin. Gewoon blijven proberen om nieuwe leuke mensen te ontmoeten. Er zit er vast wel ergens een bij die mijn gevoelens kan beantwoorden.
En zo niet, dan neem ik maar veel katten.
Wie weet heeft die meid wel een zwak voor wat verlegener en minder glad lullender kerels, weet jij veel. Degene die mij voor 't eerst op m'n smoel pakte was er ook zoeen, ze bestaan hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
De universiteit kom ik zelden, doe alles vanuit huis, en de studentenvereniging waar ik zit ben ik ook erg zelden aanwezig. Toch heeft dat laatste me al 2 uitnodigingen opgeleverd voor een blind date gala van een vrouwendispuut, die ik vervolgens geweigerd heb![]()
Ik heb het, teveel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:48 schreef Starphus het volgende:
Zelfspot en zelfschijt zijn het belangrijkst.
Wel, achteraf gezien lijkt selectief gierig een betere stempel. Voorbeeld; ik mail liever i.p.v SMS-en omdat een SMS toch extra kost, en thuis heb ik de verwarming hooguit op 17 graden staan want dat bespaart ook weer wat. Aan de andere kant heb ik dan weer geen moeite met ca. 1500 euro uitgeven aan een trip naar New York of 1000 euro aan een Eurotrip.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:44 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Er zijn vrouwen die geen kinderen willen, maar de meeste willen dat toch wel. Als jij zelf al weet dat je geen kinderen wil, dan is het wel goed dat je daar eerlijk over bent zodat je niet je tijd verspilt met iemand die later tien kinderen wil. Hekel aan kinderen klinkt alleen bij voorbaat zo negatief. George Clooney heeft ook geen kinderen![]()
Ziekelijk gierig zijn klinkt alsof je echt nooit een cent uitgeeft, tien jaar met twee broeken doet, nooit een keer wat leuks met haar zal doen etc etc, niet op vakantie gaat/wil en ga zo maar door.
Ik zeg niet dat je zo bent, maar dat zijn wel dingen die een dame erbij kan bedenken. Noem het dan anders, ook al vind ik het zelf best wel een afknapper als een man bij voorbaat al over geld en zuinig doen etc begint.
Het is toch min of meer te vergelijken met een autohandel; je wilt van een auto alle plussen en minnen weten, vervolgens die tegen elkaar afwegen en wel of niet tot aankoop overgaan ... !quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je ziekelijk gierig benoemen? Is het echt gierig, of ben je gewoon zuinig?
Eerlijkheid is goed hoor, maar heeft ook zo zijn grenzen. Zeker als mensen je voor de rest nog niet goed genoeg kennen om te zeggen van "dat accepteer ik wel omdat die voor de rest tof is."
Klinkt eerder alsof je gewoon probeert om ze weg te jagen.
Tja daar ben ik al jaren mee bezig.... ondertussen wel wat hobbies d'r bij, maar het mag allemaal niet baten. Nu moet ik zeggen dat ik die hobbies niet heb vanwege ontmoetingskansen met vrouwen, maar omdat ik ze leuk vind. Gek genoeg is dat wat vaak ook aangeraden wordt als je niet snel aan een relatie komt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kun je je dan niet gewoon "in betere" kringen begeven? Ik zit in de IT en leer via m'n werk ook geen vrouwen kennen. Via hockey en dansles des te meer.
Maria Elena Belloquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb afgelopen oud en nieuw voor het eerst met een groep vrienden gevierdBen ik ook raar?
Ik vind Clooney wel knap maar niet heel erg knap. Ik vind zijn uitstraling gewoon charmant.
Ik vond zijn collega in ER (Noah Whyle) veeeel leukerI ben gewoon raar
Oke, nou iedereen heeft wel dingen waar hij of zij van vindt dat het een beetje onzin is om er veel geld aan uit te geven. Ik vind sms ook onzin tegenwoordig, je kan namelijk voor een prikkie een smartphone op de kop tikken en dan bijvoorbeeld whatsapp gebruiken. Je bent echt niet de enige die sommige dingen "zonde van het geld" vindt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:16 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Wel, achteraf gezien lijkt selectief gierig een betere stempel. Voorbeeld; ik mail liever i.p.v SMS-en omdat een SMS toch extra kost, en thuis heb ik de verwarming hooguit op 17 graden staan want dat bespaart ook weer wat. Aan de andere kant heb ik dan weer geen moeite met ca. 1500 euro uitgeven aan een trip naar New York of 1000 euro aan een Eurotrip.
Kleding was tot voor kort ook extreem qua zuinigheid. Heb eens 11 jaar achtereen een ouwe fleece-trui gehad. Nu komt dan het besef dat kleren toch min of meer de man maken
Daarom moet je iemand ook leren kennen, jij wil geen auto waarvan de omschrijving:quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Het is toch min of meer te vergelijken met een autohandel; je wilt van een auto alle plussen en minnen weten, vervolgens die tegen elkaar afwegen en wel of niet tot aankoop overgaan ... !
Maar je ziet zelf toch wel dat in de hele wereld, mensen wel eens een blauwtje lopen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:23 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
hmm, ik heb een universitaire studie afgerond, ben wel prettig gezelschap denk ik, veel van de wereld gezien en afgaande op reacties mbt datingsites is er met mijn uiterlijk ook niet heel veel mis. Maar dat is allemaal wel weer makkelijk te relativeren....die kronkel moet er echt uit. Het is geen valse bescheidenheid of zo als ik zeg dat ik het niet echt geloof.
Jammer dat je geen newbie bentquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:21 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Maar je ziet zelf toch wel dat in de hele wereld, mensen wel eens een blauwtje lopen?
Jij laat je notabene niet eens versieren. Ik denk dat je voor dat probleem met je zelfbeeld best eens echte hulp zou kunnen zoeken, het is namelijk zo zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |