Dit. Als iemand weinig geld heeft, prima, maar op zo'n manier ga ik er geeneens tijd in steken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:44 schreef Knuffeltutje het volgende:
bij voorbaat al over geld en zuinig doen etc begint.
Krijg je dat echt te horen of plaats je jezelf in dat kringetje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
deels, ik word niet gezien als relatie-materiaal, krijg het niet voor elkaar om iets los te maken bij het vrouwelijke geslacht. Blijf steken in het "leuke jongen maar past niet bij mij" kringetje
Besef je ook dat andere mensen ook wel eens gedumpt/bedrogen/als vuil behandeld worden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
heel simpel, nooit een echte vriendin gehad, dus ook nooit enige bevestiging dat het kan. Ook al krijg ik een compliment dan geloof ik het niet. Heb niks aan positieve opmerkingen over mijn uiterlijk/innerlijk. Blijkbaar is het nooit genoeg geweest. Wat ook niet helpt is dat het enige meisje wat ooit echt duidelijk is geweest mij binnen een paar weken heeft ingewisseld voor een beter exemplaar, daar haal ik dus ook niets positiefs uit.
nee, dat vul ik ook meestal zelf in, ik weet van mezelf dat het een hele vervelende eigenschap is. Het is alleen in mijn hoofd een hele logische conclusie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe denk je zelf dat je uit deze negatieve mindset kan komen?
[..]
[quote]Op woensdag 11 januari 2012 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg je dat echt te horen of plaats je jezelf in dat kringetje?
Dus je denkt voor anderen. Dat is niet zo heel slimquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
nee, dat vul ik ook meestal zelf in, ik weet van mezelf dat het een hele vervelende eigenschap is. Het is alleen in mijn hoofd een hele logische conclusie.
dat hele slechte zelfbeeld is ook de kern van het probleem. De laatste jaren, en zeker na het fiasco met dat meisje. hang ik nog veel meer mijn hele eigenwaarde op aan het hebben van een relatie. Een leuke baan, huis, vrienden relativeer ik helemaal dood omdat ik in mijn eigen hoofd volledig faal in het belangrijkste in het leven. Wat is dat allemaal waard als je een persoon bent waar niemand bij wil blijven? En ik ben al 29 he, het is niet meer een zaak van "het komt wel"quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:53 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Besef je ook dat andere mensen ook wel eens gedumpt/bedrogen/als vuil behandeld worden?
Voor niemand gaat het liefdesleven over rozen, en iedereen loopt wel eens een blauwtje of maakt nare dingen mee op dat gebied.
Als ik je post goed begrijp is je enige ervaring iets van een paar weken met een meisje.
Om een voorbeeldje te geven, als ik iemand heel erg leuk vind en daar allemaal positieve opmerkingen en blikken naartoe smijt en diegene reageert er totaal niet op, dan ga ik er vanuit dat het niet wederzijds is en kap ik er mee. Zo te horen is dat het punt waar op jij denkt " Zie je wel, het is nooit genoeg. "
Je moet zelf ook aan iemand laten merken dat ze leuk en mooi etc etc is.
Wat zijn eigenlijk jouw verwachtingen van een vrouw? Moet ze jou helemaal versieren en helemaal letterlijk zeggen dat ze jou ziet zitten en of ze je vriendin mag zijn? Het is iets wat echt van twee kanten moet komen en zo te horen kan jij prima een vriendin krijgen maar is er misschien iets anders aan de hand waardoor je een heel slecht zelfbeeld hebt.
Ik heb geen moeitequote:Op woensdag 11 januari 2012 10:55 schreef Murdera het volgende:
Knuffeltutje, mag ik vragen wat jij hier doet?
Heb je ook moeite, of kom je hier om wijze raad te geven?
Lief.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:02 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite![]()
Of mijn raad wijs is weet ik niet, maar ik ben hier inderdaad omdat ik het een leuk/boeiend onderwerp vind en misschien hier en daar kan (proberen te ) helpen
Al was je 39, jij bent door 1 rotstreek van een meisje helemaal van de kaart en gelooft het niet eens als iemand jou aan het versieren is. Ik denk dat je daar eens even flink over na moet gaan denken. Hoe erg iemand ook met jou staat te flirten, jij zal er toch niet op in gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:00 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dat hele slechte zelfbeeld is ook de kern van het probleem. De laatste jaren, en zeker na het fiasco met dat meisje. hang ik nog veel meer mijn hele eigenwaarde op aan het hebben van een relatie. Een leuke baan, huis, vrienden relativeer ik helemaal dood omdat ik in mijn eigen hoofd volledig faal in het belangrijkste in het leven. Wat is dat allemaal waard als je een persoon bent waar niemand bij wil blijven? En ik ben al 29 he, het is niet meer een zaak van "het komt wel"
Ik hoop dat je begrijpt dat dit probleem 100% in je hoofd zit, en je dit zelf op moet lossen, eventueel met behulp van een psycholoog? Ik denk dat het al een hoop zou helpen om enthousiast te gaan sporten. Ik kan dansles ook aanraden omdat je dan gewoon veel in aanraking (letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:00 schreef Bittere_Bal het volgende:
dat hele slechte zelfbeeld is ook de kern van het probleem. De laatste jaren, en zeker na het fiasco met dat meisje. hang ik nog veel meer mijn hele eigenwaarde op aan het hebben van een relatie. Een leuke baan, huis, vrienden relativeer ik helemaal dood omdat ik in mijn eigen hoofd volledig faal in het belangrijkste in het leven. Wat is dat allemaal waard als je een persoon bent waar niemand bij wil blijven? En ik ben al 29 he, het is niet meer een zaak van "het komt wel"
geen hints, echt heel erg op de man af ben ik bang. En ik weet ook dat je dat niet mag verwachten. Gezeik is dat mijn enige referentie die rotstreek is. Zelfs al is het meisje heel duidelijk dan komt er een meteen een ja, maar naar boven dat op het moment er een beter iemand beschikbaar is (en die is er objectief natuurlijk altijd), ze mij laat vallen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:05 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Al was je 39, jij bent door 1 rotstreek van een meisje helemaal van de kaart en gelooft het niet eens als iemand jou aan het versieren is. Ik denk dat je daar eens even flink over na moet gaan denken. Hoe erg iemand ook met jou staat te flirten, jij zal er toch niet op in gaan.
Dan kan je 29 of 39 of 49 zijn, het is dus niet dat jij geen vrouw zou kunnen krijgen. Je stoot het zelf weg omdat je het niet gelooft. Daarom nogmaals de vraag, hoe zou het volgens jou moeten gaan dan? Op wat voor manier zou jij er van overtuigd zijn dat een meisje echt helemaal voor jou wil gaan? Wat moet ze doen? Wat moet ze zeggen?
dat ben ik me heel erg bewust. Ik analyseer mezelf dagelijks helemaal kapot. Lang weerstand aan geboden en nog steeds heel sceptisch maar een psycholoog is misschien de stap waard.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat dit probleem 100% in je hoofd zit, en je dit zelf op moet lossen, eventueel met behulp van een psycholoog? Ik denk dat het al een hoop zou helpen om enthousiast te gaan sporten. Ik kan dansles ook aanraden omdat je dan gewoon veel in aanraking (letterlijk en figuurlijk) komt met vrouwen.
dat is al weer een jaar geleden en helaas ondervind ik daar nog steeds hinder van. Was het misgelopen en had zij mij niet ingewisseld dan was ik er misschien sterker uitgekomen en het besef gehad dat het wel kan. Nu overheerst het gevoel dat ik (weer) niet goed genoeg was en haar nieuwe vlam een beter persoon is (en niet alleen voor haar).quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Op het moment dat je iemand treft, er is een wederzijdse klik, en je begint een relatie die gewoon goed is, dan ís er geen betere. Niet als zij niets mist. Tuurlijk, er zijn vast knappere mannen, maar een vrouw gaat niet zomaar op zoek, tenzij ze vanaf het begin al niet achter de/een relatie stond. BB Wanneer ben jij laten vallen door een vrouw? Dat is zeker alweer een tijd geleden of niet?
Als jij al een relatie (of date) ingaat met het idee dat je niet goed genoeg bent, dan gaat het ook niet werken helaas.. Eerst pas van jezelf houden en dan van een ander
Ik kom niet heel veel vrouwen tegen nee en met de vrouwen die ik tegenkom heb ik vaak helemaal niks. Althans, qua aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo vind je vrouwen niet vaak leuk? Kom je er weinig tegen of vind je heel veel vrouwen gewoon echt niks? De meerderheid van de vrouwen vind ik ook niet leuk genoeg maar als je er maar genoeg leert kennen zit er wel een leuke tussen.
Wat betreft dat vertrouwen: tja. Relaties kunnen uitgaan en dat is kut. Maar da's geen reden om er niet aan te beginnen.
Je bent dus gewoon bang dat je volgende relatie weer uitgaat, op een vervelende manier? Tja. De kans dat je volgende relatie weer uitgaat is aanwezig (maar niet zo hoog als op je 17e ofzo, meiden zijn op jouw leeftijd toch wat serieuzer omdat de volgende relatie waarschijnlijk wel 'de ware' moet zijn) en als dat gebeurt is het kut. Maar dat is een feit, een gegeven waar je niks aan kan veranderen. Dus dat zou dan in je keuzes niet mee moeten spelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:12 schreef Bittere_Bal het volgende:
geen hints, echt heel erg op de man af ben ik bang. En ik weet ook dat je dat niet mag verwachten. Gezeik is dat mijn enige referentie die rotstreek is. Zelfs al is het meisje heel duidelijk dan komt er een meteen een ja, maar naar boven dat op het moment er een beter iemand beschikbaar is (en die is er objectief natuurlijk altijd), ze mij laat vallen.
Het is sowieso ongeveer 'noodzaak' veel vrouwen te leren kennen. Een hobby zoeken (sport danwel creatief) waarbij je veel vrouwen leert kennen helpt. Ik weet dat ik klink als een vastgelopen plaat maar salsales kan ik aanraden. Overschot aan vrouwen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom niet heel veel vrouwen tegen nee en met de vrouwen die ik tegenkom heb ik vaak helemaal niks. Althans, qua aantrekkingskracht.
Hier kan ik mij inderdaad in vinden. Nu ik steeds iets ouder word krijg je gewoon steeds meer het 'wat kan mij het ook schelen, voor jou 10 anderen / ik ben een vet toffe vent' gevoel, en dat sluipt er langzaam maar natuurlijk in. Dat ga je op een gegeven moment ook uitstralen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vind je? bij mij kwam dat juist met de jaren.
Same here. Ik ben dan geen George Clooney kwa uiterlijk maar ik ben nog steeds IMHO een fucking good catchquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:44 schreef Maharbal het volgende:
Hier kan ik mij inderdaad in vinden. Nu ik steeds iets ouder word krijg je gewoon steeds meer het 'wat kan mij het ook schelen, voor jou 10 anderen / ik ben een vet toffe vent' gevoel, en dat sluipt er langzaam maar natuurlijk in. Dat ga je op een gegeven moment ook uitstralen.
Heb ik ook inderdaad... In mijn 22 jarige leven ben ik er 2 tegengekomen die nog wel even in mn gedachten zijn blijven hangen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom niet heel veel vrouwen tegen nee en met de vrouwen die ik tegenkom heb ik vaak helemaal niks. Althans, qua aantrekkingskracht.
Dat vind ik dus zelf ook, maar de meiden zijn het daar dus niet helemaal mee eens geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Same here. Ik ben dan geen George Clooney kwa uiterlijk maar ik ben nog steeds IMHO een fucking good catch
Als ik het zo lees dan ben je (erg) op zoek naar 'normale' meiden, en ook dat straal je uit. Misschien even je 'zoektocht' op pauze zetten? En als jij van jezelf vindt dat je ook een catch bent, en er zijn nu weinig vrouwen die daar op reageren...dan is het hun loss toch? Ga daar niet je eigenwaarde uit afleiden, want dan vind je jezelf uiteindelijk kennelijk toch niet zo'n catch, en dan beland je weer in die negatieve spiraal van weinig zelfvertrouwen uitstralen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zelf ook, maar de meiden zijn het daar dus niet helemaal mee eens geloof ik![]()
Het is uiteindelijk een vicieuze cirkel. Goede uitstraling -> vrouwelijk aandacht -> nog betere uitstraling - nog meer aandacht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:
@Catbert: George Clooney is vooral uitstraling, heeft bar weinig met uiterlijk te maken
Niet eens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:
@Catbert: George Clooney is vooral uitstraling, heeft bar weinig met uiterlijk te maken
Is dat meteen reden om haar weird te vinden dan? Ik ken eigenlijk meer mensen die het met hun familie vieren en daarna pas met vrienden weg gaan oid.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zelf ook, maar de meiden zijn het daar dus niet helemaal mee eens geloof ik![]()
Ik vertel mezelf maar dat ik waarschijnlijk afstandelijk en onbenaderbaar overkom, maar ik ben bang dat de werkelijkheid toch iets anders is.![]()
Heb op dit moment wel contact met 2 meiden die iets willen, maar die zijn stuk voor stuk weer vrij weird. De ene heeft nog nooit oud en nieuw met vrienden gevierd, en de ander is zo wanhopig dat ze zichzelf met allerlei smoezen bij me thuis uitnodigt.
Normale, leuke meiden please, where are you
George Clooney is gewoon een hot motherfucker. Niet doen alsof dat niet gewoon een erg knappe vent is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben mijn tekst kwijtquote:En die laatste zin is heel waar alleen zit ik nu in de situatie dat ik pas van mezelf kan houden als ik een ander heb
.....ben ik nu het topic aan het kapen? Want dat is niet de bedoeling..
Opzich ben ik eigenlijk helemaal niet eens echt ''op zoek''.. Na mijn ex heb ik 1.5 jaar totaal geen behoefte gehad aan een nieuwe relatie, en nu pas begin ik er een beetje voor open te staan... Meer ben ik op dit moment gewoon benieuwd. Hoe lig ik eigenlijk in de markt? Welke meiden zijn te hoog gegrepen voor mij en welke kan ik wel krijgen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dan ben je (erg) op zoek naar 'normale' meiden, en ook dat straal je uit. Misschien even je 'zoektocht' op pauze zetten? En als jij van jezelf vindt dat je ook een catch bent, en er zijn nu weinig vrouwen die daar op reageren...dan is het hun loss toch? Ga daar niet je eigenwaarde uit afleiden, want dan vind je jezelf uiteindelijk kennelijk toch niet zo'n catch, en dan beland je weer in die negatieve spiraal van weinig zelfvertrouwen uitstralen.
[..]
Het is uiteindelijk een vicieuze cirkel. Goede uitstraling -> vrouwelijk aandacht -> nog betere uitstraling - nog meer aandacht.
En GC ziet er toch wel goed uit, ook al ben ik een vent
Ja dat klopt, en dat heb ik laatst ook duidelijk gemaakt...Wel frustrerend, want de laatste 7 maanden speelde er dus helemaal niets bij mij, en wat er speelde daar had ik niet echt zin in...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:07 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Is dat meteen reden om haar weird te vinden dan? Ik ken eigenlijk meer mensen die het met hun familie vieren en daarna pas met vrienden weg gaan oid.
Heb je niet misschien een (veel te) hoge (gekke) eisenlijst?
Ik zou er zelf geen probelemen mee hebben dat iemand nog nooit oud en nieuw met vrienden heeft gevierd, in de zin van waarom zou dat me iets moeten schelen, neem je dr volgende keer toch gewoon mee![]()
Over dat tweede geval, blijkbaar vindt ze jou dus heel erg leuk en heeft ze het idee dat je haar ziet zitten en al het initiatief van haar uit moet komen.
Ik denk dat jij die meiden gewoon sowieso niet leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |