abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106805291
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Work in progress :')
wip is goed!
pi_106805396
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

wip is goed!
Alleen momenteel niemand op het oog.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106806026
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

mrrrauw!
I'm on a roll today ~O>
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106806575
quote:
quote:
XVI. Never be afraid to lose her

You must not fear. Fear is the love-killer. Fear is the ego-triumph that brings abject loneliness. You will face your fear. You will permit it to pass over and through you. And when your ego-fear is gone you will turn and face your lover, and only your heart will remain. You will walk away from her when she has violated your integrity, and you will let her walk when her heart is closed to you. She who can destroy you, controls you. Don’t give her that power over yourself. Love yourself before you love her.
pi_106806831
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

I'm on a roll today ~O>
lief en schattig af
pi_106806871
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

lief en schattig af
Nee hoor, morgen is het vast weer over :')
pi_106806924
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:30 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]
Op zich is het geen verkeerd advies toch?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_106807022
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:39 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Op zich is het geen verkeerd advies toch?
Het is waarheid als een bom en het beschrijft exact wat jij, ik en zoveel anderen hier verkeerd doen. Nu nog dat erkennen, uit het cirkeltje stappen, dingen doen die je normaal niet zou doen, jezelf ontplooien en een paar ballen kweken. Je staat op de badrand, je kijkt naar de rest die al wel uitgebreid in het water liggen te spelen, en jij durft nog niet. Spring en zwem, godsamme nog an toe! ^O^
pi_106816537
En er was toch zo'n behoefte naar een serieus topic....
pi_106816629
Ja maar eerlijk gezegd als het niet helemaal volgespamd word is het toch ook goed ?? Nu kunnen wel de mensen met serieuze vragen het topic nog terugvragen zonder dat we ineens 10 pagina's verder zijn.
pi_106816699
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb hier een halve depressie post geplaatst waar nauwelijks op gereageerd is. En helemaal niet inhoudelijk over gepraat.
Rustig aan.
pi_106816768
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]
Ik heb hier een halve depressie post geplaatst waar nauwelijks op gereageerd is. En helemaal niet inhoudelijk over gepraat.
Dat vindt ik niet vreemd niemand zal geneigd zijn om je helpen indien je vast blijft houden aan je eigen ideeën.
pi_106816871
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij heb ik een heuse identiteits crisis, voor mijn part hou ik op te bestaan, heb er geen zin meer in, ben niet blij met mijn leven ergo mijn identiteit. Het aanpakken? Hoe? Met tegenzin dingen gaan ondernemen zodat ik erachter kom en bevestiging krijg dat ik alles met tegenzin doe?

Mijn gevoel hierin moet eerst veranderen voordat ik houvast kan krijgen dat de wereld mij wel iets te bieden heeft, het idee van ''met tegenzin'' iets doen moet eerst veranderen voordat ik bevestiging kan krijgen dat de wereld er wel toe doet... Ik moet dus met ''zin'' iets ondernemen, zodat ik mezelf een identiteit kan aanmeten wat naar mijn mening de stabiele basis van jezelf is... zonder die basis ben je (denk ik) een fragiel persoon. Maar met die basis kan je altijd terugvallen op je passies waaruit jij een stuk levenslust kan halen. Maar hey, ik heb die basis niet, het levenslust kan ik nergens uitputten en ik kan dus ook niks met ''zin'' beginnen... Mijn gevoel van niet levenslustig kan ik dus niet door middel van passies veranderen in wel levenslustig... en mijn gevoel kan ook niet uit zichzelf veranderen.
Nou zal even reageren dan maar ik weet niet goed hoe. Wat ik lees uit de eerste alinea is dat nieuwe dingen proberen toch geen zin heeft, immers, je kan er toch niet enthousiast over worden want je mist levenslust. Vicieus cirkeltje imho, hoe minder je probeert hoe minder je doet hoe lustelozer jij wordt. Vrij verlammend. Wat heb je tot nu toe geprobeerd? 'Opgeven' is mijn inziens geen optie, dan kun je het beste overal mee kappen.
Wat zouden jouw randvoorwaarden zijn?
pi_106816893
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Vergeleken met het andere topic ís dit serieus.
pi_106816965
Voor kingtoppie geldt eigenlijk wat mindere zelfmedelijden en al de tijd besteedt aan dat zelfmedelijden daadwerkelijk eens te gaan steken in versieren.
pi_106817034
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nou zal even reageren dan maar ik weet niet goed hoe. Wat ik lees uit de eerste alinea is dat nieuwe dingen proberen toch geen zin heeft, immers, je kan er toch niet enthousiast over worden want je mist levenslust. Vicieus cirkeltje imho, hoe minder je probeert hoe minder je doet hoe lustelozer jij wordt. Vrij verlammend. Wat heb je tot nu toe geprobeerd? 'Opgeven' is mijn inziens geen optie, dan kun je het beste overal mee kappen.
Wat zouden jouw randvoorwaarden zijn?
Ik vind je reactie anders wel erg goed en doeltreffend...

Het is inderdaad verlammend, ik voel me ook verlamd.. Ik weet niet zo goed wat ik moet proberen... Ik ga weer vaker sporten, dat is iets wat op de agenda staat..

Mijn randvoorwaarden...
Het moet ''bij me passen'' Het verschil met mijn ''comfort zone'' moet niet te groot zijn. Daarnaast moet het me wel een beetje interessant lijken.
Rustig aan.
pi_106817053
Denken jullie ook dat de mensen die moeite hebben met versieren misschen ook minder snel verliefd zijn/worden dan anderen. Toch een soort van kieskeuriger? Of is dat meer een excuus om het een beeje goed te praten? We hebben het zo groot gemaakt in onze hoofden dat we pas het risico van een blauwtje willen bij een potentiele liefde van het leven?
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_106817134
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
Denken jullie ook dat de mensen die moeite hebben met versieren misschen ook minder snel verliefd zijn/worden dan anderen. Toch een soort van kieskeuriger? Of is dat meer een excuus om het een beeje goed te praten? We hebben het zo groot gemaakt in onze hoofden dat we pas het risico van een blauwtje willen bij een potentiele liefde van het leven?
Mijn ervaring is dat jongens waarvan ik weet dat ze moeite met versieren hebben juist te snel verliefd worden. Meisjes weet ik eigenlijk niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Vergeleken met het andere topic ís dit serieus.
Ja dat wel, maar ik zie niet echt nieuwe users die echt advies nodig hebben of zo. Ik denk dat dit topic na 3 delen de archieven in gaat zakken.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:53:14 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106817271
Nou, deze week geen nieuwe mensen ontmoet (behalve de kaakchirurg). Al is het wel een leuke week geweest.
Hopelijk gaat het volgende week wat beter qua mensen ontmoeten. Weer eens een keertje uit, dit keer naar een ander café dan normaal gesproken en kijken of er wat leuke mensen tussen zitten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_106817293
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je depressief bent en geen motivatie hebt om er wat aan te doen en er pas wat aan zal doen als die motivatie er is, dan wordt het ook moeilijk advies geven. In het geval van een echte depressie is meestal een 'zoek professionele hulp' wel op z'n plaats. Want wat tips op een forum gaan je dan ook niet helpen.
pi_106817321
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind je reactie anders wel erg goed en doeltreffend...

Het is inderdaad verlammend, ik voel me ook verlamd.. Ik weet niet zo goed wat ik moet proberen... Ik ga weer vaker sporten, dat is iets wat op de agenda staat..

Mijn randvoorwaarden...
Het moet ''bij me passen'' Het verschil met mijn ''comfort zone'' moet niet te groot zijn. Daarnaast moet het me wel een beetje interessant lijken.
Naar meets gaan is een goed begin :)
Wat is jouw comfortzone op dit moment? Alleen vraag je nu de omgekeerde wereld he. Je omgeving moet zich nu aan jou aanpassen, terwijl dit doorgaans andersom is ;)
pi_106817367
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat jongens waarvan ik weet dat ze moeite met versieren hebben juist te snel verliefd worden. Meisjes weet ik eigenlijk niet.

[..]

Ja dat wel, maar ik zie niet echt nieuwe users die echt advies nodig hebben of zo. Ik denk dat dit topic na 3 delen de archieven in gaat zakken.
Over het eerste: Dat valt heel erg mee. Meestal is de zelfbescherming groot, ook bij mannen. Een soort van bindingsangst. Althans, als je vaker de deksel op je neus hebt gehad.

Over het tweede, dat zien we dan wel weer ;)
pi_106817368
quote:

[..]

[..]

Daar vrees ik ook een beetje voor
het is een ontzettende herhaling van zetten en niemand doet toch iets met de adviezen
maar ze blijven wel vragen waardoor dezelfde adviezen worden herhaald
daar schiet niemand wat mee op natuurlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106817416
quote:

[..]

Of het werkelijk verliefd worden is weet ik niet, ik was vooral tot een jaar of 20 vooral behoorlijk op zoek. Een beetje positieve aandacht van een beetje leuke meid was voor mij een reden om te hopen op meer. Niet erg realistisch natuurlijk, achteraf besef ik dat prima :)

Wil overigens niet zeggen dat je ongelijk hebt, kan best zijn dat anderen wel instantly verliefd worden op alles en iedereen :)
pi_106817510
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:56 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Of het werkelijk verliefd worden is weet ik niet, ik was vooral tot een jaar of 20 vooral behoorlijk op zoek. Een beetje positieve aandacht van een beetje leuke meid was voor mij een reden om te hopen op meer. Niet erg realistisch natuurlijk, achteraf besef ik dat prima :)

Wil overigens niet zeggen dat je ongelijk hebt, kan best zijn dat anderen wel instantly verliefd worden op alles en iedereen :)
Ik kan me voorstellen dat je vooral op jouw leeftijd en ouder naar iets blijvends zoekt en niet op de eerste de beste je munten meer inzet
pi_106817556
quote:

[..]

Ware liefde noemen we dat :Y .
pi_106817572
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ware liefde noemen we dat :Y .
meen je dit?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106817586
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Naar meets gaan is een goed begin :)
Wat is jouw comfortzone op dit moment? Alleen vraag je nu de omgekeerde wereld he. Je omgeving moet zich nu aan jou aanpassen, terwijl dit doorgaans andersom is ;)
Mensen ontmoeten is niet erg ofzo, maar individueel een activiteit ondernemen die ik nog nooit alleen ondernomen heb.. Vind ik eng oid... Nouja voornamelijk dan als ik het tevens niet leuk vind, als ik iets wel leuk vind zal ik er waarschijnlijk wel ontspanning uit kunnen halen... Maar ik heb daar dus erg weinig items voor.
Rustig aan.
pi_106817627
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je vooral op jouw leeftijd en ouder naar iets blijvends zoekt en niet op de eerste de beste je munten meer inzet
Dat niet alleen, iemand kan ook gewoon aardig tegen je zijn zonder dubbele agenda en dus is een beetje positieve aandacht van een beetje leuke meid niet meer een reden om op meer te hopen. Al doende leert men blijkbaar :P
pi_106817674
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat niet alleen, iemand kan ook gewoon aardig tegen je zijn zonder dubbele agenda en dus is een beetje positieve aandacht van een beetje leuke meid niet meer een reden om op meer te hopen. Al doende leert men blijkbaar :P
Ja maar is dat een vaststaand feit of is dat zelfbescherming? ;)
pi_106817680
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
meen je dit?
Yep, tot op zekere hoogte wel.
pi_106817735
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Yep, tot op zekere hoogte wel.
je heel snel ergens instorten omdat iemand je positieve aandacht geeft is ware liefde?
dan hebben we daar toch een andere kijk op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106817829
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
je heel snel ergens instorten omdat iemand je positieve aandacht geeft is ware liefde?
dan hebben we daar toch een andere kijk op
Niet alleen omdat iemand je positieve aandacht geeft natuurlijk, je ergens vol instorten vindt ik op zich niet verkeerd. Helaas wordt dat standpunt niet gedeeld door een ieder.
pi_106817836
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja maar is dat een vaststaand feit of is dat zelfbescherming? ;)
Beide eigenlijk. Dat iemand gewoon aardig tegen je doet betekent niet altijd dat diegene meer van je wil dan gewoon alleen maar dat. Uit zelfbescherming ga ik daar dan ook niet (meer, dus) vanuit. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel kán, en de ervaring leert inmiddels dat áls het zo is, die aandacht ook wel blijft als je in eerste instantie niet meteen als een bok op de haverkist vliegt :P
pi_106817904
Ik kon vroeger ook wel snel 'verliefd' worden. En dat heb ik geweten.. 'vroeger' was zoenen zonder bijbedoelingen er niet bij. Langer dan 3 weken hield ik niet vol, dan was ik het weer zat. En daarna een relatie van 5 jaar gehad, en nu al weer bijna 2,5 jaar.
Die speciale klik is er minder snel nu
pi_106818040
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Niet alleen omdat iemand je positieve aandacht geeft natuurlijk, je ergens vol instorten vindt ik op zich niet verkeerd. Helaas wordt dat standpunt niet gedeeld door een ieder.
dat ligt er aan wat de motieven zijn

stel je ziet een gevaarlijk ongeluk en mensen redden kan betekenen dat je zelf dood gaat dan is het heel nobel dat je dat doet natuurlijk maar het verschilt wel een beetje of je dat deed omdat je suïcidaal bent of gewoon heel goed in mensen redden (als het het eerste was heb je nog steeds therapie nodig)

ergo: verliefd zijn is natuurlijk altijd een positief iets maar niet als het voort komt uit een soort wanhoop of gewoon heel graag willen
en is het dan wel echte liefde? of is het dan zoiets als verliefd via internet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106818062
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

stel je ziet een gevaarlijk ongeluk en mensen redden kan betekenen dat je zelf dood gaat dan is het heel nobel dat je dat doet natuurlijk maar het verschilt wel een beetje of je dat deed omdat je suïcidaal bent of gewoon heel goed in mensen redden (als het het eerste was heb je nog steeds therapie nodig)

ergo: verliefd zijn is natuurlijk altijd een positief iets maar niet als het voort komt uit een soort wanhoop of gewoon heel graag willen
Verliefd op de aandacht, verliefd op het verliefd zijn, verliefd op het idee dat je niet alleen bent :Y
pi_106818093
Als iemand die ik wel leuk/interessant vind mij positieve aandacht geeft moet ik wel zeggen dat dat mijn eigen gevoel aardig kan versterken. Anders ebt het een stuk sneller weg.
pi_106818190
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
Als iemand die ik wel leuk/interessant vind mij positieve aandacht geeft moet ik wel zeggen dat dat mijn eigen gevoel aardig kan versterken. Anders ebt het een stuk sneller weg.
Het is ook een bevestiging :Y
Als iedereen tegen je zegt dat je stom bent, ga je het vanzelf geloven.
Als niemand zegt dat je leuk bent, als niemand de moeite neemt om positieve aandacht te schenken, ga je ook geloven dat je stom bent. Dan hoeven die woorden niet eens uitgesproken te worden
pi_106818329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon iemand leuk vinden en die persoon graag willen ontmoeten en wel zien wat er gebeurt? Het lijkt wel bij de meeste vrouwen of dat niet bestaat. Heeft een ontmoeting dan zoveel betekenis, voor mijn niet... kan gewoon totaal onverschillig weglopen en denken jammer.
pi_106818374
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon iemand leuk vinden en die persoon graag willen ontmoeten en wel zien wat er gebeurt? Het lijkt wel bij de meeste vrouwen of dat niet bestaat. Heeft een ontmoeting dan zoveel betekenis, voor mijn niet... kan gewoon totaal onverschillig weglopen en denken jammer.
wat snap je niet?
lees even terug

want wat je nu stelt dat heb ik nergens gezegd
ik word hier ondertussen echt wel heel erg moe van
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106818428
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

'Zien wat er gebeurt' is anders dan het 'volop ergens op in storten' waar op wordt gereageerd ;)
pi_106818449
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

'Zien wat er gebeurt' is anders dan het 'volop ergens op in storten' waar op wordt gereageerd ;)
serieus, het valt me hier elke keer op: je hebt een engelen geduld! :Y
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106818458
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Het is ook een bevestiging :Y
Als iedereen tegen je zegt dat je stom bent, ga je het vanzelf geloven.
Als niemand zegt dat je leuk bent, als niemand de moeite neemt om positieve aandacht te schenken, ga je ook geloven dat je stom bent. Dan hoeven die woorden niet eens uitgesproken te worden
Klopt, en daarom is die bevestiging ook zo belangrijk. Dat je zelf door hebt dat het kan, dat het ook voor jezelf is weggelegd. Voor mijn part krijg ik pas over 10 jaar een echte relatie als ik maar zeker wist dan het er inzit. Die onzekerheid is killing en ondermijnt het zelfvertrouwen zo erg.
pi_106818497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

serieus, het valt me hier elke keer op: je hebt een engelen geduld! :Y
Via fok is makkelijk :P Ik heb deze discussies met mijn vriend ook, dan zit ik naast hem, das een stuk moeilijker :P
pi_106818521
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
Voor vrouwen is dat hetzelfde heb ik het idee, moet je bijv. maar eens online een date voorstellen... de meeste vrouwen stellen dan gelijk 'je stort je er volop in cq je bent wanhopig'.
pi_106818548
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Voor vrouwen is dat hetzelfde heb ik het idee, moet je bijv. maar eens online een date voorstellen... de meeste vrouwen stellen dan gelijk 'je stort je er volop in cq je bent wanhopig'.
fok is sowieso geen afspiegeling van de samenleving
gelukkig niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106818580
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Via fok is makkelijk :P Ik heb deze discussies met mijn vriend ook, dan zit ik naast hem, das een stuk moeilijker :P
Toch heeft ze gelijk O-)
pi_106818611
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Nou generaliseer je.
Tussen mijn ex en mijn vriend heb ik een paar dates gehad, en ik werd steeds door de man gebeld en gemaild, het was hij die na 1 date al zei, ik vind je leuk, meer dan leuk, en ik wil wat serieus. Na 1 date. Dat zie je mij niet doen als vrouw zijnde ;)
pi_106818630
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:27 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Toch heeft ze gelijk O-)
In de discussie of in mijn engelengeduld? Want in de discussie spreek ik haar niet tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')